Full version: 2008 års Glad tråd!
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Magdis
Jag juuuublar av glädje idag!! Lilleman hade fått dagisplats från i januari på ett dagis som vi inte alls skulle ha valt själva eftersom det inte fanns plats där vi ville. Nyss fick jag telefon från rektorn i området som berättade att det hade öppnat sig en plats på det dagis vi ville ha! Det var där dottern gick och vi har varit så otroligt nöjda med allting där, underbar personal och ligger fint till och på gångavstånd från oss. Detta är den bästa julklappen vi kunnat få!! yahoo.gif
Irene_L
Vad roligt Magdis! yahoo.gif Grattis till dagisplatsen! blomma.gif

kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids
Grattis Magdis! Härligt! tummenupp.gif
Själv är jag glad (eller åtminstone "försiktigt optimistisk" rolleyes.gif ) över ett telefonsamtal jag nyss fick från en tekniker från Telia. Han är nu hemma och undersöker mina möjligheter att få bredband. Ledningarna ser inte helt okej ut, men kommer säkert att kunna fixas så att jag snart får bredbandet inkopplat.

Olle
Aqvakul
Idag var det två av mina kvinnliga elever som kallade på mig. De ville berätta att jag "är en sjukt bra lärare" och att de kommer att sakna mig nu när kursen är slut och att jag är den enda läraren som har "humor".

Visst blir man både glad och lite generad! yahoo.gif blush.gif
Gunilla T
Så roligt för dig Aqvakul smiley_small_hug.gif en sådan bekräftelse lever man på länge!!!
malin72
idag blev jag så glad när jag såg en namnsdags hälsning i gästboken smiley_small_hug.gif tack tack...lite kan göra mycket yes.gif så en rose.gif till dig!!!!!!!

nämen nu blev jag ännu gladare såg nu att det fanns 2 hälsningar kompiskram.gif yahoo.gif rose.gif rose.gif rose.gif till er
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 10-12-2008, 21:14) *
Idag var det två av mina kvinnliga elever som kallade på mig. De ville berätta att jag "är en sjukt bra lärare" och att de kommer att sakna mig nu när kursen är slut och att jag är den enda läraren som har "humor".

Visst blir man både glad och lite generad! yahoo.gif blush.gif

"sjukt bra lärare" giggle.gif . Roligt. Är du svenskalärare unsure.gif

Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 11-12-2008, 00:06) *
"sjukt bra lärare" giggle.gif . Roligt. Är du svenskalärare unsure.gif

nej... naughty.gif
Netha
Glad att jag är hemma igen yahoo.gif

det här har varit min utsikt rakt framåt i veckan.JPG

utsikten till vänster var vackrare.jpg smile.gif

Red Top

Här får du lite trevligare utsikt

Netha
CITAT (Red Top @ 12-12-2008, 22:22) *

Här får du lite trevligare utsikt

thanks.gif wub.gif Den skulle jag inte ha något emot. smile.gif tummenupp.gif
Irene_L
Vad härligt att du har fått komma hem, Netha! Grattis!!! blomma.gif

[attachment=28257:hemmabast.jpg]
Chamomille
Hmm.. Fotot med snön var vackrast tycker jag smile.gif

Edit: Jag har klippt av mig håret och färgat det. Så nu måste jag nog ändra min WeeMee...
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 12-12-2008, 23:11) *
Hmm.. Fotot med snön var vackrast tycker jag smile.gif

Absolut! yes.gif
Aqvakul
Idag ska mitt lilla barnbarn komma och hälsa på. Det var faktiskt mer än två veckor sedan vi sågs och jag har längtat så. Lilla Lea kan nu gå, säga "apa" och vara så där allmänt jättegullig som bara barnbarn kan....

wub.gif yahoo.gif
Ralf
CITAT (Aqvakul @ 13-12-2008, 11:30) *
Idag ska mitt lilla barnbarn komma och hälsa på. Det var faktiskt mer än två veckor sedan vi sågs och jag har längtat så. Lilla Lea kan nu gå, säga "apa" och vara så där allmänt jättegullig som bara barnbarn kan....

wub.gif yahoo.gif

o så får man umgås med dem så där lagom länge.....
Red Top

wub.gif yahoo.gif

Är det dig ho kallar apa? flirting.gif
Chamomille

wub.gif yahoo.gif

wub.gif Apa... a0a.gif
Netha
CITAT (Irene_L @ 12-12-2008, 22:55) *
Vad härligt att du har fått komma hem, Netha! Grattis!!! blomma.gif

[attachment=28257:hemmabast.jpg]

thanks.gif wub.gif Ja det känns otroligt skönt att ha fått komma igen och få en ny chans.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon