|
Full version: GLADTRÅD 2012
VitaFingrar
23-10-2012, 14:06
Idag är jag så jäkla lycklig! Ryktet höll, DEPECHE MODE till PEACE AND LOVE 2013! Kan det inte bli sommar snart?
Myosotis
23-10-2012, 17:17
Finns de fortfarande?!!
VitaFingrar
24-10-2012, 20:33
CITAT (Myosotis @ 23-10-2012, 18:17)  Finns de fortfarande?!! Jupp, 31 år sedan första skivan släpptes och de kör fortfarande för fullt!
Myosotis
25-10-2012, 13:40
Där ser man, det hade jag ingen aning om
hattstugan
25-10-2012, 18:49
Är glad då det visat sig att klaga lönar sig!! Fick iaf 3600 kr från Soc idag! Alltid något!!!
Anki på Öland
25-10-2012, 19:53
CITAT (hattstugan @ 25-10-2012, 19:49)  Är glad då det visat sig att klaga lönar sig!! Fick iaf 3600 kr från Soc idag! Alltid något!!!  Bravo!!
Blev glatt överraskad när jag tankade idag. 1kr billigare per liter sedan senaste tankningen. Blev därför lite mer soppa än jag tänkt mig. Alltid skön känsla med en vältankad bil när man bor på landet.
CITAT (hattstugan @ 25-10-2012, 19:49)  Är glad då det visat sig att klaga lönar sig!! Fick iaf 3600 kr från Soc idag! Alltid något!!!  Va kul Hattstugan
Ugglemormor
30-10-2012, 14:08
Va gott HATTSTUGAN att det lyckades........  det är bra när något går i ens väg och inte allt motvals ....... JAG ÄR GLAD ------- Har fått min operationstid till nästa onsdag! Maken kör in mig redan på tisdag fm....  Nu är det så nära att det kan nästan ta på det.......  .....  ..
CITAT (Ugglemormor @ 30-10-2012, 14:08)  Va gott HATTSTUGAN att det lyckades........  det är bra när något går i ens väg och inte allt motvals ....... JAG ÄR GLAD ------- Har fått min operationstid till nästa onsdag! Maken kör in mig redan på tisdag fm....  Nu är det så nära att det kan nästan ta på det.......  .....  .. Vad roligt Ugglemormor - jag ska hålla tummarna
Ugglemormor
30-10-2012, 15:00
Tack gunsta .......  det känns ännu lite overkligt, men de har hållit vad de lovat på universitetssjukhuset..... de skulle ringa denna vecka, men då kunde hon inte säga vilken dag det skulle bli, så vi har inte haft en tanke ens att tjata på dem, när man upptäckte hur precisa de har varit med allt. Jag är såååååå glad att jag skulle vilja hoppa jämfota (som vanligt) men kan inte göra det mer än i tankarna.. Jag är också såååå hemskt mycket glad till forumsvänner som följt med mig med min pina...... lovar att inte gnälla mera.......  .
hattstugan
30-10-2012, 16:04
Bra att du äntligen fått besked Ugglemormor!
CITAT (Ugglemormor @ 30-10-2012, 15:00)  Tack gunsta .......  det känns ännu lite overkligt, men de har hållit vad de lovat på universitetssjukhuset..... de skulle ringa denna vecka, men då kunde hon inte säga vilken dag det skulle bli, så vi har inte haft en tanke ens att tjata på dem, när man upptäckte hur precisa de har varit med allt. Jag är såååååå glad att jag skulle vilja hoppa jämfota (som vanligt) men kan inte göra det mer än i tankarna.. Jag är också såååå hemskt mycket glad till forumsvänner som följt med mig med min pina...... lovar att inte gnälla mera.......  . Så skönt att operationen nu blir av!
Ugglemormor
30-10-2012, 17:18
Tack hattstugan och silos, ....... Japp, det var den bästa nyheten på länge och så bra att de håller ord, så man inte behöver hänga på luren och oroa sig. De lovade ju ringa under veckan när det blir, men nu har de ju bestämt att ta mig snabbare in än jag väntat mig ....... Vilken tur att jag orkade fixa med tvätten, endast vattning av blommorna är kvar innan jag åker .......
hattstugan
31-10-2012, 22:25
Jisses 34 inloggade medlemmar! Det gör åtminstone mig glad!
Jag är glad för att jag har en jättegosig pissegumma En undrbar man Jag är frisk Jag har ett jobb att gå till mat i frysen ett härligt hus med vedspis vedbon full med ved härlig omgivning såg några sidensvansar idag listan kan göras lång bara man tänker efter lite!
Nämen jag hade oxå mina tankar åt samma håll som du idag Klint. Att jag har en sådan underbar man som hjälpt mig igenom sommaren o att jag nu är uppe i 50% i jobb tid  Promenerar varje dag o njuter av dofterna o färgerna som är ute o det gör mig glad.
hattstugan
20-11-2012, 10:33
Glad att det kan tänkas bli lite timmar att jobba framöver!
CITAT (hattstugan @ 20-11-2012, 10:33)  Glad att det kan tänkas bli lite timmar att jobba framöver!  Det var trevlig läsning Hattstugan
Anki på Öland
20-11-2012, 12:06
CITAT (hattstugan @ 20-11-2012, 10:33)  Glad att det kan tänkas bli lite timmar att jobba framöver!  Glad för din skull!!
Ugglemormor
20-11-2012, 14:17
Är glad för dins skull HATTSTUGAN, och hoppas att det blir lite mer, om du önskar det så att du kan ha det bättre ...... Själv är jag glad att äntligen kunde jag sova utan oro i natt........
Blev glatt överraskad över att jag plötsligt kunde surfa i 4G. Sicken skillnad i hastighet alltså. Fast lite inkörningsproblem verkar telia ha.
Skruttis
21-11-2012, 09:14
CITAT (hattstugan @ 20-11-2012, 10:33)  Glad att det kan tänkas bli lite timmar att jobba framöver!  GRATTIS Hattstugan! Vad kul att höra. Håller tummarna för alla timmar du kan få. Jag är även glad över att äntligen fått inbokat tider för ACP-behandling av mina knän. Det drog ut på tiden så länge så jag var rädd för att det inget skulle bli av, men nu blir det gjort i december. Jag är såååå nyfiken på om det kommer att bli skillnad. Julafton kom tidigt för mig i år.
Biggan_
21-11-2012, 13:09
CITAT (hattstugan @ 20-11-2012, 10:33)  Glad att det kan tänkas bli lite timmar att jobba framöver!  Grattis! Jag förstår att du är jätteglad!
När jag kom hem från jobbet ikväll (19:30) plockade sonen (snart 23) precis ut den första plåten med nybakade kanelbullar !! Åhh, ljumma bullar med ett glas kall mjölk ... Jag blev verkligen glad att komma hem !!
CITAT (omk @ 21-11-2012, 22:54)  När jag kom hem från jobbet ikväll (19:30) plockade sonen (snart 23) precis ut den första plåten med nybakade kanelbullar !! Åhh, ljumma bullar med ett glas kall mjölk ... Jag blev verkligen glad att komma hem !!  Det förstår jag
CITAT (gunsta @ 21-11-2012, 22:57)  Det förstår jag  Han är SÅ fin, grabben ! Jag är stolt över honom, trots att jag egentligen inte är hans "riktiga" morsa.
Biggan_
22-11-2012, 00:23
Härligt omk! Det är klart du skall vara stolt över grabben även om du inte är hans "riktiga" morsa! Det har väl ingen betydelse. Hmmm......du lånar inte ut honom väl? Blev så himla sugen på nybakta kanelbullar!
CITAT (Biggan_ @ 22-11-2012, 00:23)  Hmmm......du lånar inte ut honom väl? Blev så himla sugen på nybakta kanelbullar! ICKE, sa Nicke ! Jag kan faxa en bulle, om du vill ha ...
CITAT (Biggan_ @ 22-11-2012, 00:23)  Härligt omk! Det är klart du skall vara stolt över grabben även om du inte är hans "riktiga" morsa! Det har väl ingen betydelse. Hmmm......du lånar inte ut honom väl? Blev så himla sugen på nybakta kanelbullar! hit me han!!! supersugen jag med...
Biggan_
22-11-2012, 00:36
Tack gärna! Lyckas du med det så är du verkligt skicklig!
CITAT (omk @ 22-11-2012, 00:34)  ICKE, sa Nicke ! Jag kan faxa en bulle, om du vill ha ...   har ingen fax... Jag är glad för er som fått glada besked! ... och för att ha en jollrande bebis i sängen...
Det luktar nybakat i huset, fortfarande ...
Biggan_
22-11-2012, 00:45
CITAT (omk @ 22-11-2012, 00:38)  Det luktar nybakat i huset, fortfarande ...  Pilutta dej!  CITAT (Wilmer @ 22-11-2012, 00:37)  ... och för att ha en jollrande bebis i sängen...
CITAT (omk @ 22-11-2012, 00:38)  Det luktar nybakat i huset, fortfarande ...  Trodde inte du var ond OMK
Det är jag inte, vanligen.  Men om du skickar hit lilla fröken (mätt och nybajsad OCH bytt !), så skickar jag sonen till dig ...
Biggan_
22-11-2012, 01:06
CITAT (omk @ 22-11-2012, 01:03)  Det är jag inte, vanligen. Men om du skickar hit lilla fröken (mätt och nybajsad OCH bytt !), så skickar jag sonen till dig ...
CITAT (omk @ 22-11-2012, 01:03)  Det är jag inte, vanligen.  Men om du skickar hit lilla fröken (mätt och nybajsad OCH bytt !), så skickar jag sonen till dig ... Hon kan komma NU hon är mätt (provade just lite desperat om en amning kunde få henne att slockna men hon var ej hungrig) nybajsad o bytt, ja, vi var precis och bytte!!! Klappat o klart. Jag får sova i natt och vaknar till nybakade bullar
Jag är så glad att jag har en sån underbar man. Han jobbar och sliter långa dagar, sen skottar han snö så ryggen nästan går av och så får jag kaffe på sängen VARJE morgon
Jag äör glad,tacksam och lycklig för att Jesus ÄR mitt liv!
Anki på Öland
07-12-2012, 08:42
CITAT (Mollis @ 07-12-2012, 08:05)  Jag är så glad att jag har en sån underbar man. Han jobbar och sliter långa dagar, sen skottar han snö så ryggen nästan går av och så får jag kaffe på sängen VARJE morgon  Det var inte dåligt
Haha.. jag blev glad när jag tittade på nobelprisutdelningen, höll på att ramla av stolen faktiskt, för vem står inte där och skakar hand med pristagarna om inte en kär släkting. Han är lite försynt och har inte sagt något om att han skulle på detta evenemang utan hade tänkt nämna det lite så där i all hast över en julglögg eller så.
hattstugan
12-12-2012, 16:37
Är jätte glad för jag var 3:e bästa försäljare i Shipet förra veckan  !!! Det finns ca 250 st!!! Fick Gratulationer per post från Distrubutören idag!!
Grattis hattstugan! Bra jobbat.
Vad är Shipet?
Skruttis
12-12-2012, 17:14
GRATTIS Hattstugan!!!
Biggan_
12-12-2012, 17:15
CITAT (hattstugan @ 12-12-2012, 16:37)  Är jätte glad för jag var 3:e bästa försäljare i Shipet förra veckan  !!! Det finns ca 250 st!!! Fick Gratulationer per post från Distrubutören idag!! Grattis till din bravad! Undrar också vad Shipet är
hattstugan
12-12-2012, 17:23
Tack!! Ship är ett geografiskt område lite olika stora inom Sverige! Tror det finns 7 eller 8 i landet! Handlar om Tupperware! (om nån undrar)
Grattis Hattstugan - jo jag har klurat ut vad TW är - funderade en hel del över det - men shipet var för svårt  - men nu vet jag och andra - känn dig nöjd.
Skruttis
18-12-2012, 08:55
Idag är jag glad -på ett sorgset sätt- för att husse inatt kom på vad Stella är rädd för, förutom att bli lämnad. Hon är rädd för händer. Det var den "pusselbiten" som fattades och helt plötsligt så blir det självklart varför hon reagerar som hon gör ibland. Det är någon som -troligtvis ganska många gånger- plågat henne med sina händer. Antagligen en mansperson. Det som gör mig glad är att det nu blir lättare att ta hänsyn till just det. Stackars våran fina snälla Stella.
Elisabeth-Västkustkolonisten
18-12-2012, 09:14
hattstugan finns det fortfarande folk som köpter TW? Jag hör här inte ens någon som säljer längre. Finns säkert men i vårt område hör jag aldrig nåt om s.k. TW party
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|