|
CITAT jahapp då skapade jag en grupp på msn så att alla som vill får va me i den då gå med om ni villvem vet de kan ju bli kul men jag har ingen aning om hur dessa grupper fungerar så vi får lära oss tillsammans  det står att man ska va 40 plus eller så o de gäller ju alltså över fyrtio kilo eller över fyrtiocentimeter eller så bara så vet så chatten e till för o skojja o även prata allvar alla som inte ännu kollat in välkommna o tjöta lite o förresten så e både killar o tjejer välkommna bara dom e överfyrtio nånstans kanske över fyrti i midjemått eller skorna eller ,,,,,,,,ja ni kommer nog på nåt velkomen välkommen
*Laika*
30-12-2004, 14:38
Oldwolfie, jag skulle jättegärna vilja va med i erat gäng på chaten, men jag har ett gammalt modem o vet hur lätt det är att fastna på trevliga ställen. Om eller när vi får bredband till "obygden" så kommer jag givetvis med o snackar bort en stund lite då o då. Om jag lyckas att övertala sambon, så kanske att jag skulle kunna få titta in till er där lite ändå, jag får väl lägga på stora charmen då  Ha ett riktigt underbart GOTT NYTT ÅR!!! Mvh. Laika
Mollgan
31-12-2004, 00:09
Jag ska genast ansöka om medlemsskap, vad bra att kunna prata lite, få råd och hjälp direkt så där! Jag har faktiskt undrat varför det inte finns någon chatt här?
God fortsättning önskar Mollgan
zaaritha
31-12-2004, 00:18
Jag kom ej in!
ibland kan de vara lite knöligt att komma in men de e de gamla vanliga nån server som inte vill va snäll så ge inte upp försök igen vettja
lycka till o välkommna
Jag har gett upp,det är omöjligt att kommer in.Har regitrerat mig femtielva gånger,nu struntar jag i det.
Har reggat mig, få se om jag blir godgänd
Lena
Jag blev godkänd och kan nu börja chatta
Lena
zaaritha
31-12-2004, 20:06
Registrerad! Hoppas bli godkänd!!!
CITAT (renate @ 31-12-2004, 09:42) Jag har gett upp,det är omöjligt att kommer in.Har regitrerat mig femtielva gånger,nu struntar jag i det.  nej renathe ge inte upp försök igen alla andra kan ju
*Laika*
01-01-2005, 19:46
Jag har kommit i kontakt med en som är med i chaten, hon säger att det är jättekul där o att ni är så mysiga alla där. Jag längtar tills jag kan komma med jag också, men kan ändå inte låta bli att fundera över varför det inte finns en chat på Odla för. Är det nån som vet det? Varför det inte finns, det verkar helt klart kunna fylla en funktion, o jag tror att det skulle va många som skulle va där. Föresten, Oldwolfie, är det verkligen så svårt att komma in i din chat som en del verkar tycka? Mvh. Laika (förhoppningsvis snart en medlem på chaten)
Det är jättekul på chatten!! Kan verkligen rekommendera stället...  Jag har haft lite strul med att logga in jag med. Det som händer är att msn inte fattar att jag vill logga in från gruppens huvudsida, så när jag klickar på "chatrum" så står det att sidan inte kan hittas. Då får jag klicka på knappen" Tillbaka" och sedan gå in på "chatrum" igen - då kommer jag in!
Anki på Öland
01-01-2005, 20:17
Samma för mig som för Ina, oftast kommer jag in på andra försöket, någon gång har man fått gå tillbaka en gång till och då kommit in tredje gången. Och trevligt är det när man väl är inne!:P Anki
jaa de e så jag gör också det måste ju va nåt tossigt i programmeringen men jag kommer alltså in direkt på andra försöket ALLTID jag räknar den här chatten som odlas chat eftersom de flesta kommer härifrån ,fast en o annan hittar oss ju utifrån men som sagt de flesta kommer härifrån o om nu Ingemar eller nån startar upp en chatt här så kan jag tänka mej att de flesta kommer till odlas chatt men de e ju så många som har frågat om chatt här nu så länge så de verkar inte bli nån men sålänge så finns ju "min" chatt iallafall o de e skoj o tjöta i realtid de blir ju också som ett gift förstås man måste liksom kolla läget hur dagen vart o så så välkomman ni som inte testat än o ge inte upp i första försöket kramis
Hej jag har försökt många gånger o nu har jag glömt lösenord skulle gärna vill kunna titta in ibland försöka registera mig igen men det gick inte jag vill ju heta ariana där också såklart tråkigt att det inte funkar
Fialotta
01-01-2005, 22:11
CITAT (ariana @ 01-01-2005, 21:24) Hej jag har försökt många gånger o nu har jag glömt lösenord skulle gärna vill kunna titta in ibland försöka registera mig igen men det gick inte jag vill ju heta ariana där också såklart tråkigt att det inte funkar  Du kan sätta en siffra framför eller bakom eller använda ett _ streck nånstans i namnet...prova igen du
exactemento testa en massasiffror vid namnet så kan du ju heta samma o välkommen vettja
*Laika*
02-01-2005, 00:33
Hur lång tid kan det ta innan man får komma in? Jag har sökt nu, men det verkar som att det kan ta lite tid. Man får passa på när man är hos nån som har bredband. Mvh. Laika
du e godkänd nu
Eivor på Väddö
02-01-2005, 12:26
Hej och Gott nytt år. Jag har varit utan dator ett tag, men nu är jag igång igen. Och då verkar det roligt att vara med i din chattgrupp, Oldwolfie. Jag har anmält mig, men ska tydligen godkännas av dig. så nu väntar jag på att få lov att delta. Eivor på Väddö
du är inne nu eivor  välkommen
Är medlem på chaten det är bra men lite fler killar tack. Fick reda på i dag jag var ensam tupp i _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ man får vara lite försiktig. Öskar er alla en god fortsättning
Fialotta
02-01-2005, 21:08
CITAT (ron @ 02-01-2005, 20:43) Är medlem på chaten det är bra men lite fler killar tack. Fick reda på i dag jag var ensam tupp i _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ man får vara lite försiktig. Öskar er alla en god fortsättning  Nähä...jag vet flera stycken, fast ni är inte inne där samtidigt
CITAT (ron @ 02-01-2005, 20:43) Är medlem på chaten det är bra men lite fler killar tack. Fick reda på i dag jag var ensam tupp i _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ man får vara lite försiktig. Öskar er alla en god fortsättning  precis du e inte ensam tupp haha de finns fler modiga o som platsar utmärkt väl i chatten vi ses
Snöflinga
02-01-2005, 21:28
Har försökt hur länge som helst att registrera mig, det händer ingenting..  Får bara upp samma anmälningsrutor som tidigare Svårt att läsa koden också, skall man skriva med alla konstiga tecken som ligger härsan och tvärsan, oppe och nere Hälsningar från en frustrerad Snöflinga
hej! jag har ansökt!...
Du är godkänd cala!!  Välkommen!
[COLOR=blue]Det var tur man börja bli rädd  oldwolfie tack för upplysningen. maudan det var väl ett fint ord som inte stod där eller??
Snöflinga
03-01-2005, 21:55
Jotack, har äntligen (tack vare Ina) blivit medlem.... Men jag måste säga att det verkar lite konstigt  Hade förväntat mig en ungefärlig likadan chat som i forumet, men det enda jag fick upp var ett inlägg hur nyårsafton tillbringades ????????? Tryckte jag på chatrum blev allting bara blått  OK jag är ett blåbär på data, men ändå.... Berätta för mig, kära kamrater ! Lite besviken känner jag mig allt, men ni kanske kan reda ut begreppen
Fialotta
03-01-2005, 21:56
CITAT (ron @ 03-01-2005, 19:04) [COLOR=blue]Det var tur man börja bli rädd  oldwolfie tack för upplysningen. maudan det var väl ett fint ord som inte stod där eller??  Ha, ha..ja...va finkänsligt
Snöflinga
04-01-2005, 21:38
Ingen som kan svara ??????????????????????????????????
Snöflinga! Jag kollade runt lite på MSN's hjälp. Kan det vara så att din web-läsare inte tillåter cookies? Kanske nån inställning i en eventuell brandvägg som inte tillåter cookies?
Snöflinga
04-01-2005, 22:24
Vad är cookies  Blir så trött ..... Som sagt jag är ingen fena på data, men lär mig hela tiden och tycker det är kul Alltså, kontentan av det hela är at jag är utesluten ?;ade också om det fungerade som på småprat Med vänliga och frustrerade hälsningar Snöflinga
Du finns med på medlemslistan Snöflinga - det är ingen som har uteslutit dej. Uteslutning sker endast om man burit sej illa åt på chatten och du har verkligen inga sådana synder på ditt samvete! Skicka mej ett PM här om vad det är som händer och beskriv problemen så noga det går så ska vi nog kunna lösa detta!
Anki på Öland
05-01-2005, 00:05
Ge inte upp Snöflinga - när du väl har kommit på hur du skall komma in är det jättetrevligt! Anki
CITAT (Snöflinga @ 04-01-2005, 22:24) Vad är cookies  Blir så trött ..... Som sagt jag är ingen fena på data, men lär mig hela tiden och tycker det är kul Alltså, kontentan av det hela är at jag är utesluten ?;ade också om det fungerade som på småprat Med vänliga och frustrerade hälsningar Snöflinga Chatten ser inte riktigt ut som här på småprat...utan mer så här...(f´låt alla som jag lånar namnen av...) Tesaf Hallåyla hej tesaFenja Hejsan, hur är det?Tesaf Jotack...bara bra...vad snackar ni om här då?Betty Lite av varjeMaudan Hejsan Tesapejori har anslutit yla Hej PTesaf har lämnat samtaletTyp så här...ungefär...det man skriver syns så fort man skickat det och om det är många inne samtidigt så kan det bli rörigt men det brukar kunna leda till ganska roliga missförstånd....alla pratar med alla....
CITAT (Snöflinga @ 04-01-2005, 21:38) Ingen som kan svara ?????????????????????????????????? jo snöflinga jag har funderat på de du sa att de bara blir blått o det är väl så att du får vänta lite till för de börjar med att bli blått o sen kommer chatt fönstret hur går de för dej
CITAT (Tesa @ 06-01-2005, 13:33) --- Typ så här...ungefär...det man skriver syns så fort man skickat det och om det är många inne samtidigt så kan det bli rörigt men det brukar kunna leda till ganska roliga missförstånd....alla pratar med alla.... läste nånstans i nån tråd här att vissa som var otrevliga här var trevliga på chatten... kanske värt att bli medlem där och kolla om det stämmer?
såklart berith alla e trevliga o jag tror nog folk i allmänhet e trevliga även om en o annan har dåliga dagar då o då det är ju mänskligt jösses jag har också dåliga dagar ibland men då sätter jag mej på händerna så att inte hela cybervärlden ska få veta HUR dum jag KAN vara välkommna ska alla vara
Tack wolfie.  Ska testa senare.... Fast det där med att sitta på händerna för att självbehärskningen ligger på minus.... Har ju så jäkla svårt för det - känns ibland som om jag tiger och samtycker om jag inte protesterar. Och den som skrev käpprätt åt skogen, får kanske för sej att det är OK om ingen tjoar till.
