Sidor: 1, 2, 3
malin72
tack för att ni tror på mig wub.gif mina forum vänner smile.gif tänk vad det kan göra mycket.....
askar
CITAT (titti49 @ 30-11-2006, 19:54)
Det går bra än så länge, har inte rökt på 1v2d  :)
men lusten finns kvar
har målat om köksmöblerna och varit till IKEA och köpt nya handtag till
köksluckorna samt lita lister och annat smått o gott till köket samt en ny lampa så jag har inga pengar till cigaretter biggrin.gif
Köket blev fint och min hy verkar betydligt friskare och sonen har slutat gnälla att jag luktar illa, så det var nog ett klokt beslut som jag hoppas håller
Hur går det för dig Malin, säg till om du behöver pepping tror att alla ställer upp

Lägga pengarna på köket är ju så mycket bättre än att elda upp dom. smile.gif

Vi gick mycket... varje dag en lång runda.. det dämpade
också suget en hel del.
askar
CITAT (malin72 @ 30-11-2006, 21:01)
tack för att ni tror på mig wub.gif mina forum vänner smile.gif tänk vad det kan göra mycket.....

Klart vi gör wub.gif
KaptenB
Både röker och snusar. Samt dricker brännvin! biggrin.gif
askar
CITAT (KaptenB @ 30-11-2006, 21:48)
Både röker och snusar. Samt dricker brännvin! biggrin.gif

Så duktig du är... fixar tre grejs ohmy.gif wink.gif
Rapchic
CITAT (askar @ 30-11-2006, 22:54)
CITAT (KaptenB @ 30-11-2006, 21:48)
Både röker och snusar. Samt dricker brännvin!  :D

Så duktig du är... fixar tre grejs ohmy.gif wink.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
noch einmal Preussen
jag är sparsam när det gäller tobak men jag kan ju inte dra mig från att röka en väl stoppad sjöskumspipa då och då. givetvis med borkum riff ska pipan vara stoppad.
aanderss
CITAT (malin72 @ 20-11-2006, 17:37)
jo idag ska jag sluta röka sad.gif så jag blev nyfiken på er andra....önska mig lycka till rolleyes.gif rolleyes.gif

Malin72 har du slutat röka?
KarinWikman
Slutade att röka för 11 år sedan, efter att ha bolmat i 38 år.
Tyvärr så är jag ff nikotinist, jag snusar.
malin72
CITAT (aanderss @ 20-02-2007, 13:15)
jo idag ska jag sluta röka sad.gif  så jag blev nyfiken på er andra....önska mig lycka till rolleyes.gif  :rolleyes:

skrev för en stund sen i svammeltråden om det ,men nej vi har inte lyckats ännu att sluta,men fått ut skrivna tabletter så vi ska kämpa vidare smile.gif
aanderss
CITAT (malin72 @ 20-02-2007, 18:33)
CITAT (aanderss @ 20-02-2007, 13:15)
jo idag ska jag sluta röka sad.gif  så jag blev nyfiken på er andra....önska mig lycka till rolleyes.gif  rolleyes.gif

skrev för en stund sen i svammeltråden om det ,men nej vi har inte lyckats ännu att sluta,men fått ut skrivna tabletter så vi ska kämpa vidare smile.gif

Lycka till
malin72
tack smile.gif
estet
Slutade röka 970107. Trappade ned på alla möjliga sätt tills det bara var att sluta sen. Bytte från handrullade utan filter till köpes. Rökte med vänster hand istället för att det skulle kännas knasigt.
Rökte aldrig med klasskompisarna på kom vux för att slippa sällskapsrökningen, de visste inte ens om att jag rökte också. Rökte så pass lite då så jag tyckte de luktade illa när de kom in från rökrasten.

Lycka till! smile.gif
Miss_Berggren
Tycker att alla ni som håller på att sluta/har slutat är jätteduktiga!! Själv har jag aldrig börjat och är glad över det. Tänk vad många fröpåsar man kan köpa för en limpa ciggaretter biggrin.gif
silos
Tidigare har jag rökt av och till.Jag slutade för gott 2001 efter att har rökt i ett par år.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon