Sidor: 1, 2, 3, 4
Magdis
Jag borde nog kunna bjuda på nån vimsighet snart så full med prolaktin och andra kuliga hormoner som jag är....ingenting ännu dock. Är kanske lite för mycket kontrollmänniska för det, men vänta bara!! rolleyes.gif
yenny
CITAT (pejori @ 27-11-2006, 10:56)
får väl berätta om min senaste galenskap då...
skulle skicka blommor... och killen som tog upp beställningen var både  ung och stilig, så lite skojade vi när han fixade min beställning... smile.gif  :)
han frågade "var når jag dej?" rolleyes.gif  :rolleyes:

vill du ha ett nummer?...frågade jag laugh.gif  :lol:
han tolkade det precis så och tappade både penna och block.... smile.gif  :)  :lol:

jag menade ju tele.nr ju ohmy.gif  ;)  :lol:

Den var himla skön pejori
anna_rispan
CITAT (pejori @ 27-11-2006, 10:56)
får väl berätta om min senaste galenskap då...
skulle skicka blommor... och killen som tog upp beställningen var både  ung och stilig, så lite skojade vi när han fixade min beställning... smile.gif  :)
han frågade "var når jag dej?" rolleyes.gif  :rolleyes:

vill du ha ett nummer?...frågade jag laugh.gif  :lol:
han tolkade det precis så och tappade både penna och block.... smile.gif  :)  :lol:

jag menade ju tele.nr ju ohmy.gif  ;)  :lol:

Den historian var iallafall bättre en den jag råkade ut för en gång.
Jag skulle lämna in min mobil för den skötte sig inte som den skulle. Expediten frågade om mitt telefonnummer.
En annan kund på väg ut sa ungefär så här: -Ja ett nummer vore inte helt fel och få...

Varken jag eller expediten skrattade och stämningen blev rätt stel. Kunden gick snabbt ut ur butiken.
pejori
min vännina brevid gick in på posten och postade nått...i kassan satt en kvinna.... då frågar min vännina "vill du ha sex? " och menade enkronor för ett frimärke....vi bara gapskrattade laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sollan
Jag har bl a åkt hemifrån iförd välstruken skjorta, kavaj och till detta ett par blåblommiga mysbyxor med gällivarehäng och uttöjda knän och högklackade skor. Brallorna jag skulle ha på mig låg prydligt ihopvikta hemma....
anna_rispan
CITAT (Sollan @ 27-11-2006, 20:36)
Jag har bl a åkt hemifrån iförd välstruken skjorta, kavaj och till detta ett par blåblommiga mysbyxor med gällivarehäng och uttöjda knän och högklackade skor. Brallorna jag skulle ha på mig låg prydligt ihopvikta hemma....

laugh.gif
AnitaO
Att man tar med sig soppåsen i stället för påsen med pumsen när man ska på fest är väl en klassiker rolleyes.gif
Det har jag lyckats med en gång när jag skulle på firmafest laugh.gif
Rapchic
när jag ska dricka te (som händer flera ggr per dag)
så vill jag att det ska svalna först
några timmar senare när jag tänker jag är tesugen så
hittar jag kallt te i en tekopp lite varstans i lägenheten
(eller flera dagar senare hittar jag den)
det händer som sagt minst en gång per dag för mig

och jag kan aldrig hålla reda på tider
idag kl 13 gick jag till syon i tron på att jag hade tid
veckodagen var rätt, tiden var rätt men inte datum wacko.gif
men jag är förvånad att jag ändå hade så mkt som var rätt

eller som att jag börja köpa julklappar i januari
slutar med att jag då och då hittar julklappar som är 5 år gammal och jag
känner inte den personen längre blink.gif

nu kommer jag inte på nå mer

ps nu sitter jag här med en tekopp som ska bli sval
tror ni jag kommer ihåg den tongue.gif
fruberglund
CITAT (Latmask @ 23-09-2005, 18:25)
Jag kan se en sak som måste göras och sen gå för att hämta tillbehör, ex disktrasa. På vägen minns jag plötsligt inte vad jag ska hämta och varför och irrar runt ett tag för att försöka se saken igen och bli påmind.

Det där är ju en klassiker...så gör jag jämt laugh.gif Blir lika irriterad varje gång det händer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon