|
Hannele
04-07-2005, 08:38
CITAT (Eko @ 03-07-2005, 23:57) PS. Du får gärna överföra namnet Solis - i din översättning Solios Sorry, att det slinker in stavfelibland. Det är 99% av alla dessa nonsens"diskussioner" handlar om; påpekanden om stavfel, petitesser, missförstånd, oväsentligheter, feltolkningar, djupdukningar i andras orval...
Tropeden
04-07-2005, 08:43
CITAT (Hannele @ 04-07-2005, 09:38) Det är 99% av alla dessa nonsens"diskussioner" handlar om; påpekanden om stavfel, petitesser, missförstånd, oväsentligheter, feltolkningar, djupdukningar i andras orval... mmm... och det sade... Hannele?
Åh jisses då! Här hittar man gamla bekanta från hundforum. Solis är sig lik förstår jag. Nja ... jag håller mig nog kvar på forumet för prydnadsväxter
Gossen Ruda
04-07-2005, 15:27
Gamla bekanta, ja. Undrar i hur många forum Solis är inne och retar upp övriga medlemmar? Och hur många hon har blivit utsparkad ifrån? Direkt när hon dök upp här fattade man att hon inte var någon duvunge i forumteknik.
Som en del skriver så skall ett forum vara öppet för alla men det måste finnas gränser. Det här är trots allt ett forum för personer med odlaintressen. Sen har vi som alla andra intressen också, därför behövs ett allmämt forum där allt kan diskuteras. Det är dock knappast till för att nån utan odlaintresset skall ta över totalt med en massa nonsensskriverier.
Jag kommer inte att sakna Solis eller Kyllele eller vad hon nu heter. Hoppas hon får den psykiatriska hjälp hon så väl behöver. Vila i frid.
Full fart som vanligt...?
andersen
04-07-2005, 17:07
CITAT (Gossen Ruda @ 04-07-2005, 16:27) Gamla bekanta, ja. Undrar i hur många forum Solis är inne och retar upp övriga medlemmar? Och hur många hon har blivit utsparkad ifrån? Direkt när hon dök upp här fattade man att hon inte var någon duvunge i forumteknik.
Som en del skriver så skall ett forum vara öppet för alla men det måste finnas gränser. Det här är trots allt ett forum för personer med odlaintressen. Sen har vi som alla andra intressen också, därför behövs ett allmämt forum där allt kan diskuteras. Det är dock knappast till för att nån utan odlaintresset skall ta över totalt med en massa nonsensskriverier.
Jag kommer inte att sakna Solis eller Kyllele eller vad hon nu heter. Hoppas hon får den psykiatriska hjälp hon så väl behöver. Vila i frid. Gossen ruda. Jag delar inte din uppfattning, hon borde visst få vara här på forumet vad säjer att man måste vara odlar intresserad för att skriva här avd heter ju småprat. Psykiatriska hjälp som du skriver om att hon behöver är i mitt tycke ett klart övertramp i från din sida. Jag saknar henne och jag saknar Reserv och alla andra som har slutat på forumet det är ett nederlag varje gång någon blir arg eller lessen och slutar. Mitt förslag är att det borde stå några rader om regler och förnuft när man skall posta ett inlägg,för visst är det enkelt att skriva något snabbt och så blir det fel endå det vet jag för att det har hänt att jag har skickat i väg ett inlägg som har blivit fel. mvh andersen
Gossen Ruda
04-07-2005, 17:22
Om du kommer att sakna henne så undrar jag om du inte har lite trollgener i dig. Det heter fö småprat, inte skräpprat. Tag en slurk Roundup så skall du se att känns bättre.  Nu befattar jag mig inte mer med den här märkliga tråden.
Blomstertanten
04-07-2005, 17:40
CITAT (Eko @ 03-07-2005, 22:02) Ursäkta mig. Solis har inte valt att lämna forumet utan anledning! Och anledningen är vi alla andra som behandlat henne - ja, taskigt!  CITAT (Eko @ 03-07-2005, 22:36) "Alla" SÅ ATT SÄGA HAR JU FÅTT HENNE AVSTÄND! Ursäkta mej, men nu bara kan jag inte låta bli att ge mig in i den här disskusionen !  Fast jag lovat mej själv , dyrt och heligt , att inte göra det ! Vilka är alla ????? Kom inte och påstå att alla behandlat Solis illa ! Eller tillhör inte jag "alla" ?
ninnisky
04-07-2005, 17:54
Tropeden
04-07-2005, 20:00
CITAT (Hannele @ 03-07-2005, 23:55) Heter Solios Eko nu? Alltså, Hannele. Jag undrar hur många nicks/signaturer du har med tanke på att du verkar tro att alla har flera stycken?!? Vad mer heter Du förutom Hannele? Det kanske rentav är du som är Solis! Eller så kanske du lider av någonslags förföljelsemani som du håller på och tror att alla möjliga är både den ena och den andra. Lägg ner!
CITAT (Tropeden @ 04-07-2005, 21:00) Alltså, Hannele. Jag undrar hur många nicks/signaturer du har med tanke på att du verkar tro att alla har flera stycken?!? Precis vad jag har funderat på efter mitt inlägg om Reserv......
CITAT (Tropeden @ 04-07-2005, 21:00) Alltså, Hannele. Jag undrar hur många nicks/signaturer du har med tanke på att du verkar tro att alla har flera stycken?!? Vad mer heter Du förutom Hannele? Det kanske rentav är du som är Solis! Eller så kanske du lider av någonslags förföljelsemani som du håller på och tror att alla möjliga är både den ena och den andra. Lägg ner! CITAT Snakis Skickat den 04-07-2005, 21:29 -------------------------------------------------------------------------------- CITAT (Tropeden @ 04-07-2005, 21:00) Alltså, Hannele. Jag undrar hur många nicks/signaturer du har med tanke på att du verkar tro att alla har flera stycken?!?
Precis vad jag har funderat på efter mitt inlägg om Reserv...... Intressanta kommentarer av två medlemmar som uppenbarligen har fler än ett nick var...  Varför har ni det, varför står ni inte öppet för vad ni säger i stället för att gömma er bakom nya nicknamn? Snacka om att kasta sten i glashus...
Tropeden
04-07-2005, 20:42
JAG HAR BARA ETT NICK!! Och det är Tropeden. För min del började det som ett skämt att jag skulle vara Reserv för att jag råkade stava ett litet litet ord likadant. Hängde med det skämtet och helt plötsligt verkar alla tro att jag har flera nicks?!? Ni är ju lite... ja, ska nog låta det vara osagt förresten... Men för klarhetens skull. Jag har bara en endaste signatur på detta forum och det är Tropeden och ingen annan. Är en enda person och har ingenting att dölja. Men därmed inte sagt att jag kommer att avslöja något om mig själv, mer än vad som känns rätt. FÖRSTÅTT?!? Ursäkta skriket, men känner mig i behov av att höja rösten lite... Så. Nu känns det genast lite bättre...
CITAT (Tropeden @ 04-07-2005, 21:42) FÖRSTÅTT?!?
Ursäkta skriket, men känner mig i behov av att höja rösten lite... :unsure: :wacko: -_- :D
Så. Nu känns det genast lite bättre... Så skönt för dig då att det känns bättre. CITAT För min del började det som ett skämt att jag skulle vara Reserv för att jag råkade stava ett litet litet ord likadant. Hängde med det skämtet och helt plötsligt verkar alla tro att jag har flera nicks?!? Ni är ju lite... ja, ska nog låta det vara osagt förresten... Lättlurade kanske?
Tropeden
04-07-2005, 20:54
CITAT (Tropeden @ 04-07-2005, 21:54) CITAT (Betty @ 04-07-2005, 21:49) Lättlurade kanske?  :rolleyes: Ja, precis det...hehe 
ingrid fuxwall
04-07-2005, 21:05
Helt klart saknar Ni Solis väldigt mycket - hon har satt djupa spår i Era sinnen, det märks.
CITAT (Betty @ 04-07-2005, 21:34) Intressanta kommentarer av två medlemmar som uppenbarligen har fler än ett nick var...  Varför har ni det, varför står ni inte öppet för vad ni säger i stället för att gömma er bakom nya nicknamn? Snacka om att kasta sten i glashus...  Betty, nu tycker jag faktiskt att du är paranoid!! Jag har bara ett namn här på Odla och det är det som jag står för. Varför skulle jag ha fler alias? Eller kanske du själv har det och tror att alla är lika.......?! Förresten vilken löjlig diskussion detta är, alla har väl det/de namn de vill och vad ska jag bry mig om det?
CITAT (Snakis @ 04-07-2005, 22:07) Betty, nu tycker jag faktiskt att du är paranoid!! Jag har bara ett namn här på Odla och det är det som jag står för. Varför skulle jag ha fler alias? Eller kanske du själv har det och tror att alla är lika.......?! Paranoia är ett mentalt ohälsotillstånd, en form av schizofreni. Det finns flera olika symptombilder av paranoia. Den som lider av paranoia kallas paranoid... allt enligt susning.nu... Den diagnosen har jag aldrig fått av någon läkare... Jag inte bara kallar mig för Betty, jag heter Betty. CITAT Förresten vilken löjlig diskussion detta är, alla har väl det/de namn de vill och vad ska jag bry mig om det? Varför svarar du på mitt inlägg om du inte bryr dig? Nej, nu varken ids eller orkar jag käfta mer med dig om den här saken. Tycker det är hög tid att den här tråden avslutas.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|