Sidor: 1, 2, 3, 4
Lady Hamilton
När någon av manligt kön "bröstar upp sig" för att visa musklerna -Bröst och bringa som en frukostflinga...............
MariaS
..eller när killar ska visa sig på styva linan: har du käkat järnspett eller...
Lady Hamilton
....han tror att han är stålmannen bara för att han har rost i kalsongerna............. coolgleam.gif
MariaS
CITAT (Lady Hamilton @ 01-09-2009, 23:13) *
....han tror att han är stålmannen bara för att han har rost i kalsongerna............. coolgleam.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
pejori
CITAT (Lady Hamilton @ 01-09-2009, 23:13) *

rotfl.gif rotfl.gif bravo.gif bravo.gif
Motti
Om någon är fruktansvärt barnslig och dumdryg kan man säga :medans du ändå har byxorna nere kan du passa på att byta blöja ! naughty.gif

Eller om någon glor väldigt på en kan man säga lite fisförnämt :har du aldrig set en interligent människa g.gif
MariaS
Om någon som står i vägen: Din far var inte glasmästare

Om folk som hänger på allt och alla: har du löst hängbiljett
pejori
"antar att du donerat din hjärna som ej använd " naughty.gif
Motti
En som man körde med i yngre dagar var :Har du ätit glosoppa va
Lady Hamilton
....h*n är så snål så h*n till och med späder ut vattnet........

MariaS
hans/hennes hjärna är så tom, att den inte ens duger för forskning...
Rosmarin
H*n är så dum så att h*n hade kunnat bli statsminister! naughty.gif
MariaS
CITAT (Rosmarin @ 02-09-2009, 17:48) *
H*n är så dum så att h*n hade kunnat bli statsminister! naughty.gif

tummenupp.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Cacki
CITAT (Biggan_ @ 31-08-2009, 20:49) *
....och var fick du luft ifrån då?

.. äsch, h*n råkade nog bara bita hål på nappen...

En gång när jag sa till en unge på skarpen att sluta när han var lite elak mot en katt. Lintotten blev nog lite rädd och svarade med en aning darrande haka
-"tror du att du är hård nu eller bara för att du inte har sketet på fjortondar!?"
Gissa om jag hade svårt att hålla mej för skratt?
*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
MariaS
Förolämpning som kan stämma på individer i nollvisionstråden: de har inte alla joser rätt fördelade på rätt ställe

edit: stavfel
Motti
Inte rätt vaccinerad (då är man puckad)
Motti
Föresten har gubben rest sig ur soffan nu naughty.gif han har varit aktiv efter jobbet och skruvat upp nio utebelysningar !det ni !Jag är chockad fear.gif
pejori
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:24) *
Föresten har gubben rest sig ur soffan nu naughty.gif han har varit aktiv efter jobbet och skruvat upp nio utebelysningar !det ni !Jag är chockad fear.gif

-fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif Har han blivit sjuk???? dunno.gif
Motti
Nä !inte vad jag märkt confused.gif hade han fått svininfluensan hade jag snabbt märkt det !då hade han legat i soffan d010.gif Kanske kaffet han fått när han kom hem ?subersvart.
pejori
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:28) *
Nä !inte vad jag märkt confused.gif hade han fått svininfluensan hade jag snabbt märkt det !då hade han legat i soffan d010.gif Kanske kaffet han fått när han kom hem ?subersvart.

Jösses kvinna, vad du än gav honom i kaffet så ta patent på det. naughty.gif
Du lär bli rik, när du säljer brygden på bygden. giggle.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 02-09-2009, 22:30) *
Jösses kvinna, vad du än gav honom i kaffet så ta patent på det. naughty.gif
Du lär bli rik, när du säljer brygden på bygden. giggle.gif

a0a.gif a0a.gif a0a.gif
*Stintan*
giggle.gif giggle.gif
Motti
Jag kokar väldigt starkt kaffe giggle.gif brukar bjuda dom här i byn på det! kanske därför alla är så allerta i byn trädgårdsarbete osv.Sonen brukar säga att man få skära mors kaffe med kniv sen få man gå på toa giggle.gif
pejori
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:33) *
Jag kokar väldigt starkt kaffe giggle.gif brukar bjuda dom här i byn på det! kanske därför alla är så allerta i byn trädgårdsarbete osv.Sonen brukar säga att man få skära mors kaffe med kniv sen få man gå på toa giggle.gif

Du får skriva en varningstext, "ej för gravida" på kannan. giggle.gif
Motti
Dottern min är höggravid nu ska ha vilken dag som helst !hon har inte druckit mitt kaffe på en månad blink.gif hon ville bara ha te sist confused.gif annars känner man ju inte så många gravida i min ålder laugh.gif
pejori
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:40) *
Dottern min är höggravid nu ska ha vilken dag som helst !hon har inte druckit mitt kaffe på en månad blink.gif hon ville bara ha te sist confused.gif annars känner man ju inte så många gravida i min ålder laugh.gif

Hon har med andra ord, insett faran med intag av Mottikaffe. rotfl.gif rotfl.gif
Motti
Japp !helt klart giggle.gif hon vill alltid ha halva koppen med mjölk i sen kaffe ,men hon dricker aldrig ur sitt kaffe unsure.gif När jag är hos dom så tycker hon det går åt förskräckligt mycket bönor,på två dagar gör jag åt det hon gör åt på en vecka confused.gif typ Fast alla andra tycker mitt kaffe är jättegott ju confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon