Full version: Svammeltråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Chamomille
[attachment=52768:gapflabb.gif]
*Stintan*
Den här verkar inte heller gått rätt kurs rotfl.gif (glöm inte klicka på bilden)
[attachment=52769:dykunderytan.gif]
Chamomille
rotfl.gif
fuchsian
Jo visst känns det bekant på något vis t,ex. dom som jagar mig känns som .....
Tyvärr, spolar inte ner det, gör det själv, Stintan.

På tal om 1800-talet så måste bössorna mynningsladda, så det roar jag med just nu.
Bettis
CITAT (*Stintan* @ 24-07-2010, 17:05) *
Den här verkar inte heller gått rätt kurs rotfl.gif (glöm inte klicka på bilden)

rotfl.gif rotfl.gif
Chamomille
CITAT (fuchian @ 24-07-2010, 17:40) *
Tyvärr, spolar inte ner det, gör det själv, Stintan.

På tal om 1800-talet så måste bössorna mynningsladda, så det roar jag med just nu.

Ska du skjuta grannen?
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 24-07-2010, 17:40) *
Tyvärr, spolar inte ner det, gör det själv.

Är du helt humorbefriad eller?????????? Varför skulle vi inte få skratta åt en rolig bild? Gå och bråka någon annanstans!!
Red Top

Aqvakul
Tre och en halv framlängesvolt i gruppering... inte illa.. yahoo.gif crazy.gif giggle.gif
Red Top
Soul of smiley
*Stintan*
Ja synd om dom som inte har någon simhall att träna i crazy.gif giggle.gif
Chamomille
[attachment=52772:139fs122428.gif]
fuchsian
CITAT (Chamomille @ 24-07-2010, 16:30) *
Nä, håll inte på att mobbas här! Tanta kan inte ha det så roligt mad.gif

CHAMOMILLE,

Här mobbas det ingen, trodde att ni har en uns av humor och ni själva är dom värsta att retas och skoja med varandra -- Eller? Ni kanske inte märker det själv.
En inbördes beundrarklubb som slänger s.... på mig och även nån annan stackare.

Nej, jag betackar för slikt sandlådesnack i fortsättningen ... ...... coolgleam.gif
gnon49
Och i kväll blirdet smörstekta

[attachment=52773:S5030769.JPG]
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 24-07-2010, 18:10) *
CHAMOMILLE,

Här mobbas det ingen, trodde att ni har en uns av humor och ni själva är dom värsta att retas och skoja med varandra -- Eller? Ni kanske inte märker det själv.
En inbördes beundrarklubb som slänger s.... på mig och även nån annan stackare.

Nej, jag betackar för slikt sandlådesnack i fortsättningen ... ...... coolgleam.gif

Snälla fuchian, varför tror du att alla inlägg handlar om dig i alla trådar? Sluta med det så ska du se att det blir roligare.
silos
CITAT (Chamomille @ 21-07-2010, 23:45) *
Ja, här kan vi flumma på biggrin.gif

Ojsan;gillar du flumm,trodde att du hatade sådant...eller var det någon annan rotfl.gif a0a.gif yahoo.gif
Chamomille
CITAT (fuchian @ 24-07-2010, 18:10) *
CHAMOMILLE,

Men gud så bra. Då slipper jag se dina fjantiga inlägg mer. tummenupp.gif

/SandlådeCamilla
silos
CITAT (*Stintan* @ 23-07-2010, 14:15) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif hi hi hi,här blir man jo "smittad" bravo.gif yahoo.gif a0a.gif
Red Top
CITAT (gnon49 @ 24-07-2010, 18:18) *

Får jag smaka
om du får kaka?

Här finns inte minsta lilla svampstjärt i skogen. Inte en droppe regn, sedan långt före midsommar.
gnon49
Jadu, RedTop. kakan ser god ut, men svampen smäller högre. Nu ligger den på en halvfin kaka i ugnen. smaskens.

Det var konstigt nog mycket svamp i skogen, men den var torr, så väta behövs. Men det blev ingen lång skogspromenad. Jag hittade allt på ett ställe. Och gladast för det var nog katta som rumpade efter.
Red Top
Måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk.

De första smörstekta kantarellerna är nog bland det godaste jag vet.

Hoppas du får njuta riktigt. kompiskram.gif
*Stintan*
Jag håller med dig Red Top men här får man nog se i kikaren efter några kantareller så torrt som det varit. Men kanske en del regn kan få fart på dom. Hoppas.
Anki på Öland
CITAT (gnon49 @ 24-07-2010, 18:18) *

Åhhhhhh.... vad avundsjuk jag blir!! Såååå gott!!
Anki
fuchsian
CITAT (Chamomille @ 24-07-2010, 18:42) *
Men gud så bra. Då slipper jag se dina fjantiga inlägg mer. tummenupp.gif

/SandlådeCamilla

Skaffa dig skygglappar eller blunda, allt fungerar
Red Top
Lämna min tråd ifred!!!!

Aqvakul
Lämna sandlådan!
Red Top
CITAT (Aqvakul @ 24-07-2010, 20:30) *
Lämna sandlådan!

Sandlådan stängd.

Jag undrar vem som blev kvar under presenningen. unsure.gif

fuchsian
Lämna sandlådan!

AQVAKUL,

Håll dig på din bana. Vad har du med att göra denna gängets flams? Lämna du snadlådan, gamle man, jag har lämnar den redan och kommer inte att ge ut mer till dessa "huvudjagare" och mobbgänget mera.

Det de inte begriper, det ger sig de på och förstör för många andra. Silos startade ett tråd där vi kunde kolla om behovet att svara på frågor fanns, och tänk! det fanns, men rädslan var så stor för detta "stinta-gänget" att de vågar inte ens komma och fråga om olika ,lite mer udda saker, utan att behöva känna sig dumma bland alla dessa flummissar.

AQVAKUL, ---- detta var ett försök att kunna ta upp ämnen som en del tänker på men vågar sig inte att fråga av rädsla för er andra.
Jag medger att ämnet är udda och smalt, men vi ville inte störa andra trådar med detta. Men den som hittade dit var Stintan med sitt eviga tjat. Det är nu många som tycker att hon har inget att föra till diskussion.

Även om du själv inte bryr dig om detta tråd, så det är ju samma sak som om jag inte gillade selleritråden och gav mig på alla som äter selleri (detta är en ex. vad vi menar).

Har du lagt märke till att det har öppnats 4 st. svammeltrådar i småprat. Kan inte de leka av sig där????

Får man inte ta upp ämnen som visar sig vara behövd och besökt med frågor som de vågar ställa utan att betraktas dumma?
Jag tänker lägga om mina besök på trådarna, så att ge svar om det frågas efter och endast jag kan kanske svara på dem. Passar detta?
God natt för mig idag ...... fuchian ....
*Stintan*
[attachment=52778:_cid_000...8acb7413.gif] Inte jag!

(svar på Red Tops inlägg)
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 24-07-2010, 21:10) *

Du passar ju ingenstans, så du finns inte!
Chamomille
Lämna sandlådan!

Jaa magistern yes.gif
fuchsian
CITAT (Chamomille @ 24-07-2010, 21:14) *
Jaa magistern yes.gif

Tackar för det ....
Red Top
CITAT (*Stintan* @ 24-07-2010, 21:10) *

(svar på Red Tops inlägg)

Vilken tur. flirting.gif

Biggan_

rotfl.gif Ut med badvattnet!

CITAT (Red Top @ 24-07-2010, 20:56) *
Sandlådan stängd.

Ska vi gissa? happy.gif
Chamomille
CITAT (Red Top @ 24-07-2010, 20:56) *
Sandlådan stängd.

Säkert nån ... djävel.. sleeping.gif
silos
Jag lovar att inte komma hit osh skriva mer,men titta kanske gör jag ändå..
Det är bara bra att ni kan skoja med varandra,men tänk på att inte skoja på andras personers kostnad,eftersom allt kommer tillbaka som en bumerang här i livet.Detta ar ett litet råd i all vänlighet!
Jag är säker att ni också har råd att dela med er till mig och jag tar tacksamt emot allt,oavsätt vad det är,eftersom det ger mig möjlighet att växa som människa!
Allt gott önskar jag er mina goa odla.nu vänner!
smiley_small_hug.gif

P.S förlåt att det inte blev svammel nu....
Aqvakul
CITAT (silos @ 25-07-2010, 09:22) *
Det är bara bra att ni kan skoja med varandra,men tänk på att inte skoja på andras personers kostnad,eftersom allt kommer tillbaka som en bumerang här i livet.Detta ar ett litet råd i all vänlighet!
Jag är säker att ni också har råd att dela med er till mig och jag tar tacksamt emot allt,oavsätt vad det är,eftersom det ger mig möjlighet att växa som människa!
smiley_small_hug.gif

Önskar dig allt gott, Silos! kompiskram.gif
Red Top
CITAT (silos @ 25-07-2010, 09:22) *
smiley_small_hug.gif

Snälla Silos,
du är väldigt välkommen att skriva och delta här. Men, den som kommer hit och kritiserar oss för att vi skrattar åt roliga bilder från webben, tycker jag kan hålla sig härifrån.

Då har man inte förstått hur nyttigt det är att skratta i all den bedrövelse vi upplever varje dag.

Du är en person som lärt av dina erfarenheter och lyckas att med små trevliga insatser, göra livet gladare och lättare att leva. Fortsätt så.
Chamomille
http://www.youtube.com/watch?v=r6qAEEJ1dgA
Red Top

Biggan_
Evighetsmaskin
fuchsian
CITAT (Red Top @ 25-07-2010, 19:07) *

--Vet du varför Gud skapade mannen innan kvinnan?
-- Nej.
-- Han ville inte ha några råd.
*Stintan*
Vilken tabbe!
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 25-07-2010, 19:40) *
Vilken tabbe!

Ja, säg det, där gjorde han en miss!
Red Top
CITAT (fuchian @ 25-07-2010, 19:38) *
--Vet du varför Gud skapade mannen innan kvinnan?
-- Nej.
-- Han ville inte ha några råd.

Vad hade det med mitt inlägg at göra
fuchsian
Handlar allting om dig? din Red Top!

Det visste jag inte när jag la den historien i slutet av tråden, trodde jag att det skulle vara till alla.

visst, nu stryger ni silos medhårs, mej gör det inget, hon behöver lite extra, men jag tänker inte bli en sådan för att kunna behålla mig här.
Har redan gjort klart för mig att jag kommer att lämna småsnacket och ägna mig för mina växter.
Hur dum kan jag egentligen vara som lösar min tid på era lumpna åsikter! ....Näe, det går inte. mig kör ingen med jag väljer annat och jag har fått nog av era småskurna åsikter. Under dessa dagar kunde jag tagit emot klienter och tjänat kosing än hålla på med er när ni inget fattat.
Jag tänker inte dansa efter nåns pipa utan min egen och den visar mig bort från svammel till trädgården.
OBS; detta meddelande upprepas inte mera. f
Red Top
CITAT (fuchian @ 25-07-2010, 20:28) *
Handlar allting om dig? din Red Top!

Det visste jag inte när jag la den historien i slutet av tråden, trodde jag att det skulle vara till alla.

visst, nu stryger ni silos medhårs, mej gör det inget, hon behöver lite extra, men jag tänker inte bli en sådan för att kunna behålla mig här.
Har redan gjort klart för mig att jag kommer att lämna småsnacket och ägna mig för mina växter.
Hur dum kan jag egentligen vara som lösar min tid på era lumpna åsikter! ....Näe, det går inte. mig kör ingen med jag väljer annat och jag har fått nog av era småskurna åsikter. Under dessa dagar kunde jag tagit emot klienter och tjänat kosing än hålla på med er när ni inget fattat.
Jag tänker inte dansa efter nåns pipa utan min egen och den visar mig bort från svammel till trädgården.
OBS; detta meddelande upprepas inte mera. f

Du citerade mitt inlägg och skrev sedan några meningar, som jag inte kunde koppla till mitt inlägg. Därav frågan.
Chamomille
[attachment=52828:hj_lp.gif]
Red Top
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon