|
Full version: Gissa låten!
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Every breath you take - The Police
den här då: Come let me love you Let me give my life to you Let me drown in your laughter Let me die in your arms
Annie's song, John Denver
Alldeles riktigt, din tur!
zaaritha
10-06-2005, 22:40
"He jumped so high, so high"...........?
zaaritha
11-06-2005, 00:03
Ingen vaken?!
gammelnalle
11-06-2005, 08:00
Mr Bojangles (med res för felstavning)
zaaritha
11-06-2005, 19:21
Du är bra på detta! " The Georgia sun goes down", knäcker du den??
gammelnalle
12-06-2005, 09:36
CITAT (zaaritha @ 11-06-2005, 20:21) Du är bra på detta! " The Georgia sun goes down", knäcker du den?? inte jag iallafall.... här kommer en annan... och INGET fuskande nu med google och annat.. "Om du känner det färdigt, färdigt och förbi"
Gör mig lycklig nu - Mats Ronander och nån dansk, minns inte vem...
gammelnalle
13-06-2005, 05:25
CITAT (Betty @ 12-06-2005, 23:47) Gör mig lycklig nu - Mats Ronander och nån dansk, minns inte vem... BRA!!! Kim Larsen var/är Dansken.... och du Betty!!!! GRATTIS på fö´seldan b
farbror B
13-06-2005, 10:47
INGEN NY LÅT?
You're the one... you're [låtens namn], the only treasure I've ever had....
farbror B
13-06-2005, 10:50
*funderar så det knakar*
You're my lover... under cover... you're my secret passion and I have no other  Ändrade mitt första inlägg! Nä hörni! Den här är ju lätt! Säger Grekland er nånting?
my number one Helena Papari...-vad-det-nu-är-hon-heter Alla måste vara på lunch eller nåt. Where is the moment we needed the most You kick up the leaves and the magic is lost They tell me your blue skies fade to grey They tell me your passion's gone away And I don't need no carryin' on
You stand in the line just to hit a new low You're faking a smile with the coffee you go You tell me your life's been way off line You're falling to pieces everytime And I don't need no carryin' on
Vet vilken det är men jag fuskade och letade efter en rad då jag trodde det var en helt annan låt. Rätt låt fick jag upp men tänker inte avslöja det här. Här en annan låt "...vi skall finna alla dom som kommit bort..."
CITAT (gammelnalle @ 13-06-2005, 06:25) GRATTIS på fö´seldan
b Tack nallen! Hade alldeles missat ditt inlägg...
farbror B
20-06-2005, 07:48
Ingen som skriver några låtgissningar längre?
Ingen som kunde min. Var väl för ny kanske.  Här är svaret: Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad dayThe camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day You had a bad dayDaniel Powter Nu är det nån annans tur, mina är alltid för svåra...
farbror B
20-06-2005, 08:29
Återigen gryr dagen vid din bleka skuldra genom vårt frostiga glas syns solen, som en huldra
för lätt?
ja den var för lätt
Jag ger dig min morgon
farbror B
20-06-2005, 09:39
äsch då, skriv en du då?
här får du än då...
"Det är två timmar tills dom tänder i taket men då är jag inte här."
CITAT (farbror B @ 20-06-2005, 08:48) Ingen som skriver några låtgissningar längre? nä...det är alltid så svåra låtar tror ibland att det går ut på att hitta så svåra som möjligt. då är det inget kul
Title: Du är Allt Jag Vill Ha Artist: Jakob Hellman
Stulet från nätet, hade inte en susning själv.
Skit, missade jag Hellman!! Gäller att vara snabb... jag kunde faktiskt... Pejori - beror väl på vad man lyssnar på, min senaste spelas väldigt flitigt på radion just nu (p3, reklamradio). Trodde att den skulle vara jättelätt...
Min tur!
Förstärkaren skenar på maxvolym! och inget är som förr...
farbror B
20-06-2005, 15:34
Kunde svaret=) Nationalteatern!!
Kunde inte låta bli som en hyllning till Totta.
farbror B
21-06-2005, 08:52
Det var fint gjort av dej. Lyssnade inte mycket på honom eller så, men känner till tillräckligt för att det ska kännas trist när han är borta.
farbror B
21-06-2005, 09:09
...ev'ry time I call you on the phone somebody tells me that you're not at home.. so _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _...
Pia mitt i Skåne
21-06-2005, 09:52
Joe Cocker - Unchain my heart
En ny:
Pushing through the darkness still another mile
farbror B
21-06-2005, 12:16
I have a dream _ Westlife
Jaså du lyssnar på westlife du  mycket får man höra innan öronen trillar av...
Pia mitt i Skåne
21-06-2005, 12:30
CITAT (farbror B @ 21-06-2005, 13:16) I have a dream _ Westlife Rätt låt - fel gäng... Eftersom (jämfört med vissa andra Farbror Barnpuder) jag är från stenåldern så menar jag ju givetvis att gruppen skall vara ABBA...
farbror B
21-06-2005, 12:35
CITAT (Pia mitt i Skåne @ 21-06-2005, 13:30) CITAT (farbror B @ 21-06-2005, 13:16) I have a dream _ Westlife Rätt låt - fel gäng... Eftersom (jämfört med vissa andra Farbror Barnpuder) jag är från stenåldern så menar jag ju givetvis att gruppen skall vara ABBA... Tack för det!!
Originalet är ju bäst. men gillar inte alla slags tilltalsnamn Pia
Pia mitt i Skåne
21-06-2005, 12:52
Sorry för det då, men jag ville bara markera den "stora" åldersskillnaden... Min bror som är född samma år som dig har inte alls samma minnesbilder av ABBA som jag har, jag misstänkte att kanske alla i den årskullen hade glömt ABBA och hellre ville höra på covers.
farbror B
21-06-2005, 12:54
Nej, ABBA var liksom en egen grej ju, Alla gillade dom, svårt med covers på såna bra låtar. Erasure gjorde en bra cover på "Lay all your love on me", men för övrigt blir det bara sämre..
CITAT (farbror B @ 21-06-2005, 13:54) Erasure gjorde en bra cover på "Lay all your love on me", men för övrigt blir det bara sämre..  Var ett jättefan av Erasure för sisådär... tio-femton år sen. Ateens då? Dom är väl i stil med westlife.
farbror B
21-06-2005, 13:18
men jaag gillar ju inte westlife *sucka* missförstådd..
Aj då, driver alla med dig nu. Får väl vara lite snäll då.
farbror B
22-06-2005, 11:26
Äsch, strunta i det. [SIZE=14][COLOR=orange] Vem vill skriva en gissning?
farbror B
22-06-2005, 11:36
Vem skriver en gissning?
Du kanske.
farbror B
22-06-2005, 12:08
Okej då Hold your head up Mason,see America lies there. The morning tides has raised the capes of delaware Come out and see the sun a new morning is begun... Another day shall make it clear, why your stars should guide us here
Sailing to philadelphia
den spelar jag i hörlurar på natten om jag inte kan sova
den här är jättelätt om man har åldern inne
Regn duggar lätt och du tänker förstrött - Så sent som i fjol stod en tupp där och gol Det fanns blå viol och kor och vackra ängder där du bor. Det lyste en sol och du kunde bli mor Tyst av en schysst illusion om att du tror att du blir stor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|