Sidor: 1, 2, 3
DragonLady
Ja hon blev lite nerdregglad sist av alla mina pussar o snosningar giggle.gif
... kunde inte låta bli o dreggla ner den lilla vita tiken oxå laugh.gif

Försöker igen då o lägga in bild på 2 av den andra kullen.....

nähä... varför går inte det då...?
DragonLady
Ja hon är ju 8 veckor den 9juni, så efter det får jag nog henne, vi skall bara till vetrinären med alla först yes.gif

Här är hon den vita o sin syster i andra kullen oxå... tror inte några av dem är tingade riktigt än.. naughty.gif fast hon den vita kanske slinker ner i min andra ficka nån dag när ingen ser naughty.gif
Fenja
wub.gif wub.gif De är verkligen sååååååå fina! Jag tycker absolut att du ska smuggla iväg den vita i fickan wink.gif De ser ut att höra i hop på något vis!

Längtar tills mina får ögon och börjar röra på sig biggrin.gif

Mvh
Fenja
Anic
Ta med dig en stor väska så kanske du får plats med alla wub.gif
DragonLady
Ja fast det är då jobbet börjar när de börjar springa omkring sweatingbullets.gif o det är då hjärtkrampen börjar säger ägaren när man inser att man inte får behålla dem så länge till crying.gif

.. när vi var ute i gräset så var grannen där ute med sin kull också.. mycket större väskor får man ha där rotfl.gif

...... här är den bruna hanen i bustagen wub.gif

.
DragonLady
Vilket underbart väder vi har... yahoo.gif
...... fast vovvarna på grönbetet blir trötta d010.gif

.
DragonLady
Så kommer då äntligen den stora dagen då det skall gås till vetrinären för att kolla så allt sitter på sin rätta plats.. 4 ben, 1 svans, 1 nos.......chippas o vaccineras o allt vad det är yes.gif

Hoppas nu allt är ok... har ju läst en del tråkigheter här på forumet crying.gif mitt hjärta är fortfarande mycket tungt efter förlusten av min älskade yllepylle

Är det så att det vill sig väl kommer hon till mig på onsdag wub.gif

.......... fattar det fortfarande inte shy.gif
DragonLady
yahoo.gif Allt var som det skulle... fast det var läskigt o bli chippad.. happy.gif
Så imorgon har vi tillökning i familjen då yahoo.gif wub.gif
Sussie F-Flower
Jippie!!!!!! Vad du måste vara GLAD nu, förstår jag!

Önskar ER all lycka med den Lilla valpen!
DragonLady
thanks.gif

Ja nu är hon här.. just nu sover hon i sin nya lya wub.gif
DragonLady
Mammig är hon den lilla Hera wub.gif
Älskar att springa omkring och utforska trädgården och idag fick vi ett litet ofrivilligt dopp med frambenen i dammen... hon stod och tittade på mig med stora hjälp mig ögon när hon inte visste hur hon skulle klara att komma upp utan att bli helt blöt giggle.gif
Katterna ser på henne nu med bara en lätt plågad min.. utan att bry sig nämnvärt så länge hon håller sig på mattan, mäster låter henne jaga sig men min andra katt har satt pli på henne så det räcker med en blick för att hon skall backa happy.gif

.
Fenja
Hon är ju så söt att det inte är klokt! wub.gif wub.gif Gott att det funkar med katterna också! Nu ska jag ta och bära ut mina alla gulliganer i valphagen, de älskar att vara ute!
Mvh
Fenja
DragonLady
Ja härja i gräset är poppis tummenupp.gif
Här har vi slocknat efter lek o bus när systera hennes kom o hälsade på giggle.gif
DragonLady
Här kommer dagens bild på lilla Hera som snart är färdigvuxen.
Hon som matte älskar solen o värmen, tänder jag brasan så är hon fort där o lägger sig på golvet framför o gosar i värmen.
Hon är verkligen underbar o jag är lyckligt lottad som har fått henne som kamrat wub.gif
Wilmer
Men å, så vacker man kan vara då. wub.gif
DragonLady
Nu har vi gått ett stort steg mot vuxenlivet... första löpet är i full gång wub.gif
............ o matte fattade ingenting hur stor o vuxen jag blivit... hon tror ju att jag fortfarande är en liten bäbba hmpf... duh.gif
DragonLady
Ja här går livet sin gilla gång.. igår var det fest på fisk och syster Bella var här också.
Gott e det med fisk yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon