Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
LottaJo
Kvittar för mig, vilket som går bra.
Bettis
Är det bara för min del så kan vi ta 07.00 eller ännu tidigare, jag är morgonpigg så det är ok flirting.gif, skämt å sido så kan vi gärna ta det lite tidigare om ni vill för då har vi ju hela em ledigt.
ninnisky
11-15 är helt OK för mig - ja kanske rentav bättre an 13-17!

Olle A dig kan jag hämta när det passar dig och även köra tillbaka till stan. EKLO du kan också få skjuts till stan på hemvägen om du vill!
Gossen Ruda
Bättre tidigt, har man em bokad går hela dagen åt. Adressen är alltså Åstebo, Landvettervägen. Där finns också ett vandrarhem, fd ålderdomshem, men det är svårt att ta fel.
EKLO
Om de som kommer mer långväga ifrån är okej med start kl 11 tycker också jag att det låter alldeles utmärkt!

Och tack för erbjudande om lift hemåt!
omk
Jag börjar jobba kl 14, så för MIN del, är det bättre med 11-15 (då hinner jag iaf glufsa semla med er biggrin.gif ), men är det nån som inte kan den tiden, så är 13 helt okej också.

(Personligen tycker jag nog också, att ska man köra bil en lite längre sträcka, så är det klart bättre att åka i dagsljus ... I synnerhet på vintern.)

Edit; jag kan hämta upp och transportera folk TILL Åstebo, men inte hem igen, iaf inte förrän kl 21:40, så jag förmodar att ni avstår ... giggle.gif Annars PM:a ! Åker Sätila - lv 156 - Ryamotet - rv 40 - Öjersjövägen.
Wilmer
Lutar åt 11-15..... Fler röster bravo.gif
anne-li i olofstorp
yahoo.gif Hörde du rösten?*?!!! Gärna kl 11.....
Meriona
Jag får lite dåligt samvete, för en som jag vet att tidigt verkligen inte passar är Wilmer själv. sad.gif Hoppas att hon inte är ilsken på mig, men om jag lovar att köra, så kanske?
Wilmer
Du får köra ner så vi kommer fram hela naughty.gif så ska det nog gå bra.
Meriona
Ja om vi bara kommer förbi krumelurerna vid Surte så....
ninnisky
Håll till vänster förbi Bohus så ordnar det sig nog kompiskram.gif och gör inte som jag för någon vecka sedan...jag hamnade på Jordfallsbron och fick ta Angeredsbron tillbaka till Surte thumbdown.gif
Wilmer
Surte ninja.gif om det bara vore där!! Ninnisky, jag har också åkt fel, fick åka hela vägen till Gbg och ta Tingstadtunneln upp på andra sidan, missade överfarten till Kungälv rolleyes.gif
ingrid fuxwall
Kan tyvärr inte komma den 11;e då jag fått tid för operation den 9;e men vi får ses någon annan gång
Meriona
Nääää det var trist Ingrid! Men viktigt att du blir opererad såklart!
Jag får försöka ta mig till dig helt enkelt så att vi får byta grejer med varann. smile.gif
Iren
Låter trevligt med träff och den 11 är ok med mig, tiden spelar ingen större roll men kl 11 går bra. Vill någon åka med är det bara att säga till:-):-)
Wilmer
Kul Iren!

Så synd Ingrid, men OP kan man inte tacka nej till! Vi ses en annan gång.

Nu ändrar jag tiden till 11-15! Basta!!
EKLO
Finemang med tiden!
Så synd Ingrid, men all lycka m operationen, ses en annan gång, i Surte i vår?

- och ni andra: blir roligt att ses,
Meriona
Bra med tiden Kickis! thanks.gif
Iren
Sen en liten fråga: Är det bara jag som har svårt med namn, speciellt då det är irl namn o nick namn som ska hållas isär. Vad tror ni om en namnskylt/tejp med namn på för oss med dåligt minne o alla andra? blush.gif
Sylvia
CITAT (Iren @ 26-01-2012, 15:52) *
Sen en liten fråga: Är det bara jag som har svårt med namn, speciellt då det är irl namn o nick namn som ska hållas isär. Vad tror ni om en namnskylt/tejp med namn på för oss med dåligt minne o alla andra? blush.gif

Absolut! Är det några som har kvar de gamla Odla-knapaprna som vi fick för några år sedan?
Annars kan var o en göra en egen "knapp" och ha på tröjan!
Hälsar en annan som aldrig kommer ihåg vad folk heter!
Iren
Tack då var jag inte ensam:-):-):-)
anne-li i olofstorp
Håller med!!!! Om namn och det alltså!!!
Jag har kvar min gamla odla-knapp, och skall fixa något till Gunbritt också!
Hoppas alla andra gör så med!!!! smiley_small_hug.gif
*Ulrica*
11 blir MYCKET bättre, tack! tummenupp.gif
omk
Kl 1100; noterat !

(Jag tar med lite maskeringstejp och en tuschpenna (till namnlapparna), om nån inte har egen fin skylt, som t ex jag själv ...)
Meriona
Jag tror att jag har min knapp nånstans. Sist hittade jag den i en pajform, kanske ligger den där än, trots att jag flyttat? ohmy.gif
Wilmer
Bra, då verkar alla nöjda med tiden tummenupp.gif

EKLO!!! Blir det något Surte i år?

Jag har kvar min WIlmer knapp, men haha, tror ni att det är mitt riktiga namn så stämmer det ju inte. Jag får nog ha den OCH en lapp med mitt Kicki-namn.
Meriona
alla känner apan...
Nä jag skojade bara... biggrin.gif
Wilmer
Jaja, jag lyssnar till Wilmer också nuförtiden sweatingbullets.gif
Klint
Skulle va kul att komma med! Iren vart åker du ifrån?
Iren
Hej Klint! Jag åker från Marks kommun, passar det får du gärna åka med!
Klint
Tack Iren! Men det blir helt fel,får fundera lite om jag kan lösat
Sylvia
Funderar på att "krypa till korset" jag också! angel_not.gif
Inte helt bombsäkert att jag kan men försöka duger!
Tar med mig guben som hittar bättre än jag!
Är det någon mer från Torslanda eller i närheten så finns plats i bilen i så fall att jag kan komma.
ninnisky
CITAT (Sylvia @ 30-01-2012, 12:23) *
Är det någon mer från Torslanda eller i närheten så finns plats i bilen i så fall att jag kan komma.

Tycker absolut att du ska komma - det vore väldigt roligt! tummenupp.gif
Meriona
Nu är det inte så långt kvar! Va många vi verkar bli, det är ju underbart! blomma.gif
Wilmer

Jag skriver upp er så länge tummenupp.gif välkomna!

Hoppas även KLINT kan komma!
anne-li i olofstorp

Skulle vara jättekul att träffa dig!!!!
Får antagligen med mig min kompis Ann-Charlotte också,,,,,
Ugglemormor
Försöker ordna så att jag kan komma med ..... tummenupp.gif
Meriona
Ja gör det! smile.gif

Jag tror jag hoppar semlan, beach 12 är bara 10 månader borta....
ninnisky
CITAT (Meriona @ 03-02-2012, 18:15) *

...och min beach är bara mindre än 10 veckor bort - och jag som redan syndat med en semla.

Håll oss syndare sällskap! biggrin.gif
CillaM
Gamla Bettan gick igenom idag så det ser 100% säkert ut för min närvaro! Ska försöka få med mig J-A igen men det är ingen garanti att hon kan.
Wilmer
Grattis Cilla!! Så kul att du/ni kommer!

Ugglemormor, säg till när jag ska lägga dig på listan tummenupp.gif

Semla är OBLIATORISKT, läkarintyg anmodas om man ska slippa undan naughty.gif det är beach för oss allihopa om ett tag, och Ninnisky ska visst smita iväg i förtid.
Meriona
Ninniski är en globetrotter, hon är alltid i bad-form. Det är INTE jag! sos.gif
Wilmer
giggle.gif Det är du visst Meriona, bara det att du inte fryser så lätt i badet whistling.gif
anne-li i olofstorp
Jag kommer att köra "vassen 2012" också!!! coolgleam.gif Alltså, en semla äten, och fler på gång!!!
Wilmer
giggle.gif Man kan ta med mööörka solglasögon till de närmast på beachen om de stör sig...
Meriona
Kicki, det är inte andra jag är orolig för, jag stör mig SJÄLV! Så in i helskotta.

Och inte fryser man i karribiska havet, hur mager man än är? tongue.gif
Ugglemormor
Wilmer,

När är det sista dagen för anmälningen?
LottaJo
CITAT (Meriona @ 03-02-2012, 18:15) *
Ja gör det! smile.gif

Personligen är jag väldigt svag för semlor å andra sötsaker så jag gav upp det där för många år sedan och laddar nu i stället för Bitch 2012... devil.gif
Wilmer
Meriona; om det är hälsan så är du förlåten, den ska man vara rädd om (har jagat ut sambon på promenix whistling.gif ).

Ugglemormor; bara vi har ett hum om att kaffet räcker, fredag låter bra!

Lottajo, den tävlingen kan vi nog haka på de flesta, kanske inte Olle då giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon