Full version: Bedrövligt...
Sidor: 1, 2, 3, 4
herkules
CITAT (andersen @ 17-07-2010, 09:45) *
/.../
Enl mej så är behovet av moderator mycket stort på odla.

jag kan också sakna moderatorer som ser när drevet går.
just nu är det fuchian som är offret, tidigare var det vita vargen och innan dess någon annan, det har nästan alltid funnits någon som ska jagas och behandlas illa.
har tidigare sagt nej till moderatorer men gör det inte längre, en drevmoderator - ja tack!
gillar man inte det någon skriver (för det kan ju knappast vara personen man inte gillar då de flesta av oss inte känner varandra) så ge då fan i och läs!
hur enkelt som helst.
*Stintan*
Varför snacka om offer och drev??? Som om det bara finns ett väderstreck. Är personer som av Admin tidigare blivit avstängda p.g.a. sitt uppförande men återkommer och fortsätter med samma uppförande offer??? Personer som mer än väl kan svara för sig? Är det drev när dessa personer får svar på tal? Känner du till vilka PM som sänds och vad som står i dessa?

Det är Admin och ingen annan som avgör om någon ska stängas av eller inte och jag är säker på att ingen åker ut för bagateller.

Inte sjutton ger du själv fan i att läsa det andra skriver om du ogillar det. Det finns ju många bevis på så sitt inte och skjut nubb i ballongen.
fuchsian
CITAT (herkules @ 17-07-2010, 08:13) *
det är bättre att skratta och kanske tillochmed hoppa över trådar än att starta ett mobbdrev, vara hånfull, masskriva till admin och kasta ut folk.
lev och låt leva.

Äntligen en vettig åsikt som även jag tycker är bra, men det finns inte många som har humor, men vad då, det finns annat att ta för sig än utsätta sig för en hackcyckling åt helt okända personer.

Obs, det finns fler i forumet som bär sig riktigt illa åt, men det snackas det inte om.
Men dom som letar efter nån att hoppa på, är det enklast att inte läsa om det. Man har fri vilja. ....Fuchian ..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon