|
Mikaela
14-09-2004, 15:11
Här är mina andra små hjärtan, visserligen inte riktigt fyrfotade men ville så gärna visa dom med. Mobilen har fått agera kamera så bilderna är inte dom bästa.  Små dunbollar..  O nu är vi nästan vuxna
*Felix matte*
14-09-2004, 17:46
CITAT (Zanna @ 14-09-2004, 11:07) Här kan du se honom lite bättre, jag ska se om jag kan scanna in en riktigt bra bild om du är nyfiken Rossi Här kan man läsa mer om rasen: Berger des PyreneesTack Zanna.. Fina bilder.
Lyckliga dig Mikaela!! Jag skulle så gärna vilja ha "simfåglar" igen... *avundsjuk* Jag hade massor av ankor och gäss förut när jag var gift och bodde på en gård. Är det Aylesburyankor tro? Visa gära massor av bilder på dem, underbara!! Mvh Fenja
Här är en av mina!
CITAT (jost @ 15-09-2004, 09:41) Här är en av mina! Josts bilder jag ser han vilar sej jag gillar den här tråden härliga bilder man kan ju inte hinna kommentera alla men en del bilder är riktiga femettor skojjigt o man lämnar tråden me ett belåtet smil
Mikaela
15-09-2004, 10:04
CITAT (Fenja @ 14-09-2004, 21:25) Är det Aylesburyankor tro? Hejsan Fenja! Jag har ingen aning om vad jag har för Ankor. Bor i Ungern och grannen säger att det är "Ungerska bondankor" men jag vet inte. Jag tror att dom mkt väl kan ha ett annat namn. Grannarna säger att dom aldrig har sätt så fina ankor förut Jag ska ta en ny porträttbild på en av dom senare idag, där det är lättare att se hur dom ser ut. Tack för beröm! Mikaela
Roligt med fler bilder! Mvh Fenja
*Laika*
15-09-2004, 12:06
Dösnygga ankor! Mvh. Laika
De ÄR det ja! Helt underbara... vill ha! Mvh Fenja
Copycat
15-09-2004, 12:07
Hejsan Mikaela ! Kommer dom att bli helvita, och är det albino, med röda ögon? Vi har haft ankor som såg ut som jätteänder. Dom är ju så gulliga när dom vankar omkring. Inte fullt så gulligt att trampa i kluttarna då förstås. Dom var i alla fall hur söta som helst
Maria i Helsingborg
15-09-2004, 13:58
Towanda
15-09-2004, 14:16
Haha, stackars små vovvarna, vad de får stå ut med!
Från USA så klart... Vore jag djuret i fråga skulle jag ta ett hårt och omsorgsfullt bett i lämplig kroppsdel på den som styrt ut mig så. Det är inte ett snäpp bättre än lyteskomik. Mvh Fenja
*22many*
15-09-2004, 14:24
Föredrar nog humlor för sig och hundar för sig  . De ser allt lite generade ut  , hundarna alltså. Vet inte om humlor kan se generade ut
arma stackare
Maria i Helsingborg
15-09-2004, 16:37
Fenja skrev; CITAT Från USA så klart... Ja, vi får många bevis varje dag på att de inte är kloka over there! NUTTEN! Vilken ras är din cremefärgade kise. Sånna biffiga och tätpälsade kisar och siameser gillar jag
Becky,Malmö
15-09-2004, 17:43
CITAT (Maria i Helsingborg @ 15-09-2004, 17:37) NUTTEN! Vilken ras är din cremefärgade kise. Sånna biffiga och tätpälsade kisar och siameser gillar jag  [QUOTE] Maria i Helsingborg! (om jag inte lyckas med att citera, hur gör man??) Tror du menar min kisse, den cremefärgade som låg brevid en mindre. Det är iallafall en burma, en väldigt skojig ras som är nästan lite hundlik. En aning lugnare än siamesen, men ändå aktiv och så är det liksom lite mer att ta i
Maria i Helsingborg
15-09-2004, 20:12
Nu har jag tittat efter NOGA och JA det var dina katter jag menade, Becky En sådan goding! Burma säger du. Jag trodde de var mer spetsörade. Jag har kollat in honom? i albummet också. Åh så fin! Den lilla nya är visst en leopard!!
Jag tänkte väl det, för jag har ingen cremefärgad kisse!
Jag har inga fyrfotade älsklingar, men däremot tvenne tvåfotade undulater, Polarn o Pyret: Ange en titel på hemsidan Ange en titel på hemsidan/Ann-Louise
CITAT (Maria i Helsingborg @ 15-09-2004, 14:58) Jag sökte efter bilder på humlor.......... Vad sägs om de här......?!   Det var ena stora humlor...
Hur laddar man upp en bild?
Hej och välkommen hit Hajjen! Bilden du vill visa måste finnas ute på internet. Du högerklickar på den, väljer egenskaper och kopierar länken, allt uton hhtp://. Sedan klickar du på bild i inlägget, kopierar in länken, stänger taggen och så har du din bild i inlägget. Mvh Fenja
Hej, Nu ska ni få se några av mina djur. Kaninerna: Amigo:  Pepsi:  Rickard:  Min avelshona Anki: Jag föder upp Japantecknade holländska kaniner.  Gerbilerna: Alexa:  Gizmo:  Några av katterna: Kattmamman:  Kattungar:  Yngve: (Hon är en hona) Sesådär, det var några av djuren. /Hajjen
CITAT (Fenja @ 21-09-2004, 15:20) Hej och välkommen hit Hajjen! Bilden du vill visa måste finnas ute på internet. Du högerklickar på den, väljer egenskaper och kopierar länken, allt uton hhtp://. Sedan klickar du på bild i inlägget, kopierar in länken, stänger taggen och så har du din bild i inlägget. Mvh Fenja tack så jättemycket för hjälpen Fenja. Evigt tacksam.
Så lite!  Vad har du fler för djur, nu blev jag ju nyfiken?!! Mvh Fenja
Frida Sandman
21-09-2004, 20:15
Hos oss bor en massa djur, mest kaniner som jag hopptävlar med :-)  Aco, min bästa och mest lovande hoppkanin just nu  Prallini, min snyggaste avelshona  Lagos, min bästa hane, som nog kommer att gå MYCKET långt Det här var bara några av mina kaniner, den som vill se fler kan ju kika in här: http://hem.passagen.se/vargmyranJag har foton av våra katter, möss och hönor på sidan också :-)
Frida Sandman
21-09-2004, 20:28
funkar ju jättebra ju o va kul han ser ut där han hänger i luften duktiga lagos
Jag ser också bara kryss och att bilderna inte är tillgängliga! Mvh Fenja
Maria-Kristina
21-09-2004, 21:46
www.odla.nu/album/data/svalan04/full_2024_p17510.jpg här är min gamle vän Fritiof hund
 Fritiof! (Tog mig friheten...) Mvh Fenja
*Felix matte*
21-09-2004, 22:04
CITAT (Frida Sandman @ 21-09-2004, 21:28) VARFÖR får jag inte mina bilder att funka??? Jag vill ju visa!!! :( :unsure: :blink: :wacko: :huh: Hej Frida! Jag ser Aco, Prallini och Lagos in action Fin hemsida du har... men jag hittade ingen bild på Lina
 syns den lille höjdhopparten här då
Frida Sandman
22-09-2004, 11:12
Jag ser inte din bild heller, Oldwolfie? Felix matte; Ojsan, hade jag GLÖMT (?!?!?!?!) att sätta in bild av Lina på min sida? Hmm... Måste genast se över om det går att åtgärda! Har haft datakrasch, så mina program funkar inte så bra heller, det blir att sätta sig och nöta HTML istället Kul att du gillade min sida! Kul att nån ser bilderna i alla fall!
Vad roligt med alla era fina bilder på era älsklingar! Här kommer mina undulater Polarn och Pyret (fick inte in dem förra gången som jag ville här!  )/Ann-Louise
*Felix matte*
22-09-2004, 13:04
Hej Ann-Louise! Söta fåglar  jag hade för många år sedan undulater, kanariefåglar och zebrafinkar... tar mig friheten att visa din bild i större storlek.
Felix Matte, tack för hjälpen!  Bilden var väldigt liten från börja, hur gjorde du för att få den större? Jaså, du har också haft fåglar en gång tiden? Vad har du för erfarenheter av dina fåglar? Jag har haft undulater i olika omgångar i 20 år, fick min första vid 10 års ålder och var ÖVERLYCKLIG! Samma glädje kan jag känna fortfarande när jag säger godmorgon till mina sötnosar. Jag tycker de är så vackra och kloka, det känns som om de lyssnar på en när man talar med dem. Dessutom är de verkligen INDIVIDER, ingen är den andra lik!  Tack än en gång för förstoringen av bilden! /Ann-Louise
Jo, Ann-Louise undulater är verkligen underbara och kloka. Vi har 2 st Kalle och Kajsa, som vi tyvärr inte kan ha ute nu pga. de andra djuren. Men för några år sen hade jag en, Peo som var jättetam. Han blev 11 år. Här är en bild på honom och min dotter, som nu är 15 år. De sitter och fikar tillsammans.  Pia
*Felix matte*
23-09-2004, 07:50
Hej! När du tar en bild från ditt album så ska du först klicka på bilden så den visas i stort format... därefter tar du bildadressen. Visst är fåglar också unika individer... undulaterna var tama så de fick (inte alltid) flyga fritt inomhus... lika bra gick det inte när de fick komma ut i det fria... den ena försvann för gott  Kanariefåglarna sjöng vackert men var inte alls lika "sociala" inte heller zebrafinkarna som var ena hejare på att lägga ägg men det blev aldrig några ungar... de var också experter på att sprätta ut fröskal Fiskar har jag också haft i många år men gav upp eftersom jag aldrig kom tillrätta med algbildningen i akvariet... det blev för jobbigt.
CITAT (Fenja @ 21-09-2004, 19:12) Så lite!  Vad har du fler för djur, nu blev jag ju nyfiken?!! Mvh Fenja Jag har: 7 Kaniner, x antal katter, 4 gerbiler, 2 vaktelkycklingar och fiskar.
Hajjen! Dem vill vi se!! Mvh Fenja
Snart snart, ni kommer att tröttna på dom snart, för jag kommer att fototerrorisera er med bilder på mina djur.
DET är bra!! Mvh Fenja
Lilla Tova sover gott på den varma, goa akvarierampen: Fenja
katter e tossiga nu ska jag gå o sussa me mina båda tossingar
Vaktelkycklingarna:   Gerbilungar:
Lite större bilder kanske? Man ser dem ju knappt... Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 28-09-2004, 17:12) Lite större bilder kanske? Man ser dem ju knappt... Mvh Fenja Dom fungerar inte när jag har största storleken.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|