Sidor: 1, 2, 3, 4
gnon49
Inget ont utan det har något gott med sig. Jag har lärt mig stava till terapeut nu. Krascha kunde jag stava till sen tidigare.
Suz
CITAT (Alba @ 22-02-2011, 16:40) *
Suz - har du kollat med admin. om det går att blockera som du beskriver ?

Håller på med det!
Tack smile.gif
Alba
Suz - braaaa tummenupp.gif
Suz
CITAT (gnon49 @ 22-02-2011, 17:00) *
Inget ont utan det har något gott med sig. Jag har lärt mig stava till terapeut nu. Krascha kunde jag stava till sen tidigare.

Man lär sig massor, både från forat och annat smile.gif
Myosotis
CITAT (*Stintan* @ 22-02-2011, 16:27) *
Jag håller med dig helt och hållet trots att jag är en av dem som ofta citerar. I det här fallet är det dock obegripligt att inte vederbörande tar till sig ett dyft av de goda råd och den kritik så många givit.

Jag tror att själva tjafset är målet. Att störa, irritera, provocera, få igång ett bråk. Så varje gång man svarar har hon vunnit. Jag vet inte varför, ibland känns det som om vi utsätts för något slags experiment. Men jag leker inte med i den leken.
Rihane
CITAT (Suz @ 22-02-2011, 16:59) *
Ja det är fullt och fast möjligt att någon kan ta illa vid sig av det som skrivs!

Om man mår dåligt och sen hittar på saker....(din första fråga)....ja jag vet inte...beror lite på tror jag.
Av erfarenhet vet jag att det finns de som gör så.....lite som att "jag har inga stooora problem men mår dåligt av dem så om jag förstorar dem så kanske någon lyssnar"!
Säger inte att det är så, bara berättar om mina erfarenheter!!!

Att inte kunna må dåligt för att man hittar på saker....där är jag nog inte helt med är jag rädd.
Jag förstår inte din fundering riktigt...

Jag vill ogärna sitta här och prata om hur det kan vara eller vem som reagerar si eller så....(föll i fällan blush.gif och försvarar det med att jag finner människan och dess handlingar väldigt intressant men det kan man ta i en helt annan tråd)

Jag vill bara kunna välja det jag själv vill läsa.
Förvisso kan jag helt låta bli att läsa men jag bara funderade på om det finns något annat sätt!
Edit, åter igen...jag har inget emot citerandet jag önskar bara att jag själv ska kunna välja vilka citat jag vill läsa

Min diskussion var lite mer allmänt. Tycker också att en människas handlingar är intressant.
Vad jag menar med det du inte hängde med på, är att det kan vara lätt att fokusera på att någon hittar på en massa saker och ägna tid åt att visa på lögner. Men att någon hittar på och ljuger utesluter inte att dom också mår dåligt.
Det finns fler forum än odla och jag funderar egentligen mer på en ren bedragare som jag fått upp ögonen på i ett helt annat sammanhang.
Lite dumt kanske.

För att återgå igen till odla och till det du undrar över, tror inte att det går att välja vilka citat som visas. Funktionen är önskvärd när man är mitt uppe i det hela. Det borde egentligen inte vara så svårt att införa för admin.

En synpunkt jag har och där jag har felat är att man kanske inte ska säga att man blockerat någon. Det leder egentligen ingen vart utan kan ses som en del i pågående käbbel.

Suz
CITAT (Rihane @ 22-02-2011, 18:25) *
Min diskussion var lite mer allmänt. Tycker också att en människas handlingar är intressant.
Vad jag menar med det du inte hängde med på, är att det kan vara lätt att fokusera på att någon hittar på en massa saker och ägna tid åt att visa på lögner. Men att någon hittar på och ljuger utesluter inte att dom också mår dåligt.
Det finns fler forum än odla och jag funderar egentligen mer på en ren bedragare som jag fått upp ögonen på i ett helt annat sammanhang.
Lite dumt kanske.

För att återgå igen till odla och till det du undrar över, tror inte att det går att välja vilka citat som visas. Funktionen är önskvärd när man är mitt uppe i det hela. Det borde egentligen inte vara så svårt att införa för admin.

En synpunkt jag har och där jag har felat är att man kanske inte ska säga att man blockerat någon. Det leder egentligen ingen vart utan kan ses som en del i pågående käbbel.

Min fetmarkering, ja det tror jag också, jag tror att de mår väldigt dåligt!! Å andra sidan tycker jag det hänger i hop med de första...en fråga om bekräftelse helt enkelt!

Vad gäller citeringsfrågan, jag har ställt frågan till admin.

Edit, stavfel
Suz
CITAT (Myosotis @ 22-02-2011, 18:20) *
Jag tror att själva tjafset är målet. Att störa, irritera, provocera, få igång ett bråk. Så varje gång man svarar har hon vunnit. Jag vet inte varför, ibland känns det som om vi utsätts för något slags experiment. Men jag leker inte med i den leken.

Finns nog en liten klick som närs utav det....att folk går taket menar jag!
Den experimentella funderingen är mycket intressant.......
*Stintan*

Jag är inte så säker på att du har rätt, iallafall inte att det är ett medvetet mål även om resultatet av beteendet blir det du säger. Jag är rätt tveksam till om vederbörande är kapabel till att vara så utstuderad faktiskt.
Gunilla T
CITAT (*Stintan* @ 22-02-2011, 19:50) *
Jag är inte så säker på att du har rätt, iallafall inte att det är ett medvetet mål även om resultatet av beteendet blir det du säger. Jag är rätt tveksam till om vederbörande är kapabel till att vara så utstuderad faktiskt.

Stintan...jag håller med dig.
Gossen Ruda
Huruvida f är ett utstuderat forumtroll eller bara en vilsen själ är egentligen oviktigt, resultatet är viktigast. Var hon än dyker upp blir det bråk och osämja så det bästa är helt enkelt att strunta i henne. För min del lutar åt troll men jag är inte säker. Hon har dock trollbeteende iom alla felaktiga påhopp och feltolkningar(medvetet?), osammanhängande svammel, vägran att besvara frågor och fantastiska avslöjanden. Hon är vältalig om allt som händer henne och hennes omgivning men egentligen säger hon inget, det känns mest som munväder. Sen hänger inte historien ihop riktigt, sommarstugan vid Medelhavet bytte land lite hur som helst exempelvis. Att tomas99 plötsligt dök upp efter 5 tysta år när jag kritiserade henne var mycket anmärkningsvärt, jag tror inte på såna sammanträffanden. Är det samma person bakom? Tomas99 har varit trollmisstänkt förut. Så, alla som vill ha lugnt på den fronten, strunta i henne om hon inte börjar uppföra sig som en normal människa och exempelvis svara på direkta frågor. Troll undviker sånt. Eller skicka PM men hon tycks ha blockerat inkorgen enligt uppgift.
*Stintan*
Ruda, dina spekulationer och din misstänksamhet går faktiskt ibland över oanständighetens gräns. Ingenting blir bättre för att du gapar troll så fort någon dyker upp som inte faller dig på läppen.
Gossen Ruda
CITAT (*Stintan* @ 22-02-2011, 20:28) *
Ruda, dina spekulationer och din misstänksamhet går faktiskt ibland över oanständighetens gräns. Ingenting blir bättre för att du gapar troll så fort någon dyker upp som inte faller dig på läppen.

Så fort? F har varit här i nästan ett år nu. biggrin.gif Och det har varit bråk hela tiden. Jag gapar fö inte, jag bara påpekar vissa fakta som du verkar vara blind för. Fler har också upptäckt det.

Tillägg: Och just att du kritiserar mig gör ett troll nöjdt, att utså split mellan forummedlemmar.
Piccante
CITAT (Gossen Ruda @ 22-02-2011, 20:18) *
Huruvida f är ett utstuderat forumtroll eller bara en vilsen själ är egentligen oviktigt, resultatet är viktigast. Var hon än dyker upp blir det bråk och osämja så det bästa är helt enkelt att strunta i henne. För min del lutar åt troll men jag är inte säker. Hon har dock trollbeteende iom alla felaktiga påhopp och feltolkningar(medvetet?), osammanhängande svammel, vägran att besvara frågor och fantastiska avslöjanden. Hon är vältalig om allt som händer henne och hennes omgivning men egentligen säger hon inget, det känns mest som munväder. Sen hänger inte historien ihop riktigt, sommarstugan vid Medelhavet bytte land lite hur som helst exempelvis. Att tomas99 plötsligt dök upp efter 5 tysta år när jag kritiserade henne var mycket anmärkningsvärt, jag tror inte på såna sammanträffanden. Är det samma person bakom? Tomas99 har varit trollmisstänkt förut. Så, alla som vill ha lugnt på den fronten, strunta i henne om hon inte börjar uppföra sig som en normal människa och exempelvis svara på direkta frågor. Troll undviker sånt. Eller skicka PM men hon tycks ha blockerat inkorgen enligt uppgift.

En mycket bra analys. Tomas99 känner jag dock inte till så denne kan jag inte ha någon åsikt om.
smuleborg
Jag har inte väl bekant med de allmänna trådarna, men den som nämnts ser jag som oförarglig. Jag uppfattar dock den som nämns som en fejk i relation till den bild h*n ger oss.

Den som inte står ut med den som nämnts, eller med annan som inte nämnts, ge inte näring, sätt i kylskåp. Fair play, vanligt hyfs, är naturligtvis att ge personen en "chans" innan (annars kan det handla om mobbing, kränkande särbehandling...).

*Stintan*
CITAT (Gossen Ruda @ 22-02-2011, 20:40) *
Så fort? F har varit här i nästan ett år nu. biggrin.gif Och det har varit bråk hela tiden. Jag gapar fö inte, jag bara påpekar vissa fakta som du verkar vara blind för. Fler har också upptäckt det.

Tillägg: Och just att du kritiserar mig gör ett troll nöjdt, att utså split mellan forummedlemmar.

Ja och det är väl inte först nu som du säger troll naughty.gif . Nog tål väl du lite kritik utan att det uppstår split flirting.gif
AndersKbg

...eller snarare att få igång en debatt och inte hålla sig inom den politiskt korrekta ramen.

Forumvärlden får man ta för vad den är. Gillar man inte någon så hoppar man över att läsa det.
Jag har satt en person på ignore på ett annat forum men då försvann halva nöjet.
Alla kan inte vara stöpta i samma form, då försvinner hela poängen med diskussionen.
Gossen Ruda
CITAT (*Stintan* @ 22-02-2011, 20:51) *
Ja och det är väl inte först nu som du säger troll naughty.gif . Nog tål väl du lite kritik utan att det uppstår split flirting.gif

Självklart. Här hoppar inga halta löss. biggrin.gif
fuchsian
CITAT (AndersKbg @ 22-02-2011, 20:59) *
...eller snarare att få igång en debatt och inte hålla sig inom den politiskt korrekta ramen.

Forumvärlden får man ta för vad den är. Gillar man inte någon så hoppar man över att läsa det.
Jag har satt en person på ignore på ett annat forum men då försvann halva nöjet.
Alla kan inte vara stöpta i samma form, då försvinner hela poängen med diskussionen.

Nej Anders,

Jag vill inte ha någon bråck, ingen osämja och jag blir ledsen av alla falska anklakelser mot mig som person. Att jag inte svarar på den frågan var vårt hus ligger är ju en självklar sak, inte vill jag hitta halva forumet på min trappa där nere en dag, liksom man inte nämner sin adress i forumet, fattar ni hur dumt ni diskuterar?
Jag har inget nöje av att vara mer här men ville rätta till dessa falska påståenden. Gossen Ruda, det må finnas hur många troll i din skog, det bryr jag mig inte om. Har ju sagt att jag gillar troll i allmänhet som naturväsen och dom bråkar inte utan de skyddar en.
Att hålla en debatt innom politiska ramer, kan jag inte. Kan inget om politik heller.
Låt mig bara vara ifred, svara inte, gör det enkelt för er.
Jag hoppas verkligen att detta blir min sista inlägg på länge, men reta inte upp mig just nu, så håller jag mig borta och tar hand om mig själv, begripligt eller? ---- inga fler lögner om mig ..... ...F ... Även jag finner vissa inlägg motbjudande och kan radera om så krävs, men sysslar inte med fjuttigheter längre med massa ..... confused.gif nu halar jag in flaggan
Överbölingen
OK. Jag ger mig. Citat kan vara bra men inte dubbelgagg på dubbelgagg. ...qwertyu... räcker väl.

Men Myosotis skrev något som liknar sanningen för några verser sedan. Ids inte leta upp det inlägget. Har dock skummat allt i den här tråden.

Och Anma! Förlåt! Glömde att tacka för infon om hur man citerar. Tack! och jag är ingalunda gramse. Visst skall du fortsätta att ge goda råd och visdom.

Det är tillåtet att tycka och tänka olika. Demokrati innebär ju tre T. TTT. Tänk- tyck- och tryckfrihet. Och att acceptera, respektive att respektera. Men det skall finnas en humanaspekt också.
Anma
CITAT (Överbölingen @ 22-02-2011, 23:34) *
Och Anma! Förlåt! Glömde att tacka för infon om hur man citerar. Tack! och jag är ingalunda gramse. Visst skall du fortsätta att ge goda råd och visdom.

Jag störde mig inte på att du inte tackade. Störde mig mer på ditt inlägg som jag tolkade som tyket, helt utan orsak. Men det är glömt och förlåtet sen länge. smile.gif
Gossen Ruda
Då har f sagt att hon skall lämna forumet, vi får se hur det går. Samma sak har vi läst hur många gånger som helst och varje gång har hon återvänt för att plåga oss. Vi håller dock tummarna, eller hur?
Berith
Och jag fattar inte hur ni orkar hänga upp er närvaro här på en enda person? Är det det enda Odla är numera för er? Jösses! slap.gif

Låt henne vara som hon är, precis som alla andra här får vara som dom är.
*Stintan*
CITAT (Överbölingen @ 22-02-2011, 23:34) *
OK. Jag ger mig. Citat kan vara bra men inte dubbelgagg på dubbelgagg. ...qwertyu... räcker väl.

Om du hade skrivit begriplig svenska så hade jag sluppit citera ovanstående. whist.gif
herkules
CITAT (Berith @ 23-02-2011, 08:08) *
Och jag fattar inte hur ni orkar hänga upp er närvaro här på en enda person? Är det det enda Odla är numera för er? Jösses! slap.gif

tummenupp.gif

det här är så vettigt skrivet så jag citerar det en gång till.
ni som vet med er att ni blir galna av citat gör bäst i att blunda.
bear

punkt.
Gossen Ruda
Jag kan väl inte påstå att jag hänger upp mig på f men det är lite tråkigt när trådarna fylls upp av ett massa totalt ovidkommande pladder, det blir så svåröverskådligt, även om jag oftast bara hoppar över det. Jag sitter däremot inte och biter på naglarna och tuggar fradga.biggrin.gif
Myosotis
CITAT (smuleborg @ 22-02-2011, 20:47) *
(...) Fair play, vanligt hyfs, är naturligtvis att ge personen en "chans" innan (annars kan det handla om mobbing, kränkande särbehandling...).

Det håller jag verkligen med om. Kommer det en ny medlem ska man vara vänlig även om det kan vara en ny variant av en gammal medlem, men det kan man inte förutsätta och vara avvisande mot alla.
Tottes matte fick sin chans, jag hade inget alls emot henne från början, var vänlig och intresserad och svarade på pm. Sen spårade hon ur och blev avstängd men kom genast tillbaka som fuckian, och då får det vara för min del.

CITAT (Rihane @ 22-02-2011, 18:25) *
(...) En synpunkt jag har och där jag har felat är att man kanske inte ska säga att man blockerat någon. Det leder egentligen ingen vart utan kan ses som en del i pågående käbbel.

Intressant synpunkt, så har inte jag sett på saken. Jag har nog mer tänkt att jag ville informera både den ignorerade och andra läsare varför jag inte svarar, det kan ju se lite konstigt och osammanhängande ut annars. För mig känns det naturligt att vara ärlig och säga hur det är. Många undviker det, säger "vederbörande", "alla vet vem jag menar" etc. Det gillar jag inte riktigt.
Myosotis
CITAT (AndersKbg @ 22-02-2011, 20:59) *
...eller snarare att få igång en debatt och inte hålla sig inom den politiskt korrekta ramen...

Om det bara vore det! Då hade det inte funnits någon anledning att blockera. Vill bara påminna om fuckians påhopp på AnnicaJ, det var jävligt elakt. Det kan väl hända att fuckian inte mår bra, men det gör inte Annica heller. Det finns relativt många här som inte mår bra, men inte behöver man bli elak för det.
Red Top
CITAT (Myosotis @ 23-02-2011, 15:28) *
Om det bara vore det! Då hade det inte funnits någon anledning att blockera. Vill bara påminna om fuckians påhopp på AnnicaJ, det var jävligt elakt. Det kan väl hända att fuckian inte mår bra, men det gör inte Annica heller. Det finns relativt många här som inte mår bra, men inte behöver man bli elak för det.

tummenupp.gif yes.gif
Cacki

Så sant som det var sagt! Av vuxna människor borde man väl ändå kunna förvänta sej att man tar ansvar för det man säger/skriver? Man väljer helt själv vilka ord man använder för att föra fram sitt budskap. Tycka är en sak, hur man uttrycker sej är något helt annat. Grundorsaken till att F inte mår bra är ingen på Odlas fel. Om nu F mår dåligt av vad som skrivs om/till henne här så får hon ju i alla fall försöka rannsaka sej själv om om det är något hon gör som retar upp så många...men det verkar ju inte gå hem vad vi än skriver.
Jag är ganska övertygad om att om hon bara taggar ner lite så kommer hon automatiskt att bemötas vänligare.

(Med det inte sagt att alla förväntas sköta sej exemplariskt och att man inte ska försöka ha lite överseende med varann, men ibland vore banne mej en ursäkt på sin plats, kan man tycka. Jag tror att det skulle neutralisera många konflikter.)
Alba
Myo......en smiley_small_hug.gif till dig. Du har så rätt i det du säger.
Suz

Min fetmarkering.... ingen vinner på elakheter !

Edit, jag har inte fått nåt svar från admin men har förstått att de har lite annat att pyssla med just nu!
Monaxe

tummenupp.gif
gnon49
Visst kan man tala om att man mår"som en pick i en myrstack". Men inte i var o varannnat inlägg eller överallt i forumet. Då blir effekten ofta det motsatta mot vad man tänkt sig. Ungefär som den inbillade sjuke.
herkules

håller fullständigt med om det sista, det där om att bli elak.
vet inte om man kan kalla det elakt att medvetet stava en medlems nick fel, men jävligt oförskämt är det iaf. wink.gif
Meriona
CITAT (herkules @ 23-02-2011, 20:49) *
håller fullständigt med om det sista, det där om att bli elak.
vet inte om man kan kalla det elakt att medvetet stava en medlems nick fel, men jävligt oförskämt är det iaf. wink.gif

Om jag inte minns fel så kunde inte den nämnda personen stava rätt på sitt eget namn till att börja med, försvarade sig med att det inte gick att rega sig på rättstavningen pga att det var upptaget, men så var det nog inte eftersom vips så kunde admin ändra. whistling.gif
Red Top
CITAT (Meriona @ 23-02-2011, 21:17) *
Om jag inte minns fel så kunde inte den nämnda personen stava rätt på sitt eget namn till att börja med, försvarade sig med att det inte gick att rega sig på rättstavningen pga att det var upptaget, men så var det nog inte eftersom vips så kunde admin ändra. whistling.gif

Dessutom är det väl ytterst sällan f. skriver andras nick på korrekt sätt. Slarv, elakhet eller bara ointresse för andra individer? confused.gif
Berith
Ni som vill diskutera f. eller t. eller a. eller s. eller r. eller u. eller i. eller m. eller k. eller n. eller nån annan kanske kan skapa en Facebookgrupp och hålla till där med era åsikter...? flirting.gif

Förresten! Varför väljer ni att ignorera när ni gör det? Vad är det hos den medlemmen som gör att ni inte vill se inläggen? Åsikterna? Antalet inlägg? Avataren? Signaturen?

Tråden skapades ju av den anledningen om jag inte missförstått från början. Att man ignorerat någon och inte vill se den personens inlägg ens som citat i andra medlemmars inlägg. Ni behöver inte berätta vem ni ignorerat, men gärna varför...
*Stintan*
I den här tråden framgår det mycket väl exempel på varför någon väljer att ignorera, men det förutsätter kanske att du läser hela tråden för att se.

Du verkar störa dig rätt mycket på vad andra diskuterar. Varför det?
Berith
Jag stör mej inte på att andra ignorerar, jag undrade bara varför.

Jag har läst hela tråden, men undrar iaf. Är det så att alla ignorerar samma medlem, och då är det också självklart varför den medlemmen ignoreras?
Gossen Ruda
Jag har slutat ignorera medlemmar via forumet men däremot läser jag inte vad en del skriver. Jag bara skummar över trollerierna men skippar innehållet. Fast jag förstår inte riktigt varför man skall diskutera f på FB, det är ju ett Odla-problem? Hur skall vi i VFB göra? rolleyes.gif
*Stintan*
Det händer väl att flera blockerar samma medlem men att alla skulle göra det har jag svårt för att tro. Det finns ingen som helst anledning eller skyldighet att berätta öppet om och i så fall varför man blockerar någon även om det inte är någon hemlighet när det gäller f. Det är upp till var och en och anledningarna kan säkert vara olika så du får nog lägga din undran till din långa undringslista biggrin.gif

Det där med FB förstår inte jag heller.
Berith
CITAT (Gossen Ruda @ 24-02-2011, 07:57) *
Jag har slutat ignorera medlemmar via forumet men däremot läser jag inte vad en del skriver. Jag bara skummar över trollerierna men skippar innehållet. Fast jag förstår inte riktigt varför man skall diskutera f på FB, det är ju ett Odla-problem? Hur skall vi i VFB göra? rolleyes.gif

Jaa du... Man kanske helt enkelt kan sluta diskutera personerna? naughty.gif

Har ingen egentlig koll på hur många medlemmar vi är här nu, men tänk om alla skulle få sin egna tråd att bli diskuterad - eller dissekerad! - i? Skulle det tillföra forumet nånting? Egentligen?
Berith
CITAT (*Stintan* @ 24-02-2011, 08:04) *
Det händer väl att flera blockerar samma medlem men att alla skulle göra det har jag svårt för att tro. Det finns ingen som helst anledning eller skyldighet att berätta öppet om och i så fall varför man blockerar någon även om det inte är någon hemlighet när det gäller f. Det är upp till var och en och anledningarna kan säkert vara olika så du får nog lägga din undran till din långa undringslista biggrin.gif

Om jag förstår dej rätt här så är det endast en medlem som ignoreras. Och du behöver självklart inte berätta din anledning till det om du inte vill. Ingen annan har ju heller sagt anledningen till just sin ignorering, så det tar jag som att det är lite olika anledningar och ingen vill berätta vilken den är.

Ok, ska inte undra högt över varför det hackas på just henne.
Red Top
CITAT (Berith @ 24-02-2011, 06:42) *
Ni som vill diskutera f. eller t. eller a. eller s. eller r. eller u. eller i. eller m. eller k. eller n. eller nån annan kanske kan skapa en Facebookgrupp och hålla till där med era åsikter...? flirting.gif

Förresten! Varför väljer ni att ignorera när ni gör det? Vad är det hos den medlemmen som gör att ni inte vill se inläggen? Åsikterna? Antalet inlägg? Avataren? Signaturen?

Tråden skapades ju av den anledningen om jag inte missförstått från början. Att man ignorerat någon och inte vill se den personens inlägg ens som citat i andra medlemmars inlägg. Ni behöver inte berätta vem ni ignorerat, men gärna varför...

Om du bläddrar tillbaka till sidan 4 i den här evighetstråden kan du se att du redan fått svar på dina undringar. Men det kanske är så, att du inte fått det svar du önskar?

Mitt svar på din fråga

Anmas svar på din fråga

Sen förstår jag verkligen inte ditt förslag att frågan ska tas upp få FB. Verkar minst sagt fånigt att diskutera frågor gällande andra forum på just FB. confused.gif

Sladdertackor har funnits i alla tider, men just möjligheten att använda nutidens snabba informatiosvägar till att diskutera enskilda personer är ett exempel på just den styggelse, som gör den moderna informationstekniken så förödande för den enskilda människa, som drabbas.
*Stintan*
CITAT (Berith @ 24-02-2011, 08:10) *
Om jag förstår dej rätt här så är det endast en medlem som ignoreras. Och du behöver självklart inte berätta din anledning till det om du inte vill. Ingen annan har ju heller sagt anledningen till just sin ignorering, så det tar jag som att det är lite olika anledningar och ingen vill berätta vilken den är.

Ok, ska inte undra högt över varför det hackas på just henne.

Men anledningen till att någon/några blockerat just f. kan du väl ändå inte ha missat unsure.gif

För övrigt blockerar jag ingen och tänker inte göra det i fortsättningen heller.
Berith
CITAT (Red Top @ 24-02-2011, 08:23) *

Ditt svar är alltså att du vill slippa se inlägg som retar gallfeber på dej. Och Anmas svar är för att inte bli neddragen till en nivå som hon inte vill vara på. Lite hopdraget, men så tolkar jag det som.

FB var menat som ett skämt... sleep.gif
herkules
CITAT (Red Top @ 24-02-2011, 08:23) *
/..../Sladdertackor har funnits i alla tider, men just möjligheten att använda nutidens snabba informatiosvägar till att diskutera enskilda personer är ett exempel på just den styggelse, som gör den moderna informationstekniken så förödande för den enskilda människa, som drabbas.

håller med, det här är ju inte den första tråden på odla som handlar om fuchsian.
Berith
CITAT (*Stintan* @ 24-02-2011, 08:27) *
Men anledningen till att någon/några blockerat just f. kan du väl ändå inte ha missat unsure.gif

För övrigt blockerar jag ingen och tänker inte göra det i fortsättningen heller.

Jo jag undrade (förut! men inte numera! inte högt iaf...) över det. Räknas kanske som en miss av mej, är säkert lite trögtänktare än andra i ämnet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon