Sidor: 1, 2, 3
Piccante
CITAT (Motti @ 10-06-2011, 21:09) *
Jag vet att många män i Sverige går på tex Strippklubbar särskillt när de är på mässor utomlands det är liksom gängse att gå ut med affärsbekanta på det och då även porrklubbar,finns säkert undantag men de är nog få i det gebitet.Min man har varit på mässor i England Italien och Tyskland de flesta av dom går på Strippklubbar och Porrklubbar en del även på horhus väldigt vanligt faktiskt,den värsta historien min man berättade var en trebarnspappa som hade en bebis hemma på 3 månader !han var på horhus flera gånger under Hanovermässan,resten av mässbesökarna var på ett ställe som hette Karusellen där det var stripp och porr på scenen varje halvtimma !de flesta fruar trodde att Karusellen var en pub ?och många fruar tror nog det än.Min man har alltid berättat vad han gjort och vad han varit på under mässorna ,det finns många kvinnor som litar på sina män men de borde inte va lika tillitsfulla när det gäller mässbesök utomlands eller i Sverige.

Varför moraliserar du över dom när du tycker det är okej att kungen gör likadant?
Motti
Svar till Stintan biggrin.gifärför att vi haft eget företag i 30 år och också varit delägare i andra företag så jag vet hur det går till,även så kallat "troende"går på Strippklubbar när de åker på mässor,varför ?jo för att det är en mannsvärld och de tror ingen ska få veta för det var ju inte här hemma i Sverige,om du visste vad många skenheliga män det finns,min man säger så här ,att ju mer pressenter de har med sig hem ju mer dåligt samvete har de ,så sant så !har många vänninor som är "blåögda".Min man berättar i varje fall vad han varit osv det skulle han inte om han ville dölja något litar på han till 100 %men om ni bara visste hur det går till på de här Mässorna ja även här i Sverige !såg min granne fembarnspappa ragga på ett danställe i Jönköping ,han lugnade sig snabbt när han såg mig.
*Stintan*
Det är en viss typ av människor som går på sånt inte bara en gång utan upprepade gånger. Om jag vore du skulle jag skämmas att ha en karl som beter sig som din. Att han berättar är ingen ursäkt.
Motti
Skäms inte dugg över min man !för han är ärlig mot mig och berättar,då tycker jag det är värre med dom som kommer hem till sin familj med bebisar och småbarn som dragit runt på diverse horhus och gud vet vad de drar hem och inte vet var de smittar ner med heller.Har all respeckt för min man därför att han är ärlig mot mig och berättar om hur det går till i mässvärlden och han tycker det är för jävligt hur män bär sig åt .jag vet vart jag har min man men vet de andra det ?
Huggorm
CITAT (Motti @ 11-06-2011, 00:22) *
Skäms inte dugg över min man !för han är ärlig mot mig och berättar,då tycker jag det är värre med dom som kommer hem till sin familj med bebisar och småbarn som dragit runt på diverse horhus och gud vet vad de drar hem och inte vet var de smittar ner med heller.Har all respeckt för min man därför att han är ärlig mot mig och berättar om hur det går till i mässvärlden och han tycker det är för jävligt hur män bär sig åt .jag vet vart jag har min man men vet de andra det ?

Jag jobbade ihop med en äldre herre en gång, och han berättade att han tidigare haft ett jobb där han reste runt väldigt mycket i världen. Han hade som hobby att prova de prostituerade i alla länder han hamnade i, för att försöka utröna vilka som var de bästa. Hemma hade han fru och barn, men de märkte aldrig något. Slutsatsen hade i alla fall blivit att brasiliskorna samt zigenerskor var de bästa rolleyes.gif
mamamaggan
CITAT (Markus_H @ 10-06-2011, 22:00) *
Varför moraliserar du över dom när du tycker det är okej att kungen gör likadant?

Män är män menar hon säkert , och då gör man sådär enligt henne , men vad hon tycker Kungen är det vete sjutton . no.gif

Det har skrivits förut i den här tråden och jag upprepar det , kungen lever på våra pengar och då ska han hålla koll på både sig och sitt " aggregat " . Han kan , såväl som många andra , dra hem diverse smittor till familjen om det vill sig illa.

Vad egna företagare gör eller inte gör på mässor är egentligen inte intressant om det är sina egna pengar , och familjeliv , de slänger bort när det " pockar " på . Skiter full ständigt i det men jag skulle ju inte stanna en sekund hos en man som varit hos någon halvt om halvt prostituerad.

Motti
Huggorm du har koll smile.gifMässor är männens värld och där pågår saker som inte fruar och sambos har en aning om ,det är bara så !Nu har ju min man velat ha med mig på mässor så jag har varit med honom ett anntal gånger men då har vi inte varit på Strippklubbar mm utan vi har varit i tex Hanover på Restauranger och ätit gott men när han varit där med firman och andra så vet jag att de gått på Strippklubbar det bara är så i "Mässvärlden"The mens World ;)men d'är ifrån att titta och gå till verket det är milslångt,ja att gå till Horhus ,finns dom som "jökat upp månadslöner på en vecka och fått låna pengar till hemresan.
*Stintan*
Men varför jämför du din man med Kungen? Finns ju ingen relevans alls.

Dina mil är väldigt korta Motti!
Jag säger som mamamaggan "jag skulle ju inte stanna en sekund hos en man som varit hos någon halvt om halvt prostituerad."
Elisabeth-Västkustkolonisten
Motti vet din gubbe att du hänger ut honom i ett offentligt forum son en, som går på porrklubbar och horhuset när han är ut och reser?

Ibland när man läser dina inlägg så tänker man bar oh Gud hjälp mig.....
ninnisky
Motti, jag har i hela mitt yrkesverksamma liv jobbat i företag (stora koncerner) och kan säga en del om mässor. Jag var dessutom ofta ensam kvinna i en helt mansdominerad värld och har sett en hel del, kanske rentav det mesta, men med din åsikt anser jag att du i princip smutskastar alla resande män. Tyder på bristande kunskaper om verkligheten!!

Ja, Gud hjälpe mig säger jag också!
herkules
jag vill också åka på mässor! smile.gif
med kungen!!
Aqvakul
CITAT (herkules @ 11-06-2011, 11:13) *
med kungen!!

giggle.gif
gnon49
Visst förekommer det snedsteg. Och visst tisslades det om vissa personer där jag arbetade. Vissa utmärkte sig på t.ex konferenser. Några drack för mycket, några flirtade för mycket. Men det var alltid samma personer och alla visste vilka. Och dom var inte särskilt populära. Dom var undantag vill jag säga. Men dom finns nog i alla företag o organisationer.
malcolm
CITAT (herkules @ 11-06-2011, 11:13) *
med kungen!!

What a mess
Gita
CITAT (Aqvakul @ 08-06-2011, 10:53) *
I kungens fall handlar det nog om lika mycket bristande "intelligens" som dyslexi, tyvärr..

Ett uttalande som det ovan citerade kan väl bara komma från .............,ja.just det, ... en superbegåvning. Eller?
Gita
Motti
Nu vill ja å det bestämdaste säga att min man går inte till horor och har aldrig så gjort men i sällskap med andra män har de hamnat på sådana ställen det betyder ju inte att alla män köper sex som går till ett sådant ställe det är bara en kul grej för en del att ha varit där,gäller stripklubbar också .´Men vad en del av er läser mellan raderna.Säkert många män här som varit på sådana klubbar utan att fruar och sambos ha en aning om det,min man talade om att han varit där i hop med ett gäng säljare han tyckte väl si och så om det men han talade om det för han hade rent mjöl i påsen vilket inte alla hade efter det besöket men dom berättar inte när de kommer hem de brukar ha en massa fina pressenter med sig istället för att döva sitt samvete.Jag vet en hel del om mässor eftersom jag varit med min man flera gånger vi har haft företag i över 30 år så blåögd är jag inte när det gäller Mässorna.
Motti
Att jag skulle hängt ut min man här är ju rent strunt !har varken skrivit hans namn eller lagt ut bild på honom här, han är lika anonym som jag i detta Forum .
*Stintan*
CITAT (Motti @ 13-06-2011, 23:31) *
Nu vill ja å det bestämdaste säga att min man går inte till horor och har aldrig så gjort men i sällskap med andra män har de hamnat på sådana ställen det betyder ju inte att alla män köper sex som går till ett sådant ställe det är bara en kul grej för en del att ha varit där,gäller stripklubbar också .´Men vad en del av er läser mellan raderna.Säkert många män här som varit på sådana klubbar utan att fruar och sambos ha en aning om det,min man talade om att han varit där i hop med ett gäng säljare han tyckte väl si och så om det men han talade om det för han hade rent mjöl i påsen vilket inte alla hade efter det besöket men dom berättar inte när de kommer hem de brukar ha en massa fina pressenter med sig istället för att döva sitt samvete.Jag vet en hel del om mässor eftersom jag varit med min man flera gånger vi har haft företag i över 30 år så blåögd är jag inte när det gäller Mässorna.

Illasinnat skvaller och kvalificerat skitsnack kallar jag sånt. Du har väl för sjutton inte en aning om vad män gjort på mässor och vad dom berättar för sina fruar när dom kommer hem. Du vet bara vad din gubbe berättar om vad han och hans polare gjort. Ser du inte själv hur du skriver? Din lilla gubbe är så oskyldig såååå men alla andra går till horor. De flesta män har inte lika dåligt omdöme och tycker inte alls det är lika kul som dem du hört talas om.

Sen undrar jag om det är något särskilt med att din man haft företag i över 30 år eftersom du tjatar om det så ofta.
Motti
Bitska lilla Stintan !vilken tur att du har mig att avreagera dig på rolleyes.gif
*Stintan*
Behöver inte avreagera mig på någon men när du skriver som du gör så får du finna dig i att ävan andra kan veta lite och ha synpunkter.
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 13-06-2011, 22:03) *
Sen undrar jag om det är något särskilt med att din man haft företag i över 30 år eftersom du tjatar om det så ofta.

Jag instämmer Stintan, tycker mig känna igen tongångarna - det är lite dacapo !!!! biggrin.gif
herkules
CITAT (malcolm @ 11-06-2011, 17:42) *
What a mess

eller mäss smile.gif
Tapio
Halaj!

Skall det inte komma ut nya sedlar framöver?
Här är ett bra förslag på ytterligare en sedel förutom den på 200 Kr som skall nyintroduceras.
Allt kostar ju alltid 99, 199 osv. tänk att kunna betala med jämna pengar och slippa växel!
Sen att det är just kungen på sedeln passar ju väldigt bra med tanke på vad många har för tankar om honom.

//T
Farbror Blå
CITAT (Tapio @ 14-06-2011, 21:57) *
Halaj!

Skall det inte komma ut nya sedlar framöver?
Här är ett bra förslag på ytterligare en sedel förutom den på 200 Kr som skall nyintroduceras.
Allt kostar ju alltid 99, 199 osv. tänk att kunna betala med jämna pengar och slippa växel!
Sen att det är just kungen på sedeln passar ju väldigt bra med tanke på vad många har för tankar om honom.

//T

Inte rätt att bara mobba kungen för att han är från Stockholm, detta är ju vad övriga landet kallar alla nollåttor....

Farbror Blå sjunger

]Ur svenska hjärtans djup en gång,
en samfylld och en enkel sång
som går till kungen fram!
Var honom trofast och hans ätt
gör kronan på hans hjässa lätt
och all din tro till honom sätt
du folk, av frejdad stam
merlin68
Hittade den här dikten, någon som kan tonsätta den whistling.gif ?

Monarki, monarki, konstitutionell monarki
Går att förena, med demokrati
Monarki är en trevlig tradition
från samma tid som asatron
Ett rudiment vittnar om en svunnen tid
I denna fråga tar många strid
Rojalist - javisst

Det gamla ståndet adeln
sätter sig i höga sadeln
Kungliga bröllop och dyra baler
i skattefinansierade lokaler
På bröllop prinsessor ler glatt
som vi gör när vi betalar med vår skatt
Rojalist - javisst

Kungen är sporadiskt otrogen
där ute i Drottningholmsskogen
Han en diplomat i vår värld
använder penna istället för svärd
Samma IQ som skonummer
han är väl ingen dummer
Rojalist - javisst

Kungen är föremål för fjäsk
han är ju så pittoresk
Ger inspiration till teaterns dramer
arbetstillfällen åt hovdamer
Vi älskar monarki
det är vår framtidsfilosofi
Rojalist - javisst

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon