Full version: hejdå
Sidor: 1, 2, 3
Fenja
CITAT (Whiskuchi @ 11-02-2006, 11:02)
Det finns gott om forum där inläggen finns kvar trots att personen försvinner, trodde det var ett sådant. Ber om ursäkt.

smile.gif Be inte om ursäkt, det kan man väl inte veta heller? Jag ville bara förklara inte vara oförskämd om du tog det så.
Mvh
Fenja
Whiskuchi
CITAT (Fenja @ 11-02-2006, 11:06)
CITAT (Whiskuchi @ 11-02-2006, 11:02)
Det finns gott om forum där inläggen finns kvar trots att personen försvinner, trodde det var ett sådant. Ber om ursäkt.

smile.gif Be inte om ursäkt, det kan man väl inte veta heller? Jag ville bara förklara inte vara oförskämd om du tog det så.
Mvh
Fenja

Okej smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:44)
förresten så har ingen svarad på min fråga. Hur man avslutar medlemskapet i detta forum?

Skicka ett PM till Forumansvariga = Ingemar eller Göran. Se Indexsidan uppe till höger.
Be dem att stänga ditt konto så är saken klar.
pisanggoreng
CITAT (Berith @ 11-02-2006, 09:44)
Reserv och Åke är inte samma person

Är du säker..? rolleyes.gif
Kryddan03
CITAT (Fenja @ 11-02-2006, 10:58)
När man medverkar på ett öppet forum räknas det man skriver som publicerad handling och är därmed allmänhetens. Man raderar därför inte medverkande på forum för då försvinner alla dennes inlägg och gör att trådar blir fullkomligt obegripliga. Utan vederbörande kan helt enkelt sluta att skriva och besöka forumet när/om denne tröttnar.
Mvh
Fenja

Det här är väl ett medlemsforum eftersom man måste vara inloggad för att kunna skriva.
Jag tror att du blandar ihop begreppen lite. Det går alldeles utmärkt på ett sådant här forum att radera en medlem, men oftast raderar man inte inlägg eftersom trådarna då kan halta eller bli totalt obegripliga. Men det finns inget som förbjuder ansvariga för att radera inlägg.
När man raderar en medlem så brukar det oftas stå Gäst eller liknande istället för nicket.
Sedan har har jag förstått att forumansvariga inte vill radera medlemmar, men det är ytterligare en annan sak.
Boxer
CITAT (Margaretha @ 10-02-2006, 13:12)
Azeman!

Om du mår dåligt - och det gör du - så är det inte så klokt att ta upp så många laddade, kontroversiella ämnen. Man kan inte räkna med att människor ska hålla med en om saker och ting av det skälet att man mår dåligt. Det blir en slags utpressning.

Det betyder inte att man inte visar dig respekt, utan att man inte håller med om din åsikt. Jag tycker att bara det faktum att man  svarar är att visa en slags respekt. Man skiljer på person och sak. Du räknas. Dina inlägg är värda att besvaras. Orkar du inte med att få mothugg när det gäller kontroversiella ämnen, så låt dem vila tills du känner dig stark nog igen.

Här finns många viljestarka, debattglada personer. När saker skrivs - och inte sägs så att man kan se miner - så kan de låta kategoriska och hårda, men jag tror att det är dina åsikter man diskuterar -INTE DIN PERSON!
wub.gif

Kloka ord.
AndreasBlomquist
CITAT (peterinas @ 11-02-2006, 01:35)
åke tycker det verkar som du särbehandlar folk för att dom har problem . att skirva så där hårda ord ? du kankse borde söka hjälp för det ? eller bara växa upp . vad gör dig till en så himla bra människa o bättre än alla andra här på forumet? förutom o trycka ner dom svaga . du verkar inte kunna göra annat än trycka på dom svaga o vika för dom starka med svansen mellan benen

att se dig skriva så där hårda ord gör mig rasande förbannad . att ens skriva sånt ? väx upp o betee dig för den ålder du är i ist

Peter, nu ska jag väl kanske inte dra upp denna tråden igen men jag gillar Reserv.. Ta en titt på vad din unga lilla flickvän skriver i diverse trådar istället och ställ dig sedan frågan ifall inte hennes ordval är värre än vad Reservs är? Har hon någon slags dispens kanske för att hon är yngre och därmed får hon vräka ur sig vad som helst?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon