Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
MariaS
CITAT (*Ulrica* @ 22-09-2008, 20:49) *
Oj, vilket sidospår den här tråden hade hamnat i nu då... ohmy.gif

För att någorlunda återgå till ämnet:
Jag har nu fixat så att det står rätt datum för Odladagen på hemsidan och jag har fått en massa nya bilder av Maria som jag ska börja jobba med imorgon. Om jag nu inte blir sjuk... känner en välbekant förnimmelse i halsen som brukar innebära sängläge och te med honung. help.gif
Jag kan antagligen inte närvara på lördag heller då jag (om jag är frisk) måste besöka min syster i skåne. Sånt är livet.

Och till dej Maria:
[attachment=24628:chefen.gif]

smiley_small_hug.gif kompiskram.gif kram2.gif

Kommer sakna dig på lördag!
Aqvakul
Lycka till nu på lördag, önskar jag kunde varit med. kompiskram.gif
MariaS
CITAT (Aqvakul @ 24-09-2008, 07:42) *
Lycka till nu på lördag, önskar jag kunde varit med. kompiskram.gif

Sätter nog in lite bilder här, på den "meningslösa" dagen giggle.gif
Aqvakul
CITAT (MariaS @ 24-09-2008, 09:09) *
Sätter nog in lite bilder här, på den "meningslösa" dagen giggle.gif

Tackar vi i "hemtjänsten" för.... giggle.gif
MariaS
Nu ska väl *Ulrika* vara klar med hemsidan. Välkomna in för en titt.

Vilans Trädgård
*Stintan*
Snyggt jobbat, det blev ju en jättefin hemsida 000.gif bravo.gif
AstLar
Håller med Stintan, jättetrevligt! tummenupp.gif
Snöflinga
Väldigt trevligt det ser ut tummenupp.gif Frächa blommor och många andra intressanta varor .... Önskar dej verkligen ett stort Lycka till ! Du verkar ha alla föutsättningar att lyckas smiley_small_hug.gif
MariaS
Inträdesprovet är väl i morgon, då alla odlaiter kommer och sätter betyg.

Får jag godkänt då, ska det nog gå bra...
Cathis
Lycka till i morgon Maria smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
Självfallet kommer du att lyckas - hade du trott något annat.

hade vi inte haft valpkurs i morgon skulle jag självfallet kommit men .. Men så ska jag till Falköping nästa vecka så då kommer jag och kollar upp dig.

ingrid
ängsvädd
Hur känns det nu Maria, när du haft butiken ett tag? Kommer det folk och handlar? Funkar leveranser? Är det kul?
MariaS
CITAT (MimmiH @ 05-10-2008, 18:20) *
Hur känns det nu Maria, när du haft butiken ett tag? Kommer det folk och handlar? Funkar leveranser? Är det kul?

Jodå. Kunderna kommer. Till och med idag när det stormat och regnat som bara den.

Sen nu när all pappersexersis är gjord, börjar det genast bli lite enklare vardag också.

Leveranser... Jo det kommer ständigt nya grejor. Fick bl.a. en ny snittkyl häromdan tummenupp.gif Nästa vecka kommer amaryllisarna och sen kommer....

Ash, kika på hemsidan. Gubben uppdaterar just nu.
Wilmer
Håll i hatten i helgen Maria, nu stormar det ordentligt naughty.gif Jag kommer och hälsar på igen, som bonus är du granne med världens häst-djuraffär upptäckte jag kompiskram.gif
MariaS
Ja läget är det absolut inte fel på. Det är bara en ordentlig klädaffär som saknas, annars har vi nog vår egen lilla köpstad här!

Stormar. Ja ngt mer partytält lär det ju inte bli i alla fall. Får lösa problemet på ngt annat vis istället...
Betty
Jag vet att det inte är tillåtet med länkar i signaturen, men skulle du inte kunna ha en länk till hemsidan i din profilinfo Maria?
ängsvädd
Jag har lagt in vilans trädgård bland favoriter:

http://www.vilans.se/

Det är ju i o för sig bra om maria lägger in den i sin profil.
MariaS
Nu finns det en länk från min profil då... (hoppas jag)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon