Full version: Angående titti49zon6
Sidor: 1, 2, 3
Irene_L
Krya på dig nu Titti!! Skickar lite piller så att du snabbt blir piggare giggle.gif

[attachment=28339:Animatio...zzzzzzzz.gif]

smiley_small_hug.gif
Gillan
Och jag skickar en bild på din favorit titti! Kanske kan han få dig att ta ännu ett steg i rätt riktning naughty.gif . Hoppas du fått ännu lite mer energi idag kompiskram.gif

Glömde ju säga igår att hon har en otrolig hemlängtan! Hon vill hem nu!!!!! rtfm.gif . Och det är ju inte så svårt att förstå wub.gif .
Alba
Hej lilla Blåtitti.

Tänkte att det skulle passa med " Blue Christmas"
Tänk att Elvis sjunger om dig.

Sköt om dig och krya på dig.
Många stora kramar från mig.

The one and only.....E L V I I I I S
malin72
idag har jag pratat med Titti på telefon..tänk vad glad jag blev när jag såg att det var hon yahoo.gif otroligt att du/hon låter så pigg när hon gått igenom allt!!
Men vi är överens om att hon haft skyddande änglar med sig yes.gif som vi sa känns det jätte konstigt att vi satt och fikade dagen innan och hon gick och hämtade sin lilla symaskin hon beställt...
ingen föraning alls,

om allt går som dom nu sagt så får hon åka hem till sitt hem och den egna soffan redan på ons bravo.gif men vi har nu bestämmt att hon ska fortsätta att vara en prinsessa även hemma och tilllåta nära och kära att pyssla om henne tummenupp.gif

hälsar att hon orkar läsa men ej skriva ännu och inte behövs det skyndas på inte nono.gif
vi är alla så nöjda med att du bara finns där och mår bättre smiley_small_hug.gif

det var härligt att höra från dig och ta nu hand om dig kompiskram.gif

billed21.gif

maramara
krya på dig, kram.
Irene_L
Här kommer lite tårta och bakelser att smaska på så att du får tillbaks dina krafter! giggle.gif
[attachment=28370:iStock_0...92XSmall.jpg]

En stooooor smiley_small_hug.gif

[attachment=28369:get_well...phics_17.gif]
*Stintan*
[attachment=28372:for_you.gif]
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Irene_L
Jag hoppas att läkaren säger att du får åka hem imorgon.
[attachment=28393:doctor_t...l_md_wht.gif]

Men då får du lova mig att du inte börjar att hoppa i sängen av glädje. Du måste ta det lugnt.
[attachment=28392:glakvi9.gif]

Men din gubbe kommer nog att dansa av pur glädje:
[attachment=28391:gladman8.gif]

Sen hemma är det han som får städa och laga mat:
[attachment=28390:manudd42.gif] [attachment=28389:arbman38.gif]

Medan du ligger och vilar....stickar och äter choklad!!
[attachment=28388:kvisla27.gif] [attachment=28387:kvisla23.gif]

En stoooor smiley_small_hug.gif från mig!
kompiskram.gif
malin72
a0a.gif a0a.gif ja du Irene det sa ju allt så jag kan bara hålla med 000.gif
Alba
Jag håller med dig Malin....finns inget att tillägga.......den säger ju allt. bravo.gif Jättefint Irene.

Men ett krya på dig Titti klämmer jag in i alla fall.
Lady Hamilton
Irene! Vilka underbara bilder!........fortsätter du så här kommer det att bli JAG som måste tillbringa Julen på sjukhus.............p g a SKRATT KRAMP! och det vill du väll inte?
Irene_L
giggle.gif Tack!!

Nej ladyn...nu vill jag inte att någorn mer hamnar på sjukhuset. Då skulle jag bli så här ledsen:

[attachment=28399:img_45174c45efc4b.gif]

kompiskram.gif

Snöflinga
Åh vad skönt att du är så pass kry så att du får komma hem i morgon bravo.gif Bara det att få ligga i egen säng brukar ju vara en höjdare tongue.gif Krya på dig och låt dig skämmas bort så mycket det går wub.gif kram1.gif
Cathis
Titti vad härligt att höra att du är på bättringsvägen smiley_small_hug.gif
Gillan
rotfl.gif rotfl.gif , oj, oj, oj, jag skrattar så jag får magkramp av dina senarier Irene, men åhhh så härligt det känns att få skratta, både med och till/för, ( eller hur man nu säger ) titti kompiskram.gif ...................Hoppas, hoppas att du verkligen får komma hem på riktigt i morrn titti, hem till din soffa, sitta lite mer bekvämt, få på dig kläder som passar en 36:a och inte en 40-42:a flirting.gif , och bara njuta av all uppassning som alla kommer att ge dig. Jag håller tummarna titti kompiskram.gif

Tack för din utförliga info Malin, Och visst var det underbart att få höra tittis röst irl....wow säger jag bara wub.gif
blomkronan
Å vad glad jag blir när jag läser alla goda nyheter.... och Irene... a0a.gif vilka sköna bilder.
När titti ligger och äter choklad gillar jag bäst... -Titti gör nu som Irene säger!!!, be din man om en låda choklad och myss över att vara hemma imorgon smile.gif

Krya på dig smiley_small_hug.gif
Wilmer
Håller med Irenes fina illustration kompiskram.gif Hoppas du är kry nog at få komma hem och bli ompysslad smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 16-12-2008, 18:29) *
Jag hoppas att läkaren säger att du får åka hem imorgon.
[attachment=28393:doctor_t...l_md_wht.gif]

Men då får du lova mig att du inte börjar att hoppa i sängen av glädje. Du måste ta det lugnt.
[attachment=28392:glakvi9.gif]

Men din gubbe kommer nog att dansa av pur glädje:
[attachment=28391:gladman8.gif]

Sen hemma är det han som får städa och laga mat:
[attachment=28390:manudd42.gif] [attachment=28389:arbman38.gif]

Medan du ligger och vilar....stickar och äter choklad!!
[attachment=28388:kvisla27.gif] [attachment=28387:kvisla23.gif]

En stoooor smiley_small_hug.gif från mig!
kompiskram.gif

Underbart Irene! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
....och en stor kram från mej med! smiley_small_hug.gif Krya på dej, och låt din dansanta gubbe sköta marktjänsten! yes.gif
Gillan
Idag gäller det! Nu hoppas jag att doktorn är på din sida när ronden går. Håller alla tummar och tår jag har tummenupp.gif smiley_small_hug.gif

Aqvakul
Alba
Dagen D -----nu är det dags för hemfärd hoppas jag. Håller tummarna hårt...hårt. smiley_small_hug.gif

Sussie F-Flower
Håller också tummarna att allt går bra för Dig idag!!!!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Här hålls också tummar! tummenupp.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Irene_L
Åhhh jag hoppas att du får åka hem idag och att sjuksköterskorna vinkar hejdå till dig!

[attachment=28424:ka8.gif]

Här hålls tummarna för fullt så att du får komma hem!!
[attachment=28423:hand3.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon