Sidor: 1, 2, 3, 4
adrian
CITAT (Gillan @ 18-04-2008, 21:03) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif ...........................tror jag visst att han vill giggle.gif

Ja...

Jag har ju visat min helt naken på TV i alla fal... whistling.gif bravo.gif

Filmteamet på STRIX Television sod ju mitt mellan mig (naken) i karibiska havet och... Mina kläder som låg kvar på stranden.. blink.gif g.gif

Det var bara att kliva upp, för de hade ju väntat ut mig i annat fall..smile.gif.

Så vad är väl ett kort från Älvsjömässan jämfört med att hängas ut naken på TV... kompiskram.gif
malin72
CITAT (adrian @ 18-04-2008, 21:19) *
Ja...

Jag har ju visat min helt naken på TV i alla fal... whistling.gif bravo.gif

Filmteamet på STRIX Television sod ju mitt mellan mig (naken) i karibiska havet och... Mina kläder som låg kvar på stranden.. blink.gif g.gif

Det var bara att kliva upp, för de hade ju väntat ut mig i annat fall..smile.gif.
Så vad är väl ett kort från Älvsjömässan jämfört med att hängas ut naken på TV... kompiskram.gif

a0a.gif a0a.gif a0a.gif men oj vad vi missar saker giggle.gif whist.gif
Lady Hamilton
Här kommer lite bilder från mig..............

Titti Sollan bikiv och Anders Roslagen

[attachment=17054:DSCN0187_kopiera.jpg]

Blomstersmurfen o Adrian

[attachment=17055:DSCN0189_kopiera.jpg]

Notan (om någon är intresserad av vad vi åt o drack giggle.gif

[attachment=17056:DSCN0190_kopiera.jpg]
bikiv
CITAT (Lady Hamilton @ 20-04-2008, 14:08) *
Notan (om någon är intresserad av vad vi åt o drack giggle.gif

[attachment=17056:DSCN0190_kopiera.jpg]

Jättegott... Kalvfilé i Marsalasås.... mmmmmmmmm! Priserna hade du inte behövt dölja... det var mycket bra pris för den goda maten! bravo.gif
adrian
Oj vad Lady Hamilton åt... giggle.gif

Vilken j-a otur för mig att jag körde bil, jag fick inte ens smutta på min efterlängtade öl... ranting.gif

Näe..Vatten och vatten fick det bli för mig... -cry-.gif

Jaja...

Så kan det gå... yes.gif
Lady Hamilton
trostar.gif stackars dig.......det får du 'ta igen' nästa år tummenupp.gif

(det finns ju tunnelbana........ naughty.gif )
adrian
Jo det är ju klart...
Men jag hoppas det kan bli en fredag då söndagen är så slitig, men men...
Vi får väl se, jag kan ju inte alltid dricka vatten.. angel_not.gif
Magdis
Visst är det så att AoT brukar ha sin middag på fredagkvällen och därför har vi lagt den på lördagen istället? Eftersom en del går på båda. Annars skulle det väl gå lika bra att ha middagen på fredagen istället. Nåja, vi får diskutera det inför nästa år, vi har ju lite tid på oss. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon