Full version: GLADTRÅD 2012
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
VitaFingrar
Idag är jag så jäkla lycklig! Ryktet höll, DEPECHE MODE till PEACE AND LOVE 2013! Kan det inte bli sommar snart? yahoo.gif
Myosotis
Finns de fortfarande?!!
VitaFingrar
CITAT (Myosotis @ 23-10-2012, 18:17) *
Finns de fortfarande?!!

Jupp, 31 år sedan första skivan släpptes och de kör fortfarande för fullt! smile.gif
Myosotis
Där ser man, det hade jag ingen aning om smile.gif
hattstugan

Är glad då det visat sig att klaga lönar sig!! yahoo.gif

Fick iaf 3600 kr från Soc idag! Alltid något!!! biggrin.gif
Anki på Öland
CITAT (hattstugan @ 25-10-2012, 19:49) *

Bravo!!
gnon49
Blev glatt överraskad när jag tankade idag. 1kr billigare per liter sedan senaste tankningen. Blev därför lite mer soppa än jag tänkt mig. Alltid skön känsla med en vältankad bil när man bor på landet.
gunsta
CITAT (hattstugan @ 25-10-2012, 19:49) *

Va kul Hattstugan blomma.gif
Ugglemormor
Va gott HATTSTUGAN att det lyckades........ kompiskram.gif det är bra när något går i ens väg och inte allt motvals ....... tummenupp.gif

JAG ÄR GLAD ------- Har fått min operationstid till nästa onsdag! Maken kör in mig redan på tisdag fm.... yahoo.gif Nu är det så nära att det kan nästan ta på det....... tummenupp.gif ..... thanks.gif ..
gunsta
CITAT (Ugglemormor @ 30-10-2012, 14:08) *
Va gott HATTSTUGAN att det lyckades........ kompiskram.gif det är bra när något går i ens väg och inte allt motvals ....... tummenupp.gif

JAG ÄR GLAD ------- Har fått min operationstid till nästa onsdag! Maken kör in mig redan på tisdag fm.... yahoo.gif Nu är det så nära att det kan nästan ta på det....... tummenupp.gif ..... thanks.gif ..

Vad roligt Ugglemormor - jag ska hålla tummarna smile.gif
Ugglemormor
Tack gunsta ....... kompiskram.gif det känns ännu lite overkligt, men de har hållit vad de lovat på universitetssjukhuset..... de skulle ringa denna vecka, men då kunde hon inte säga vilken dag det skulle bli, så vi har inte haft en tanke ens att tjata på dem, när man upptäckte hur precisa de har varit med allt.

Jag är såååååå glad att jag skulle vilja hoppa jämfota (som vanligt) men kan inte göra det mer än i tankarna..

Jag är också såååå hemskt mycket glad till forumsvänner som följt med mig med min pina...... lovar att inte gnälla mera....... flirting.gif .
hattstugan

Bra att du äntligen fått besked Ugglemormor!

silos
CITAT (Ugglemormor @ 30-10-2012, 15:00) *
Tack gunsta ....... kompiskram.gif det känns ännu lite overkligt, men de har hållit vad de lovat på universitetssjukhuset..... de skulle ringa denna vecka, men då kunde hon inte säga vilken dag det skulle bli, så vi har inte haft en tanke ens att tjata på dem, när man upptäckte hur precisa de har varit med allt.

Jag är såååååå glad att jag skulle vilja hoppa jämfota (som vanligt) men kan inte göra det mer än i tankarna..

Jag är också såååå hemskt mycket glad till forumsvänner som följt med mig med min pina...... lovar att inte gnälla mera....... flirting.gif .

Så skönt att operationen nu blir av! smiley_small_hug.gif
Ugglemormor
Tack hattstugan och silos, ....... kompiskram.gif

Japp, det var den bästa nyheten på länge och så bra att de håller ord, så man inte behöver hänga på luren och oroa sig. De lovade ju ringa under veckan när det blir, men nu har de ju bestämt att ta mig snabbare in än jag väntat mig ....... tummenupp.gif
Vilken tur att jag orkade fixa med tvätten, endast vattning av blommorna är kvar innan jag åker .......
hattstugan

Jisses 34 inloggade medlemmar! Det gör åtminstone mig glad!
Klint
Jag är glad för att jag har en jättegosig pissegumma
En undrbar man
Jag är frisk
Jag har ett jobb att gå till
mat i frysen
ett härligt hus med vedspis
vedbon full med ved
härlig omgivning
såg några sidensvansar idag
listan kan göras lång bara man tänker efter lite!
Tikka
Nämen jag hade oxå mina tankar åt samma håll som du idag Klint.

Att jag har en sådan underbar man som hjälpt mig igenom sommaren o att jag nu är uppe i 50% i jobb tid smile.gif
Promenerar varje dag o njuter av dofterna o färgerna som är ute o det gör mig glad.
hattstugan

Glad att det kan tänkas bli lite timmar att jobba framöver! yahoo.gif
gunsta
CITAT (hattstugan @ 20-11-2012, 10:33) *

Det var trevlig läsning Hattstugan smile.gif
Anki på Öland

Glad för din skull!! laugh.gif
Ugglemormor
Är glad för dins skull HATTSTUGAN, och hoppas att det blir lite mer, om du önskar det så att du kan ha det bättre ...... kompiskram.gif

Själv är jag glad att äntligen kunde jag sova utan oro i natt........
gnon49
Blev glatt överraskad över att jag plötsligt kunde surfa i 4G. Sicken skillnad i hastighet alltså. Fast lite inkörningsproblem verkar telia ha.
Skruttis

GRATTIS Hattstugan! Vad kul att höra. Håller tummarna för alla timmar du kan få.

Jag är även glad över att äntligen fått inbokat tider för ACP-behandling av mina knän.
Det drog ut på tiden så länge så jag var rädd för att det inget skulle bli av, men nu blir det gjort i december.
Jag är såååå nyfiken på om det kommer att bli skillnad. Julafton kom tidigt för mig i år. yes.gif
Biggan_

Grattis! Jag förstår att du är jätteglad!
omk
När jag kom hem från jobbet ikväll (19:30) plockade sonen (snart 23) precis ut den första plåten med nybakade kanelbullar !! w00t.gif
Åhh, ljumma bullar med ett glas kall mjölk ...

Jag blev verkligen glad att komma hem !! wub.gif
gunsta
CITAT (omk @ 21-11-2012, 22:54) *
När jag kom hem från jobbet ikväll (19:30) plockade sonen (snart 23) precis ut den första plåten med nybakade kanelbullar !! w00t.gif
Åhh, ljumma bullar med ett glas kall mjölk ...

Jag blev verkligen glad att komma hem !! wub.gif

Det förstår jag smile.gif
omk
CITAT (gunsta @ 21-11-2012, 22:57) *
Det förstår jag smile.gif

Han är SÅ fin, grabben ! wub.gif
Jag är stolt över honom, trots att jag egentligen inte är hans "riktiga" morsa.
Biggan_
Härligt omk! Det är klart du skall vara stolt över grabben även om du inte är hans "riktiga" morsa! Det har väl ingen betydelse.
Hmmm......du lånar inte ut honom väl? Blev så himla sugen på nybakta kanelbullar!
omk
CITAT (Biggan_ @ 22-11-2012, 00:23) *
Hmmm......du lånar inte ut honom väl? Blev så himla sugen på nybakta kanelbullar!

ICKE, sa Nicke ! happy.gif
Jag kan faxa en bulle, om du vill ha ... giggle.gif
Wilmer
CITAT (Biggan_ @ 22-11-2012, 00:23) *
Härligt omk! Det är klart du skall vara stolt över grabben även om du inte är hans "riktiga" morsa! Det har väl ingen betydelse.

hit me han!!! supersugen jag med...
Biggan_
Tack gärna! Lyckas du med det så är du verkligt skicklig! biggrin.gif
Wilmer
CITAT (omk @ 22-11-2012, 00:34) *
ICKE, sa Nicke ! happy.gif
Jag kan faxa en bulle, om du vill ha ... giggle.gif

-cry-.gif har ingen fax...

Jag är glad för er som fått glada besked!

... och för att ha en jollrande bebis i sängen...
omk
Det luktar nybakat i huset, fortfarande ... devil.gif whistling.gif
Biggan_
CITAT (omk @ 22-11-2012, 00:38) *

Pilutta dej! tongue.gif

CITAT (Wilmer @ 22-11-2012, 00:37) *
... och för att ha en jollrande bebis i sängen...

wub.gif
Wilmer
CITAT (omk @ 22-11-2012, 00:38) *

Trodde inte du var ond OMK ranting.gif
omk
Det är jag inte, vanligen. biggrin.gif Men om du skickar hit lilla fröken (mätt och nybajsad OCH bytt !), så skickar jag sonen till dig ...
Biggan_
CITAT (omk @ 22-11-2012, 01:03) *
Det är jag inte, vanligen. Men om du skickar hit lilla fröken (mätt och nybajsad OCH bytt !), så skickar jag sonen till dig ...

rotfl.gif
Wilmer
CITAT (omk @ 22-11-2012, 01:03) *
Det är jag inte, vanligen. biggrin.gif Men om du skickar hit lilla fröken (mätt och nybajsad OCH bytt !), så skickar jag sonen till dig ...

Hon kan komma NU hon är mätt (provade just lite desperat om en amning kunde få henne att slockna men hon var ej hungrig) nybajsad o bytt, ja, vi var precis och bytte!!! Klappat o klart. Jag får sova i natt och vaknar till nybakade bullar kompiskram.gif
Mollis
Jag är så glad att jag har en sån underbar man. Han jobbar och sliter långa dagar, sen skottar han snö så ryggen
nästan går av och så får jag kaffe på sängen VARJE morgon wub.gif
silos
Jag äör glad,tacksam och lycklig för att Jesus ÄR mitt liv! wub.gif
Anki på Öland
CITAT (Mollis @ 07-12-2012, 08:05) *
Jag är så glad att jag har en sån underbar man. Han jobbar och sliter långa dagar, sen skottar han snö så ryggen
nästan går av och så får jag kaffe på sängen VARJE morgon wub.gif

Det var inte dåligt smile.gif
Mollis
Haha.. jag blev glad när jag tittade på nobelprisutdelningen, höll på att ramla av stolen faktiskt, för vem står inte där och skakar hand med pristagarna
om inte en kär släkting. Han är lite försynt och har inte sagt något om att han skulle på detta evenemang utan hade tänkt nämna det lite så där i
all hast över en julglögg eller så.
hattstugan

Är jätte glad för jag var 3:e bästa försäljare i Shipet förra veckan yahoo.gif !!! Det finns ca 250 st!!!

Fick Gratulationer per post från Distrubutören idag!!
Peztis
Grattis hattstugan! Bra jobbat.

Vad är Shipet?
Skruttis
GRATTIS Hattstugan!!! blomma.gif
Biggan_
CITAT (hattstugan @ 12-12-2012, 16:37) *
Är jätte glad för jag var 3:e bästa försäljare i Shipet förra veckan yahoo.gif !!! Det finns ca 250 st!!!

Fick Gratulationer per post från Distrubutören idag!!

Grattis till din bravad! blomma.gif
Undrar också vad Shipet är
hattstugan

Tack!! Ship är ett geografiskt område lite olika stora inom Sverige! Tror det finns 7 eller 8 i landet!
Handlar om Tupperware! (om nån undrar)
gunsta
Grattis Hattstugan - jo jag har klurat ut vad TW är - funderade en hel del över det - men shipet var för svårt smile.gif - men nu vet jag och andra - känn dig nöjd.
Skruttis
Idag är jag glad -på ett sorgset sätt- för att husse inatt kom på vad Stella är rädd för, förutom att bli lämnad.
Hon är rädd för händer.

Det var den "pusselbiten" som fattades och helt plötsligt så blir det självklart varför hon reagerar som hon gör ibland. Det är någon som -troligtvis ganska många gånger- plågat henne med sina händer. Antagligen en mansperson.

Det som gör mig glad är att det nu blir lättare att ta hänsyn till just det.
Stackars våran fina snälla Stella. wub.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
hattstugan finns det fortfarande folk som köpter TW? Jag hör här inte ens någon som säljer längre. Finns säkert men i vårt område hör jag aldrig nåt om s.k. TW party
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon