Sidor: 1, 2, 3
Göran Carlsson, Odla.nu
Nu har vi gjort en beställningssida så ni kan beställa tröjor.

Beställ här: http://butik.odla.nu/kampanjer/ts

Det skulle vara bra om vi snabbt kan få in så många beställningar som möjligt så vi kan uppskatta hur många vi ska beställa av varje storlek.

Jag hoppas kunna skicka iväg en beställning till tryckeriet i nästa vecka och sedan tar det 2-3 veckor innan vi får dem och kan skicka ut dem till alla som beställt.
Bettis
Nu har jag beställt 2 st tröjor tummenupp.gif
Lady Hamilton
yahoo.gif Jag har beställt!
(måste även erkänna...........svårt att välja så det blev 3 st 2 Vita 1 grön giggle.gif = 2 raka o 1 dam modell)
Anki V
Som vanligt kunde jag inte bestämma mig slap.gif så det blev två vita och en grön = 3 stycken

/Anki
ninnisky
Beställde en grön och en vit = 2 st
titti49zon6
Hihi, jag tog 2 gröna och 1 vit
Så kul att vi får beställa nu thanks.gif
Tosan
En grön och en vit blev det smile.gif
Aqvakul
beställt två vita och en grön - rak modell XL! giggle.gif

Det ska bli kul när de kommer! yahoo.gif
Magdis
Oj vad fina vi kommer vara i trädgården i sommar! yahoo.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
Tyvärr har jag fått motstridiga svar från företaget som säljer tröjorna och dammodellen verkar inte finnas i just den gröna färgen utan bara limegrön. Därför har jag tagit bort den modellen från beställningssidan. Jag har kontaktat företaget och väntar på svar. Om vi inte kan få den i buteljgrönt får vi antingen ta in den limegröna modellen eller bara ha en vit dammodell.

Jag kontaktar er som beställt grön dammodell när jag vet mer.
Magdis
Jag har beställt buteljgrön dammodell men limegrön går precis lika bra.
emmas matte
beställt,2 st av varje,raka modeller emmas matte
MariaS
2 gröna och en vit. Buteljformen står jag själv för giggle.gif
Irene_L
Nu har jag beställt en grön och en vit!!! tummenupp.gif
malin72
då avvaktar jag med min beställning tills vi vet vad det finns i dam modell för jag tänkte ta en vit rak och en grön dam....så jag väntar tummenupp.gif
Betty
Två vita till mig, en dammodell att vara fin i och en rak för trädgårdsarbete. smile.gif
Jejja
Jag har åxå beställt. En vit dammodell och en rak buteljgrön. Och så skrev jag till på kommentarerna att jag ville ha en limegrön dammodell också om det blir något sånt tillval...
Gillan
Hmm, jag hade också beställt grön i både dam och rak modell. Nu blev jag lite osäker om det inte hellre får bli vit som dammodell än lime. Det tål att tänkas på ett tag g.gif
Berith
Måste man berätta här om/vad man beställt...? rolleyes.gif
Floppy
CITAT (malin72 @ 15-02-2008, 20:37) *
då avvaktar jag med min beställning tills vi vet vad det finns i dam modell för jag tänkte ta en vit rak och en grön dam....så jag väntar tummenupp.gif

Samma här...jag väntar också tills vi vet hur det blir...
pejori
så...nu var den beställningen gjord...vad fina vi ska bli i sommar tummenupp.gif kompiskram.gif
Betty
CITAT (Berith @ 16-02-2008, 08:30) *

Självklart inte knasfia! Men man får, om man vill... flirting.gif
Berith
CITAT (Betty @ 16-02-2008, 14:22) *
Självklart inte knasfia! Men man får, om man vill... flirting.gif

Ok giggle.gif Jag beställde två såna och en sån.
Betty
CITAT (Berith @ 16-02-2008, 14:27) *
Ok giggle.gif Jag beställde två såna och en sån.

Kul! Jag beställde bara en av varje av dom där... happy.gif
Cathis
Beställningen klar, en av varje tummenupp.gif
estet
Avvaktar och väntar på damtröja i annan färg än vit...
Bee
En grön och en vit beställd här.

Skall bli kul att visa upp för grannarna när det blir t-tröjevarmt ute. Fast då lär jag väl få pikar för allt ogräs som inte tas omhand bums biggrin.gif
cic
CITAT (Berith @ 16-02-2008, 08:30) *

yes.gif Jaaaa.. Klart man måste! tongue.gif

Jag beställde en. Ska ta på mig den varje gång jag går ut på balkongen och vattnar mina solrosor. sleep.gif
Wilmer
CITAT
Beställningen klar, en av varje
WOW, har du problem med vilken storlek du skulle ta? giggle.gif

CITAT
Avvaktar och väntar på damtröja i annan färg än vit...

Fanns inte det confused.gif Trode jag att jag beställde?

Hm, nu är jag förvirrad. Beställningssedeln ser iinte ut som när jag beställde g.gif Får se vad jag får hem laugh.gif
Berith
CITAT (cic @ 18-02-2008, 17:37) *
yes.gif Jaaaa.. Klart man måste! tongue.gif

Jag beställde en. Ska ta på mig den varje gång jag går ut på balkongen och vattnar mina solrosor. sleep.gif

crying.gif Jag har varken balkong eller solrosor....

tongue.gif Förresten tror jag att du måste plantera solrosorna på balkongen under för att se blommorna hos dej!

Ajdå, nu OT:ade vi. rolleyes.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
Vi fick tag i en annan dammodell i snarlik färg som vi kör på. Sen så fick vi höja fraktkostnaden till 1 kr för vårt ordersystem klarade inte av 0 kr i frakt. Hoppas ni tycker det är ok.

Nu kan ni beställa här: http://butik.odla.nu/kampanjer/ts

Vill ni ha den gröna dammodellen och har gjort en beställning när den inte fanns så bara gör en ny beställning och ange att det är en tilläggsbeställning.
Wilmer
Göran, finns det möjlighet att se vad jag beställde, jag är lite förvirrad tror jag. shy.gif
Lady Hamilton
Wilmer? Har du inte kvar mailet du fick när du beställde? unsure.gif
Ciczi
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 19-02-2008, 11:24) *
Vi fick tag i en annan dammodell i snarlik färg som vi kör på. Sen så fick vi höja fraktkostnaden till 1 kr för vårt ordersystem klarade inte av 0 kr i frakt. Hoppas ni tycker det är ok.

Nu kan ni beställa här: http://butik.odla.nu/kampanjer/ts

Vill ni ha den gröna dammodellen och har gjort en beställning när den inte fanns så bara gör en ny beställning och ange att det är en tilläggsbeställning.

Hur gör jag när jag beställt en buteljgrön... ska jag bara ignorera den beställningen och göra en ny? som ovan..?

Ciczi
Wilmer
laugh.gif Jomenvisst har jag kvar mailet. Man måste ju bara logga in ibland så man ser det...

T-shirt dammodell, buteljgrön - jodå, det var det jag ahde beställt...

Göran Carlsson, Odla.nu
Har du beställt en buteljgrön dammodell så får du en dusty green istället så du behöver inte göra något.

CITAT (Ciczi @ 19-02-2008, 20:57) *
Hur gör jag när jag beställt en buteljgrön... ska jag bara ignorera den beställningen och göra en ny? som ovan..?
Ciczi

Ni som vill ha tröjor men inte beställt än gör det så snart som möjligt. Jag har tänkt skicka iväg en beställning på fredag och ju fler som beställt då desto lättare blir det att beräkna hur många vi behöver av varje storlek.
*Ulrica*
Men, men, men... varför bytte ni färg på dammodellen? sad.gif
Den buteljgröna var ju väldigt lik både herrmodellen och Odla-logga-färgen. Den nya dusty green är faktiskt inte alls lik någon av de andra....

Eller är jag bara gnällig och petig nu... confused.gif
Berith
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 15-02-2008, 18:07) *
Tyvärr har jag fått motstridiga svar från företaget som säljer tröjorna och dammodellen verkar inte finnas i just den gröna färgen utan bara limegrön. Därför har jag tagit bort den modellen från beställningssidan. Jag har kontaktat företaget och väntar på svar. Om vi inte kan få den i buteljgrönt får vi antingen ta in den limegröna modellen eller bara ha en vit dammodell.

Jag kontaktar er som beställt grön dammodell när jag vet mer.

Det här kanske ger en ledtråd...?
*Ulrica*
CITAT (Berith @ 20-02-2008, 12:31) *
Det här kanske ger en ledtråd...?
Aha, oj... blush.gif
Hm... jag har beställt en buteljgrön dammodell men vill nog hellre ha vit än dusty green, hur gör jag då?
bahia1
Nu har även jag gjort min beställning. Det blev en till mig och en till gubben så vi kan vara lika i trädgården
Göran Carlsson, Odla.nu
Skicka ett mail till mig med din adress så ändrar vi så du får en vit istället.

CITAT (*Ulrica* @ 20-02-2008, 12:36) *
Aha, oj... blush.gif
Hm... jag har beställt en buteljgrön dammodell men vill nog hellre ha vit än dusty green, hur gör jag då?
malin72
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 20-02-2008, 12:17) *
Ni som vill ha tröjor men inte beställt än gör det så snart som möjligt. Jag har tänkt skicka iväg en beställning på fredag och ju fler som beställt då desto lättare blir det att beräkna hur många vi behöver av varje storlek.

yahoo.gif yahoo.gif vad skojj då får vi dom snart bravo.gif thanks.gif
Alphaville
Klart man beställt en tröja!
marskattan
Nu har jag oxå beställt två! Är lite nyfiken på hur storlekarna är så att säga. Vissa XL är stora som hus medan andra är XL gjord för en liten asiat... Nåja, jag jobbar på projekt "beach -08" men får kanske ändra till "tröja-08" *flinar*

Gud så fina vi kommer att bli!!!
pejori
CITAT (marskattan @ 25-02-2008, 17:35) *
Nu har jag oxå beställt två! Är lite nyfiken på hur storlekarna är så att säga. Vissa XL är stora som hus medan andra är XL gjord för en liten asiat... Nåja, jag jobbar på projekt "beach -08" men får kanske ändra till "tröja-08" *flinar*

Gud så fina vi kommer att bli!!!

jag tog för säkerhets skull en i xxl tummenupp.gif
behöver ju ett nytt nattlinne innocent.gif rolleyes.gif
marskattan
whistling.gif
Jag vet inte vem jag försökte lura (mig själv kanske?!) men jag tog oxå XXL där det fanns. Men jag chansade på en XL på dam-modellen eftersom det var det största som fanns *håller tummarna*
Chamomille
Oh hjälp... Jag som beställde L bara... Men då är man ju modern och kan gå och visa magen! blink.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Chamomille @ 27-02-2008, 07:54) *
Oh hjälp... Jag som beställde L bara... Men då är man ju modern och kan gå och visa magen! blink.gif

Jag beställde också en L, har L i alla andra T-shirts jag har. Hoppas nu bara att det inte är någon minimodell.

Elisabeth
titti49zon6
Jag skulle tro att det är normalstorlekar på t-shirtarna eftersom dom beställs
via ett företag som trycker upp dom, alltså inte speciella för Odla tummenupp.gif
emmas matte
får man bekräftelse på beställningen av tröjorna, presis som på beställning av plantor o fröer???
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon