Sidor: 1, 2, 3
Betty
CITAT (emmas matte @ 29-02-2008, 16:39) *
får man bekräftelse på beställningen av tröjorna, presis som på beställning av plantor o fröer???

Det får man.
emmas matte
det har jag inte fått,nåt fel tro.ingen bekräftelse alltså
Betty
CITAT (emmas matte @ 01-03-2008, 12:15) *
det har jag inte fått,nåt fel tro.ingen bekräftelse alltså

Jag fick orderbekräftelsen direkt efter beställningen, precis som när jag beställt andra saker från Odla, samma med min tilläggsbeställning - den kom direkt efter att jag skickat iväg beställningen. Jag tycker du ska maila Odla och fråga om din beställning över huvudtaget kommit in.
pejori
CITAT (Betty @ 01-03-2008, 12:30) *
Jag fick orderbekräftelsen direkt efter beställningen, precis som när jag beställt andra saker från Odla, samma med min tilläggsbeställning - den kom direkt efter att jag skickat iväg beställningen. Jag tycker du ska maila Odla och fråga om din beställning över huvudtaget kommit in.

håller med...fick också min direkt jag hade skickat beställningen tummenupp.gif
Aqvakul
CITAT (pejori @ 01-03-2008, 13:56) *
håller med...fick också min direkt jag hade skickat beställningen tummenupp.gif

jag också!
Chamomille
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 28-02-2008, 10:25) *
Jag beställde också en L, har L i alla andra T-shirts jag har. Hoppas nu bara att det inte är någon minimodell.
Elisabeth

Då kan vi vara hippa tillsammans! naughty.gif Det verkar vara på mode att visa magar och andra (konstiga) saker. ninja.gif
fruberglund
En sån här måste man ju bara ha! Får bli en grön i dammodell, vitt passar jag inte alls i. Sen så måste jag ju bara ha den här på mig på Älvsjömässan, då är det ju inte svårt att se vart man hör hemma :-) + Odla-knappen såklart!
titti49zon6
Tjohej, tröjorna är på väg yahoo.gif
Lady Hamilton
Vad kul! yahoo.gif
Magdis
CITAT (titti49zon6 @ 12-03-2008, 15:00) *

Tjohooo! Har du skrivit och frågat alltså?
Lady Hamilton
Vissa behöver inte skriva giggle.gif
(hon har andra informations 'kanaler')

titti49zon6
Hihi, Ladyn har rätt whist.gif jag får förstahandsinformation rotfl.gif
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 12-03-2008, 18:56) *
Vissa behöver inte skriva giggle.gif
(hon har andra informations 'kanaler')

Nu är jag ännu nyfiknare än vanligt! rolleyes.gif
Lady Hamilton
Vill du att jag skall viska i ditt "snäckformade lilla öra? ninja.gif
Chamomille
CITAT (Lady Hamilton @ 12-03-2008, 19:43) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 12-03-2008, 19:43) *

Jaaaaaaa! yaay.gif
Anki V
Jisses vad stiliga vi kommer att vara på mässan. blush.gif

/Anki
Magdis
CITAT (Anki V @ 12-03-2008, 20:53) *
Jisses vad stiliga vi kommer att vara på mässan. blush.gif

/Anki

JAAAA och så kommer det vara så mycket lättare att känna igen en Odlait även på långt håll innan man hunnit se knappen. tummenupp.gif
Calypso_bulbosa
Hahaha coolgleam.gif Här kommer man in så sent som igår... åsså blev det till å köpa tröja tongue.gif Så det kan gå rotfl.gif
Anki V
Lite utom ämnet....men jag måste få fråga Högakusten om vi möjligen är grannar?

I Röviken, Ullångersfjärden har jag mitt sommarviste.

/Anki
Lady Hamilton
Och jag bor inte långt där i från heller........Även vi kanske är grannar
Calypso_bulbosa
Ja se där biggrin.gif Världen är bra liten! Bor i hjärtat av Höga Kusten wink.gif
Lady Hamilton
Fint! tummenupp.gif Släng dig på telefon o ring Bygergs Då kan även du vara med på mässan 12 April o fika med oss
malin72
psssssssssssssst en fågel visslade till mig igår att dom första tröjorna skickades iväg då whist.gif yahoo.gif yahoo.gif
Gillan
CITAT (titti49zon6 @ 12-03-2008, 15:00) *

Men, då mååååste de ju komma idaaaag!!!!! Kommer de i morgon så hinner inte jag få min -cry-.gif ( posten kommer inte före 15 och bilen är inte hemma före 18)
Irene_L
Jippie yahoo.gif idag kom tröjorna!!!
Lady Hamilton
REDAN?? fear.gif när stiger din brevbärare upp? eftersom du redan fått dem?
( nono.gif Nu skall du inte ta detta som om jag vore avundsjuk............. angel_not.gif för det är jag absolut inte..................)

Förresten BILD! Bild vill vi se När du har den på tummenupp.gif
Irene_L
Nänä ingen bild giggle.gif Du får se på mässan istället!! kompiskram.gif
Avundsjuk...vad är det?? giggle.gif
Eva-Helene
MINA TRÖJOR HAR KOMMIT!!! yahoo.gif thanks.gif yaay.gif Såå tjuusiga sen!!! WOW!
Tosan
-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif
Varken tröjor, rosor eller fröna (som jag var övertygad skulle komma idag) har dykt upp -cry-.gif
Dumma, dumma, dumma brevbärare! Jag är stensäker på att han håller vår post minst ett dygn extra ranting.gif
Eva-Helene
CITAT (Tosan @ 13-03-2008, 11:37) *
-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif
Varken tröjor, rosor eller fröna (som jag var övertygad skulle komma idag) har dykt upp -cry-.gif
Dumma, dumma, dumma brevbärare! Jag är stensäker på att han håller vår post minst ett dygn extra ranting.gif

Sååja Tosan... trostar.gif inte vara lessen! Dom kommer, dom kommer! idea.gif Nästa gång jag är i Lycksele så ska jag ha en av mina på mig, vi kan ju träffas och gå på fiket - och samtidigt göra reklam för odla.nu! flirting.gif

Cathis
Mina tröjor har också kommit, såååå snygga yahoo.gif yahoo.gif
HelenN
Men vaaaaaaaaaaaaaa! Nu kubbar jag till brevlådan o kollar........puhhhhhhhh

med andan i halsen.....pust & stön.......Jag fick den.... tog ett kort i spegeln, hmmmmmmm, blev ju spegelvänd osså smile.gif. Här ser ni även ett bevis på vad duktig min son är på att göra ren spegeln på sitt rum.

[attachment=14904:odlait.jpg]
lotte.schioler
Hej, går det fortf att beställa t-shirt?
Det vore kul att ha i sommar!
confused.gif
Tosan
CITAT (Eva-Helene @ 13-03-2008, 13:32) *
Sååja Tosan... trostar.gif inte vara lessen! Dom kommer, dom kommer! idea.gif Nästa gång jag är i Lycksele så ska jag ha en av mina på mig, vi kan ju träffas och gå på fiket - och samtidigt göra reklam för odla.nu! flirting.gif

Vet du, jag fick post en gång tll idag! Två paket: tröjor och tårtgrejjer! yahoo.gif
Bettis
CITAT (Tosan @ 13-03-2008, 14:49) *
tårtgrejjer! yahoo.gif

Jamen vad för tårtgrejer confused.gif
estet
paket med tröjor kom idag! smile.gif
Lady Hamilton
Även jag har fått mina tröjor i dag yahoo.gif
pejori
mina har också kommit idag.... thanks.gif thanks.gif
XXL gick till knäna, så nu har jag en att sova i också yahoo.gif
Netha
Med risk för att halshuggas så undrar jag ... varför är ni så glada över att ha betalat för att bära en reklamtröja?

Är ni lika "up" när ni betalat 1,50 kr för en ICA/COOP - kasse?

Japp ... jag har beställt och betalat för knapp som jag ännu inte haft anv för, men jag undrar ändå. tongue.gif
Magdis
CITAT (Netha @ 13-03-2008, 23:11) *
Med risk för att halshuggas så undrar jag ... varför är ni så glada över att ha betalat för att bära en reklamtröja?

Japp ... jag har beställt och betalat för knapp som jag ännu inte haft anv för, men jag undrar ändå. tongue.gif

Nä jag är inte lika uppåt över ICA eller COOP eftersom det inte är lika coolt som Odla. biggrin.gif
Betty
CITAT (Netha @ 13-03-2008, 23:11) *

Ingen halshuggning här inte, bara svar på dina två frågor.
Svar 1: Jag är glad för mina Odla-tröjor för att jag gillar Odla.nu och gärna skyltar med det. biggrin.gif
Svar 2: Näe, inte lika up, men ändå glad för att jag har något att bära hem maten i, kommer mig nämligen aldrig för att köpa såna där tygmatpåsar som man kan använda igen och igen och igen... whist.gif
Netha
OK ... visste väl eg redan vad svaret skulle bli. biggrin.gif

Satt och funderade över det när jag kikade på Gudrun Sjödins sidor och mindes att hon
i teve berättat om sina kunder ... att de är "som en stor familj".
Tydligen har de nära kontakt och mailar varandra (så klart inte alla) och kläderna säljs också i andra hand.
Funderade på om hon kanske också hade reklamtröja som kunderna bar. tongue.gif

Därav min fråga. smile.gif
Wilmer
Jag är lika glad när jag köper tex. en wilmer-x tröjja, eller en naturskyddsföreningens tröja.. Med en vanlig t-shirt skyltar man ju med märket (om det syns i alla fall). Vi är vandrande reklmapelare, det gäller bara att välja vad man gör reklam för sleep.gif
titti49zon6
Varför är vi så glada???? jo för att det var på vårt eget initiativ som odla tog fram
dessa tröjor och då är det klart att vi måste betala några kronor för dom
sen så är vi ju villiga att betala flera hundra kronor för tröjor med "den rätta" loggan (status)
fastän vi kanske inte tänker på att vi betalar för att göra reklam för Björn Borg, D&G , Mexx m.m
*Ulrica*
Fast jag är inte megaglad. Jag beställde en damt-shirt i storlek L "för säkerhets skull" ifall det skulle vara såna där mini-h&m-storlekar. Det var det också... den sitter MYCKET tajt... när jag har tvättat den kommer den nog vara för liten....
Lars-Olof Arvids
Min tröja kom också igår! thanks.gif
Jag gör gärna reklam för sådant jag tycker är bra: SNF, WWF, Nordens Ark, Västsvenska entomologklubben, akvarieföreningar mm. Då kan ju folk se vad jag är för en typ och kanske rentav upptäcka att jag har samma intresse som de! smile.gif

Olle
Göran Carlsson, Odla.nu
Roligt att de flesta verkar nöjda med tröjorna! smile.gif Vi valde vad som skulle vara bra kvalitet så vi får hoppas det är det.

När det gäller storlekarna är det alltid knepigt men passar tröjorna inte går det ju att förhoppningsvis att byta om vi har någon kvar i den storlek man vill byta till. Bara skicka ett mail i så fall så kollar vi.
Aqvakul
Sitter här iklädd en av mina vita tröjor. Lite stor är den allt, men det fixar nog tvättmaskin och tumlare. Den gröna kändes ännu större, så den får gå i tvätten direkt. yes.gif
Betty
Jag är jättenöjd med mina tröjor, både de två som är alldeles lagom i storlek och den jättestora raka. Den kommer jag att ha som strandklänning eller sovtröja - användning av dem alla kommer jag absolut att ha.

Tack så mycket, de är jättefina, jag är speciellt glad över den ljust gröna - en härligt vårlig nyans. bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon