Full version: 3D Garden Composer
Sidor: 1, 2, 3, 4
nilla
Nu ramlade det ner på hallgolvet! Oj, vad spännande smile.gif

Har jobb att göra idag, så jag får försöka hålla mej tills kvällen - återkommer med rapport senare.

Gunilla
Betty
Äntligen!!! Gissa vad som damp ner i postlådan alldeles nyss? ... Rätt gissat!!! Det här ska bli spännande! smile.gif
Ewa L
Har en massa komptid att ta ut + att min dotter som jag "delar hundar" med åker till Malaysia/Thailand på 3 veckor imorgon.

Jag måste nog ta ut dem timmarna nästa vecka. Snacka om timing!!! rolleyes.gif wub.gif
e_sedell
Jag har också fått min, men jag kan inte använda den förens runt nyår när jag får den nya datorn. Jag var medveten om det när jag bestellt och jaghar inte testat än. Men det kanske går. Ofta går det även om man inte precis uppfyller kraven... hur ska jag kunna klara mej.

Någon som testat än?
Betty
CITAT (e_sedell @ 06-11-2003, 19:03)
Någon som testat än?

Det finns en egen tråd om det... http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...76c2ba52faa4e39
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon