Full version: Bloggar
Sidor: 1, 2, 3, 4
Katie
Jag läste upp mitt inlägg och den 'trevliga' kommentaren för min käre bror när han snubblade in genom ytterdörren.

Han la upp ett gapskratt rotfl.gif och önskade kommentatorn ett lugnt sinne när hunden kommer in i 'tvåårstrotsen'. Då är risken stor att 'terriern' i den lilla kommer fram med elefantkliv. giggle.gif
xlxl67
CITAT (Katie @ 14-12-2010, 02:40) *
Jag läste upp mitt inlägg och den 'trevliga' kommentaren för min käre bror när han snubblade in genom ytterdörren.

Han la upp ett gapskratt rotfl.gif och önskade kommentatorn ett lugnt sinne när hunden kommer in i 'tvåårstrotsen'. Då är risken stor att 'terriern' i den lilla kommer fram med elefantkliv. giggle.gif

Ditt blogginlägg var ju skrivet med mycket kärlek! smile.gif

Hon som kommenterade hade ju ivf kommenterat med sitt id.
En del skriver ju anonymt och det kan vara riktigt obehagligt.
Trevlig blogg och snyggt typsnitt får jag tillägga.
Irene_L
Ditt inlägg var sååå bra skrivet!!! tummenupp.gif Visst ser jag att det är skrivit med ironi men också med kärlek och mycket sanning bakom orden! Har man en 4månads valp har den nog inte ännu visat hur den kan vara...vänta tills den blir äldre!! shy.gif

Ser nu att hon som skrivit är snart 16 år. Ungdomar har nog svårt att förstå ironi när det handlar om någon dom älskar!
Katie
Tack alla.

Ja, det är mycket kärlek bakom varje ord som handlar om mina djur. wub.gif
Visst kan man bli fly förbannad på dem emellanåt men då är det alltid säkrast att gå undan en stund och räkna till.... tja, hundra. rolleyes.gif Sen är det kram och gos igen. flirting.gif De bjuder dessutom på så mycket skratt att det är rent omöjligt att vara förbaskad på dem en längre stund. rotfl.gif

Jag såg kommentatorns ålder när jag gick in på hennes blogg. De kan mycket i den åldern. flirting.gif Tror inte hon kommer ge någon svarskommentar. Vet att hon varit inne på bloggen igen iaf.

CITAT (xlxl67 @ 14-12-2010, 07:17) *
Ditt blogginlägg var ju skrivet med mycket kärlek! smile.gif

Hon som kommenterade hade ju ivf kommenterat med sitt id.
En del skriver ju anonymt och det kan vara riktigt obehagligt.

Ja, det är mycket trevligare när de kommenterar med en identitet.
En kompis har råkat ut för många tråkiga påhopp och i flera omgångar har hon valt att sluta blogga. När bloggsuget har trängt för mycket har hon istället startat en ny blogg i förhoppning om att komma undan dem som terroriserat henne innan.

CITAT (xlxl67 @ 14-12-2010, 07:17) *
Trevlig blogg och snyggt typsnitt får jag tillägga.

Tack!
Jag har alltid haft mycket blommor och färger på mina bloggar men helt plötsligt kände jag för en renare stil. Trivs SÅ bra med den nu. yes.gif
silos
Lite nytt att läsa...
http://kyllikki--kyllikki.blogspot.com/201...hela-tiden.html
Lokan
Här är en trevlig blogg med mycket 'matnyttigt' att läsa! tummenupp.gif

http://www.tassemarker.blogspot.com/
Platinum
Har just påannonserat en tävling gällande hudvårdsprodukter i en av mina bloggar, välkommen att delta i min utlottning ni som vill.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon