Full version: Bedrövligt...
Sidor: 1, 2, 3, 4
*Stintan*
Ett gäng bakterier kanske giggle.gif

CITAT (malcolm @ 16-07-2010, 11:53) *
Tror fuchian menade inbördes beundran men det är inte så lätt att göra allting rätt i denna värme, jag själv tex. placerad min tråd "utförsäkrad" under recept. Skulle iof. sig behöva ett recept på hur jag skall lösa sommarens dåliga ekonomi. naughty.gif

Det förstodf vi nog alla men det såg ju roligt ut så varför skulle man inte få skratta.

Hittar du något recept på hur man löser dålig ekonomi (förutom havregrynsgröt) så hojta giggle.gif
Gossen Ruda
Invärtes beundran, jojo. Förr i tiden försökte man spå framtiden genom att studera fiskinälvor, jag får kanske göra ett litet hål så jag bättre kan studera min insida. Jag tycks dock ha okända krafter, jag kan tysta andra utan att veta hur jag gör. Nån som känner sig tystad?
Red Top
Mmmff!
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 16-07-2010, 11:57) *
Det förstodf vi nog alla men det såg ju roligt ut så varför skulle man inte få skratta.

Hittar du något recept på hur man löser dålig ekonomi (förutom havregrynsgröt) så hojta giggle.gif

Vitkål! yes.gif
skogstroll
CITAT (Chamomille @ 16-07-2010, 13:08) *
Vitkål! yes.gif

jäkligt bra tips!
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 16-07-2010, 13:12) *
jäkligt bra tips!

Gott som fasiken är det också. Och nyttigt. Sen om man har spring i benen kan man plocka lingon och blanda i...
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 16-07-2010, 13:08) *
Vitkål! yes.gif

Jaa det glömde jag ju tummenupp.gif
skogstroll
ja och vilken skojig mage man får tongue.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 16-07-2010, 13:17) *
ja och vilken skojig mage man får tongue.gif

a0a.gif Ja, otroligt rolig.
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 16-07-2010, 13:27) *
a0a.gif Ja, otroligt rolig.

Min skulle nog bli orolig whist.gif , iallafall av för mycket.
fuchsian
CITAT (malcolm @ 16-07-2010, 11:53) *
Tror fuchian menade inbördes beundran men det är inte så lätt att göra allting rätt i denna värme, jag själv tex. placerad min tråd "utförsäkrad" under recept. Skulle iof. sig behöva ett recept på hur jag skall lösa sommarens dåliga ekonomi. naughty.gif

Tack MALCOLM, ..... smiley_small_hug.gif Äntligen hittade jag dig! Vi har ju försökt med PM, men jag gjorde några ändringar, så hoppas det går att nå varandra när det behövs.
Jag har följd dina inlägg sedan från början och tycker om det jag läser, även till andra medlemmar.
Jag försvinner inte, men just nu är läget för instabilt, menar mina känslor för min mor.

Det var inte illa ment vad jag sa i ang. "inbördes beundran", reagerade bara så när jag läste vissa inlägg där man håller på att "bli av med" vissa personer. Då undrar man? Blir det kvar på forumet endast de som håller ihop och säger ja om allting, det var min lilla undran, men jag kommer inte svara mer till sånt. Jag har ingen lust att ingå i den klubben. Bättre med dem som kan förstå och finna ro. .. smiley_small_hug.gif Fuchian ..
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 16-07-2010, 14:39) *
Tack MALCOLM, ..... smiley_small_hug.gif Äntligen hittade jag dig! Vi har ju försökt med PM, men jag gjorde några ändringar, så hoppas det går att nå varandra när det behövs.
Jag har följd dina inlägg sedan från början och tycker om det jag läser, även till andra medlemmar.
Jag försvinner inte, men just nu är läget för instabilt, menar mina känslor för min mor.

Det var inte illa ment vad jag sa i ang. "inbördes beundran", reagerade bara så när jag läste vissa inlägg där man håller på att "bli av med" vissa personer. Då undrar man? Blir det kvar på forumet endast de som håller ihop och säger ja om allting, det var min lilla undran, men jag kommer inte svara mer till sånt. Jag har ingen lust att ingå i den klubben. Bättre med dem som kan förstå och finna ro. .. smiley_small_hug.gif Fuchian ..

Det är ingen som försöker bli av med någon! Följ de råd du fått så behöver du inte känna så.
bergvallmo
CITAT (*Stintan* @ 16-07-2010, 11:57) *
Ett gäng bakterier kanske giggle.gif

Tja, har man ork, förmåga och möjlighet så är ett gott förslag att ge sig ut i skogen och plocka svamp och bär som man kan sälja. Man kan faktiskt dra in ganska bra med pengar på det.

Där jag bor plockas nu hjortron för brinnande livet, sedan är det dags för blåbär och lingon.
fuchsian
CITAT (silos @ 16-07-2010, 08:13) *
Men nu blev jag riktigt ledsen -cry-.gif lämna inte oss!!!Jag blev så glad att finna en människa som du här :wub
Och jag hoppas att jag ej har sårat dig på något vis?!
Vi behövs allihoppa,även de som är "besvärliga för du vet säkert att de är våra "lärare"och vi deras och hur skall det bli här i världen när vi lämnar "scenen"när sakerna blir jobbiga?

Jag kommer att sakna dig JÄTTEMYCKET,dina härliga långa inlägg,dina kunskaper...ja hela dig fastän jag inte känner dig!
smiley_small_hug.gif

P.S Jag vet mer än väl hur det känns när det blir strider och även förstår dig om du inte vill vara här på Småprat!

Hej, silos,
Bra att du förstår detta. Jag gjorde en jättedunder att berätta om det jag syslar med, men det är igårdagens skit, så inget att bry sig om. Man kan bli arg när man får klisterlappar ang. hur en seriös medium arbetar, men det som de har glömt är att även vi är människor och jag har varken lila kaftan eller fjädrar och annoncerar inte för då får man hela skalan fr. a till ä efter sig, altså ingen spåkärringsmentalitet passar mig, det får stå för dem som vill.
Visst, jag har varit med om mycket och det finns massa roliga, tokiga saker som jag har varit med om, och dom kan man berätta (hoppas jag) utan att få alla efter sig .... Så låt mig tänka efter och att det äntligen ska ta slut med min mor. Hon vill ju inte leva och har sagt till oss alla 4 barn att vi ska se till att hon inte hålls vid liv med maskiner och hon har den tron jag har, även utan förmågor, men mormor har det, så ...... smiley_small_hug.gif vem har sagt att livet är lätt... ....Fuchian ...
*Stintan*
CITAT (bergvallmo @ 16-07-2010, 14:48) *
Tja, har man ork, förmåga och möjlighet så är ett gott förslag att ge sig ut i skogen och plocka svamp och bär som man kan sälja. Man kan faktiskt dra in ganska bra med pengar på det.

Där jag bor plockas nu hjortron för brinnande livet, sedan är det dags för blåbär och lingon.

Önskar jag var så rörlig att jag kunde ta mig till skogen bara för att få ihop till en tallrik bär. Fast här har ju också varit så torrt länge så jag vet inte ens om det blir några.
silos
CITAT (Gossen Ruda @ 16-07-2010, 12:13) *
Invärtes beundran, jojo. Förr i tiden försökte man spå framtiden genom att studera fiskinälvor, jag får kanske göra ett litet hål så jag bättre kan studera min insida. Jag tycks dock ha okända krafter, jag kan tysta andra utan att veta hur jag gör. Nån som känner sig tystad?

Inte jag!!!
fuchsian
CITAT (silos @ 16-07-2010, 14:41) *
Inte jag!!!

Och inte jag heller ..... angel_not.gif Fuchian ....
silos
Kära odlaister!
Olaister som gör sin del av världen så vacker,med blommor,växter,vackra trädgårds anordninar etc.....

Det vore jo underbart om odlaisterna kunde-ville bygga en vacker Småprat också ?!
Som det är nu så tycks det har blivit en "SandlådaSTORPRAT" istället,med ordklyvningar (min uppfattning)flyger mellan medlemmar som deltar(inte alla förstås).

Det verkar samtidigt som att odlaisterna tycker om dessa "bråktråd"eftersom sådana tråd är välbesökta ohmy.gif
Och det letas ivrigt på "syndabockar" ohmy.gif

Men om någon skriver om goda saker och ting så finns det inte många som deltar(jag har kanske fel?)
Nu har jo jag inte varit här så mycket under de senaste åren,men samma tema tycks återkomma med jämna mellanrum....

VAD betyder inbördes beundran för er-oss...undrar jag?Det har nog jag aldrig riktigt fattat och detta fenomen finns i hela cybervärlden!
smiley_small_hug.gif
herkules
CITAT (*Stintan* @ 16-07-2010, 11:33) *
Har jag missat nåt confused.gif

det tror jag inte att du har, är övertygad om att du är mycket väl medveten om gossen rudis jakt på vita vargen, det har ju varit tal om skottpengar och allt möjligt.
nu skryts det ju om att vv är borta från forumet och citat: Nja, orosmoment 1 är försvunnen sen en vecka och nu försvinner enligt egen uppgift även nr 2. Lugnt och fint här nu.
det är äckligt att tysta människor!
*Stintan*
CITAT (herkules @ 16-07-2010, 15:58) *
det tror jag inte att du har, är övertygad om att du är mycket väl medveten om gossen rudis jakt på vita vargen, det har ju varit tal om skottpengar och allt möjligt.
nu skryts det ju om att vv är borta från forumet och citat: Nja, orosmoment 1 är försvunnen sen en vecka och nu försvinner enligt egen uppgift även nr 2. Lugnt och fint här nu.

Nej jag kan inte se att han har försökt tysta någon. Sen kan man ju fundera lite på vem som har jagat vem med diverse tillmälen och annat. Att vv avhållit sig från att skriva på forumet senaste veckan kan väl knappast ha undgått någon. Kan ju finnas vilken anledning som helst till det. Sen var det ju faktiskt "nr 2" själv som sa att hon skulle lämna forument men det tror jag inte hon fattade eller menade.
fuchsian
CITAT (herkules @ 16-07-2010, 14:58) *

Det kallas mobbing och hur kan några personer göra så? ..... confused.gif Fuchian ...
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 16-07-2010, 16:11) *
Det kallas mobbing och hur kan några personer göra så? ..... confused.gif Fuchian ...

Lägg ner och ta reda på vad det är fråga om istället! angry.gif
fuchsian
CITAT (silos @ 16-07-2010, 14:56) *
Kära odlaister!
Olaister som gör sin del av världen så vacker,med blommor,växter,vackra trädgårds anordninar etc.....

Det vore jo underbart om odlaisterna kunde-ville bygga en vacker Småprat också ?!
Som det är nu så tycks det har blivit en "SandlådaSTORPRAT" istället,med ordklyvningar (min uppfattning)flyger mellan medlemmar som deltar(inte alla förstås).

Det verkar samtidigt som att odlaisterna tycker om dessa "bråktråd"eftersom sådana tråd är välbesökta ohmy.gif
Och det letas ivrigt på "syndabockar" ohmy.gif

Men om någon skriver om goda saker och ting så finns det inte många som deltar(jag har kanske fel?)
Nu har jo jag inte varit här så mycket under de senaste åren,men samma tema tycks återkomma med jämna mellanrum....

VAD betyder inbördes beundran för er-oss...undrar jag?Det har nog jag aldrig riktigt fattat och detta fenomen finns i hela cybervärlden!
smiley_small_hug.gif

Hej silos, svarar på ditt inlägg, även att jag har tankar och vilja att inte svara mer i denna tråd , nr2,
Vi har nog snackat om detta vid ett tidigare tillfälle och jag har också samma längtan att dela med och lyssna andra utan att känna att den som jagar mig, flåser i nacken på mig.
Det är så lätt att bli en syndabock om man inte faller alla på läppen, deet har du nog märkt.
Jag tror på det goda och positiva och om man kom igång en sån tråd lite försiktigt så att alla skulle känna sig välkomna, skulle vara rena himmelriket ..... smiley_small_hug.gif det som jag menar med inbördes beundran är en grupp som tycker lika i allt och bara smickrar varandra och utesluter andra.
Har vänner och kontakter med mina medelever och om du bara visste hur illa de har blivit behandlade. nästan hälften av eleverna har fått stänga av sig för att överleva. Någorlunda visste man om detta innan jag började kursen, men vad som berättas, blir man rent av mörkrädd. Man undrar hur mycket ondska och avundsjuka det finns egentligen? Genom att man har gått sin utbildning hos honnom är det ett "betyg" och erkännande att man har kunnat klara det. Många söker till honom, men enstaka kommer in, det säger en hel del. Han ger inte sitt namn på ett intyg för om han inte tror att personen fyller det han vill. jag har även kontakter i USA hos 3 st kanonbra lärare och blivit godkänt att komma till vidareutbildning och min make är min bästa och den strängaste support, men han har lärt sig att jag kunde utvecklas mera i andra sammanhang innom medialitet för jag har haft möten där anden beskriver och "visar" mig hur han/hon blev bragt om livet och anger dem som gjorde det, men i USA anlitas medium för svåra och olösta fall. detta intresserar mig, för kunskapen har jag, men det skadar inte att lyssna på dem som vet mer.
Nog om detta, nu tar vi tag i det jordiska du och jag och även om jag inte är på nätet så ofta, så kommer jag kolla mina meddelanden, men jag vill inte missa alla goa och storsinta personer .... angel_not.gif ... fuchian ..
fuchsian
CITAT (Chamomille @ 20-06-2010, 12:08) *
Men jösses. Har du 100 skruvar lösa?

Vi änglar har inga skruvar alls men människorna kanske behöver dom så vi brukar langa ner en punt då och då, så det kanske er ert problem ....... rotfl.gif .. Fuchian ..
*Stintan*
Det måste vara praktiskt att kunna flyga runt i trädgården men du får akta så att du inte fastnar med vingarna i någon taggig buske. wink.gif
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 16-07-2010, 20:13) *
Det måste vara praktiskt att kunna flyga runt i trädgården men du får akta så att du inte fastnar med vingarna i någon taggig buske. wink.gif

Det förstås, men det finns inga taggiga buskar i min trädgård. Som jag sa innan så har jag inga vingar för jag behöver dom inte just nu, men de får jag om jag ber omet, men praktiskt vore det, måste tänka på saken för morssan behöver dom först. ...... angel_not.gif
Chamomille
Jaa du fuchian. Du kan inte ha så mycket att göra som svarar på inlägg som är nästan en månad gamla. Du kanske ska sortera i skruvlådan om du har sysselsättningsproblem? Nä, just det du har ju inga skruvar.
herkules
CITAT (fuchian @ 16-07-2010, 19:54) *
Vi änglar har inga skruvar alls men människorna kanske behöver dom så vi brukar langa ner en punt då och då, så det kanske er ert problem ....... rotfl.gif .. Fuchian ..

det är alltid trevligt att få frågan om man har skruvar lösa eller påståenden om att man är dum i huvudet, odladrevet när det är som bäst!
lycka till fuchian, tror du kan behöva det!
fuchsian
CITAT (Chamomille @ 16-07-2010, 20:22) *
Jaa du fuchian. Du kan inte ha så mycket att göra som svarar på inlägg som är nästan en månad gamla. Du kanske ska sortera i skruvlådan om du har sysselsättningsproblem? Nä, just det du har ju inga skruvar.

just det, jag behöver inga skruvar till denna debatt och om det finns behov, kanske farbror gud kan ha några liggande till er som kanske behöver några. Han brukar inte vara omöjlig om man ber om nåt. ....
fuchsian
CITAT (herkules @ 16-07-2010, 20:29) *
det är alltid trevligt att få frågan om man har skruvar lösa eller påståenden om att man är dum i huvudet, odladrevet när det är som bäst!
lycka till fuchian, tror du kan behöva det!

Tackar för lycko-önskningarna, men jag hämtar inte min lycka från människorna. de är alldeles för snåla med det, kanske för hög tempå på jorden att förstöra den fortare, vet inte, men änglar har mer i huvudet än det ni antyder, vi har ju kontakt till hela hårddisken där uppe.... rolleyes.gif
Myosotis
CITAT (Red Top @ 16-07-2010, 12:59) *
Mmmff!

rotfl.gif rotfl.gif
fuchsian
CITAT (Myosotis @ 16-07-2010, 20:49) *
rotfl.gif rotfl.gif

....... sleeping.gif d010.gif sleeping.gif behöver solljus ..... men tänker sova först. att det är skoj att retas när ni börjar med era moralpredikan -- så gör jag vi änglar har massor av humor .....
zaaritha
Men--snälla ni! Gå ur då!
ninnisky
CITAT (zaaritha @ 16-07-2010, 20:39) *

äntligen ett förnuftigt ord smiley_small_hug.gif
fuchsian
CITAT (zaaritha @ 16-07-2010, 22:39) *

OK, det gör jag med besked .....
netha

Läste en bit in på tråden ...fuchian driver med alla.

Men så klart ... vill man ha brasa ... då slänger man på en vedklabb då o då.
ninnisky
CITAT (netha @ 16-07-2010, 20:47) *

..den brinner en stund för att slockna ganska fort och glömmas bort!
zaaritha
Sorry!
Begrep inte det--eftersom jag är kort-tänkt!
netha
CITAT (zaaritha @ 16-07-2010, 22:53) *
Sorry!

Snälla ... känn inte så. kompiskram.gif
fuchsian
CITAT (zaaritha @ 16-07-2010, 22:53) *
Sorry!

Jo, så är det att ibland blir jag full i skratt och driver med dem för att vissa är så lättantändliga att de brinner för jämnan, men det tänker jag inte göra. Destå bättre att hålla sig undan dom brasorna, kanske slänger de gnistor på en.

du är en trevlig person som har haft flera disskussioner ihop och dig uppskattar jag bl a.
sov gott, vi hörs senare. .......

CITAT (netha @ 16-07-2010, 22:47) *

det kommer du inte åt att göra.
Ophelia
Jo, jag tycker att Odla är i sin helhet ett ganska viktigt forum för här har man en blandning mellan både det ena och det andra. De flesta frågor eller funderingar blir besvarade. Utifrån ett trädgård/odlingsperspektiv är forumet ovärdeligt! Det kan gå ganska snabbt att få sina funderingar lösta och det är ju jättebra och det sker ju av oss alla, vi är ju med och bidrar till att vi får våra problem lösta.

Sedan är det ju så att där det finns människor finns det även baksidor. Alla har vi våra sidor, inten är varken bättre eller sämre än någon annan. Vi sitter och skriver och just skrivandets ord kan lätt missförstås. Jag tycker att jag kan skriva så klart och bra men det jag förmedlar kan missuppfattas av andra. Vad kan man göra åt det? Sedan uttrycker vi oss på olika sätt både verbalt och utifrån det skrivna ordet. Jag tror inte riktigt att på en chatt eller forum uttrycker man sig såsom man kanske gör i situationer på exempelvis arbetet. Man förenklar språket, skriver mer talspråk vilket oxå kan medföra missförstånd. Man kan ju även må dåligt eller ha andra orsaker till att uttrycka sig som gör att det skapas schismer.

De som sedan kommer hit och vill bråka tror jag är knappt en handfull, och med bråka menar jag de som är illvilliga. har ni funderat på att den klick som upplevs komma hit och jävlas, hur ensamma de måste vara som inte kan få ta ut sin energi eller frustration irl?
Piccante
CITAT (Ophelia @ 16-07-2010, 23:04) *
De som sedan kommer hit och vill bråka tror jag är knappt en handfull, och med bråka menar jag de som är illvilliga. har ni funderat på att den klick som upplevs komma hit och jävlas, hur ensamma de måste vara som inte kan få ta ut sin energi eller frustration irl?

Absolut, jag tvivlar på att de som provocerar och rör om mest här egentligen mår riktigt bra själva.
netha
CITAT (Ophelia @ 16-07-2010, 23:04) *
Jo, jag tycker att Odla är i sin helhet ett ganska viktigt forum för här har man en blandning mellan både det ena och det andra. De flesta frågor eller funderingar blir besvarade. Utifrån ett trädgård/odlingsperspektiv är forumet ovärdeligt! Det kan gå ganska snabbt att få sina funderingar lösta och det är ju jättebra och det sker ju av oss alla, vi är ju med och bidrar till att vi får våra problem lösta.

Sedan är det ju så att där det finns människor finns det även baksidor. Alla har vi våra sidor, inten är varken bättre eller sämre än någon annan. Vi sitter och skriver och just skrivandets ord kan lätt missförstås. Jag tycker att jag kan skriva så klart och bra men det jag förmedlar kan missuppfattas av andra. Vad kan man göra åt det? Sedan uttrycker vi oss på olika sätt både verbalt och utifrån det skrivna ordet. Jag tror inte riktigt att på en chatt eller forum uttrycker man sig såsom man kanske gör i situationer på exempelvis arbetet. Man förenklar språket, skriver mer talspråk vilket oxå kan medföra missförstånd. Man kan ju även må dåligt eller ha andra orsaker till att uttrycka sig som gör att det skapas schismer.

Så klart har jag iaf tänkt på det.
Men som just i fuchians fall så är det enbart tal om att driva med folk.
Minns att jag läst personens inlägg där stavning är absolut 100% rätt, för att sedan i "bråktrådar" verka vara en från östland som har svårt att skriva/stava rätt.

Visst kan människor må dåligt och just därför skriva/vara lite underliga .. men inte alls behöver man förlåta alla som bara är ute för att söndra, skapa kaos/oreda och osämja.

Själv bryr jag mig inte spec mycket ... skrattar mest åt svamlet. rotfl.gif
Motti
Jag brukar av princip inte bråka med någon eller slänga skit !men här sitter Fuchian och omgör sig om alla som bråkar och jäklas med Forumister,ja då undrara jag en hel del efter att Fuchian gav sig på mig och kallade mig för atteist mm och andra otrevliga saker utan en endaste bakrund till det.Fuchian har helt klart problem med komunikationen med folk här.Att sitta här och göra ner folk sedan gå in på den här tråden och oja sig över alla elakheter och hemskheter och tycka att det är hemskt hur en del bär sig åt !vad är det.Jag har tagit emot hennes ursäkt ,men att sitta här och läsa hennes innlägg här om hur mycket skit det slängs hit och dit och om alla elaka Forumister osv det är väldigt märkligt angry.gif det kallar jag att vända kappan efter vinden.jag måste säga att jag saknar en Moderator här som stänger av sådana människor som bara vill förstöra för oss andra och ställa till jäkelskap angry.gif Man får väl bestämma sig för hur man bemöter andra.

Motti med vänliga hälsningar rolleyes.gif
netha
CITAT (Motti @ 16-07-2010, 23:30) *
Jag brukar av princip inte bråka med någon eller slänga skit !men här sitter Fuchian och omgör sig om alla som bråkar och jäklas med Forumister,ja då undrara jag en hel del efter att Fuchian gav sig på mig och kallade mig för atteist mm och andra otrevliga saker utan en endaste bakrund till det.Fuchian har helt klart problem med komunikationen med folk här.Att sitta här och göra ner folk sedan gå in på den här tråden och oja sig över alla elakheter !vad är det.Jag har tagit emot hennes ursäkt ,men att sitta här och läsa hennes innlägg här om hur mycket skit det slängs hit och dit och om alla elaka Forumister osv det är väldigt märkligt angry.gif det kallar jag att vända kappan efter vinden.jag måste säga att jag saknar en Moderator här som stänger av sådana människor som bara vill förstöra för oss andra och ställa till jäkelskap angry.gif

Motti med vänliga hälsningar rolleyes.gif

Behövs ingen moderator ... enl min åsikt.
Bara att låta bli att svara på inläggen ... så dör de ut.
Inte många som vill bråka med sig själv ... eller!? rotfl.gif
Motti
Jag skulle behöva bråka lite med mig själv för jag är så jäkla snäll så jag är dumm rotfl.gif
netha
CITAT (Motti @ 16-07-2010, 23:35) *
Jag skulle behöva bråka lite med mig själv för jag är så jäkla snäll så jag är dumm rotfl.gif

Jag hänger me rotfl.gif men bara en liten sstund. rotfl.gif
Motti
har du badat i dag ?kan vara bra att svalka av kännslorna ibland naughty.gif tänk ett nakenbad i mörkret så ingen ser en med valkar och hängisar giggle.gif
herkules
CITAT (netha @ 16-07-2010, 23:16) *
Så klart har jag iaf tänkt på det.
Men som just i fuchians fall så är det enbart tal om att driva med folk.
Minns att jag läst personens inlägg där stavning är absolut 100% rätt, för att sedan i "bråktrådar" verka vara en från östland som har svårt att skriva/stava rätt.
Visst kan människor må dåligt och just därför skriva/vara lite underliga .. men inte alls behöver man förlåta alla som bara är ute för att söndra, skapa kaos/oreda och osämja.
Själv bryr jag mig inte spec mycket ... skrattar mest åt svamlet. rotfl.gif

det är bättre att skratta och kanske tillochmed hoppa över trådar än att starta ett mobbdrev, vara hånfull, masskriva till admin och kasta ut folk.
lev och låt leva.
andersen
CITAT (netha @ 16-07-2010, 23:33) *
Behövs ingen moderator ... enl min åsikt.
Bara att låta bli att svara på inläggen ... så dör de ut.
Inte många som vill bråka med sig själv ... eller!? rotfl.gif

Fast det har varit personer på forumet som har haft flera nick, och vete fan om dom inte har bråkat med sig själva åxå.

Enl mej så är behovet av moderator mycket stort på odla.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon