Full version: Angående titti49zon6
Sidor: 1, 2, 3
Irene_L
[attachment=28042:get_well_50.gif]
kompiskram.gif
Eva-Helene
Härligt att det går framåt på bättringsvägen för Titti! Babbe, hälsa henne att blått är flott flirting.gif Åsså en smiley_small_hug.gif såklart!
Bettis
Har inte varit här på ett tag så detta hade jag missat, kära titti så skönt att du är på bättringsvägar smiley_small_hug.gif
elleave
Ett gäng stora trostar.gif kram1.gif kram2.gif och ett fång rose.gif blomma.gif

smiley_small_hug.gif Elle
Lars-Olof Arvids
Härligt att Titti är bättre! Babbe, ge henne en smiley_small_hug.gif från mig också!

Olle
Sussie F-Flower
Hualigen, jag blir så berörd att jag nästan inte ser tangentbordet......... -cry-.gif
Ibland verkar det som att det är någon mening med allt, som att svärdottern missade bussen...
Vilken tur att allt ändå har gått så pass bra, Titti! Förstår att det har varit fruktansvärt slitsamt för Dig och för er alla men nu får du ändå se en ljusning.

Tusen krya på dig kramar! Hoppas att du tillfrisknar snart! rose.gif rose.gif rose.gif
kompiskram.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Sussie.
stennie
Hade ingen aning att Titti hade råkat ut för en sån pärs...Hoppas hon blir frisk fort(tänker hålla alla tummar).

blomma.gif blomma.gif blomma.gif
Irene_L
[attachment=28112:GetWellSoon1.jpg]
renate
Oj jag har inte sett tråden förän nu.Skönt att du år på bättringsvägen Titti,jag skickar en stor kryapådigkram till dig. smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Boxer
*vinkar* Hej & krya på dig!
Gillan
Tänker på dig varenda dag titti och hoppas att om du inte kommit tillbaka till Kalix än, så är du kanske på väg

Massor med krya-på-dig-kramar från mig till dig smiley_small_hug.gif blomma.gif
Lady Hamilton
[attachment=28132:k_moh.gif][attachment=28133:r_moh.gif][attachment=28134:y_moh.
gif][attachment=28135:a_moh.gif]

[attachment=28140:p_moh.gif][attachment=28136:aa_moh.gif]

[attachment=28137:d_moh.gif][attachment=28139:i_moh.gif][attachment=28138:g_moh.
gif]

[attachment=28141:t_moh.gif][attachment=28139:i_moh.gif][attachment=28141:t_moh.
gif][attachment=28141:t_moh.gif][attachment=28139:i_moh.gif]
aanderss
krya på dig
Eva i Höga
Krya på dig titti! smiley_small_hug.gif rose.gif
Helen i Piteå Zon 5
Av en ren händelse såg jag rubriken 'Angående titti49' och blev tvungen att kolla in lite......läser normalt aldrig i Småprat.....

men sååå hemskt, vilken tur att hon var i 'storstan' och fick snabb hjälp.

Skönt att höra du är på bättringsväg, hoppas du snart får komma 'hem' till ditt eget 'las'.

KRYA PÅ DIG! KRAMAR TILL DIG I MASSOR!
Alba
Jag tänker på dig Titti och saknar dig.
Krya på dig så ses vi snart i chatten igen.

[attachment=28155:g2.gif]
Maggan H
Titti, [attachment=28156:Solsmiley.gif]allas vår forumvän kompiskram.gif önskas God Bättring från både kvinnor o män
Du slipper både [attachment=28158:kok04_1_.gif] och [attachment=28159:sonst14.gif] ett tag
Ta det riktigt [attachment=28161:me_ve_30.gif] och [attachment=28160:owl1asleep.gif] säger jag
Hoppas vi syns på [attachment=28162:pinkroses.gif]mässan i vår
Det högst [attachment=28163:lovesmilie22.gif]på önskelistan står

Krya på dig riktigt nu! [attachment=28164:Sonstiges23.gif]
Irene_L
Jag tänker sååå mycket på dig och saknar dig maaaaaassor!!!
[attachment=28202:dog39.gif]

Hoppas det är bra med dig.....skickar många stoooora krya-på-dig-kramar till dig!!!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
babbe
Hej på Er alla glada forumvänner!

Nu mår min älskade syster "Blåtitti" mycket bättre bravo.gif
Hon är fortfarande kvar på Thoraxkliniken i Umeå, men kommer troligtvis hem på fredag yahoo.gif
Idag är hon på Nobel-festen insvept i sin vackra Kalix-pläd giggle.gif
Hon hälsar och skickar smiley_small_hug.gif kramar till Er alla!
*Stintan*
Åhh va skönt att höra babbe! Skickar genom dig ett helt gäng smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif till henne och säg att vi längtar jättemycket efter att se henne här igen.
Irene_L
Åhhh vad härligt babbe!!! Härliga nyheter!!! Jag är så glad att hon mår mycket bättre så jag dansar lite giggle.gif

[attachment=28205:glakvi5.gif]
Alba
Åh så roligt att höra.
Hälsa Titti med massor av kramar....saknar henne så. Oh så glad jag blir att hon mår bra...ja så bra man nu kan må efter en sån pärs.

Hon kommer att göra succe på Nobelfesten i Kalix-dressen. bravo.gif

Tack Babbe för att du ger oss med besked om Titti. rose.gif
Gillan
Åhhh så glad jag blir. Och tack babbe säger jag med smiley_small_hug.gif . Hihi, blåtitti, jag blir så full i skratt varje gång jag hör att hon är blå i stället för gul eller............ giggle.gif

Och nu fick vi veta hur man ska vara klädd för att få vara med på Nobelfesten också! Man ska ha Kalixpläd bravo.gif .

Åhh titti, jag önskar du kunde höra oss när vi ropar; Krya på dig så fort det bara nånsin går smiley_small_hug.gif ! Nu tänker i alla fall jag hålla alla tummar som går för att du ska få komma "hem" på fredag tummenupp.gif

Babbe! Hälsa henne så gott tillbax från oss allihop! Nu tänker jag nästan göra en "Irene", jag tar en stepp på vardagsrumsgolvet biggrin.gif
Lady Hamilton
Även jag stämmer upp i denna lyckodans [attachment=28206:CAYZCLCV.gif] men eftersom jag har varit ute och julhandlat santa.gif hela dagen sweatingbullets.gif så blir min dans lite mera "låg stämd" än Irenes......"orken tryter"
babbe
Tack igen för alla era trevliga hälsningar och kramar till "Blåtitti", här kommer hon med på dans
[attachment=28209:j0356791.gif]
Aqvakul
Tack Babbe för den glada rapporten!
Du får vara budbärare för massor med kramar till mysiga Titti!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
malin72
yahoo.gif yahoo.gif : gud så skönt att höra att hon mår bättre!!!!!
skickar en hälsning till henne med hennes stora idol giggle.gif passar till hennes "nya verk" när hon nu ska hem och vila och inte städa,laga mat och fixa och dona nono.gif näpp sitta och sy tillåter vi när läkaren godkänner giggle.gif

yg52.jpg
där har vi honom tummenupp.gif passar väskan och det hon vidare ska göra flirting.gif

112.jpg
sen när hon är så liten och öm vilken färg hon än har nu när det gått ett tag dunno.gif så passar nog nallens kramar bra bravo.gif
Irene_L
[attachment=28249:20.gif]

Gillan
CITAT (Irene_L @ 12-12-2008, 08:46) *
[attachment=28249:20.gif]

Förlåt titti, men det här var så vackert att jag inte kan komma på nåt eget utan väljer att instämma istället wub.gif . Se till att bli frisk nu kompiskram.gif
Alba
En korg full med odlaiter som tänker på dig Titti.
[attachment=28261:Get_20Well_20Soon.jpg]
Sussie F-Flower
Hoppas att natten har gått bra hemma, Titti, och att du har fått sova gott!
För du har väl fått kommit hem nu?

Önskar dig en trevlig Lucia och ett fortsatt tillfrisknande!

kompiskram.gif
Sussie.
Irene_L
Hoppas att du får en fin Lucia!
[attachment=28262:gygy.jpg]

Krya på dig nu så du snart du är tillbaks till oss här på Odla! Jag saaaaaaknar dig!! smiley_small_hug.gif
kompiskram.gif
Biggan_
Krya på dej titti smiley_small_hug.gif
babbe
Tack till Er alla för Er omtanke om Blåtitti, hon har nu kommit upp till Kalix lasarett igen bravo.gif
Hon har nu åter igen åkt med eget flyg, hon blir ju riktigt bortskämd med detta biggrin.gif
Hon mår ju mycket bättre nu, men är fortfarande inte tillräckligt frisk för att få åka hem till sitt eget hem, men vi hoppas och tror att allt skall gå bra nu så att hon får komma hem till jul i alla fall rose.gif
Men hon har det i alla fall väldigt bra på lasarettet också, hon har eget rum med egen dusch och toalett och till och med egen TV på rummet, men hon får ju också gå ut i dagrummet och ttitta på TV och träffa lite andra patienter när hon orkar med det!

Och jag håller på att julbaka till mig och Blåtitti, och så blev vi utan ström kl.11.15 idag och den kom inte tillbaka förrän 20.30 ikväll, så nu har jag nattjobb g.gif

Ha en fortsatt trevlig lucia-kväll
Aqvakul
Tack Babbe för rapporten. Skicka många kryapådigkramar till Titti!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Ja tack Babbe och fortsätt hälsa till våran "Blå Titti" smiley_small_hug.gif kram2.gif
Netha
Krya på dig titti! blomma.gif
Hoppas att du får komma hem innan jul.
Gillan
CITAT (babbe @ 13-12-2008, 21:43) *
Tack till Er alla för Er omtanke om Blåtitti, hon har nu kommit upp till Kalix lasarett igen bravo.gif
Hon har nu åter igen åkt med eget flyg, hon blir ju riktigt bortskämd med detta biggrin.gif
Hon mår ju mycket bättre nu, men är fortfarande inte tillräckligt frisk för att få åka hem till sitt eget hem, men vi hoppas och tror att allt skall gå bra nu så att hon får komma hem till jul i alla fall rose.gif
Men hon har det i alla fall väldigt bra på lasarettet också, hon har eget rum med egen dusch och toalett och till och med egen TV på rummet, men hon får ju också gå ut i dagrummet och ttitta på TV och träffa lite andra patienter när hon orkar med det!

Och jag håller på att julbaka till mig och Blåtitti, och så blev vi utan ström kl.11.15 idag och den kom inte tillbaka förrän 20.30 ikväll, så nu har jag nattjobb g.gif

Ha en fortsatt trevlig lucia-kväll

Hihi, vad nyfiken jag blir på resultatet av det baket babbe giggle.gif ..............................

Snacka om att du blir bortskämd titti! Hålla på att åka privatjet i ett kör ohmy.gif , det är det inte alla som har fördelen av att få göra flirting.gif , njut av det och ta vara på varenda schans du kan, det är du värd kram1.gif . Väntar på att du ska komma "tillbaka"........Massor med kramar från mig till dig....................vi ses väl snart va? wub.gif

pst! Kan inte låta bli att gapskratta varenda gång jag ser "Blåtitti" laugh.gif rotfl.gif ..................jag hör dig titti, samtidigt som jag försöker föreställa mig din syster babbe i mitt öra...................hihi, så det kan bli giggle.gif .......................bli friskt nu för sjutton titti rtfm.gif ..................jag vill ha "egenkontakt" med dig nu kompiskram.gif . ( det börjar bli lite för lite med babbe nu, ............att hon sen är guld värd är en helt annan sak biggrin.gif ).............hörs snart hoppas jag wub.gif

ja,ja, det blev i stort sett två inlägg i ett, men så kan det tydligen bli ibland angel_not.gif giggle.gif
Irene_L
Vad härligt babbe att Titti har fått komma till Kalix lasarett nu. En liten kullerbytta gör jag av glädje för att Titti är mycket bättre:
[attachment=28289:bear7.gif]

Nu håller jag tummarna att hon får komma hem till jul! tummenupp.gif

kompiskram.gif
blomkronan
Va sköt att höra att du har blivigt mycke bättre yahoo.gif Jag hoppas vi får träffas vid ett annat tillfälle kompiskram.gif Mässan i mars kanske blir förtidigt för dig men det kommer säkert andra tillfällen smile.gif .
Nu ska du vila och ta hand om dig blomma.gif Hoppas du får komma hem till jul santa.gif
smiley_small_hug.gif från en som är lika lång... (154,5)

edit:fixa lite felstavningar
Wilmer
Tackar också för rapporterna Babbe. Jag undrar också om inte blåtitti börjar bli gröntitti snart?

Ha en trevlig tredje advent båda två tummenupp.gif Krya på Blåtitti också givetvis. blomma.gif
Alba
Åh vilken bra start på dagen att få läsa det du skrivit Babbe.

Hälsa till Titti att hon sååå efterlängtad men att hon ska vila och ha det bra nu.
Det är ju go i henne så det dröjer nog inte länge innan vi kan prata direkt

"Blåtitti"...hihi........jag tror hon är en Blå Safir.
Gillan
Hej igen på er!

Nu har jag pratat med "Blåtitti" och jag skulle hälsa så gott till er alla. Hon har fått sin laptop till sig, men orkar inte skriva än. Hon lät ganska pigg tycker jag. Framför allt så hördes det att hon ff har kvar sin humor biggrin.gif . Med lite tur så hoppas hon att hon kan få komma hem på fredag kanske. Det får vi hålla tummarna för att hon får tummenupp.gif

Här kommer lite choklad till dig titti smiley_small_hug.gif

Irene_L
Åhhh så härligt att höra Gillan!! yahoo.gif

Här Titti får du lite choklad från mig:
[attachment=28310:chokla_625277w.jpg]

Och en massa kramar:

pejori
Härligt att höra att det går åt rätt håll. tummenupp.gif tummenupp.gif
Hoppas "blåtitti" snart orkar skriva igen...

Krya på dej. smiley_small_hug.gif
malin72
nämen vad skönt att det är så pass mycket bättre bravo.gif och om nu Titti har sin dator där så kanske hon läser nu då vad alla skriver giggle.gif
låter härligt det... hoppas att du snart får komma hem och bli ompysslad hemma :
tummenupp.gif
kram på dig!!!!!!

yg35.gif

Lady Hamilton
CITAT (Gillan @ 14-12-2008, 10:55) *
Hej igen på er!

Nu har jag pratat med "Blåtitti" och jag skulle hälsa så gott till er alla. Hon har fått sin laptop till sig, men orkar inte skriva än. Hon lät ganska pigg tycker jag. Framför allt så hördes det att hon ff har kvar sin humor biggrin.gif . Med lite tur så hoppas hon att hon kan få komma hem på fredag kanske. Det får vi hålla tummarna för att hon får tummenupp.gif Här kommer lite choklad till dig titti smiley_small_hug.gif

Tack för rapporten Gillan kompiskram.gif

Och fortsätt och krya på dig Titti! smiley_small_hug.gif
netaave
Även jag skickar "Krya-på-dig"- hälsningar, villken pärs, o vilken dramatik.
Snacka om änglavakt o att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt. blomma.gif
Alba
Så roligt att höra från Titti. Jag hoppas allt går bra nu---håller tumamrna--- så du är hemma innan tomten kommer.

En rose.gif till Gillan som delar med sig av det hon hör från Titti.
Betty
yahoo.gif Hejja Titti, snart är du på banan igen! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon