Sidor: 1, 2, 3, 4
Rossi
Tänk vilket underlag det finns här för en dokusåpa! Vi får skriva till SVT/TV4 om Farmen, Robinson eller vad det nu heter och anmäla oss hela högen. Vi hade blivit antagna direkt, sanna mina ord! laugh.gif laugh.gif
Posse
CITAT (solis @ 08-06-2005, 16:24)
CITAT (Anki på Öland @ 08-06-2005, 14:43)
CITAT (solis @ 08-06-2005, 12:58)
Reserv,AndreasBlomquist med fl.:jag har inga kommentarer.Jo förresten det har jag:GE UPP Jag är den jag är och kommer att fortsätta med att vara mig själv wub.gif

Alla andra skall ge upp för att du skall vara som du är, fast ingen har sagt att du inte får vara som du är.
Hur vore det med lite tolerans från din sida och acceptera att andra är som dom är och vill väl förmodligen fortsätta att vara sådana.
Anki

Vad jag önskar är:att de ge upp att vara taskiga!!!!

Jag tror inte att jag har varit taskig någon enda gång!?! tvärtemot jag skriver om kärlek och ställer gärna många frågor och är säkert väldans flamsig av mig och på det viset har jag jo alltid varit i mitt liv biggrin.gif Varför skulle jag ändra på det;jag trivs med mig själv jo ohmy.gif

Jag acceptera er andra precis som ni är men ALDRIG någonsin acceptera jag rena rama elakheter!!!

Troligen är det långt ifrån att jag läst alla de trådar du startat eller varit inblandad i, men jag har nog ändå läst merparten av de trådar där du bemötts uppenbart snorkigt och/eller otrevligt och jag har tyckt det varit ganska beklämmande med den "vända-andra-kinden-till-", "tack-" och "älskar-alla"-attityd du intagit.

Nu glädjer jag mig åt det inlägg ovan där du säger ifrån:

Att du vill att de inte ska vara taskiga.
Och att du aldrig någonsin accepterar elakheter!
Airamya
CITAT (lenasch @ 08-06-2005, 17:13)
.
Som beteendevetare så måste detta vara en guldgruva att ösa ur.

laugh.gif laugh.gif Det är just vad det är det! laugh.gif
*solis*
CITAT (Posse @ 08-06-2005, 23:36)
CITAT (solis @ 08-06-2005, 16:24)
CITAT (Anki på Öland @ 08-06-2005, 14:43)
CITAT (solis @ 08-06-2005, 12:58)
Reserv,AndreasBlomquist med fl.:jag har inga kommentarer.Jo förresten det har jag:GE UPP Jag är den jag är och kommer att fortsätta med att vara mig själv wub.gif

Alla andra skall ge upp för att du skall vara som du är, fast ingen har sagt att du inte får vara som du är.
Hur vore det med lite tolerans från din sida och acceptera att andra är som dom är och vill väl förmodligen fortsätta att vara sådana.
Anki

Vad jag önskar är:att de ge upp att vara taskiga!!!!

Jag tror inte att jag har varit taskig någon enda gång!?! tvärtemot jag skriver om kärlek och ställer gärna många frågor och är säkert väldans flamsig av mig och på det viset har jag jo alltid varit i mitt liv biggrin.gif Varför skulle jag ändra på det;jag trivs med mig själv jo ohmy.gif

Jag acceptera er andra precis som ni är men ALDRIG någonsin acceptera jag rena rama elakheter!!!

Troligen är det långt ifrån att jag läst alla de trådar du startat eller varit inblandad i, men jag har nog ändå läst merparten av de trådar där du bemötts uppenbart snorkigt och/eller otrevligt och jag har tyckt det varit ganska beklämmande med den "vända-andra-kinden-till-", "tack-" och "älskar-alla"-attityd du intagit.

Nu glädjer jag mig åt det inlägg ovan där du säger ifrån:

Att du vill att de inte ska vara taskiga.
Och att du aldrig någonsin accepterar elakheter!

Hade jag mött dem IRL så hade personerna fått en ordentlig omgång,man leker inte med en Solis biggrin.gif
AndreasBlomquist
CITAT (solis @ 08-06-2005, 23:44)
Hade jag mött dem IRL så hade personerna fått en ordentlig omgång,man leker inte med en Solis biggrin.gif

Jaså? Du är en sån du som tar till nävarna när någon argumenterar emot dig eller är "elak" mot dig? ohmy.gif

Stackare, ja i och för sig antar jag att det blir så när man själv vuxit upp med att bli slagen hela tiden? sleep.gif
Betty
CITAT (Betty @ 07-06-2005, 23:11)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 21:33)
Växter och odling började jag intressera mig för 1981 och det pågick till 1997 och jag läste allt jag kom över just om växter etc...

Jag har inte så mycket att säga om växter;de är vackra och jag älskar naturen och djuren,men jag finner människorna oerhört intressanta.

Solis, hur kom det sig att du över huvud taget registrerade dig som medlem och började skriva här på Odla.nu's forum? Jag menar, om du nu inte har varit intresserad av växter och odling sedan -97. huh.gif

Skulle vara intressant att få ett svar av dig Solis...
*solis*
CITAT (AndreasBlomquist @ 08-06-2005, 23:48)

Jaså? Du är en sån du som tar till nävarna när någon argumenterar emot dig eller är "elak" mot dig? ohmy.gif

Stackare, ja i och för sig antar jag att det blir så när man själv vuxit upp med att bli slagen hela tiden? sleep.gif

Du se att skenet(?) kan bedra tongue.gif Fastän jag har jo skrivit att jag är en kaleidoskop och har skuggor och clownar inom mig och självklart en som är villig att ge på käften så det skriker om det biggrin.gif tongue.gif
AndreasBlomquist
CITAT (solis @ 08-06-2005, 23:59)
CITAT (AndreasBlomquist @ 08-06-2005, 23:48)

Du se att skenet(?) kan bedra tongue.gif Fastän jag har jo skrivit att jag är en kaleidoskop och har skuggor och clownar inom mig och självklart en som är villig att ge på käften så det skriker om det biggrin.gif tongue.gif

Varför förvånar det mig inte?? wink.gif

Du har säkert någon snyfthistoria som försöker legitimera att du tar till nävarna också, precis som med allt annat?? sleep.gif
*solis*
CITAT (Betty @ 08-06-2005, 23:58)
CITAT (Betty @ 07-06-2005, 23:11)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 21:33)
Växter och odling började jag intressera mig för 1981 och det pågick till 1997 och jag läste allt jag kom över just om växter etc...

Jag har inte så mycket att säga om växter;de är vackra och jag älskar naturen och djuren,men jag finner människorna oerhört intressanta.

Solis, hur kom det sig att du över huvud taget registrerade dig som medlem och började skriva här på Odla.nu's forum? Jag menar, om du nu inte har varit intresserad av växter och odling sedan -97. huh.gif

Skulle vara intressant att få ett svar av dig Solis...

Oj förlåt;jag var på väg att svara tidigare men glömde bort det sen sad.gif

Att jag hittade mig till Odla:nu var om jag nu minns rätt är at jag såg nånstans skriverier ifrån Odla och jag sökte mig hit då.
Och till min STORA glädje hittade jag den här avdelningen mitt i allt och jag var fast wub.gif smile.gif biggrin.gif

Jag är fortfarande intresserad av växterna men har egentligen inget att skriva om växter;tittar mest på bilder numera och lånar böcker ifrån Biblan.

Så har jag rabatter här på gården till mångas glädje smile.gif

Skulle vilja ha massor av Fuchsior och Änglatrumpeter men har inte utrymme tyvärr.
*solis*
Nejdu, Anders inget snyfthistoria endast rå enkel lust att klappa till ordentligt de som är taskiga i sina ord sad.gif
Men jag vet bättre:det skulle jo inte hjälpa eftersom våld föder våld, men likaväl har jag den lusten inom mig,hur mycket jag än talar och skriver om kärleken sad.gif
AndreasBlomquist
CITAT (solis @ 09-06-2005, 00:08)
våld föder våld

Just den kommentaren/påståendet är väl du då ett levande exempel på eller?
*solis*
CITAT (AndreasBlomquist @ 09-06-2005, 00:16)
våld föder våld

Just den kommentaren/påståendet är väl du då ett levande exempel på eller?

Har varit tidigare i mitt liv sad.gif Men skulle inte vilja göra någon illa idag; även fastän lusten till att klappa till finns kvar tyvärr men jag kan hantera det idag.Det är bara att orden kan rinna iväg snabbt ofta så att jag inte hinner tänka till tongue.gif
Förr i tiden var det näven som hann slå förran jag han tänka till så det är jo en STOR förändring till det bättre wub.gif
AndreasBlomquist
CITAT (solis @ 09-06-2005, 00:23)
Men skulle inte vilja göra någon illa idag; även fastän lusten till att klappa till finns kvar tyvärr men jag kan hantera det idag.

Det är bara att orden kan rinna iväg snabbt ofta så att jag inte hinner tänka till tongue.gif

Du säger ju faktiskt emot dig själv nu Solis lilla...

Kanske ska stanna upp lite och tänka efter innan då, eller du kanske lever efter devisen att; "tänka före är som att torka sig i röven innan man skiter"??
*solis*
CITAT (olsson a @ 08-06-2005, 14:54)
Men hallå måste ni vara så negativa alla måste väl få ventilera sig och säga sin mening eller? Vill ni inte läsa vad solis skriver så hoppa över det då, det är väl inget att hänga upp sig på. Det finns värre saker här i världen att slösa negativ energi på.

Bra skrivet wub.gif
Reserv
Nejdu, Anders inget snyfthistoria endast rå enkel lust att klappa till ordentligt de som är taskiga i sina ord sad.gif
Men jag vet bättre:det skulle jo inte hjälpa eftersom våld föder våld, men likaväl har jag den lusten inom mig,hur mycket jag än talar och skriver om kärleken sad.gif

Det där kallar jag för kvalificerad skenhelighet. Du snackar om att du älskar alla i varenda tråd här snart, så man tappar lusten att ens läsa inläggen här på småprat. Sen säger du att du har lust att slå folk på käften (jag förmodar att min ringa person är en av dom rolleyes.gif ) Det säger emot sig självt, men som du redan sagt tidigare, dom som skriver berättar mer om sig själva än dom tror. sleep.gif Snacka inte om att du känner kärlek för alla och att du älskar alla , nu vet vi att det bara var ren "bullshit" från din sida, egentligen så bor det en elak liten jävel även hos dig. wink.gif

Och till er alla i "Solis fanclub" , detta har inte ett smack att göra med mobbning, utan det är mina tankar och åsikter, och dom står jag för. sleep.gif
AndreasBlomquist
Reserv, det är inte ens någon idé att försöka resonera med Solis, hon vänder ju liksom kappan efter vinden och ändrar ståndpunkter i vartannat inlägg! wacko.gif
Reserv
CITAT (AndreasBlomquist @ 09-06-2005, 06:41)
Reserv, det är inte ens någon idé att försöka resonera med Solis, hon vänder ju liksom kappan efter vinden och ändrar ståndpunkter i vartannat inlägg! wacko.gif

Tja, det har du nog rätt i, fast det känns skönt att hon bekännt färg nu, att hon inte är så full av kärlek som hon försökt påskina. Snacka om att falla på eget grepp tongue.gif
Boxer
Men jösses!!!! Sluta nu.
*solis*

Idag dansar jag med älvorna och solen;häng med,det är ljuvligt wub.gif
tomas99
CITAT (Reserv @ 09-06-2005, 06:48)
CITAT (AndreasBlomquist @ 09-06-2005, 06:41)
Reserv, det är inte ens någon idé att försöka resonera med Solis, hon vänder ju liksom kappan efter vinden och ändrar ståndpunkter i vartannat inlägg!  :wacko:

Tja, det har du nog rätt i, fast det känns skönt att hon bekännt färg nu, att hon inte är så full av kärlek som hon försökt påskina. Snacka om att falla på eget grepp tongue.gif

Sluta att hacka på forumsmedlemmar reserv.
kristerh
Jag håller med, det börjar bli tröttsamt, lägg ner.
krister
Kalinsi
Jag har då inte sett make till elakheter som
kommer från en del av er. Det är hemskt att se!
pisanggoreng
CITAT (Boxer @ 09-06-2005, 08:37)
Men jösses!!!! Sluta nu.

Detta var tveklöst det mest rimliga inlägget i denna debatt...
Ophelia
CITAT (Airamya @ 08-06-2005, 23:40)
CITAT (lenasch @ 08-06-2005, 17:13)
.
Som beteendevetare så måste detta vara en guldgruva att ösa ur.

laugh.gif laugh.gif Det är just vad det är det! laugh.gif

Jepp!!
silos
Denna min gamla nick använder jag inte mera!!!
Whiskuchi
Men sluta knuffa upp gamla trådar då.
silos
CITAT (Whiskuchi @ 05-08-2010, 20:21) *
Men sluta knuffa upp gamla trådar då.

Det var endast för att det pratades om att medlemmar här har flera nick!
Så jag ville visa att jag INTE längre har dessa gamla nick!
smiley_small_hug.gif
Whiskuchi
CITAT (silos @ 05-08-2010, 20:28) *
smiley_small_hug.gif

Fast om du loggar in med dem visar det ju att du faktiskt använder dem. Vore det inte bättre att bara låta dem vara och låta trådarna falla i glömska? Säga "ja, jag hade de där gamla nicken men nu har jag bara detta och använder inte de gamla längre"?
silos
CITAT (Whiskuchi @ 05-08-2010, 20:36) *
Fast om du loggar in med dem visar det ju att du faktiskt använder dem. Vore det inte bättre att bara låta dem vara och låta trådarna falla i glömska? Säga "ja, jag hade de där gamla nicken men nu har jag bara detta och använder inte de gamla längre"?

Oops,det tänkte jo inte jag på! blush.gif Du har alldeles rätt!

EDIT Jag kan inte logga in med mina gamla nick!!!
*Stintan*
CITAT (silos @ 05-08-2010, 20:28) *
smiley_small_hug.gif

Vi vet alla att du haft olika nick tidigare och att du nu heter silos så varför dra upp den här gamla tråkiga tråden, den gör ingen glad och du vill ju sprida glädje trodde jag. Du berättade ju också i en tråd häromdan vilka andra nick du haft så glöm den här nu och alla andra gamla passerade trådar.
silos
CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 20:41) *
Vi vet alla att du haft olika nick tidigare och att du nu heter silos så varför dra upp den här gamla tråkiga tråden, den gör ingen glad och du vill ju sprida glädje trodde jag. Du berättade ju också i en tråd häromdan vilka andra nick du haft så glöm den här nu och alla andra gamla passerade trådar.

Jag ville nog visa att jag har förändrats som människa och visst villm jag dela med mig av min inre glädje!
smiley_small_hug.gif
förlåt! wub.gif
Monica i Nässjö
Herregud! Solis/silos, du har det inte lätt med så många emot dig. Förstår faktiskt inte vad det är för skillnad på att påbörja en massa "glädje"trådar mot att skriva en massa svammel i flamstrådar. Men det är tydligen skillnad på folk och folk, det bevisas gång på gång. Kram på dig!
silos
CITAT (Monica i Nässjö @ 05-08-2010, 21:14) *
Herregud! Solis/silos, du har det inte lätt med så många emot dig. Förstår faktiskt inte vad det är för skillnad på att påbörja en massa "glädje"trådar mot att skriva en massa svammel i flamstrådar. Men det är tydligen skillnad på folk och folk, det bevisas gång på gång. Kram på dig!

Tack gulledig,dina ord värmer mitt hjärta! smiley_small_hug.gif wub.gif rose.gif

Det verkar tyvärr så att glädjen,harmonin och lyckan vill många medmänniskor veta av sad.gif

Men "bråktrådar" kastar de efter och samtidigt skrivs det att de INTE vill att det skall bråkas!
Detta går inte ihop tycker jag!

Själv går jag hellre "mittenvägen" jag tror att det kommer från Buddismen och det passar mig alldeles jätte bra!

Människor som är emot mig är egentligen emot sig själva,men de försstår inte detta......
netha
CITAT (silos @ 05-08-2010, 21:40) *
Tack gulledig,dina ord värmer mitt hjärta! smiley_small_hug.gif wub.gif rose.gif

Det verkar tyvärr så att glädjen,harmonin och lyckan vill många medmänniskor veta av sad.gif

Men "bråktrådar" kastar de efter och samtidigt skrivs det att de INTE vill att det skall bråkas!

Själv går jag hellre "mittenvägen" jag tror att det kommer från Buddismen och det passar mig alldeles jätte bra!

Människor som är emot mig är egentligen emot sig själva,men de försstår inte detta......

Nu gör jag ett avsteg från mina principer ... Undrar ... vad är det som gör att du i alla lägen måste hävda dig själv ... visa vad du är och vad du var och vad du anser vara som riktigast och mest rätt.
Sååå god, nästan gudomlig. Ger oss övriga pekpinnar ... Si o så tycker du att vi ska vara/agera.
Själv bryr du dig minsann inte om att reta dig på något/någon ... men vad är det egentligen du gör!? Fundera på det du!
Motti
Att vara Forumist är bara en liten del av livet flirting.gif det är inte hela livet så därför bör man inte gräva ner sig i den kritik man får här av vissa.Jag lärde mig som barn att alla är olika individer som tycker och tänker olika och att det är det som är tjusningen med att vara människa !att vi alla är olika.Det är ju inte så att Forumet är livets skola och att man ska ta åt sig och bli ledsen,det är bara att skita i alla som hoppar på en för man inte tycker som dom,man kör sitt eget race och har sina egna tankar och åsikter är det någon som inte gillar det ! So wath !bara att ignorera dyliga personer som försöker trycka ner en.Så Silos !tänk på att du är här som den du är och vill vara , inte som andra vill att du ska vara kompiskram.gif

MVH motti
Meriona
Ja jösses. Mer TV åt folket? unsure.gif
ängsvädd
CITAT (silos @ 05-08-2010, 21:40) *

Silos, ta inte åt dig av påhoppen. Det är bara frusterade människor som inte mår bra som kommer med personliga påhopp. Ignorera dem, precis som Motti skrev.
*Stintan*
CITAT (Motti @ 05-08-2010, 21:51) *
Att vara Forumist är bara en liten del av livet flirting.gif det är inte hela livet så därför bör man inte gräva ner sig i den kritik man får här av vissa.Jag lärde mig som barn att alla är olika individer som tycker och tänker olika och att det är det som är tjusningen med att vara människa !att vi alla är olika.Det är ju inte så att Forumet är livets skola och att man ska ta åt sig och bli ledsen,det är bara att skita i alla som hoppar på en för man inte tycker som dom,man kör sitt eget race och har sina egna tankar och åsikter är det någon som inte gillar det ! So wath !bara att ignorera dyliga personer som försöker trycka ner en.Så Silos !tänk på att du är här som den du är och vill vara , inte som andra vill att du ska vara kompiskram.gif
MVH motti

Jaha så du tycker att man bara ska köra sitt eget race och skita i alla andra på forumet? Eftersom det tydligen finns minst tre just nu då på forumet med den inställningen så ser det också ut som det gör just nu. Trist!
netha
CITAT (Motti @ 05-08-2010, 21:51) *
MVH motti

Jamen nu tror jag inte att du har läst Solis inlägg ...iaf dem hon gjort idag och kanske några från igår ... som jag läst.
I allt vill hon påskina att hon är neutral god ... nästan självutplånande människa pga tankar och känslor hon har ... samtidigt som hon ofta återkommer med pekpinnar där hon talar om hur vi övriga forumister ska förhålla oss.

För min del får Solis vara Jesus själv ... så länge hon inte talar om för mig hur jag ska vara *Punkt*
abbbe
CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 21:57) *
Jaha så du tycker att man bara ska köra sitt eget race och skita i alla andra på forumet?

Varför inte? Hur är det med livet IRL?
silos
CITAT (netha @ 05-08-2010, 21:47) *
Nu gör jag ett avsteg från mina principer ... Undrar ... vad är det som gör att du i alla lägen måste hävda dig själv ... visa vad du är och vad du var och vad du anser vara som riktigast och mest rätt.
Sååå god, nästan gudomlig. Ger oss övriga pekpinnar ... Si o så tycker du att vi ska vara/agera.
Själv bryr du dig minsann inte om att reta dig på något/någon ... men vad är det egentligen du gör!? Fundera på det du!

Det undrar jag med,nu när jag läser vad du har skrivit här!
Men,jag har endast velat skriva VAD jag själv känner är rätt för mig och vad jag har lärt under livets gång och vill så gärna dela med mig till mina medmänniskor.

God och gudomlig...nä nä..det är jag då inte,utan mycket långt därifrån,men min innersta önskan är ändå att lära mig att bli en god och kärleksfull medmänniska!

Det är absolut inte min mening att ge andra pekpinnar och jag hoppas verkligen inte att jag skrivit att ni skall göra som jag vill,för det vore jo alldeles fel!

Åter igen,jag vill endast dela med mig av det som jag själv har fått under livets dagar,är det så fel tycker du?

Menar du att jag inte reta mig på något/någon?Jag har jo skrivit att jag retar mig mest på mina barn,men att jag samtidigt vet att de är mina speglar och visar tydligt var jag behöver ändra mig!
smiley_small_hug.gif
Meriona
Varför följer du inte dina egna buord Solis, ta en paus? unsure.gif
Motti
Blandade nog ihop det något blush.gif men inte är det någon jäkla skola här Forumet alltså !man kan inte tvinga andra att tycka som en själv,människor är olika individer det var det jag försökte säga därför kan vi omöjligt tycka som alla andra,ja om man nu inte är alldeles självutplånande förstås då är det ju La La La som gäller crazy.gif
silos
CITAT (Meriona @ 05-08-2010, 22:03) *

Varför skulle jag behöva ta en paus? Jag mår jo bra och jag gör inte något ont med det som jag skriver...eller gör jag!?Vill DU inte att jag skall skriva här?!
smiley_small_hug.gif
netha
CITAT (Meriona @ 05-08-2010, 22:03) *

Håller med dig. ..... sad.gif
Meriona
CITAT (silos @ 05-08-2010, 22:12) *
Varför skulle jag behöva ta en paus? Jag mår jo bra och jag gör inte något ont med det som jag skriver...eller gör jag!?Vill DU inte att jag skall skriva här?!
smiley_small_hug.gif

Du får göra som du vill, men jag ska var ärlig som säga att det kvittar mig lika.
*Stintan*
CITAT (abbbe @ 05-08-2010, 22:00) *
Varför inte? Hur är det med livet IRL?

Alldeles utmärkt tack, hur är det med ditt?

Jo därför att ett forum är en mötesplats och träffpunkt för människor där man kan diskutera antingen ämnen med en viss inriktning som i t.ex. Trädgårdsavdelningen eller som i Småpratsavdelningen nästan vad som helst. Lämpligen lyssnar man av hur gången är och följer någotsånär de oskrivna regler som finns för att det ska vara en trevlig träffpunkt och mötesplats. Gör man inte det så är det bäddat för bråk och det är ju ingen som vill ha. Det utesluter inte att diskussioner ibland kan bli och får vara lite hetsiga och livliga men just nu är det inte ens diskussioner som pågår utan något helt annat på grund av att några just bara kör sitt race utan att bry sig ett dugg om vad övriga deltagare anser.
ingrid fuxwall
CITAT (silos @ 05-08-2010, 22:12) *
smiley_small_hug.gif

Det var du själv som föreslog att du skulle ta en paus, så lyder ämnets rubrik.
silos
CITAT (Meriona @ 05-08-2010, 22:15) *
Du får göra som du vill, men jag ska var ärlig som säga att det kvittar mig lika.

Det är mycket bra att du är ärlig,det uppskattar jag mycket!
smiley_small_hug.gif

CITAT (ingrid fuxwall @ 05-08-2010, 22:16) *
Det var du själv som föreslog att du skulle ta en paus, så lyder ämnets rubrik.

Ämnets rubrik är gammal och gäller inte längre här och nu.
Hej förresten Ingrid! smiley_small_hug.gif
abbbe
CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 22:16) *
Alldeles utmärkt tack, hur är det med ditt?

Jo därför att ett forum är en mötesplats och träffpunkt för människor där man kan diskutera antingen ämnen med en viss inriktning som i t.ex. Trädgårdsavdelningen eller som i Småpratsavdelningen nästan vad som helst. Lämpligen lyssnar man av hur gången är och följer någotsånär de oskrivna regler som finns för att det ska vara en trevlig träffpunkt och mötesplats. Gör man inte det så är det bäddat för bråk och det är ju ingen som vill ha. Det utesluter inte att diskussioner ibland kan bli och får vara lite hetsiga och livliga men just nu är det inte ens diskussioner som pågår utan något helt annat på grund av att några just bara kör sitt race utan att bry sig ett dugg om vad övriga deltagare anser.

Samma här tack!
Jo visst vill man behålla ett forums charm, speciellt när det gäller odla.nu. Lyckas man bäst om är minst engagerad i trådar/inlägg man inte gillar? Vad säger ni? Eller ska vi envisas med envisa?
Jag t.ex. tycker inte det var något fel med att silos tog upp gamla trådar - där såg man ju hennes gamla nick, kan vara intressant... lite grann. Men sen ni ba noooo...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon