|
Lady Hamilton
01-09-2009, 22:10
När någon av manligt kön "bröstar upp sig" för att visa musklerna -Bröst och bringa som en frukostflinga...............
..eller när killar ska visa sig på styva linan: har du käkat järnspett eller...
Lady Hamilton
01-09-2009, 22:13
....han tror att han är stålmannen bara för att han har rost i kalsongerna.............
Om någon är fruktansvärt barnslig och dumdryg kan man säga :medans du ändå har byxorna nere kan du passa på att byta blöja ! Eller om någon glor väldigt på en kan man säga lite fisförnämt :har du aldrig set en interligent människa
Om någon som står i vägen: Din far var inte glasmästare
Om folk som hänger på allt och alla: har du löst hängbiljett
" antar att du donerat din hjärna som ej använd "
En som man körde med i yngre dagar var :Har du ätit glosoppa va
Lady Hamilton
01-09-2009, 22:37
....h*n är så snål så h*n till och med späder ut vattnet........
hans/hennes hjärna är så tom, att den inte ens duger för forskning...
Rosmarin
02-09-2009, 16:48
H*n är så dum så att h*n hade kunnat bli statsminister!
CITAT (Biggan_ @ 31-08-2009, 20:49)  ....och var fick du luft ifrån då? .. äsch, h*n råkade nog bara bita hål på nappen... En gång när jag sa till en unge på skarpen att sluta när han var lite elak mot en katt. Lintotten blev nog lite rädd och svarade med en aning darrande haka -"tror du att du är hård nu eller bara för att du inte har sketet på fjortondar!?"Gissa om jag hade svårt att hålla mej för skratt?
*Stintan*
02-09-2009, 18:35
Förolämpning som kan stämma på individer i nollvisionstråden: de har inte alla joser rätt fördelade på rätt ställe
edit: stavfel
Inte rätt vaccinerad (då är man puckad)
Föresten har gubben rest sig ur soffan nu  han har varit aktiv efter jobbet och skruvat upp nio utebelysningar !det ni !Jag är chockad
Nä !inte vad jag märkt  hade han fått svininfluensan hade jag snabbt märkt det !då hade han legat i soffan  Kanske kaffet han fått när han kom hem ?subersvart.
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:28)  Nä !inte vad jag märkt  hade han fått svininfluensan hade jag snabbt märkt det !då hade han legat i soffan  Kanske kaffet han fått när han kom hem ?subersvart. Jösses kvinna, vad du än gav honom i kaffet så ta patent på det. Du lär bli rik, när du säljer brygden på bygden.
*Stintan*
02-09-2009, 21:31
Jag kokar väldigt starkt kaffe  brukar bjuda dom här i byn på det! kanske därför alla är så allerta i byn trädgårdsarbete osv.Sonen brukar säga att man få skära mors kaffe med kniv sen få man gå på toa
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:33)  Jag kokar väldigt starkt kaffe  brukar bjuda dom här i byn på det! kanske därför alla är så allerta i byn trädgårdsarbete osv.Sonen brukar säga att man få skära mors kaffe med kniv sen få man gå på toa  Du får skriva en varningstext, "ej för gravida" på kannan.
Dottern min är höggravid nu ska ha vilken dag som helst !hon har inte druckit mitt kaffe på en månad  hon ville bara ha te sist  annars känner man ju inte så många gravida i min ålder
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:40)  Dottern min är höggravid nu ska ha vilken dag som helst !hon har inte druckit mitt kaffe på en månad  hon ville bara ha te sist  annars känner man ju inte så många gravida i min ålder  Hon har med andra ord, insett faran med intag av Mottikaffe.
Japp !helt klart  hon vill alltid ha halva koppen med mjölk i sen kaffe ,men hon dricker aldrig ur sitt kaffe  När jag är hos dom så tycker hon det går åt förskräckligt mycket bönor,på två dagar gör jag åt det hon gör åt på en vecka  typ Fast alla andra tycker mitt kaffe är jättegott ju
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|