Full version: Per Moberg
Sidor: 1, 2, 3, 4
skogstroll
CITAT (Chamomille @ 06-03-2008, 21:45) *
Usch. Vad serverades där för "äckel" då? sick.gif

de va nån pizza med räkor sick.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 13-03-2008, 16:22) *
de va nån pizza med räkor sick.gif

Usch... sick.gif Dåliga räkor (om det var dom) är inte skoj att äta...Kan du äta räkor efter det? Man kan bli känslig efter att ha ätit dåliga skaldjur (hemska tanke).
skogstroll
By the way så såg jag Per Morberg vid Stureplan idag, han halvsprang å såg svettig ut... unsure.gif

Chamomille: ne sen dess äter jag inte pizza med räkor på och aldrig räkor på burk...
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 13-03-2008, 16:44) *
By the way så såg jag Per Morberg vid Stureplan idag, han halvsprang å såg svettig ut... unsure.gif

Chamomille: ne sen dess äter jag inte pizza med räkor på och aldrig räkor på burk...

crying.gif Nää, dom där små på burk e inte så roliga...
Fast roligare att du såg Per. biggrin.gif
Netha
Såg ju hans progr .. lika äcklig som vanligt... slicka fingrar å så ner i grytan igen å så ner i smeten å rulla bullar. sick.gif

160kvm stort hus
*väcker tråden*

Nu har jag en hel dvd hemma med per... Underbart roligt att titta på, han är så rolig!!

Och jag är såååå avis på hans kök!! Det är helt underbart. varje avsnitt hittar jag något nytt som jag blir svartis på, sist nu var det kaffemaskinen.

Men jag är inte avis på den stackare som måste städa där.. jisses va han sölar ner. giggle.gif
KURT
Han är ju tydligen också med i programmet jakt och Fiske i TV4 + . I det senaste avsnittet skjuter de tydligen duvor, och kan inte skilja på ringduva och skogsduva. Man får väl hoppas att de blir av med jaktlicensen:

http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.11...-fridlyst-fagel
Bettis
CITAT (KURT @ 01-04-2008, 13:52) *
Han är ju tydligen också med i programmet jakt och Fiske i TV4 + . I det senaste avsnittet skjuter de tydligen duvor, och kan inte skilja på ringduva och skogsduva. Man får väl hoppas att de blir av med jaktlicensen:

Ja, ja det finns gubbar som skjuter sina kompisar och trodde det var en älg crazy.gif
skogstroll
CITAT (Netha @ 13-03-2008, 23:46) *
Såg ju hans progr .. lika äcklig som vanligt... slicka fingrar å så ner i grytan igen å så ner i smeten å rulla bullar. sick.gif

vilken målande beskrivning giggle.gif
Netha
CITAT (KURT @ 01-04-2008, 13:52) *

.

CITAT (Bettis @ 01-04-2008, 13:55) *
Ja, ja det finns gubbar som skjuter sina kompisar och trodde det var en älg crazy.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Bettis
I kväll är han på gång igen naughty.gif giggle.gif
*Stintan*
yahoo.gif
Bettis
CITAT (Stintan43 @ 10-04-2008, 17:20) *
yahoo.gif

tummenupp.gif yahoo.gif
Bettis
Idag kommer han först 18.00 i TV4+ sedan 19.30 i TV4 yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon