Full version: Konståknings-EM 2008
Sidor: 1, 2, 3
anna_rispan
Hehe. Här är Kiira Korpis uppvisningsåk! Nu fattar jag varför hon hade den där lila blanka saken på sig. Den är ju ungefär som Madonnas kläder i Hung up-vidoen. wink.gif
Netha
Visst är det smile.gif

Madonna Hung up
anna_rispan
Såna saker är roliga. Även om det inte är så superspexiga grejer de visar med förtiåtta olika hopp så är det skoj när de har sådana där blinkningar till modern popkultur.
Felicia
CITAT (Gillan @ 28-01-2008, 07:49) *
Felicia! På torsdag kl. 15.00 är galan i repris på Eurosport. Och hur du kunnat missa att det varit EM veckan som var det förstår inte jag heller trostar.gif

thanks.gif Då ska jag kolla detta eller spela in
Nej, det är helt obegripligt att jag missat detta, måste bero på att jag nyss bytt jobb så mina tankar har nog varit lite snurriga giggle.gif

anna_rispan
I går såg jag av en slump på sportnytt. De hade en intervju med Adrian Schultheiss! Det var skoj.
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 29-01-2008, 07:40) *
I går såg jag av en slump på sportnytt. De hade en intervju med Adrian Schultheiss! Det var skoj.

men hans pircing var inte snygg
anna_rispan
CITAT (aanderss @ 29-01-2008, 19:51) *
men hans pircing var inte snygg

med hans kroppskontroll så spelar det ingen större roll. hörde du vad han sa? han hade ju lite egna idéer om hur konståkning kan bjuda på lite överraskningar för publiken. spännande tycker jag. hoppas att han är hel till vm så jag får se honom live. smile.gif
Gillan
I kväll kl.20.30 finns det återigen chans att se ett två timmars sammandrad av uppvisningen på Eurosport tummenupp.gif

( Inte för att jag personligen tyckte det var så märkvärdigt, men jag vet ju att det finns några som missade det flirting.gif )
Gillan
CITAT (Gillan @ 03-02-2008, 10:27) *
I kväll kl.20.30 finns det återigen chans att se ett två timmars sammandrad av uppvisningen på Eurosport tummenupp.gif

( Inte för att jag personligen tyckte det var så märkvärdigt, men jag vet ju att det finns några som missade det flirting.gif )

Jag är hemskt ledsen, men det där var ren och skär lögn -cry-.gif . Jag prenumererar på Eurosports tv-tablå och läste ju i vanlig ordning det senaste som jag fått i morse. Men det var gårdagens tablå jag hade fått ranting.gif . Jag är hemskt ledsen om jag hann med att lura nån crying.gif rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon