|
LottaJo
23-01-2012, 07:39
Kvittar för mig, vilket som går bra.
Är det bara för min del så kan vi ta 07.00 eller ännu tidigare, jag är morgonpigg så det är ok  , skämt å sido så kan vi gärna ta det lite tidigare om ni vill för då har vi ju hela em ledigt.
ninnisky
23-01-2012, 10:40
11-15 är helt OK för mig - ja kanske rentav bättre an 13-17!
Olle A dig kan jag hämta när det passar dig och även köra tillbaka till stan. EKLO du kan också få skjuts till stan på hemvägen om du vill!
Gossen Ruda
23-01-2012, 15:00
Bättre tidigt, har man em bokad går hela dagen åt. Adressen är alltså Åstebo, Landvettervägen. Där finns också ett vandrarhem, fd ålderdomshem, men det är svårt att ta fel.
Om de som kommer mer långväga ifrån är okej med start kl 11 tycker också jag att det låter alldeles utmärkt!
Och tack för erbjudande om lift hemåt!
Jag börjar jobba kl 14, så för MIN del, är det bättre med 11-15 (då hinner jag iaf glufsa semla med er  ), men är det nån som inte kan den tiden, så är 13 helt okej också. (Personligen tycker jag nog också, att ska man köra bil en lite längre sträcka, så är det klart bättre att åka i dagsljus ... I synnerhet på vintern.) Edit; jag kan hämta upp och transportera folk TILL Åstebo, men inte hem igen, iaf inte förrän kl 21:40, så jag förmodar att ni avstår ...  Annars PM:a ! Åker Sätila - lv 156 - Ryamotet - rv 40 - Öjersjövägen.
Lutar åt 11-15..... Fler röster
anne-li i olofstorp
24-01-2012, 18:00
 Hörde du rösten?*?!!! Gärna kl 11.....
Meriona
24-01-2012, 20:31
Jag får lite dåligt samvete, för en som jag vet att tidigt verkligen inte passar är Wilmer själv.  Hoppas att hon inte är ilsken på mig, men om jag lovar att köra, så kanske?
Du får köra ner så vi kommer fram hela  så ska det nog gå bra.
Meriona
24-01-2012, 22:19
Ja om vi bara kommer förbi krumelurerna vid Surte så....
ninnisky
24-01-2012, 22:40
Håll till vänster förbi Bohus så ordnar det sig nog  och gör inte som jag för någon vecka sedan...jag hamnade på Jordfallsbron och fick ta Angeredsbron tillbaka till Surte
Surte  om det bara vore där!! Ninnisky, jag har också åkt fel, fick åka hela vägen till Gbg och ta Tingstadtunneln upp på andra sidan, missade överfarten till Kungälv
ingrid fuxwall
25-01-2012, 18:50
Kan tyvärr inte komma den 11;e då jag fått tid för operation den 9;e men vi får ses någon annan gång
Meriona
25-01-2012, 20:33
Nääää det var trist Ingrid! Men viktigt att du blir opererad såklart! Jag får försöka ta mig till dig helt enkelt så att vi får byta grejer med varann.
Låter trevligt med träff och den 11 är ok med mig, tiden spelar ingen större roll men kl 11 går bra. Vill någon åka med är det bara att säga till:-):-)
Kul Iren!
Så synd Ingrid, men OP kan man inte tacka nej till! Vi ses en annan gång.
Nu ändrar jag tiden till 11-15! Basta!!
Finemang med tiden! Så synd Ingrid, men all lycka m operationen, ses en annan gång, i Surte i vår?
- och ni andra: blir roligt att ses,
Meriona
26-01-2012, 14:19
Bra med tiden Kickis!
Sen en liten fråga: Är det bara jag som har svårt med namn, speciellt då det är irl namn o nick namn som ska hållas isär. Vad tror ni om en namnskylt/tejp med namn på för oss med dåligt minne o alla andra?
CITAT (Iren @ 26-01-2012, 15:52)  Sen en liten fråga: Är det bara jag som har svårt med namn, speciellt då det är irl namn o nick namn som ska hållas isär. Vad tror ni om en namnskylt/tejp med namn på för oss med dåligt minne o alla andra?  Absolut! Är det några som har kvar de gamla Odla-knapaprna som vi fick för några år sedan? Annars kan var o en göra en egen "knapp" och ha på tröjan! Hälsar en annan som aldrig kommer ihåg vad folk heter!
Tack då var jag inte ensam:-):-):-)
anne-li i olofstorp
26-01-2012, 18:12
Håller med!!!! Om namn och det alltså!!! Jag har kvar min gamla odla-knapp, och skall fixa något till Gunbritt också! Hoppas alla andra gör så med!!!!
*Ulrica*
26-01-2012, 18:12
11 blir MYCKET bättre, tack!
Kl 1100; noterat !
(Jag tar med lite maskeringstejp och en tuschpenna (till namnlapparna), om nån inte har egen fin skylt, som t ex jag själv ...)
Meriona
26-01-2012, 19:54
Jag tror att jag har min knapp nånstans. Sist hittade jag den i en pajform, kanske ligger den där än, trots att jag flyttat?
Bra, då verkar alla nöjda med tiden EKLO!!! Blir det något Surte i år? Jag har kvar min WIlmer knapp, men haha, tror ni att det är mitt riktiga namn så stämmer det ju inte. Jag får nog ha den OCH en lapp med mitt Kicki-namn.
Meriona
26-01-2012, 21:33
alla känner apan... Nä jag skojade bara...
Jaja, jag lyssnar till Wilmer också nuförtiden
Skulle va kul att komma med! Iren vart åker du ifrån?
Hej Klint! Jag åker från Marks kommun, passar det får du gärna åka med!
Tack Iren! Men det blir helt fel,får fundera lite om jag kan lösat
Funderar på att "krypa till korset" jag också! Inte helt bombsäkert att jag kan men försöka duger! Tar med mig guben som hittar bättre än jag! Är det någon mer från Torslanda eller i närheten så finns plats i bilen i så fall att jag kan komma.
ninnisky
30-01-2012, 12:27
CITAT (Sylvia @ 30-01-2012, 12:23)  Funderar på att "krypa till korset" jag också! Inte helt bombsäkert att jag kan men försöka duger! Tar med mig guben som hittar bättre än jag! Är det någon mer från Torslanda eller i närheten så finns plats i bilen i så fall att jag kan komma. Tycker absolut att du ska komma - det vore väldigt roligt!
Meriona
30-01-2012, 14:24
Nu är det inte så långt kvar! Va många vi verkar bli, det är ju underbart!
CITAT (Sylvia @ 30-01-2012, 12:23)  Funderar på att "krypa till korset" jag också! Inte helt bombsäkert att jag kan men försöka duger! Tar med mig guben som hittar bättre än jag! Är det någon mer från Torslanda eller i närheten så finns plats i bilen i så fall att jag kan komma. Jag skriver upp er så länge  välkomna! Hoppas även KLINT kan komma!
anne-li i olofstorp
01-02-2012, 17:11
CITAT (Sylvia @ 30-01-2012, 12:23)  Funderar på att "krypa till korset" jag också! Inte helt bombsäkert att jag kan men försöka duger! Tar med mig guben som hittar bättre än jag! Är det någon mer från Torslanda eller i närheten så finns plats i bilen i så fall att jag kan komma. Skulle vara jättekul att träffa dig!!!! Får antagligen med mig min kompis Ann-Charlotte också,,,,,
Ugglemormor
03-02-2012, 16:46
Försöker ordna så att jag kan komma med .....
Meriona
03-02-2012, 18:15
Ja gör det! Jag tror jag hoppar semlan, beach 12 är bara 10 månader borta....
ninnisky
03-02-2012, 18:32
CITAT (Meriona @ 03-02-2012, 18:15)  Jag tror jag hoppar semlan, beach 12 är bara 10 månader borta.... ...och min beach är bara mindre än 10 veckor bort - och jag som redan syndat med en semla. Håll oss syndare sällskap!
Gamla Bettan gick igenom idag så det ser 100% säkert ut för min närvaro! Ska försöka få med mig J-A igen men det är ingen garanti att hon kan.
Grattis Cilla!! Så kul att du/ni kommer! Ugglemormor, säg till när jag ska lägga dig på listan Semla är OBLIATORISKT, läkarintyg anmodas om man ska slippa undan  det är beach för oss allihopa om ett tag, och Ninnisky ska visst smita iväg i förtid.
Meriona
04-02-2012, 16:28
Ninniski är en globetrotter, hon är alltid i bad-form. Det är INTE jag!
 Det är du visst Meriona, bara det att du inte fryser så lätt i badet
anne-li i olofstorp
04-02-2012, 20:49
Jag kommer att köra "vassen 2012" också!!!  Alltså, en semla äten, och fler på gång!!!
 Man kan ta med mööörka solglasögon till de närmast på beachen om de stör sig...
Meriona
05-02-2012, 10:53
Kicki, det är inte andra jag är orolig för, jag stör mig SJÄLV! Så in i helskotta. Och inte fryser man i karribiska havet, hur mager man än är?
Ugglemormor
05-02-2012, 11:46
Wilmer,
När är det sista dagen för anmälningen?
LottaJo
05-02-2012, 11:48
CITAT (Meriona @ 03-02-2012, 18:15)  Ja gör det! Jag tror jag hoppar semlan, beach 12 är bara 10 månader borta.... Personligen är jag väldigt svag för semlor å andra sötsaker så jag gav upp det där för många år sedan och laddar nu i stället för Bitch 2012...
Meriona; om det är hälsan så är du förlåten, den ska man vara rädd om (har jagat ut sambon på promenix  ). Ugglemormor; bara vi har ett hum om att kaffet räcker, fredag låter bra! Lottajo, den tävlingen kan vi nog haka på de flesta, kanske inte Olle då
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|