vickeva
07-01-2005, 18:41
CITAT (Ina @ 01-01-2005, 20:08) Det är jättekul på chatten!! Kan verkligen rekommendera stället...  Jag har haft lite strul med att logga in jag med. Det som händer är att msn inte fattar att jag vill logga in från gruppens huvudsida, så när jag klickar på "chatrum" så står det att sidan inte kan hittas. Då får jag klicka på knappen" Tillbaka" och sedan gå in på "chatrum" igen - då kommer jag in! precis så är det för mig med... vad konstigt
CITAT (Berith @ 07-01-2005, 18:16) Tack wolfie.  Ska testa senare.... Fast det där med att sitta på händerna för att självbehärskningen ligger på minus.... Har ju så jäkla svårt för det - känns ibland som om jag tiger och samtycker om jag inte protesterar. Och den som skrev käpprätt åt skogen, får kanske för sej att det är OK om ingen tjoar till.  jo det är så sant berith att den som inte talar kanske håller med (fast de behöver ju inte vara så heller) men det finns ju alltid nån som rättar till åt alla håll o kanter så jag behöver ju inte ge mej in i debatten  hihi jag har inte så lätt att formulera mej så jag låter bli(oftast) inte vet jag men då det gäller ord är jag inte så bra ,,fast du brukar kunna slå huvet på spiken ganska ofta berith o då flinar jag lite o tänker japp har aldrig varit bra på det ,jag är en lyssnare som kommer me ett o annat ord nån gång så man kan säga att det här va ett ganska långt inlägg vi ses på chatten då berit
CITAT (vickeva @ 07-01-2005, 18:41) CITAT (Ina @ 01-01-2005, 20:08) Det är jättekul på chatten!! Kan verkligen rekommendera stället...  Jag har haft lite strul med att logga in jag med. Det som händer är att msn inte fattar att jag vill logga in från gruppens huvudsida, så när jag klickar på "chatrum" så står det att sidan inte kan hittas. Då får jag klicka på knappen" Tillbaka" och sedan gå in på "chatrum" igen - då kommer jag in! precis så är det för mig med... vad konstigt ja men om man klickar på logga in så kommer man in till chatten sen då man trycker på chat o det är väl de felet vi oftast gör att vi inte har loggat in oss ,,,,,,,,uppe till höger finns de en knapp att kogga in på lycka till alla nu e vi 82 stycken,,nej alla e inte inne samtidigt ,, o kul har vi vi ses
CITAT (oldwolfie @ 08-01-2005, 10:03) vi ses på chatten då berit  Nu har jag blivit medlem jag också! Men jag ville gärna bestämma själv vad jag ska kallas där.  Eftersom jag kallas Berith på andra funktioner på MSN så säger "han" att det namnet är upptaget. Hur fixar jag så jag heter det också på chatten??
Jag har aldrig lyckats få kontakt med chat-servern.
Fialotta
08-01-2005, 13:28
CITAT (Berith @ 08-01-2005, 13:20) CITAT (oldwolfie @ 08-01-2005, 10:03) vi ses på chatten då berit  Nu har jag blivit medlem jag också! Men jag ville gärna bestämma själv vad jag ska kallas där.  Eftersom jag kallas Berith på andra funktioner på MSN så säger "han" att det namnet är upptaget. Hur fixar jag så jag heter det också på chatten?? En siffra eller ett streck framför eller bakom.. ditt namn
Ja men då heter jag ju nåt annat!  Trodde att han var så smart så han kände igen mej från andra msn-funktioner. Men ok, jag kan väl heta det jag heter då....
ja vi kommer ju veta vem du e jag fick inte heta oldwolfie tillexempel men de går bra ändå o ralf de verkar ju konstigt att du inte kommer in man får inte ge upp då brukar de lyckas till sist chatten ligger ju hos msn o de kan jag ju inte styra men kommer man väl in så e de oftast okey man får väl ta lite besvär då ingen annan har kunnat ta tag i chattandet så får vi ta de som de e sålänge ha de gött o ge inte upp som sagt
Kan intyga att chatten är trevlig!
Snöflinga
08-01-2005, 21:49
Jag har gjort det enkelt för mig .... Klickar på Oldwolfies; "gå med om du vill" och vips är jag där Vad är det för adress egentligen ?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|