Full version: TV
Sidor: 1, 2, 3
gnon49
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 19:33) *
Det kan du ta och grunna på så ögorna blöder och ingen kommer ens nära sanningen utom jag.
Vad resten av din text innefattar så förstår jag nu hur du bor och har det, stackarn. ..fuchian..

Tyck inte synd om mig. Jag bor i ett paradis och har betydligt större o finare trädgård än dig. Där slår du mig inte.
Köper man sig en trädgård blir den vulgär. Arbetar man fram en trädgård blir den ett paradis. Inse att det är dig det är synd om. Du är liten, jag är stark.
Alba
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 19:33) *
Det kan du ta och grunna på så ögorna blöder och ingen kommer ens nära sanningen utom jag.
Vad resten av din text innefattar så förstår jag nu hur du bor och har det, stackarn. ..fuchian..

Vems sanning - din eller ............din sanning är nog inte samma som sanningen som många av oss känner.
fuchsian
Jag har alltid varit stark och det fortsätter jag att vara. Bryr mig inte hur du har det och likväl ska du inte lägga din tid på mig. du har inte gått i mina skor (levt mitt liv) ......f....
Alba
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 19:44) *
Ja visst, jag frågade och fick en massa tokigheter på halsen, men det skakar jag av mig. Detta var rätt intressant att se er att avslöja era tankar. Har haft roligt åt det hela, men några korn fanns där som jag har plockat till mig. Jag försvarar mig inte, det behövs inte och inte heller bryr jag mig om det som ni kallar lögner (ursäkta att jag skrattar åt det). Det är så som min kompis sade efter att läst det som skrevs tidigare, att ge faasen i sandlådeungar, och skit i dom.
OK. församlingen har fått tala ut, och är nöjda med sina bedrifter så ta nu och beröm er själva för "ett gott jobb" och håll mig utanför det hela. har inte träffat några som jag skulle vilja lära känna och tänker hålla mig utom era åsikter, de som inte stämmer, men tänker på att ge en chans till det som jag kunde ta till mig som kändes att det bör jag tänka på. Slut med denna diskussion. Tackar och bugar!!!!! ..fuchian ..

Vilket klokt svar din kompis hade - synd att du inte lyder hennes råd.
fuchsian
CITAT (Alba @ 28-09-2010, 21:01) *
Vems sanning - din eller ............din sanning är nog inte samma som sanningen som många av oss känner.

Helt rätt, min sanning är enbart den sanningen som jag endast känner till. den har ju jag ensam levt, inte någon annan.
Frågan är inte sanningar ni är ute efter utan mig, det är ju 2 olika saker. förresten din kritik var väl avvägd och lätt att ta till sig, värre var de som blandade ihop ett hopkok som man inte kunde ens fatta rätt.
Att jag nämnde i slutet att jag har tagit till av kritiken som jag bad om att få för att för en skull få ro och veta vad är det som skaver.
Tack för din del, det tar jag till mig.
Nu är jag trött och tänker lägga mig och låta det sjunka in, brukar ju få det mesta utredd när jag mediterar och nu har jag så många personer att tänka på, men jag är trots allt glad, kanske det ljusnar för mig, för under vintern kommer vi vara på resande fot och då har man inte frågor om växterna, den delen som jag tycker är/har varit guld värt. Sov gott! ...fuchian....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon