Sidor: 1, 2, 3
Fizzgigg
Jag heter Martin Johansson och bor i Norrköping. Jag har precis fyllt 62 och arbetar som gruvarbetare. Mitt största intresse är våld mot kvinnor. Jag har ett barn som är tre meter långt och väger 275 kilo. Mitt hår är svart med vitt reklamtryck och jag har svarta ögon. Jag älskar att lyssna på Carola men det senaste jag lyssande på var Bon Iver.
Chamomille
CITAT (Anki V @ 09-03-2008, 14:40) *
Jag heter Nilsson, bara Nilsson något förnamn fick jag aldrig.
Jag bor på Sundsvalls sjukhus vilket jag tycker är praktiskt i många hänseenden.

Jag är 75 år gammal och driver ett litet häståkeri i Ånge. Nu när det talas så mycket om miljön så är jag verkligen nöjd med mitt yrkesval.

Mitt största intresse här i livet är att baka, helst då småkakor och ser fram emot julen när jag får riktigt frossa i kakbak……minst 7 sorter blir det. Jag har inga barn men när jag ser den yngre generationens vackra välgjorda ungar så blir jag ibland riktigt sugen Men vid min ålder känns det som om det vore för sent, skaffa barn skulle man ha gjort långt tidigare.

Mitt hår är mossgrönt och ögonen urblekt jeansblå. Med åren så har ögonlocken tyvärr blivit mer och mer ”hängande” men det lär det finnas operationer som kan åtgärda sån´t.

När jag vill koppla av så lyssnar jag med förtjusning på Christer Sjögren. Hans röst påminner mig om när han kärleksfullt och lite flirtigt ser mig djupt in i ögonen via TV-rutan. Det går rysningar av välbehag genom hela mig.

Vem min favoritartist är kommer jag faktiskt inte ihåg.

/Anki

giggle.gif a0a.gif
LadyG
Hej, jag heter Helena Johansson från Ursvik och är 58 år och bonde.
Mitt strösta intresse är barnmisshandel.
Jag har inga barn men det vore skoj att skaffa ett kanske. Om jag vågar.
Jag har blått hår men ingen ögonfärg och jag lyssnar på techno, trance och hiphop.
Min favoritartist är Nordman.
Magdis
CITAT (LadyG @ 09-03-2008, 21:08) *

Det borde du ju kanske inte göra med tanke på ditt intresse! rotfl.gif
skogstroll