|
herkules
24-02-2011, 09:15
CITAT (Meriona @ 23-02-2011, 21:17)  Om jag inte minns fel så kunde inte den nämnda personen stava rätt på sitt eget namn till att börja med, försvarade sig med att det inte gick att rega sig på rättstavningen pga att det var upptaget, men så var det nog inte eftersom vips så kunde admin ändra.  du minns inte helt rätt, fuchsian stavade INTE sitt nick FUCKIAN, det är myos eget lilla påhitt. CITAT (Red Top @ 23-02-2011, 22:27)  Dessutom är det väl ytterst sällan f. skriver andras nick på korrekt sätt. Slarv, elakhet eller bara ointresse för andra individer?  det är inte första gången myo kallar fuchsian för fuckian, kan vi inte bara kallt konstatera det? fö så stavar man inte en medmänniskas nick på ett forum fel utav ointresse, det är oförskämt. tycker jag. ni som håller på med mobbningen av fuchsian är så jävla fulla med skit så hälften kunde räcka. ni beter er som småungar och att ni får fortsätta med er mobbning är ett stort minus till administrationen här på odla. och så klart till er som håller på - himmel och pannkaka ...
CITAT (Berith @ 24-02-2011, 08:10)  Om jag förstår dej rätt här så är det endast en medlem som ignoreras. Och du behöver självklart inte berätta din anledning till det om du inte vill. Ingen annan har ju heller sagt anledningen till just sin ignorering, så det tar jag som att det är lite olika anledningar och ingen vill berätta vilken den är.
Ok, ska inte undra högt över varför det hackas på just henne. Min fetmarkering. Inte sant. Jag till exempel ignorerar inte den medlem som många andra går i gång på. Jag påverkas inte av henne på samma sätt som många andra.
CITAT (Berith @ 24-02-2011, 09:05)  Ditt svar är alltså att du vill slippa se inlägg som retar gallfeber på dej. Och Anmas svar är för att inte bli neddragen till en nivå som hon inte vill vara på. Lite hopdraget, men så tolkar jag det som. FB var menat som ett skämt...  http://217.70.34.228/forums/index.php?s=&a...t&p=1366513Här förklarar jag bättre varför just jag ignorerar. Det handlar alltså mer om mig och mitt sätt att reagera än den jag ignorerar.
Meriona
24-02-2011, 09:46
CITAT (herkules @ 24-02-2011, 09:15)  du minns inte helt rätt, fuchsian stavade INTE sitt nick FUCKIAN, det är myos eget lilla påhitt. /klipp/...... Du far med osanning, jag har aldrig påstått att mänskan stavat sitt namn på det sättet, jag skrev bara att h*n stavat sitt namn FEL. Så här skrev jag, hitta inte på nåt annat! : CITAT (Meriona @ 23-02-2011, 21:17)  Om jag inte minns fel så kunde inte den nämnda personen stava rätt på sitt eget namn till att börja med, försvarade sig med att det inte gick att rega sig på rättstavningen pga att det var upptaget, men så var det nog inte eftersom vips så kunde admin ändra.  Och stavningen du anger är nog inte Myos egna lilla påhitt, det var mitt påhitt från början även om jag inte varit så publik med det.
Gossen Ruda
24-02-2011, 09:46
Hercules, om du inte har förstått att f skapar osämja och irritation på forumet så läser du dåligt här. Det kan ju vara oavsiktligt från henne men jag tror för min del att det är avsiktligt. Mej kvittar det, jag tar inte åt mig, men jag saknar den goda stämningen som har funnits här och därför reagerar jag.
Piccante
24-02-2011, 09:55
CITAT (herkules @ 24-02-2011, 09:15)  du minns inte helt rätt, fuchsian stavade INTE sitt nick FUCKIAN, det är myos eget lilla påhitt. det är inte första gången myo kallar fuchsian för fuckian, kan vi inte bara kallt konstatera det? fö så stavar man inte en medmänniskas nick på ett forum fel utav ointresse, det är oförskämt. tycker jag. ni som håller på med mobbningen av fuchsian är så jävla fulla med skit så hälften kunde räcka. ni beter er som småungar och att ni får fortsätta med er mobbning är ett stort minus till administrationen här på odla. och så klart till er som håller på - himmel och pannkaka ... Det är ju tråkigt att det har undgått dig hur fuchsian har manipulerat forumet för att skapa just osämja och bråk. Kan knappast vara mobbning att tala klarspråk om fuchian.
Orka!
malcolm
24-02-2011, 10:09
Piccante
24-02-2011, 10:16
CITAT (faith @ 24-02-2011, 10:05)  Orka!  Inte för att jag själv är drabbad men jag har respekt för dom som är det! Inte så kul när medlemmar på odla får sina inkorgar fulla med PM och får utstå påhopp i trådar hela tiden
CITAT (Anma @ 24-02-2011, 09:26)  Min fetmarkering. Inte sant. Jag till exempel ignorerar inte den medlem som många andra går i gång på. Jag påverkas inte av henne på samma sätt som många andra. Bra!  Jag påverkas heller inte av henne. Jobbigare då med alla som inte gillar henne/hennes inlägg och hela tiden måste påpeka det. I inlägg efter inlägg....
Gossen Ruda
24-02-2011, 10:26
CITAT (Berith @ 24-02-2011, 10:19)  Bra!  Jag påverkas heller inte av henne. Jobbigare då med alla som inte gillar henne/hennes inlägg och hela tiden måste påpeka det. I inlägg efter inlägg.... Jo, så det är kanske dags att sätta punkt. De som gillar f kan fortsätta tjafsa med henne, övriga tittar åt ett annat håll.
*Stintan*
24-02-2011, 10:29
Ännu jobbigare med alla gnällspikar.
CITAT (Gossen Ruda @ 24-02-2011, 10:26)  Jo, så det är kanske dags att sätta punkt. De som gillar f kan fortsätta tjafsa med henne, övriga tittar åt ett annat håll. Bra råd! Även om det väl inte är dom som gillar henne som tjafsar... Håller med Stintan! Fy för gnällspikar! Inget kul med att en del går i taket så fort hon visar sej.
CITAT (Suz @ 21-02-2011, 10:38)  Ja det är ju tråkigt att du känner så men uppenbarligen var nu frågan så viktig för mig att jag var tvungen att starta en diskussion om den! Känns lite nedvärderande hur du uttrycker dig dock!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men jag vidhåller återigen att det hade varit guld värt om det som jag blockerat bara visade sig i en tom ruta när någon citerat!! Är det rent tekniskt omöjligt att göra en sån sak?? Ärligt talat så förstår jag ingenting, det är ju bara du själv som kan välja vad du vill eller inte vill läsa och då är det väl enkelt att bara hoppa sådant du inte gillar. Det kan väl aldrig bli någon annans ansvar?
CITAT (Gita @ 26-02-2011, 06:57)  Ärligt talat så förstår jag ingenting, det är ju bara du själv som kan välja vad du vill eller inte vill läsa och då är det väl enkelt att bara hoppa sådant du inte gillar. Det kan väl aldrig bli någon annans ansvar? Ja det har du rätt i Gita! Men har jag verkligen uttryckt mig så att det skulle vara någon annans ansvar? Det var inte det jag menade i så fall.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|