Full version: GLAD tråd 2013
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
hattstugan

Glad för att jag ska åka på Konferens i helgen! Och att jag snart är Teamledare!
Biggan_
CITAT (hattstugan @ 21-11-2013, 23:29) *
Glad för att jag ska åka på Konferens i helgen! Och att jag snart är Teamledare!

Kul att komma bort lite!
hattstugan

Ja och få 2 x lunch samt 3-rätters middag med vin! Inte fel det heller!
Biggan_
Du får ha det så trevligt! yes.gif
Natur liv
Glädjande med en ledig dag ... och en ledig helg! Det är skönt att rå om sin tid själv, utan att behöva passa arbetstider, utgångstider, ingångstider, mattider, sovtider och alla möjliga tider som behövs när jag jobbar.

Tänk, tid har man gott om! Det kommer ny tid hela tiden, så fort den gamla har tagit slut.
Lokan
CITAT (Natur liv @ 22-11-2013, 08:40) *
Tänk, tid har man gott om! Det kommer ny tid hela tiden, så fort den gamla har tagit slut.

Det där var en klok, djupfilosofisk tanke Natur liv!! tummenupp.gif
Skruttis
Jag är jätteglad och enormt lättad att vår katt Molly äntligen börjat repa sig efter att haft spolmask. wub.gif
Idag åt hon en stor portion kokt fisk och kom sedan in och visade upp ett nyfångat byte.
hattstugan

Är så Glad för att jag har fått ett fint inslaget paket från en Odlait! (ingår inte i Hemliga Tomten)

Det värmer så mycket! Stort Tack!!
malcolm
Glad för att mitt internet fungerar igen, var totalt dött igår. bravo.gif
gnon49
http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/van...-till-flygarna/
Visst blir man varm i hjärtat av denna video.
pejori
Är glad att trots stark frustration och riktig ilska, inte fallit för frestelsen ännu. ranting.gif crying.gif

Är av en underlig anledning, fortfarande rökfri... naughty.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon