|
Alexander-VG-zon3
09-02-2006, 23:06
att skriva till 3-6 ord i en rubrik finner jag inte så jätte svårt . så varför då intge skriva till dom 3-6 orden i en rubruk . titta orm 3 bokstäver prova å skriv det .sen i en ny rubrik så när man vet att det var enkelt sp skriv till orm
Alexander-VG-zon3
09-02-2006, 23:09
jag menner typ det gör ju ingen skada att skriva till orm natti alla
*Felix matte*
09-02-2006, 23:10
100 svar 1004 visningar  allt detta för bara en ynka bild. Vill man se fina reptiler så kan man gå till repti.net och kika på en massa fina bilder
CITAT (Felix matte @ 09-02-2006, 23:10) 100 svar 1004 visningar  allt detta för bara en ynka bild.  Populär bild.
*Felix matte*
09-02-2006, 23:24
CITAT (Scrollan @ 09-02-2006, 23:21) CITAT (Felix matte @ 09-02-2006, 23:10) 100 svar 1004 visningar  allt detta för bara en ynka bild.  Populär bild.  Tyckte den var jättefin... tills jag förstod att det inte var tungan utan en råttsvans som var ut ur gapet
CITAT (Fenja @ 09-02-2006, 20:33) CITAT (Parazzi @ 09-02-2006, 20:19) CITAT (Fenja @ 09-02-2006, 16:39) Som flera andra sagt här så finns det en tyst överenskommelse om att varna när man lägger ut bilder på ormar, insekter, spindlar och andra otäckingar. "Tysta överenskommelser" är lika knepigt som "oskrivna regler". Kommer det en ny medlem är det inte lätt att "rätta sig efter dem" när man inte känner till dem. Det är i så fall bättre att be forumsansvarig att göra ett tillägg på de forumregler som finns, så uppstår det inte såna här situationer. Nya medlemmar kan ju inte veta om tysta överenskommelser och oskrivna regler på förhand nej! Men det är trevligt om de tar hänsyn och gör som alla andra när de får reda på dem! Jag hoppas att Berith som först föreslog att vi ska kontakta Ingemar är snäll och gör det. För det är ingen dum idé att få det inskrivet så att alla kan se. Mvh Fenja Jag överlåter det med varm hand till nån annan.  Jag har ju inte så mycket med den här avdelningen att göra, mer än att jag läser och njuter av alla fina bilder. Och så är jag väl lite feg och vill inte vara den som ev får Ingemar att skriva dit instruktioner som kan uppfattas som pekpinnar av en del.
Inga från Närke
10-02-2006, 13:51
Jag hoppas att Berith som först föreslog att vi ska kontakta Ingemar är snäll och gör det. För det är ingen dum idé att få det inskrivet så att alla kan se. Mvh Fenja Jag överlåter det med varm hand till nån annan.  Jag har ju inte så mycket med den här avdelningen att göra, mer än att jag läser och njuter av alla fina bilder. Berith .................................................. Jag har mejlat till Ingemar om detta att han gör en ändring och lägger till. Får se när han har tid.
tack inga bra att någon tar tag i det.
Tack från fega mej också.
CITAT (Berith @ 10-02-2006, 14:26) Tack från fega mej också.  Nu är det fixat! Berith, jag tycker inte att du var feg - tvärtom! Du var modig som vågade skriva det öppet i stället för att tiga.
CITAT (Betty @ 10-02-2006, 14:33) Berith, jag tycker inte att du var feg - tvärtom! Du var modig som vågade skriva det öppet i stället för att tiga.  instämmer
Tack.
Inga från Närke
10-02-2006, 15:56
Som ni ser har Ingemar varit inne och ändrat till "Orm" så nu hoppas jag att alla som har ormar lägger sina inlägg där.
Sedan klistrar jag in svaret som jag fick här angående vårt önskemål liknande det som finns i Trädavdelningen. Se nedan:
Att lägga in något om att man måste skriva i rubriken vilket djur det gäller när man lägger in inlägg om tex ormar kan jag inte göra. Det finns ju så många andra djur som folk är rädda för, jag känner flera som är rädda för hundar och en som är rädd för katter. Det skule ju bli lite löjligt om man i rubriken tex. måste skriva OBSERVERA KATTINLÄGG! Med vänliga hälsningar Ingemar Carlsson
Så det blir ingen text som vi ville. Men lite ändring har det blivit. Varginlägget är också flyttat till Vilda djur.....
CITAT (little.lunatic @ 07-02-2006, 10:32) Hon är vacker, men bordsskicket är sådär! Vad tycker ni?  jätte fin =)
Huvva... h*n ser mer hungrig ut! Häftig färg dock...
Ophelia
11-02-2006, 18:59
Vilken vacker orm!! Tycker om ormar. Hyser en viss förkärlek till mambor. Svart mamba är så vacker
little.lunatic
13-02-2006, 14:25
Jag hoppas att länken fungerar nu. Det blev inte riktigt så många bilder som jag tänkt eftersom begränsningen av bildstorlek är lite väl kinkigt enligt mig. Hoppas dock intresserade kan hålla till godo tills det kommer fler. http://www.odla.nu/album/showlist.php?uuid...tic&dowhat=user
Shit!! Wow!! Jösses vad häftiga! Tack för att du länkade, vet att det uppskattas.
jättesnygga hur många ormar har du?
Det va´en skithäftig samling, mycket snygga bilder där, vilka skönheter
*Felix matte*
13-02-2006, 15:02
Åhh jesses  Har du alla dessa ormar hemma hos dig. Hispida.... sicken skönhet Jag är livrädd för ormar men så här på bild är de vackra att se på... en del iaf.
Jonte_rm
14-02-2006, 17:21
Är det din hispida? Jag vill me ha
little.lunatic
15-02-2006, 18:15
Hej. Nej jag har inte alla dessa. Det är mest för intressets skull jag har dessa bilder. Ett par av de arter som finns med bland bilderna har jag dock för avsikt att skaffa, bla A. Hispida. Just dessa är dock ganska svåra att få tag på.
För tillfället har jag fyra ormar, men samlingen växer...
CITAT (little.lunatic @ 15-02-2006, 18:15) För tillfället har jag fyra ormar, men samlingen växer... Vet inte var du bor men jag hoppas att det är en bra bit i från mej.  Visst är dom vackra men jag är ändå glad att dom bara finns på bild.
lisselbo
17-02-2006, 12:12
Kanonfina bilder, har själv haft 3 Majsormar varav en var svart/grå. Den finaste färgen tycker jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|