Sidor: 1, 2, 3, 4
pejori
idag vet jag inte vad det blir smile.gif
är utbjuden på middag, men hoppas på nått gott. wub.gif
stina
Pannbiff med kokt potatis blir det här ikväll. Ett gott glas rödvin till. rolleyes.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 16-12-2006, 14:20)

Du får väl återkomma och tala om va´det vart rolleyes.gif ha så trevligt ikväll wub.gif

Själv ska jag ha älggryta
wolkenkrabber
hummus och något gott italienskt bröd som aptetretare förtärs i skrivande stund. om dett tag blir det hasselbackspotatis med stekt fläskfile bakat i ugnen med ett täcka av färskost kryddad med örter och vitlök.. creme bonjour typ...
ninnisky
CITAT (Reserv @ 16-12-2006, 15:04)

Du får väl återkomma och tala om va´det vart rolleyes.gif ha så trevligt ikväll wub.gif

Ja, men visst, var det väl Du som hade en hel älg i frysen???
herkules
Helstekt fläskkarré, kokt potatis, gräddsås, äppelmos. Iskall mjölk att dricka till.
Reserv
CITAT (ninnisky @ 16-12-2006, 17:28)
CITAT (Reserv @ 16-12-2006, 15:04)

Ja, men visst, var det väl Du som hade en hel älg i frysen???

Japp, trångt som attan är det rolleyes.gif biggrin.gif Det vart apelsinälg, goare än det låter faktiskt tongue.gif
yenny
Ikväll blev det wook på grönsaker, oliver och fetaost.
linlin
Ikväll blev det dal (linsgryta) med ris smile.gif
stina
Ikväll ska vi äta lutfisk (för andra gången i år). Gott, magert och nyttigt! rolleyes.gif
Reserv
CITAT (stina @ 17-12-2006, 08:38)
Ikväll ska vi äta lutfisk (för andra gången i år). Gott, magert och nyttigt!  :rolleyes:

magert?? möjligt....nyttigt?? också möjligt.....men hur fasen kan ni som äter det tycka att en dallrande slemklump är gott??? blink.gif wacko.gif
*Mademoiselle*
Flygande Jakob tongue.gif
netaave
Bortbjudna på jansson och öl.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon