Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Gillan

Jättegrattis till lilla Engla hela familjen Blomquist!

Kathy
Grattis Grattis!!! wub.gif wub.gif wub.gif
fruberglund
Blir många forumbebisar nu smile.gif

Stort grattis till lilla Engla även från oss smile.gif
*Felix matte*
Grattis till söta lilla Engla!
yenny
Grattis från mej med! wub.gif
karjo
Grattis! smile.gif smile.gif
Inga från Närke

GRATTIS TILL DEN LILLA TÖSEN från mig också.
Snöflinga
JÄTTEGRATTIS till lilla tösen från mig också rolleyes.gif
Magdis
Kan man lägga in forumbebisar som fortfarande ligger i magen också? Jag roar mig med att jämföra bilder på magen nu och vid förra graviditeten. Idag har jag tagit kort på magen som den ser ut nu i v. 20 och så har jag scannat in den gamla bilden när Caroline låg i magen i v. 20. Skillnad va?

Caroline v. 20:

Pjuppen v. 20:
Inga från Närke
Det var lite skillnad men det är ju andra barnet så det kan ju bli lite större.
Har en granne som väntar sitt andra barn i oktober och hon har jättestor mage, kan inte fatta att det är 4 månader kvar nästan så det blir nog en jättebaby biggrin.gif
Biggan_
Oj, vad långt ner du bär dina barn!
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 30-06-2006, 22:51)

Dom ska ligga i magen Biggan rolleyes.gif biggrin.gif Det är garanterat trådens yngsta barn, -20 veckor wub.gif Söt mage förresten Magdis wub.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 30-06-2006, 23:00)
CITAT (Birgitta P @ 30-06-2006, 22:51)

Dom ska ligga i magen Biggan rolleyes.gif biggrin.gif Det är garanterat trådens yngsta barn, -20 veckor wub.gif Söt mage förresten Magdis wub.gif

Jag vet att dom skall ligga i magen, har själv haft tre stycken där! wub.gif wub.gif wub.gif
Men mina låg inte så långt nere förrän på slutet biggrin.gif
Snöflinga
Det är klart att "inneboende" platsar här tongue.gif Himla rolig tråd, hela barnkammarn samlad smile.gif Kul att det är samma trosor ........
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 30-06-2006, 23:51)

Ja det vill jag lova! Fast det har förstås mycket att göra med hur jag ser ut i kroppen också. Jag har väldigt lång överkropp och då ser det ut som att bebisen ligger extremt långt ner. Korta, knubbiga mammor har ju magen ända uppe under brösten. Jag är visst skapt för att bära tvillingar enligt min BM, bara att stapla dem på varann! laugh.gif Fast nog ligger det långt nere ändå, det känns ganska jobbigt när det skaver hela tiden när man går.
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-07-2006, 00:00)
Söt mage förresten Magdis wub.gif

Tack tack! wub.gif Hoppas den inte spricker! rolleyes.gif
*Felix matte*
Så fin mage Magdis wub.gif

Tror nog också att det andra barnet ger större mage än första. smile.gif
Magdis
Dags för en maguppdatering innan jag åker på semester!

Caroline v. 24:

"Djingis" v. 24:
suddis
Mysigt med mage Magdis!! smile.gif
Min mage blev en frisk och härlig Ida den 12:e maj. Här kommer en bild på henne.

Magdis
Oooo så söt! wub.gif Grattis!
fruberglund
Ser ut som en liten docka...vilken sötnos! Grattis suddis!
*Felix matte*
CITAT (suddis @ 28-07-2006, 21:25)
Min mage blev en frisk och härlig Ida den 12:e maj. Här kommer en bild på henne.

Grattis till söt liten Ida wub.gif
Inga från Närke
CITAT (suddis @ 28-07-2006, 21:25)

Grattis i efterskott till en söt Ida.
Vad vägde hon och hur lång, nyfiken som jag är.
Gillan
Vilken underbar bild du lyckats få till suddis wub.gif
Hon är ju bara bedårande wub.gif wub.gif wub.gif
suddis
Tack snälla ni för gratulationer! smile.gif

CITAT (Inga från Närke @ 29-07-2006, 07:00)
Grattis i efterskott till en söt Ida.
Vad vägde hon och hur lång, nyfiken som jag är.

Hon vägde 3390 gram och var 51 cm lång och kom på dagen för beräknad födsel. smile.gif
Aries

Sonen föddes den 12:e Juli och på bilden är han 2 veckor. En lugn kille är han och självklart världens finaste. wub.gif
Han vägde 3860g och var 51 cm.

Storasyster (2år) är stolt över sin lillebror. Här är de nybadade och pymmisklädda. Mina små älsklingar!
fruberglund
Ahhh, sötnosar allihopa smile.gif Tack för titten Aries, förstår att du är stolt.
ester
Ingen bild, men väl en musikvideo på min matglada bebis! (inget för modemanvändare)
wub.gif
Köttbullesången
storm
Blev lite blöt i ögat, det var ju mormors pojke uppidagen.
suddis
Oj vilka sötisar Aries!! Storasyster ser jättestolt ut! wub.gif
Och Ester vilken goding!! smile.gif
*Felix matte*
Såna sötnosar du har Aries wub.gif

Ester... underbar video med hungrig liten wub.gif
Magdis
Dags för en ny maguppdatering! Är i v. 28 nu.

Djingis - 12 veckor gammal! biggrin.gif Bilden till höger är i v. 28 under min första graviditet. Lite skillnad e det! biggrin.gif

Reserv
om 12 veckor är det skottkärran som gäller Magdis....den är jättefin magen, längtar tills det kommer bilder på underverket inuti wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-08-2006, 20:20)
om 12 veckor är det skottkärran som gäller Magdis....den är jättefin magen, längtar tills det kommer bilder på underverket inuti wub.gif

Tack! wub.gif Jag längtar också. Babykläderna ligger redan tvättade o strukna i garderoben och vaggan står framme. Jag tyckte inte magen såg lite stor ut som den brukar på bilden...kanske inte skulle ha dragit in den! laugh.gif
Stussi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-08-2006, 20:13)
Dags för en ny maguppdatering! Är i v. 28 nu.

Djingis - 12 veckor gammal!  :D

Oj, snart har du lika stor mage som jag hade för två veckor sedan! laugh.gif
(Se bilden nedan, är i v. 38 på den) Beräknad förlossning är idag för mig,
men ingen bebbe verkar vilja komma ut ännu... sad.gif

Magdis
Tjusig mage, Stussi! smile.gif Toppig o fin! Nu kan du börja vänta på allvar då...spännande det här!
Biggan_
Fina magar har ni! Och Stussi, dagen är inte slut ännu! biggrin.gif
Stussi
Tackar Norrbottens-Magdis! wub.gif

Birgitta P - Nä, jag hoppas fortfarande! Får väl hitta på något
bra att muta bebben med så att den kommer ut! laugh.gif
Reserv
Testa inte att stoppa in en glass det blir nog lite kallt ohmy.gif och kladdigt tongue.gif Men skämt åsido....va´högt upp den ligger Stussi unsure.gif Hoppas förlossningen kommer snart och att det går fort, lycka till! wub.gif
Stussi
CITAT (Reserv @ 26-08-2006, 21:08)
Testa inte att stoppa in en glass det blir nog lite kallt  :o  och kladdigt tongue.gif  Men skämt åsido....va´högt upp den ligger Stussi unsure.gif  Hoppas förlossningen kommer snart och att det går fort, lycka till! wub.gif

laugh.gif Nä, ingen glass, då kryper den nog högre upp! tongue.gif Högt upp? Ja, kanske det. Fast nu är den lägre (tog bilden för två veckor sedan) så jag hoppas att det betyder att det snart är dags. Tack för lyckönskningen! smile.gif
Magdis
Ny magbild idag! smile.gif Djingis -10 veckor gammal! 6-7 kg har jag gått upp och allt sitter på magen. biggrin.gif
Stussi
Måste bara meddela att äntligen är lillkillen här! wub.gif I måndags, 9 dagar senare än beräknat, bestämde han sig för att kika ut! 3670 gr och 53 cm lång och världens sötaste förstås! wub.gif

Biggan_
Åh. vad söt! wub.gif wub.gif wub.gif
Grattis och Lycka Till med lillen!
Jag satt just och undrade om du hade fått "något" ännu biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2006, 01:11)
Ny magbild idag! smile.gif Djingis -10 veckor gammal! 6-7 kg har jag gått upp och allt sitter på magen. biggrin.gif

Det ser ut som Djingis växer bra! wub.gif
Nu har du en härlig mage att hålla om! wub.gif
suddis
Stussi - jättegrattis!! Vilken söt liten kille!! smile.gif

Magdis - nu är det snart dags!! Tycker tjejen att det ska bli spännande med småsyskon? smile.gif

/suddis
Magdis
Grattis Stussi!! Söt liten kille! smile.gif Gick allt väl?
Summersun
Stort grattis Stussi smile.gif
Stussi
Tack för alla gratulationer! smile.gif Det blev en ganska jobbig förlossning på 14 timmar som slutade
med en liten sugklocka då han låg lite fel men det är det ju förstås värt flera gånger om! wub.gif wub.gif
askar
CITAT (Stussi @ 09-09-2006, 09:39)
Måste bara meddela att äntligen är lillkillen här! wub.gif I måndags, 9 dagar senare än beräknat, bestämde han sig för att kika ut! 3670 gr och 53 cm lång och världens sötaste förstås! wub.gif

Grattis! Åh så söt liten gosse wub.gif
Magdis
Får jag plåga er med ännu en magbild? wub.gif Jag fotar varannan vecka nu för att kunna jämföra med förra graviditetsbilderna, tycker själv det är väldigt intressant! biggrin.gif

Nu är jag alltså i v. 32. Djingis ligger på tvären med fötterna mot den sidan jag visar, han sparkar ända ute vid höftbenet....aj aj!

Till vänster Carolinemagen och till höger Djingismagen. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon