Sidor: 1, 2, 3
yla
testa o gå härifrån dåmsn groups
Tesa
Nää....DET GÅR INTE!!! sad.gif sad.gif gråter nästan nu ju....

Det kanske är MSN som gjort nåt nytt som min gamla dator inte fixar......får förhoppningsvis tillbaka min nya snart...då kanske det funkar igen.... wink.gif
......snyyyyyft.........ett försök till sen ger jag upp.....
Fenja
Tesa, kolla så att du har chatprogram installerat om det är den nya datorn du har nu... och att du tillåter cookies.
du får INTE ge upp, vännen!!
Mvh
Fenja
Berith
CITAT (Tesa @ 17-01-2005, 23:08)
Hur ser adressen ut för er som kommer in???
För mig står det så här

"http://groups.msn.com/ylaoylatebax/chat.msnw?r=1"

Om du mot förmodan inte kommit in än.... Ta bort det sista i adressen - den ska vara så här!

"http://groups.msn.com/ylaoylatebax/chat.msnw"

Jag vet inte varför det där sista kommer med, jag har fått plocka bort det flera gånger innan det funkat.

Inte säkert att det hjälper men det skadar ju inte att försöka. wink.gif
Tesa
Berith..jag har försökt det med...men så ändrar det sig och så kommer
?r=1......jag misstänkte allt att det var nåt galet i den adressen.... wink.gif

Fenja.....det är gamla datorn fortfaarande...kollade supporten nu och dom har haft störningar i driften i Linköping så reparationen tar längre tid..men de hade hittat felet och väntade nu på beställd del.....så även om man inte drabbats direkt av stormen så...får det konsekvenser ändå....
Malvia
Jag har inte heller lyckats, vid tid ska jag läsa alla råd i denna tråd eller så får 14-åringen ta detta. Hon har chattkonto på MSN.
renate
Jag kommer inte in heller från början,men med lite omvägar och trixerier går det.Inte än,men snart får ni ser. laugh.gif
Fenja
Skickar upp tråden igen, som en liten påminnelse! biggrin.gif
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon