|
Göran Carlsson, Odla.nu
15-02-2008, 15:28
Nu har vi gjort en beställningssida så ni kan beställa tröjor. Beställ här: http://butik.odla.nu/kampanjer/tsDet skulle vara bra om vi snabbt kan få in så många beställningar som möjligt så vi kan uppskatta hur många vi ska beställa av varje storlek. Jag hoppas kunna skicka iväg en beställning till tryckeriet i nästa vecka och sedan tar det 2-3 veckor innan vi får dem och kan skicka ut dem till alla som beställt.
Nu har jag beställt 2 st tröjor
Lady Hamilton
15-02-2008, 16:10
 Jag har beställt! (måste även erkänna...........svårt att välja så det blev 3 st 2 Vita 1 grön  = 2 raka o 1 dam modell)
Som vanligt kunde jag inte bestämma mig  så det blev två vita och en grön = 3 stycken /Anki
ninnisky
15-02-2008, 16:27
Beställde en grön och en vit = 2 st
titti49zon6
15-02-2008, 16:43
Hihi, jag tog 2 gröna och 1 vit Så kul att vi får beställa nu
En grön och en vit blev det
Aqvakul
15-02-2008, 17:37
beställt två vita och en grön - rak modell XL! Det ska bli kul när de kommer!
Oj vad fina vi kommer vara i trädgården i sommar!
Göran Carlsson, Odla.nu
15-02-2008, 18:07
Tyvärr har jag fått motstridiga svar från företaget som säljer tröjorna och dammodellen verkar inte finnas i just den gröna färgen utan bara limegrön. Därför har jag tagit bort den modellen från beställningssidan. Jag har kontaktat företaget och väntar på svar. Om vi inte kan få den i buteljgrönt får vi antingen ta in den limegröna modellen eller bara ha en vit dammodell.
Jag kontaktar er som beställt grön dammodell när jag vet mer.
Jag har beställt buteljgrön dammodell men limegrön går precis lika bra.
emmas matte
15-02-2008, 18:55
beställt,2 st av varje,raka modeller emmas matte
2 gröna och en vit. Buteljformen står jag själv för
Irene_L
15-02-2008, 20:12
Nu har jag beställt en grön och en vit!!!
malin72
15-02-2008, 20:37
då avvaktar jag med min beställning tills vi vet vad det finns i dam modell för jag tänkte ta en vit rak och en grön dam....så jag väntar
Två vita till mig, en dammodell att vara fin i och en rak för trädgårdsarbete.
Jag har åxå beställt. En vit dammodell och en rak buteljgrön. Och så skrev jag till på kommentarerna att jag ville ha en limegrön dammodell också om det blir något sånt tillval...
Hmm, jag hade också beställt grön i både dam och rak modell. Nu blev jag lite osäker om det inte hellre får bli vit som dammodell än lime. Det tål att tänkas på ett tag
Måste man berätta här om/vad man beställt...?
CITAT (malin72 @ 15-02-2008, 20:37)  då avvaktar jag med min beställning tills vi vet vad det finns i dam modell för jag tänkte ta en vit rak och en grön dam....så jag väntar Samma här...jag väntar också tills vi vet hur det blir...
så...nu var den beställningen gjord...vad fina vi ska bli i sommar
CITAT (Berith @ 16-02-2008, 08:30)  Måste man berätta här om/vad man beställt...?  Självklart inte knasfia! Men man får, om man vill...
CITAT (Betty @ 16-02-2008, 14:22)  Självklart inte knasfia! Men man får, om man vill...  Ok  Jag beställde två såna och en sån.
CITAT (Berith @ 16-02-2008, 14:27)  Ok  Jag beställde två såna och en sån. Kul! Jag beställde bara en av varje av dom där...
Beställningen klar, en av varje
Avvaktar och väntar på damtröja i annan färg än vit...
En grön och en vit beställd här. Skall bli kul att visa upp för grannarna när det blir t-tröjevarmt ute. Fast då lär jag väl få pikar för allt ogräs som inte tas omhand bums
CITAT Beställningen klar, en av varje WOW, har du problem med vilken storlek du skulle ta?  CITAT Avvaktar och väntar på damtröja i annan färg än vit... Fanns inte det  Trode jag att jag beställde? Hm, nu är jag förvirrad. Beställningssedeln ser iinte ut som när jag beställde  Får se vad jag får hem
Göran Carlsson, Odla.nu
19-02-2008, 11:24
Vi fick tag i en annan dammodell i snarlik färg som vi kör på. Sen så fick vi höja fraktkostnaden till 1 kr för vårt ordersystem klarade inte av 0 kr i frakt. Hoppas ni tycker det är ok. Nu kan ni beställa här: http://butik.odla.nu/kampanjer/tsVill ni ha den gröna dammodellen och har gjort en beställning när den inte fanns så bara gör en ny beställning och ange att det är en tilläggsbeställning.
Göran, finns det möjlighet att se vad jag beställde, jag är lite förvirrad tror jag.
Lady Hamilton
19-02-2008, 13:42
Wilmer? Har du inte kvar mailet du fick när du beställde?
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 19-02-2008, 11:24)  Vi fick tag i en annan dammodell i snarlik färg som vi kör på. Sen så fick vi höja fraktkostnaden till 1 kr för vårt ordersystem klarade inte av 0 kr i frakt. Hoppas ni tycker det är ok. Nu kan ni beställa här: http://butik.odla.nu/kampanjer/tsVill ni ha den gröna dammodellen och har gjort en beställning när den inte fanns så bara gör en ny beställning och ange att det är en tilläggsbeställning. Hur gör jag när jag beställt en buteljgrön... ska jag bara ignorera den beställningen och göra en ny? som ovan..? Ciczi
 Jomenvisst har jag kvar mailet. Man måste ju bara logga in ibland så man ser det... T-shirt dammodell, buteljgrön - jodå, det var det jag ahde beställt...
Göran Carlsson, Odla.nu
20-02-2008, 12:17
Har du beställt en buteljgrön dammodell så får du en dusty green istället så du behöver inte göra något. CITAT (Ciczi @ 19-02-2008, 20:57)  Hur gör jag när jag beställt en buteljgrön... ska jag bara ignorera den beställningen och göra en ny? som ovan..? Ciczi Ni som vill ha tröjor men inte beställt än gör det så snart som möjligt. Jag har tänkt skicka iväg en beställning på fredag och ju fler som beställt då desto lättare blir det att beräkna hur många vi behöver av varje storlek.
*Ulrica*
20-02-2008, 12:26
Men, men, men... varför bytte ni färg på dammodellen? Den buteljgröna var ju väldigt lik både herrmodellen och Odla-logga-färgen. Den nya dusty green är faktiskt inte alls lik någon av de andra.... Eller är jag bara gnällig och petig nu...
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 15-02-2008, 18:07)  Tyvärr har jag fått motstridiga svar från företaget som säljer tröjorna och dammodellen verkar inte finnas i just den gröna färgen utan bara limegrön. Därför har jag tagit bort den modellen från beställningssidan. Jag har kontaktat företaget och väntar på svar. Om vi inte kan få den i buteljgrönt får vi antingen ta in den limegröna modellen eller bara ha en vit dammodell.
Jag kontaktar er som beställt grön dammodell när jag vet mer. Det här kanske ger en ledtråd...?
*Ulrica*
20-02-2008, 12:36
CITAT (Berith @ 20-02-2008, 12:31)  Det här kanske ger en ledtråd...? Aha, oj...  Hm... jag har beställt en buteljgrön dammodell men vill nog hellre ha vit än dusty green, hur gör jag då?
Nu har även jag gjort min beställning. Det blev en till mig och en till gubben så vi kan vara lika i trädgården
Göran Carlsson, Odla.nu
20-02-2008, 12:43
Skicka ett mail till mig med din adress så ändrar vi så du får en vit istället. CITAT (*Ulrica* @ 20-02-2008, 12:36)  Aha, oj... Hm... jag har beställt en buteljgrön dammodell men vill nog hellre ha vit än dusty green, hur gör jag då?
malin72
20-02-2008, 17:40
Alphaville
25-02-2008, 17:13
Klart man beställt en tröja!
marskattan
25-02-2008, 17:35
Nu har jag oxå beställt två! Är lite nyfiken på hur storlekarna är så att säga. Vissa XL är stora som hus medan andra är XL gjord för en liten asiat... Nåja, jag jobbar på projekt "beach -08" men får kanske ändra till "tröja-08" *flinar*
Gud så fina vi kommer att bli!!!
CITAT (marskattan @ 25-02-2008, 17:35)  Nu har jag oxå beställt två! Är lite nyfiken på hur storlekarna är så att säga. Vissa XL är stora som hus medan andra är XL gjord för en liten asiat... Nåja, jag jobbar på projekt "beach -08" men får kanske ändra till "tröja-08" *flinar*
Gud så fina vi kommer att bli!!! jag tog för säkerhets skull en i xxl behöver ju ett nytt nattlinne
marskattan
26-02-2008, 22:27
Jag vet inte vem jag försökte lura (mig själv kanske?!) men jag tog oxå XXL där det fanns. Men jag chansade på en XL på dam-modellen eftersom det var det största som fanns *håller tummarna*
Chamomille
27-02-2008, 07:54
Oh hjälp... Jag som beställde L bara... Men då är man ju modern och kan gå och visa magen!
Elisabeth-Västkustkolonisten
28-02-2008, 10:25
CITAT (Chamomille @ 27-02-2008, 07:54)  Oh hjälp... Jag som beställde L bara... Men då är man ju modern och kan gå och visa magen!  Jag beställde också en L, har L i alla andra T-shirts jag har. Hoppas nu bara att det inte är någon minimodell. Elisabeth
titti49zon6
28-02-2008, 10:32
Jag skulle tro att det är normalstorlekar på t-shirtarna eftersom dom beställs via ett företag som trycker upp dom, alltså inte speciella för Odla
emmas matte
29-02-2008, 16:39
får man bekräftelse på beställningen av tröjorna, presis som på beställning av plantor o fröer???
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|