Sidor: 1, 2, 3, 4
Motti
Jio då jag vet att pim pim är en tjej flirting.gif vi skojar bara lite rolleyes.gif
Ja all sin da varför finns det inte män i en byrålåda så man kan ta fram dom när som helst man får lust och det faller en in confused.gif Gud va livet vore bra mycket enklare då !eller unsure.gif Vi har bröllopsdag i morgon !34 år undra just vem som lagar maten då ?ska vi gissa ?ja det blir väl katten då giggle.gif eller Sibylla
pimpim2
Du vet att pimpim är en tjej va? naughty.gif

Mycket skum kommentar! Vad menar du??
Motti
Dey var nog menat som ett skämt Pim Pim giggle.gif
Biggan_
CITAT (pimpim2 @ 30-08-2009, 00:06) *
Du vet att pimpim är en tjej va? naughty.gif

Mycket skum kommentar! Vad menar du??

Att Motti just önskade sej ett Gym med unga killar, det var därför jag undrade!
Motti
crying.gif Se men inte röra naughty.gif
MariaS
CITAT (*Stintan* @ 29-08-2009, 23:48) *
Man kanske kan hitta en gammal soffa på loppis som slår ihop av sig själv om man ligger för länge.

Hade en sån soffa och gubbe en gång i tiden... cool.gif

VAknade plötsligt en natt vid tretiden av ett konstigt stönande... blink.gif Efter att ha trevat mig fram och hittade glasögonen, såg jag tre fingertoppar sticka fram ur sofflocket och två 45:or i fotändan. Gissa vad jag gjorde... a0a.gif

Plötsligt hör man från innanmätet i soffan: kan du sluta skratta och hjälpa mig ut... Jag lovar... det hjälpte föga mot mitt skrattanfall laugh.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:17) *
crying.gif Se men inte röra naughty.gif

Absolut! Bara reta aptiten, man äter sej mätt hemma! yes.gif
pimpim2
OK. Jag förstår nu! Hoppas ni inte tror nåt annat!!!! Puss & Kram PIMPIM2
Biggan_
CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 00:20) *

VAknade plötsligt en natt vid tretiden av ett konstigt stönande... blink.gif Efter att ha trevat mig fram och hittade glasögonen, såg jag tre fingertoppar sticka fram ur sofflocket och två 45:or i fotändan. Gissa vad jag gjorde... a0a.gif

Plötsligt hör man från innanmätet i soffan: kan du sluta skratta och hjälpa mig ut... Jag lovar... det hjälpte föga mot mitt skrattanfall laugh.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Det skulle jag velat se! rotfl.gif

CITAT (pimpim2 @ 30-08-2009, 00:21) *
OK. Jag förstår nu! Hoppas ni inte tror nåt annat!!!! Puss & Kram PIMPIM2

Absolut inte! Puss och kram på dej också! biggrin.gif
*Stintan*

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Om du hade haft den kvar hade du kunnat sälja den till Motti. Fast då hade du nog fått släppa ut gubben först giggle.gif
Wilmer

rotfl.gif

Förolämpningar var det.. Hm. Jag kommer inte på några just nu jag är för glad rotfl.gif
MariaS
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2009, 00:33) *

Om du hade haft den kvar hade du kunnat sälja den till Motti. Fast då hade du nog fått släppa ut gubben först giggle.gif

VAdå... blink.gif släppa ut... whistling.gif
Biggan_
CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 00:37) *

rotfl.gif
MariaS
Soffan gick till tippen och vart gubben tog vägen.... dunno.gif Han är inte här i alla fall giggle.gif
Motti
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Det va det häfftigaste jag hört på länge bravo.gif fast jag hade nog låtit gubben ligga kvar bedja o gnöla och idkat lite utpressning där !tex ett fet klädkonto eller en resa till Grekland spika fast alla golvlister osv innan jag släppt ut han naughty.gif Man få väl utnytja situationen vet jag whistling.gif
MariaS
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:41) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Det va det häfftigaste jag hört på länge bravo.gif fast jag hade nog låtit gubben ligga kvar bedja o gnöla och idkat lite utpressning där !tex ett fet klädkonto eller en resa till Grekland spika fast alla golvlister osv innan jag släppt ut han naughty.gif Man få väl utnytja situationen vet jag whistling.gif

Han fick faktiskt klara sig ut på egen hand! rotfl.gif Jag var inte kapabel att ta mig över golvet fram till soffan på några villkor a0a.gif a0a.gif a0a.gif HAr t.o.m. svårt att hålla flabben än idag, 30 år senare a0a.gif
Monaxe
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Detta var den roligaste tråd jag läst på länge!!!! Har skrattat så magmusklerna fått kramp....

Tack snälla ni för en underbar skrattorgie!
*Stintan*
giggle.gif giggle.gif giggle.gif Hur sjutton kan man åka till tippen med en sån bra soffa? Man kan ju ha användning av en sån flera gånger. Eller hyra ut till grannar och vänner. Jäkla bra affärsidé. rotfl.gif
Motti
Tog du inte kort på hans penibla situation giggle.gif kunde varit bra att ha nu naughty.gif Nä men det va bland det roligaste jag hört på länge rotfl.gif
MariaS
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2009, 00:48) *
giggle.gif giggle.gif giggle.gif Hur sjutton kan man åka till tippen med en sån bra soffa? Man kan ju ha användning av en sån flera gånger.

g.gif Kan bero på att soffan aldrig blev sig riktigt lik igen efteråt. Den funkade varken för sittning eller liggning, så att säga...

CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:48) *
Tog du inte kort på hans penibla situation giggle.gif kunde varit bra att ha nu naughty.gif Nä men det va bland det roligaste jag hört på länge rotfl.gif

Fotografiskt minne räcker gott här naughty.gif Hade inte klarat av att hålla kameran uppe i alla fall rotfl.gif
Motti
Ja jag kunde köppt den till svärfar ju !
MariaS
HAR DU EN SÅN OCKSÅ!!!! Du menar alltså att du har två soffliggare duh.gif i trakten trostar.gif
Farbror Blå
Så glad jag bllir över att min tråd blev en succè!
Själv skrattar jag då inte det minsta, så jag överger den igen
Meriona
Undrar vem som fick Marias ex-man, det kan väl inte vara HAN som bor hos dig Motti???? help.gif
Biggan_
CITAT (Farbror Blå @ 30-08-2009, 02:12) *

Eftersom detta är förolämpningstråden så säger jag: SURPUTTA!
Myosotis

rotfl.gif

rotfl.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 30-08-2009, 09:39) *
Undrar vem som fick Marias ex-man, det kan väl inte vara HAN som bor hos dig Motti???? help.gif

Möjligt flirting.gif beskrivningen är nästan på pricken a0a.gif
Biggan_
CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 11:21) *
Möjligt flirting.gif beskrivningen är nästan på pricken a0a.gif

Irene_L

rotfl.gif rotfl.gif
Gillan
Vad jag har skrattat i denna tråd rotfl.gif rotfl.gif . Och bilden på Marias man som satt sig på näthinnan får jag inte bort. Ni är bara för sköna rotfl.gif
MariaS
CITAT (Gillan @ 30-08-2009, 11:41) *
Vad jag har skrattat i denna tråd rotfl.gif rotfl.gif . Och bilden på Marias man som satt sig på näthinnan får jag inte bort. Ni är bara för sköna rotfl.gif

Lägg då till att karln var 193cm hög, och vägde 115 kg vid det aktuella tillfället giggle.gif Den soffan kunde minsann svälja den rotfl.gif
Biggan_
CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 11:43) *
Lägg då till att karln var 193cm hög, och vägde 115 kg vid det aktuella tillfället giggle.gif Den soffan kunde minsann svälja den rotfl.gif

rotfl.gif Det var en rejäl soffa! shy.gif
Irene_L
CITAT (Biggan_ @ 30-08-2009, 11:45) *
rotfl.gif Det var en rejäl soffa! shy.gif

Det var en rejäl karl! giggle.gif
Bettis
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif men ni är ju tokiga så många skratt jag har fått här på fm både från denna tråden och från den andra om vad man gör när man inget gör rotfl.gif
*Stintan*
CITAT (Meriona @ 30-08-2009, 09:39) *

DragonLady
Jaha.. här trodde jag att jag skulle få lite matnyttiga förolämpningar som tillhugg i nästa utbrott i trafiken men icke sa nicke... giggle.gif här har ni kapat tråden för en privat skratt fest ju nono.gif ajabaja, hade jag varit arg så kanske jag skulle kallat er ruggugglor crazy.gif

... de flesta i trafiken (utom jag förstås laugh.gif ) har ju inte många pommfritts på tallriken... frågan är om de ens har någon tallrik.. eller ens vet vad en tallrik är... devil.gif laugh.gif
..... och en del bor ju inte ens på samma planet... angel_not.gif
pejori

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Skrattar så tårarna sprutar rotfl.gif

CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 11:43) *

Ser ett par fötter /skidor sticka ut ur soffan... rotfl.gif rotfl.gif
Antar att han följde med sin soffa till tippen... rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 30-08-2009, 16:20) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Skrattar så tårarna sprutar rotfl.gif

Jag har träningsvärk i magmusklerna idag efter gårdagens skrattexplosioner! crying.gif
Motti
Ja det var bra ansiktsjympa också !ser fem år yngre ut i dag.I dag samlade gubben ihop sina krafter och reste sig ur soffan och körde bort gammalt virke .Men han glömde bort vår bröllopsdag,vet i sjutton om det inte va han som klämdes i liggsoffan whistling.gif han fick nog ett slag i huvudet av locket så han tappade minnet naughty.gif crazy.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 23:15) *
Ja det var bra ansiktsjympa också !ser fem år yngre ut i dag.I dag samlade gubben ihop sina krafter och reste sig ur soffan och körde bort gammalt virke .Men han glömde bort vår bröllopsdag,vet i sjutton om det inte va han som klämdes i liggsoffan whistling.gif han fick nog ett slag i huvudet av locket så han tappade minnet naughty.gif crazy.gif

Men käre tid Motti!
Blev det inget firande i dag då?
Wilmer
CITAT (Farbror Blå @ 30-08-2009, 02:12) *

NU kom jag på en förolämpning!! Hur kul är du på en skala confused.gif

Du är så tråkig att klockorna stannar.

Se där, nu kom jag igång naughty.gif
Chamomille
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 23:15) *
I dag samlade gubben ihop sina krafter och reste sig ur soffan och körde bort gammalt virke. Men han glömde bort vår bröllopsdag...naughty.gif crazy.gif

Fråga om du får köpa Marias bäddsoffa rotfl.gif
pejori
CITAT (Wilmer @ 30-08-2009, 23:41) *
NU kom jag på en förolämpning!! Hur kul är du på en skala confused.gif

Du är så tråkig att klockorna stannar.

Se där, nu kom jag igång naughty.gif

Klockorna stannar inte, dom flyttar hemifrån. crying.gif

CITAT (Chamomille @ 30-08-2009, 23:50) *
Fråga om du får köpa Marias bäddsoffa rotfl.gif

Köpa Soffan! slap.gif
Räcker det inte med ,att hon fick innehållet i den? fear.gif
Ska hon nu ha en termitäten soffa också nono.gif a0a.gif no.gif
MariaS
Med tsanke på tråden egentliga syfte, kanske man ska ta illa upp, om någon säger bäddsoffa till en då rotfl.gif
Chamomille
CITAT (MariaS @ 31-08-2009, 08:34) *
Med tsanke på tråden egentliga syfte, kanske man ska ta illa upp, om någon säger bäddsoffa till en då rotfl.gif

Exakt vad jag tänkte på inatt... Akta dig så jag inte hämtar Marias soffa

rotfl.gif
MariaS
CITAT (Chamomille @ 31-08-2009, 10:09) *
Exakt vad jag tänkte på inatt... Akta dig så jag inte hämtar Marias soffa

rotfl.gif

Hmpf mad.gif
Chamomille
CITAT (MariaS @ 31-08-2009, 10:12) *
Hmpf mad.gif

Utan karl alltså blush.gif
MariaS
CITAT (Chamomille @ 31-08-2009, 10:15) *
Utan karl alltså blush.gif

Okeeeejdå... giggle.gif
Betty
Vilken himla rolig tråd det här var! biggrin.gif

Åter till förolämpningarna, här kommer en arabisk:
Må loppor från 1000 kameler hemsöka dina armhålor.
*Stintan*
Får väl bidra med en jag också.

Det är på grund av dej som jag får så höga elräkningar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon