|
CITAT (Hajjen @ 01-10-2004, 14:28) CITAT (Fenja @ 28-09-2004, 17:12) Lite större bilder kanske? Man ser dem ju knappt... Mvh Fenja Dom fungerar inte när jag har största storleken.  skriv in en länk då kanske så kan vi kolla
Anki och två av hennes ungar!
Åh, du milde vilka sötnosar, Hajjen! Mvh Fenja
Yin o Yang
04-10-2004, 12:18
Såååå gulliga - och vilka vackra färger
Tack Fenja och Yin o Yang. Anki tackar också!
jättesöta bäbbar mamma kanin också stilig
Mamma kanin tackar.
eldhroka
04-10-2004, 13:55
Vilka fina djur alla har  Här är mina djur. Bilden på katten är dock en gammal bild på en av mina första katter (blandning huskatt och siames), de senare katterna har jag tyvärr inga digitala bilder på.. Ber om ursäkt för att bilderna är lite suddiga och lite konstiga.. Blir aldrig klok på det här med att lägga upp bilder på nätet... På bilden med hundarna hade vi precis kommit hem på gårdsplan och det är därför som ingen av dem drar utan mest lunkar på..    Mvh Anna
Oj så fina, Vad är hästen för ras??
eldhroka
04-10-2004, 18:51
CITAT (Hajjen @ 04-10-2004, 15:03) Oj så fina, Vad är hästen för ras?? Tackar  Hästen är en Nordsvensk brukshäst.
eldhroka
04-10-2004, 19:21
En bättre bild på mina föräldrars Samojed, Freja (som är en av hundarna på kortet med släden).. Min Malamute, Aika ser ni på användarbilden. Den tredje hunden på kortet är min sambos Karelare, Tarras. Katten hette Mirre. (inte mitt val av namn, han hette så när jag köpte honom).
www.odla.nu/album/data/mucho/tb_2108_p18184.jpg[/IMG]
Det här är min Kompis på en solig, sandig strand i somras.
eldhroka
09-10-2004, 18:14
Vilken fin hund
LenaTuring
09-10-2004, 21:37
Våra katter ligger i albumet Djur, Våra Fiskar är ju inte fyrfota så de får väl bli kvar i akvariet. (jag blir  på att jag inte kan få in bilderna i forumet hur jag än gör! har provat alla råd jag sett här)
Här kommer en liten charmör på flykt:  /en av beundrarinnorna
Vilka söta djur!  Underbara holländartecknade kaniner Hajjen!
 jag vetesjutton har jag visat den här bilden på mina sötnosar när mattte sitter vid datorn vill vi vara med o då e modemen perfekta att ligga på för dom e ju varma o goa fler bilder här på underverkenjag e så glad att jag har dom här två missarna nu för det har varit tomt länge här efter min Nilsson o Skrollan  här ser ni min Skrollan o Nilsson har ni sett
Yin o Yang
11-10-2004, 09:42
Otroligt gulliga  . Jag blir mer och mer sugen på att skaffa katt igen, men, näää, det är så hemskt att ta farväl
CITAT (Yin o Yang @ 11-10-2004, 10:42) näää, det är så hemskt att ta farväl  det är precis så jag har tänkt att jag orkar inte en gång till med detta hemska att säga farväl,men jag är så himla glad för att jag tog dessa två nu för det har saknats tassar i huset o det tog tid innan jag kunde tänka tanken men nu e vi här vi tre o jag ångrar mej inte en sekund min äldsta katt hette Torsten o han blev 22 år o om Morris o Smokie blir 20 så då e jag 77 å det skulle ju vara bra om vi kunde knalla över gränsen tillsammans  jaja jag vet att de inte fungerar så men visst vore de bra o som sagt nu räknar jag med att dom ska FINNAS ALLTID
Oldwolfie, vilka söta små tussar du har tagit hand om!  Häromdagen hade jag besök på altanen av en liten misse, som visade sig tillhöra de nyinflyttade grannarna ett par hus längre bort. Gissa om längtan blev stor att ta hand om den lille, men halsband hade han som sagt och tillhörde en annan familj, vilket jag var nog så glad över. Då var det ju ingen övergiven katt i alla fall.../Ann-Louise
CITAT (lolo @ 11-10-2004, 11:46) Oldwolfie, vilka söta små tussar du har tagit hand om!  Häromdagen hade jag besök på altanen av en liten misse, som visade sig tillhöra de nyinflyttade grannarna ett par hus längre bort. Gissa om längtan blev stor att ta hand om den lille, men halsband hade han som sagt och tillhörde en annan familj, vilket jag var nog så glad över. Då var det ju ingen övergiven katt i alla fall.../Ann-Louise ja du kanske du kan ha den katten som en liten som kommer o hälsar på o så slipper du allt ansvar för den de e väl bra så har min mamma det hennes granne har en kisse som kommer varje dag o ska kela o gosa o ha lite mys o så slipper mamma tänka på att hon vill ha en egen för man kan ju inte räkna med att bli hundra kanske men de e ju ett smart sätt att ha katt på eller hur
 Ska tänka på saken, Oldwolfie! Låter som en bra idé!
CITAT (LenaTuring @ 09-10-2004, 22:37) Våra katter ligger i albumet Djur, Våra Fiskar är ju inte fyrfota så de får väl bli kvar i akvariet. (jag blir  på att jag inte kan få in bilderna i forumet hur jag än gör! har provat alla råd jag sett här) Här kommer en av dina söta katterna,tog mig friheten och länka bilden.Det är väldigt enkelt.   Jag tog båda bilder så alla ser de söta missarna.
Lena Turing! Sätt in bilderna du har på dina fiskar, jag satte in bilder på mina tvåfotiga undulater, jag!
_underground_
12-10-2004, 22:09
  Här är mitt gosedjur på fyra ben! Kurdt heter han förresten.
Wow! Vilken enastående fin ödlekille!  Har du haft Kurt länge? Vill du då får du hemskt gärna berätta mer om Kurt! /Ann-Louise
*Felix matte*
12-10-2004, 22:20
andreas i uppsala
12-10-2004, 22:29
Diva och Nicole 
är det den vita som e diva eller den svarta o va kurdt va söööööööööt ja diva o nicole också ju såklart
andreas i uppsala
12-10-2004, 23:10
Nicole är pudeln(vad annars) och Diva är labben.
CITAT (_underground_ @ 12-10-2004, 23:09) Här är mitt gosedjur på fyra ben! Kurdt heter han förresten. Vilket charmtroll
*Felix matte*
13-10-2004, 06:35
Stor och liten... vit och svart... såååå vackert par. dottern har en brun labb
_underground_
13-10-2004, 16:28
CITAT (lolo @ 12-10-2004, 23:17) Wow! Vilken enastående fin ödlekille!  Har du haft Kurt länge? Vill du då får du hemskt gärna berätta mer om Kurt! /Ann-Louise Kurdt är en 8 år gammal grön leguan. Vi har dock bara tagit hand om honom i två år, innan dess bodde han hos en familj som inte tog hand om honom på ett bra sätt, han var undernärd och hade alldeles för litet terrarium, de hade honom mest som leksak för barnen, som nu tydligen hade lessnat! (USCH!!!) Kurdt är en lurig typ som på något konstigt sätt jämt lyckas smita ut ur terrariet, han är jättesnäll mot sin husse, men mig gillar han inte så värst bra, vilket är lite trist Nåväl, det var väl det. Jag ska försöka ta nya bilder på honom och lägga upp i galleriet så småningom!
*Felix matte*
13-10-2004, 19:38
Här är dotterns bruna labb Fia och lilla Hanna 7 mån.
Börjar tro att jag är den enda här som inte har en fyrfota kompis..
och här är den andra har lärt mej länka nu  ( tack agneta)
ha det har jag med
Fina missar du har, pejori! Hur går den söta gulingen ihop med dessa, egentligen? Visst är gojan en undulat?
det går bra.  det är innekatter och har inte fått smak på levandefoder än dom bevärdigar henne inte med en blick. ja. det är en undulat  dom är mer intresserade av fiskarna istället
Almdalen
13-10-2004, 21:06
Här kommer mitt yngsta fyrbenta djur 14 veckor han heter Nisse det finns fler bilder i mitt album /Ingegerd
*Felix matte*
13-10-2004, 21:17
Så söt han är  vad är det för ras?
CITAT (Felix matte @ 13-10-2004, 22:17) Så söt han är  vad är det för ras? hon har en rotweiler
*Felix matte*
13-10-2004, 21:56
Trodde det var en sån som exgrannen hade. Felix hade den (Dobbermann) Batman som bästa kompis.. tills han fick ett bett över strupen... sedan dess får han då o då liknande astmaattack då man ibland tror att han ska kvävas... men Batman var snäll i vanliga fall... vi vet inte varför han gjorde som han gjorde den dan.
andreas i uppsala
13-10-2004, 23:18
vadå hur bet batman? så att det började blöda eller mer på skoj?
*Felix matte*
14-10-2004, 06:22
Han bet rakt över strupen... Felix segnade ner... han fick ett sår i nacken och ett framme under hakan... otäckt var det när det rann och rann vatten (saliv) ur munnen och han inte kunde stå på benen på ett bra tag men sen kvicknade han till. Vi märkte inte såren förrän det hade bildats skorpa... efter några dagar.
Yin o Yang
14-10-2004, 12:45
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|