Sidor: 1, 2, 3
Fizzgigg
Jag heter Martin Johansson och bor i Norrköping. Jag har precis fyllt 62 och arbetar som gruvarbetare. Mitt största intresse är våld mot kvinnor. Jag har ett barn som är tre meter långt och väger 275 kilo. Mitt hår är svart med vitt reklamtryck och jag har svarta ögon. Jag älskar att lyssna på Carola men det senaste jag lyssande på var Bon Iver.
Chamomille
CITAT (Anki V @ 09-03-2008, 14:40) *
Jag heter Nilsson, bara Nilsson något förnamn fick jag aldrig.
Jag bor på Sundsvalls sjukhus vilket jag tycker är praktiskt i många hänseenden.

Jag är 75 år gammal och driver ett litet häståkeri i Ånge. Nu när det talas så mycket om miljön så är jag verkligen nöjd med mitt yrkesval.

Mitt största intresse här i livet är att baka, helst då småkakor och ser fram emot julen när jag får riktigt frossa i kakbak……minst 7 sorter blir det. Jag har inga barn men när jag ser den yngre generationens vackra välgjorda ungar så blir jag ibland riktigt sugen Men vid min ålder känns det som om det vore för sent, skaffa barn skulle man ha gjort långt tidigare.

Mitt hår är mossgrönt och ögonen urblekt jeansblå. Med åren så har ögonlocken tyvärr blivit mer och mer ”hängande” men det lär det finnas operationer som kan åtgärda sån´t.

När jag vill koppla av så lyssnar jag med förtjusning på Christer Sjögren. Hans röst påminner mig om när han kärleksfullt och lite flirtigt ser mig djupt in i ögonen via TV-rutan. Det går rysningar av välbehag genom hela mig.

Vem min favoritartist är kommer jag faktiskt inte ihåg.

/Anki

giggle.gif a0a.gif
LadyG
Hej, jag heter Helena Johansson från Ursvik och är 58 år och bonde.
Mitt strösta intresse är barnmisshandel.
Jag har inga barn men det vore skoj att skaffa ett kanske. Om jag vågar.
Jag har blått hår men ingen ögonfärg och jag lyssnar på techno, trance och hiphop.
Min favoritartist är Nordman.
Magdis
CITAT (LadyG @ 09-03-2008, 21:08) *

Det borde du ju kanske inte göra med tanke på ditt intresse! rotfl.gif
skogstroll
hoho rotfl.gif att det är SÅ MÅNGA som har barn här på Odla det trodde ja inte!
160kvm stort hus
fizzgigg, TRE meter långt och väger 275 kilo!!??? blink.gif

Farbror Blå
Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Hej hej, jag heter Olof Skola och bor i Frihamnen.
Jag är snart 72 och jobbar på bruket i Norrsundet.
Jag är intresserad av gaykultur, dansbandsmusik och dokusåpor.
Jag har inga ungar, fast jag var på väg att skaffa en en gång, men den skulle kosta över tretusen så det blev aldrig av.
Jag har grått hår och svarta ögon.
Jag lyssnar mest på rap och hiphop och techno, när jag inte diggar Christer Sjögren vill säga..
Min favoritartist är Pernilla Wahlgren.
skogstroll
CITAT (LadyG @ 09-03-2008, 21:08) *
Hej, jag heter Helena Johansson från Ursvik och är 58 år och bonde.
Jag har blått hår men ingen ögonfärg och jag lyssnar på techno, trance och hiphop.
Min favoritartist är Nordman.

hmmm med tanke på ditt intresse kanske du inte skulle våga skaffa nåra barn giggle.gif
hobbe 00
Hej jag heter Catharina Ingves-Grankull bor i Åbo i båthamnen vid Svergebåtarna-Finlandsbåtarna.
Är 67 år och är elektriker jobbar på elkraftvärk och är uppfinnare på fritiden..
Mobbning, misshandel och städning är det bästa..
En unge har det blivit en liten jäkel.. Funderar på flera men har inte bestämt mig ännu
Lyssnar gärna på hiphop och deth metall.
Favorit artist kommer inte i håg... men Carola ligger bra till !!
lena:-)
Tjahoo Maria Karlsson här! Bor i Göteborg och är död sedan länge.
Jag lägger järnväg när jag är ovan jord.
Intressen är lapptäcksteknik och motion i grupp.
Jag har inga barn och vill inte ha några heller. Jag har svarta ögon och grått hår.
Eller är det tvärt om?
Musik jag gillar är Carola och dansband och min favoritartist är
Jussi Björling
Boxer
Jag heter Cecilia Karlsson och det var väldigt länge sedan jag hade någonstans att bo, så jag minns inte alls. dunno.gif Och där jag för det mesta är, finns det knappt några hus. Det skulle väl vara på sommaren då, men då är det bara turister som får tak över huvudet.

Vid min ålder (72 år) har jag hunnit öva upp musklerna ordentligt eftersom jag är smed. Jag kan hålla ett järnspett i ena ändan och sträcka ut armen rakt ut från kroppen och jag kan även banka kallt järn så snabbt och hårt att det glöder.

Det bästa som finns är olika myndigheter. Tänk att fördriva en kväll i telefonkö, telefonsvarare som meddelar "viktiga" möten (frissan) eller någon med roliga idéer om vilka blanketter som är användbara.

Jag tror aldrig att jag sett en unge som jag tycker är snygg, därför är jag jätteglad att den inte blev någon i tonåren när allt knäppt skulle göras på en gång wacko.gif

Frisyren är luddig men väldigt kortklippt och vitgrå. Jag har bara två par ögon som går att använda och just nu är de på rengöring så det är väldigt svårt att se något.

Improviserad jazz och kramgo dansbandsmusik ligger mig väldigt varmt om hjärtat men dubbdäck mot torr asfalt är svårslaget.
skogstroll
CITAT (Boxer @ 18-03-2008, 17:33) *
Vid min ålder (72 år) har jag hunnit öva upp musklerna ordentligt eftersom jag är smed. Jag kan hålla ett järnspett i ena ändan och sträcka ut armen rakt ut från kroppen och jag kan även banka kallt järn så snabbt och hårt att det glöder.

Inte illa naughty.gif
LadyG
CITAT (Magdis @ 09-03-2008, 23:06) *
Det borde du ju kanske inte göra med tanke på ditt intresse! rotfl.gif

CITAT (skogstroll @ 18-03-2008, 16:54) *
hmmm med tanke på ditt intresse kanske du inte skulle våga skaffa nåra barn giggle.gif

Ska erkänna för er båda två att jag är lite rädd för det där med att skaffa barn, nålarna är visst ganska vassa och det gillar inte jag. Fast det finns ganska fina barn man kan skaffa sig, frågan är bara hur de ser ut när man blir äldre...? Blir de hängiga och urblekta med tiden?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon