Full version: Manligt utseende
Sidor: 1, 2, 3
Huggorm
CITAT (Aqvakul @ 11-06-2010, 19:13) *
Fast du får inte vara med, för du är för ung... det skulle skada trovärdigheten... crazy.gif

Jag lovar att bara läsa och inte skriva något whistling.gif
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 11-06-2010, 19:17) *
Jag lovar att bara läsa och inte skriva något whistling.gif

duktig gosse.. giggle.gif
mamamaggan
Skapa en ny omröstning om kvinnor så får vi höra vad ni säger , det vore intressant.
zaaritha
Mörkt långt hår i hästsvans!
Långsmalt ansikte.....
"normal" näsa!

Men; vem är jag att bedöma?
Fyllig, tunt hår. fyrkantigt ansikte, 60 år......................
netha
Han ska se ut som min. wub.gif
zaaritha
Grattis!
netha
CITAT (zaaritha @ 11-06-2010, 23:19) *
Grattis!

Om det var riktat till mig så tackar jag. :-)
Anma
CITAT (zaaritha @ 11-06-2010, 23:16) *
Mörkt långt hår i hästsvans!
Långsmalt ansikte.....
"normal" näsa!

Men; vem är jag att bedöma?
Fyllig, tunt hår. fyrkantigt ansikte, 60 år......................

Men nu beskriver du ju min! Fast hans hår är numer mer grått än mörkt, och nu på sommaren oftast i fläta.
Magdis
Markerade drag och mycket hår på bröstet, gärna lång och mörk. Gröna ögon vore ju perfekt men framför allt är det blicken som avgör. Arbetarmuskler är snyggast, senig och muskulös är helt underbart snyggt smile.gif Ingen surkart, massor med leenden och charm ska det vara. Jag tänder INTE på androgyna killar och långt hår på karlar går bort för min del. Jag har aldrig blivit tillsammans med en kille för utseendets skull och har aldrig haft någon kille som sett ut på detta vis, kanske det är trevligast att bara kika på dem i smyg biggrin.gif
En kändis som är superhet enligt mig är Gerard Butler.
Anma
CITAT (Magdis @ 11-06-2010, 23:29) *
Markerade drag och mycket hår på bröstet, gärna lång och mörk. Gröna ögon vore ju perfekt men framför allt är det blicken som avgör. Arbetarmuskler är snyggast, senig och muskulös är helt underbart snyggt smile.gif Ingen surkart, massor med leenden och charm ska det vara. Jag tänder INTE på androgyna killar och långt hår på karlar går bort för min del. Jag har aldrig blivit tillsammans med en kille för utseendets skull och har aldrig haft någon kille som sett ut på detta vis, kanske det är trevligast att bara kika på dem i smyg biggrin.gif
En kändis som är superhet enligt mig är Gerard Butler.

hahahaha... förlåt att jag skrattar, men det blev bara så himla roligt med att min skulle uppfattas som androgyn, långt hår till trots. Det syns på mils avstånd att det är en man, en riktig karl.
Motti
Bättre att ha en liten fet gubbe då får man ha honom i fred giggle.gif allvarligt !inte bra med för snygga för de vet det så väl och blir dryga och flörtar hej vilt med alla tjejer dessutom har de en tendens att stå och spegla sig mest hela tiden nu för tiden.En snäll karl som ställer upp och hjälper till hemma som är omtänksam ger dig små söta komplimanger hjälper till att laga mat som lyssnar på vad du säger och som är vacker i just dina ögon kanske ha lite mage men är gosig och händig med hammare och spik lite pysslig.Visst låter det som en kontaktannons giggle.gif slap.gif
Magdis
CITAT (Anma @ 12-06-2010, 01:28) *
hahahaha... förlåt att jag skrattar, men det blev bara så himla roligt med att min skulle uppfattas som androgyn, långt hår till trots. Det syns på mils avstånd att det är en man, en riktig karl.

Jag menade att jag inte attraheras av androgyna karlar eller karlar med långt hår, det hade absolut ingenting med DIN karl att göra Anma, jag har ingen aning om hur han ser ut och hade inte ens läst ditt inlägg, men det är trevligt att jag kunde roa dig. biggrin.gif
Berith
CITAT (Aqvakul @ 11-06-2010, 19:06) *
Tänk om vi skulle starta en gubbsnusktråd, vilket liv det skulle bli... giggle.gif

Gubbsnusktråd finns väl redan? Kommer ihåg en (minst en!) där det visades både kalsong- och tros-bilder. Leta så hittar du säkert!

Aqvakul
CITAT (Berith @ 12-06-2010, 08:49) *
Gubbsnusktråd finns väl redan? Kommer ihåg en (minst en!) där det visades både kalsong- och tros-bilder. Leta så hittar du säkert!

Är inte så mycket för att leta bland gamla trådar.

Dessutom var det nog före min tid..
Berith
CITAT (Aqvakul @ 12-06-2010, 09:17) *
Är inte så mycket för att leta bland gamla trådar.
Dessutom var det nog före min tid..

Kommer inte ihåg när dom var aktuella, men om det var före din tid så har dom nog bytt både kalsonger och trosor sen dess.
zaaritha
Så? Det är gubbsnusk? Varför? Karlar bedömer kvinnors utseende jämt!
Varför kan inte vi få säja vad vi tycker?
Förresten--så är det ju inte gravallvarligt!
Motti
ja man vet inte vad som attraherar en för än man ser det !en man med ett gott hjärta är att föredra framför en skitstövel som speglar sig hela dagen.Ett gott hjärta kan vara vackert ,tycker utsendet är i och för sig lite viktigt men ett gott hjärta humor omtänksamhet osv det tänder jag på. naughty.gif
Huggorm
Visst spelar utseendet roll, men det är knappast avgörande. Personen måste ju ha "rätt" personlighet, det är det viktiga. Och på något vis förändras en persons utseende till det bättre när man tycker om personen, och till det sämre när man ogillar henne. Var och en har sina egna preferenser, och de kan ändras snabbt
Motti
Tycker det är viktigt att vara lite "gullig" mot den man dras till och visse versa,när man var ung drogs man mycket till utsende mer än personlighet !tyvär.På äldre dagar dras man till annat.
zaaritha
Inte bryr jag mej om utseendet!
Jag älskar min gubbe!
Detta med kille med hästsvans o dyl. var ju vad jag gillade som ung!
Och gör fortfarande!
Men--as said; jag är en kärring på 60 år!
För kraftig!
Tunt hår!
Men; man kan väl få drömma?
Snöflinga

En mun som Joey i "vänner"
Lång bål och korta ben.
Fulsnygg med massor av humor.
Stadig med muskulösa underarmar

wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon