|
ajja, tack till er som är snälla. får se hur det går med allt. och för er som har vart otrevliga: *grr*, om vi nån gång möts i spelet BHD (black hawk down - krigs spel) så ska jag snipra er och kniva er. sambon ringde nyss. ska åka till farmor o farfar idag =). *lite gladare nu* och ska flörta lite med farmor om hårklippning, och hårfärgning och noppa ögonbrynen och kanske köpa nya kläder tills jag fyller år  (20 feb , blir jag 20år)
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) sambon ringde nyss. ska åka till farmor o farfar idag =). *lite gladare nu* och ska flörta lite med farmor om hårklippning, och hårfärgning och noppa ögonbrynen och kanske köpa nya kläder tills jag fyller år  (20 feb , blir jag 20år) Det låter som en jättebra idé! Ta hand om dig nu!  Å grattis i förskott!
Du får ju kika in på din födelsedag och läsa en massa GRATTIS!
Parazzi
10-02-2006, 13:37
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) sambon ringde nyss. ska åka till farmor o farfar idag =). *lite gladare nu* och ska flörta lite med farmor om hårklippning, och hårfärgning och noppa ögonbrynen och kanske köpa nya kläder tills jag fyller år  (20 feb , blir jag 20år) Att bli ompysslad hos farmor och farfar är ingen dum idé. Grattis i förskott på födelsedagen.
CITAT (Reserv @ 10-02-2006, 12:52) CITAT (Berith @ 10-02-2006, 12:50) ni två skulle verkligen behöva träffas, nog mycket som skulle falla på plats då :)
Inget ont till dig nu Berith....men så ont vill jag inte Solis, föresten det vill jag ingen  Men Reserv då:o ! om jag läste och uppfattade rätt så åkte du neråt på min skala av folk som jag tycker om
Har precis läst igenom här nu och hoppas att du snart känner dig bättre Azeman!!  Ta hand om dig!
CITAT (Parazzi @ 10-02-2006, 13:37) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) sambon ringde nyss. ska åka till farmor o farfar idag =). *lite gladare nu* och ska flörta lite med farmor om hårklippning, och hårfärgning och noppa ögonbrynen och kanske köpa nya kläder tills jag fyller år  (20 feb , blir jag 20år) Att bli ompysslad hos farmor och farfar är ingen dum idé. Grattis i förskott på födelsedagen.  nix det äre inte. och hoppas det blir nå god mat hos dom å . inget går upp mot farmors mat. Speciellt när man är deras endast barnbarn (jag o min lill brorsa) , och dessutom så har dom bara en son, och hon ville ju ha en dotter. så då blire ltie extra. även om jag inte är den dära gulliga tjejen med blont hår med blommig kläning, men men
CITAT (Tesa @ 10-02-2006, 13:34) Du får ju kika in på din födelsedag och läsa en massa GRATTIS! det ska jag väll göra =)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-02-2006, 13:34) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) sambon ringde nyss. ska åka till farmor o farfar idag =). *lite gladare nu* och ska flörta lite med farmor om hårklippning, och hårfärgning och noppa ögonbrynen och kanske köpa nya kläder tills jag fyller år  (20 feb , blir jag 20år) Det låter som en jättebra idé! Ta hand om dig nu!  Å grattis i förskott! Tack så mkt =)
Jag har inte varit inblandad i någon av dom trådarna som pratas om, men jag tycker faktiskt att du kör med lite känslomässig utpressning här. Det är inte särskilt snällt Du har fått kritik och då går du ut och startar en tråd om psykiska problem, överdos av tabletter m.m. På så sätt flyttas fokus på dom som kritiserat dig i syfte att få dom att komma i dålig dager. Om man inte tål leken, så bör man inte ge sig in i den heller. Ledsen att du inte mår bra, men det ursäktar inte att du gör så här.
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 15:11) Jag har inte varit inblandad i någon av dom trådarna som pratas om, men jag tycker faktiskt att du kör med lite känslomässig utpressning här. Det är inte särskilt snällt Du har fått kritik och då går du ut och startar en tråd om psykiska problem, överdos av tabletter m.m. På så sätt flyttas fokus på dom som kritiserat dig i syfte att få dom att komma i dålig dager. Om man inte tål leken, så bör man inte ge sig in i den heller. Ledsen att du inte mår bra, men det ursäktar inte att du gör så här. och det är inte så snällt som en del människor har skrivit till mig å. Och då menar jag inte inte kritiken. en del saker ursäktas med att jag mår dåligt pga att ibland vet man inte vad man håller på med.
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:25) en del saker ursäktas med att jag mår dåligt pga att ibland vet man inte vad man håller på med. Så är det säkert, men ärligt talat så kan vi väl inte börja begära att alla medlemmar ska ha koll på sånt. Det är ju inte rimligt!! Det måste ju bli ditt ansvar att då inte provocera, när du vet att du inte tål att få mothugg.
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 15:31) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:25) en del saker ursäktas med att jag mår dåligt pga att ibland vet man inte vad man håller på med. Så är det säkert, men ärligt talat så kan vi väl inte börja begära att alla medlemmar ska ha koll på sånt. Det är ju inte rimligt!! Det måste ju bli ditt ansvar att då inte provocera, när du vet att du inte tål att få mothugg. men det är ju det, jag provoucerar ju inte. jag trode detta diskuss var klart jag ?
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 15:31) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:25) en del saker ursäktas med att jag mår dåligt pga att ibland vet man inte vad man håller på med. Så är det säkert, men ärligt talat så kan vi väl inte börja begära att alla medlemmar ska ha koll på sånt. Det är ju inte rimligt!! Det måste ju bli ditt ansvar att då inte provocera, när du vet att du inte tål att få mothugg. Och nej, jag begär inte det. Det har jag aldrig sagt. men då man inte känner människan så ska man väll inte heller hoppa på människan direkt heller.
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:39) men det är ju det, jag provoucerar ju inte. jag trode detta diskuss var klart jag ?  Uppenbarligen är det många som uppfattar dig som provokativ, och då får du ju acceptera det. Det är ju deras upplevelse.
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 15:51) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:39) men det är ju det, jag provoucerar ju inte. jag trode detta diskuss var klart jag ?  Det är ju deras upplevelse. precis. deras upplevelse óch inte mitt. inte mitt problem typ då. Varför fortfarande hacka?
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:52) precis. deras upplevelse óch inte mitt. inte mitt problem typ då. Varför fortfarande hacka? Vadå hacka? Jag får inte tycka, men du får? Eller ? Inte heller rättvist. Jag hackar inte, men jag säger vad jag tycker.
Jag har läst många av Azemans inlägg...och visst en del uppfattar dem som provokativa...själv uppfattar jag det som om hon agiterar för det hon tror på... Och det är väl inget fel på det...och ärligt talat ...många gånger har hon rätt...egentligen...
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 15:55) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:52) precis. deras upplevelse óch inte mitt. inte mitt problem typ då. Varför fortfarande hacka? Vadå hacka? Jag får inte tycka, men du får? Eller ? Inte heller rättvist. Jag hackar inte, men jag säger vad jag tycker. Jovisst får du det. Men jag trode denna diskuss var klar bara. men tydligen inte. Det finns ingen rättvisa i världen.
CITAT (Tesa @ 10-02-2006, 15:56) Jag har läst många av Azemans inlägg...och visst en del uppfattar dem som provokativa...själv uppfattar jag det som om hon agiterar för det hon tror på... Och det är väl inget fel på det...och ärligt talat ...många gånger har hon rätt...egentligen... Tack
Whiskuchi
10-02-2006, 16:00
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) och för er som har vart otrevliga: *grr*, om vi nån gång möts i spelet BHD (black hawk down - krigs spel) så ska jag snipra er och kniva er. Oh, det där var ju trevligt skrivet *ironi* Azeman, det kan hända att du mår dåligt, men det ursäktar inte att du som AnitaGg skriver kör med känslomässig utpressning. Och det kan hända att du känner dig taskigt bemött, men har du funderat över hur du formulerar dig? Jag har läst mycket av det du skrivit, och ibland tyckt att du har rätt, men du tenderar att verbalt "attackera" oliktänkande - och då är det inte så konstigt om vissa läser det du skriver med raggen rest på förhand. Respekt ska ges från båda (alla) håll.
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:57) Jovisst får du det. Men jag trode denna diskuss var klar bara. men tydligen inte.
Det finns ingen rättvisa i världen. Kanske för dig, men inte för mig. Jag har inte varit inblandad i någon diskussion tidigare. Men om du anser att det är avslutat för din del, så får du väl sluta nu då.
Inga från Närke
10-02-2006, 16:25
Hej Azeman
Har bett Ingemar flytta ditt inlägg om vargar till rätt ställe, då slipper du ifrån påhopp om att det ligger i fel kategori.
Sedan vill jag nog sälla mig till många här. Ta en paus och bry dig om dig själv, läs igenom dina inlägg och se hur du tolkar dem i efterhand. Det kanske visar sig att du tycker som andra här, för när man skriver och fast man förhandsgranskar kan fingrarna springa över tangenterna och man skriver lite mer och lite annorlunda än vad man tänkt sig och menar innerst inne. Det jag har invändningar emot är att du ofta påtalar att du tar hand om djur och gör PR (reklam) för din hemsida och har din mailadress med i inläggen. Tycker att du skall ta bort detta du har ju det automatiskt i din profil.
Att sedan skriva långa inlägg om ens person kanske inte är det rätta forumet för, t.ex. din abort. Det finns nog bättre platser och skriva det på. Gjort är gjort och kommer aldrig igen finns ett ordspråk som heter. Du är ung och har mycket att se fram emot i ditt liv så barn kommer den dagen du börjar att tro och älska dig själv. Du måste försöka att tänka på dig själv först och främst sedan när alla pusselbitarna ramlat på plats, kan du fortsätta. Brukar säga ibland att man plockar ner saker i säckar märkta med A,B,C o.s.v. sedan när A-problemen är lösta knyter man igen den säcken och bearbetar B-säcken o.s.v. Du får gärna maila mig privat om du vill när du känner för det.
ninnisky
10-02-2006, 17:03
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) ... och för er som har vart otrevliga: *grr*, om vi nån gång möts i spelet BHD (black hawk down - krigs spel) så ska jag snipra er och kniva er. ... tyder på en viss mognadsgrad som vi kanske inte riktigt är vana vid i forumet!
Hej Azeman! Vill tipsa dig om ett forum som du kanske kan trivas på? http://www.korallhavet.se/Varm kram från amaira.
Snöflinga
10-02-2006, 19:32
Känner för och med dej Azeman.... tillhör dem som inte alltid har sympatiserat med dina åsikter ( men ändå inte hängt upp sig på vissa ordval och ältat dessa ) Låter säkert som en gammal uggla (vilket jag är  ) : i mitt tycke är du fortfarande mycket ung och ser det mesta i svart eller vitt .... gjorde jag också då. fast livet lärde mig så småningom att se nyanserna Förstår att du inte mår så bra nu, önskar dig allt gott och hoppas att du tittar in på forumet som Amaira tipsade om ... Kram
Azeman,
Livet finns inte på internet, och framför allt inte på ett öppet trädgårdsforum. Jag har sett många som mår dåligt på olika forum på internet. Jag har själv mått dåligt och upplevt det totala motstånd som man kan känna på internetforum ibland.
Det är då man ska stänga av datorn. Hitta det som verkligen är viktigt för en. Inte kan väl någon som du aldrig träffat, någon som inte känner dig på riktigt, vara så viktig för dig att deras ord är värda att bli deprimerad av? Ta ett steg tillbaka och sätt det i sitt rätta perspektiv.
Internet är ett sätt att kommunicera med andra människor, men internet är inte livet. När du kommunicerar med någon du aldrig har träffat är det egentligen inte ni två som kommunicerar. Det är två bilder, en bild av dig och en bild av den andra, som kommunicerar. Dessa bilder är vad du ser av den andra och vad den andra ser av dig. Dessa bilder kan vara väldigt långt ifrån verkligheten, så länge som ni inte känner varandra "i verkliga livet".
Precis som du själv skriver ser man inte vad den andra tänker, utan bara orden. Det kan vändas emot dig dubbelt när du mår dåligt. Dels kan folk misstolka dig, och dels kan du misstolka dem och ta det de säger alldeles för hårt.
Öppna forum där det finns frispråkiga människor som inte är rädda att ta en diskussion är inte rätt ställe att vistas på när man mår dåligt. E-post och bloggar som bara dina betrodda vänner kan läsa och kommentera på är egentligen det enda på internet som är värt att använda när man mår dåligt. Där kan man få stöd från dem som faktiskt känner en, utan att bli ifrågasatt eller hånad.
Ett webbforum som detta lockar en väldigt bred publik. Bland dessa finns det folk som tänker på ett helt annat sätt än du. De har lika svårt att förstå dig som du har att förstå dem. För att klara av en sådan miljö måste man må bra.
Så mitt råd till dig, med genuin omtanke och inte på något sätt för att "bli av med dig", är att du faktiskt tar en paus från odla.nu och liknande öppna forum. När du mår bra igen kan du söka dig till öppna forum igen, men var alltid beredd på att bli ifrågasatt, debatterad, snäst åt och kanske till och med hånad. Alla blir det ibland, för det dyker alltid upp folk som inte tänker på hur deras ord landar eller till och med inte bryr sig om det.
Det här blev ett väldigt långt och kanske lite virrigt inlägg. Jag hoppas att alla förstår att jag inte menar något illa med något av det jag har skrivit. Jag har inte läst de "aktuella" trådarna, men jag har sett detta hända om och om igen under de 11 år jag har använt internet och jag har råkat ut för det själv många gånger. Det tog mig många år att lära mig att hantera webbforum o.dyl. på rätt sätt.
Christina i Taxinge~
10-02-2006, 21:11
Noora, ett mycket bra inlägg av dig! Borde nästan kunna användas som 'mall' för alla som vill deltaga på ett öppet forum! Säger jag som hamnade i denna tråden en lagom tråkig lördagskväll utan nåt särskilt att göra....
CITAT (noora @ 10-02-2006, 20:39) Azeman,
Livet finns inte på internet, och framför allt inte på ett öppet trädgårdsforum. Jag har sett många som mår dåligt på olika forum på internet. Jag har själv mått dåligt och upplevt det totala motstånd som man kan känna på internetforum ibland.
Det är då man ska stänga av datorn. Hitta det som verkligen är viktigt för en. Inte kan väl någon som du aldrig träffat, någon som inte känner dig på riktigt, vara så viktig för dig att deras ord är värda att bli deprimerad av? Ta ett steg tillbaka och sätt det i sitt rätta perspektiv.
Internet är ett sätt att kommunicera med andra människor, men internet är inte livet. När du kommunicerar med någon du aldrig har träffat är det egentligen inte ni två som kommunicerar. Det är två bilder, en bild av dig och en bild av den andra, som kommunicerar. Dessa bilder är vad du ser av den andra och vad den andra ser av dig. Dessa bilder kan vara väldigt långt ifrån verkligheten, så länge som ni inte känner varandra "i verkliga livet".
Precis som du själv skriver ser man inte vad den andra tänker, utan bara orden. Det kan vändas emot dig dubbelt när du mår dåligt. Dels kan folk misstolka dig, och dels kan du misstolka dem och ta det de säger alldeles för hårt.
Öppna forum där det finns frispråkiga människor som inte är rädda att ta en diskussion är inte rätt ställe att vistas på när man mår dåligt. E-post och bloggar som bara dina betrodda vänner kan läsa och kommentera på är egentligen det enda på internet som är värt att använda när man mår dåligt. Där kan man få stöd från dem som faktiskt känner en, utan att bli ifrågasatt eller hånad.
Ett webbforum som detta lockar en väldigt bred publik. Bland dessa finns det folk som tänker på ett helt annat sätt än du. De har lika svårt att förstå dig som du har att förstå dem. För att klara av en sådan miljö måste man må bra.
Så mitt råd till dig, med genuin omtanke och inte på något sätt för att "bli av med dig", är att du faktiskt tar en paus från odla.nu och liknande öppna forum. När du mår bra igen kan du söka dig till öppna forum igen, men var alltid beredd på att bli ifrågasatt, debatterad, snäst åt och kanske till och med hånad. Alla blir det ibland, för det dyker alltid upp folk som inte tänker på hur deras ord landar eller till och med inte bryr sig om det.
Det här blev ett väldigt långt och kanske lite virrigt inlägg. Jag hoppas att alla förstår att jag inte menar något illa med något av det jag har skrivit. Jag har inte läst de "aktuella" trådarna, men jag har sett detta hända om och om igen under de 11 år jag har använt internet och jag har råkat ut för det själv många gånger. Det tog mig många år att lära mig att hantera webbforum o.dyl. på rätt sätt. Bara ett "problem"... jag har ju inte mitt liv framför internet ju ;/ Nu börjar jag bli sur! Jag slutate att diskutera i denna tråd förlänge sen. men tydligen så avslutas den aldrig. då kan man väll lika gärna svara på alla inlägg då! förresten så har ingen svarad på min fråga. Hur man avslutar medlemskapet i detta forum?
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:44) förresten så har ingen svarad på min fråga. Hur man avslutar medlemskapet i detta forum? Det går inte att avsluta (tror jag) Det är bara att radera allt på din profil och sluta gå in.
CITAT (yenny @ 10-02-2006, 21:52) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:44)
förresten så har ingen svarad på min fråga. Hur man avslutar medlemskapet i detta forum?
Det går inte att avsluta (tror jag) Det är bara att radera allt på din profil och sluta gå in. man blir utestängd om man börjar radera sina inlägg.
CITAT (silos @ 10-02-2006, 21:55) CITAT (yenny @ 10-02-2006, 21:52) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:44)
förresten så har ingen svarad på min fråga. Hur man avslutar medlemskapet i detta forum?
Det går inte att avsluta (tror jag) Det är bara att radera allt på din profil och sluta gå in. man blir utestängd om man börjar radera sina inlägg. jag menade inte radera sina inlägg... jag menade bara profil informationen... där man skriver om sej själv  Fast man kan kanske be forumvärdarna spärra sitt konto om man har svårt att låta bli att gå in.
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 16:01) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:57) Jovisst får du det. Men jag trode denna diskuss var klar bara. men tydligen inte.
Det finns ingen rättvisa i världen. Kanske för dig, men inte för mig. Och alla kan inte vara som dig
CITAT (ninnisky @ 10-02-2006, 17:03) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 13:32) ... och för er som har vart otrevliga: *grr*, om vi nån gång möts i spelet BHD (black hawk down - krigs spel) så ska jag snipra er och kniva er.
... tyder på en viss mognadsgrad som vi kanske inte riktigt är vana vid i forumet!  tror jag med
CITAT (amaira @ 10-02-2006, 18:03) Hej Azeman! Vill tipsa dig om ett forum som du kanske kan trivas på? http://www.korallhavet.se/Varm kram från amaira. Jag har hört talats om det. Får se om jag går med sen när jag vet vad det är för fel på mig. dvs efter tisdag eller nåt sånt.
CITAT (Snöflinga @ 10-02-2006, 19:32) Känner för och med dej Azeman.... tillhör dem som inte alltid har sympatiserat med dina åsikter ( men ändå inte hängt upp sig på vissa ordval och ältat dessa ) Låter säkert som en gammal uggla (vilket jag är  ) : i mitt tycke är du fortfarande mycket ung och ser det mesta i svart eller vitt .... gjorde jag också då. fast livet lärde mig så småningom att se nyanserna Förstår att du inte mår så bra nu, önskar dig allt gott och hoppas att du tittar in på forumet som Amaira tipsade om ... Kram Tack så mkt =)
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:44) Bara ett "problem"... jag har ju inte mitt liv framför internet ju ;/ Bra! Då kan du läsa resten av mitt inlägg också, det gäller fortfarande
*Felix matte*
10-02-2006, 22:43
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 22:35) CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 16:01) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:57) Jovisst får du det. Men jag trode denna diskuss var klar bara. men tydligen inte.
Det finns ingen rättvisa i världen. Kanske för dig, men inte för mig. Och alla kan inte vara som dig Snälla! Varför fortsätta gnabbas när alla inblandade vet att det inte leder någonvart. Kan vi inte se till att tråden får lägga sej till ro så här sent en fredagskväll. Skickar fredsduvan som jag sett .. glädjande nog... fått vila ganska länge
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 22:43) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 22:35) CITAT (AnitaGg @ 10-02-2006, 16:01) CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 15:57) Jovisst får du det. Men jag trode denna diskuss var klar bara. men tydligen inte.
Det finns ingen rättvisa i världen. Kanske för dig, men inte för mig. Och alla kan inte vara som dig Snälla! Varför fortsätta gnabbas när alla inblandade vet att det inte leder någonvart. Kan vi inte se till att tråden får lägga sej till ro så här sent en fredagskväll. Skickar fredsduvan som jag sett .. glädjande nog... fått vila ganska länge  jadu, jag gjorde det, men sen så fortsatte det ändå (som du kanske kan se i några inlägg tidigare att jag försökte lägga ner det, men det gick inte), så jag tänkte att jag svarar då.
Eva i Skåne
10-02-2006, 22:51
Men du måste kanske inte ha sista ordet till alla???
CITAT (Eva i Skåne @ 10-02-2006, 22:51) Men du måste kanske inte ha sista ordet till alla??? Nej, det har jag inte sagt heller.
Eva i Skåne
10-02-2006, 23:01
sagt nej, men det känns som du kommenterat varje inlägg någon gjort hela dagen
Jösses.. Här är man borta EN dag.. Så fullkomligt rasslar det! Igår var det inte många själar som skrev på odla..
peterinas
11-02-2006, 01:35
CITAT (Reserv @ 10-02-2006, 12:52) CITAT (Berith @ 10-02-2006, 12:50) ni två skulle verkligen behöva träffas, nog mycket som skulle falla på plats då :)
Inget ont till dig nu Berith....men så ont vill jag inte Solis, föresten det vill jag ingen  åke tycker det verkar som du särbehandlar folk för att dom har problem . att skirva så där hårda ord ? du kankse borde söka hjälp för det ? eller bara växa upp . vad gör dig till en så himla bra människa o bättre än alla andra här på forumet? förutom o trycka ner dom svaga . du verkar inte kunna göra annat än trycka på dom svaga o vika för dom starka med svansen mellan benen att se dig skriva så där hårda ord gör mig rasande förbannad . att ens skriva sånt ? väx upp o betee dig för den ålder du är i ist
Whiskuchi
11-02-2006, 08:15
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 21:44) förresten så har ingen svarad på min fråga. Hur man avslutar medlemskapet i detta forum? Be en moderator radera dig antar jag. Värt ett försök. edit: det där lät lite hårt, jag menade bara att jag tror det är så man går till väga. Bäst att förtydliga.
CITAT (peterinas @ 11-02-2006, 01:35) CITAT (Reserv @ 10-02-2006, 12:52) CITAT (Berith @ 10-02-2006, 12:50) ni två skulle verkligen behöva träffas, nog mycket som skulle falla på plats då  Inget ont till dig nu Berith....men så ont vill jag inte Solis, föresten det vill jag ingen  åke---- peterinas - Reserv och Åke är inte samma person
CITAT (Whiskuchi @ 11-02-2006, 08:15) edit: det där lät lite hårt, jag menade bara att jag tror det är så man går till väga. Bäst att förtydliga. När man medverkar på ett öppet forum räknas det man skriver som publicerad handling och är därmed allmänhetens. Man raderar därför inte medverkande på forum för då försvinner alla dennes inlägg och gör att trådar blir fullkomligt obegripliga. Utan vederbörande kan helt enkelt sluta att skriva och besöka forumet när/om denne tröttnar. Mvh Fenja
Hannele
11-02-2006, 10:59
CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 11:48) Då jag inte känner mig välkommen på denna sida odla.nu , så tänker jag gå ur snart. Tydligen så har man det, att allt negativt dras till mig!
Hur drar man sig ur här? Man tar ett par dagars paus - och kommer igen.
Whiskuchi
11-02-2006, 11:02
CITAT (Fenja @ 11-02-2006, 10:58) CITAT (Whiskuchi @ 11-02-2006, 08:15) edit: det där lät lite hårt, jag menade bara att jag tror det är så man går till väga. Bäst att förtydliga. När man medverkar på ett öppet forum räknas det man skriver som publicerad handling och är därmed allmänhetens. Man raderar därför inte medverkande på forum för då försvinner alla dennes inlägg och gör att trådar blir fullkomligt obegripliga. Utan vederbörande kan helt enkelt sluta att skriva och besöka forumet när/om denne tröttnar. Mvh Fenja Det finns gott om forum där inläggen finns kvar trots att personen försvinner, trodde det var ett sådant. Ber om ursäkt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|