|
BinnikeBengt
16-02-2010, 19:16
Jag är 33år gammal, och har ett gott öga till en äldre dam som är 70+, vi har umgåtts en hel del och jag tror att vi ömsesidigt känner en dragning till varann. Nu undrar jag hur vi ska ta det till nästa steg, med tanke på åldersskillnaden, i hennes ålder "gör man" säkert på ena sättet, i min ålder vet jag inte ens, jag har inte haft en kvinna på snart 10år. Så hur går vi vidare egentligen? Jag är som en nervös/osäker tonåring på nytt..
Biggan_
16-02-2010, 19:22
Du kan ju börja med att snyta dej om det är du i avataren!
anne-li i olofstorp
16-02-2010, 19:26
CITAT (Biggan_ @ 16-02-2010, 19:22)  Du kan ju börja med att snyta dej om det är du i avataren!  Två själar - en tanke!!! Tänkte just det att det var väl kanske liiiiiite omoget!!!!
BinnikeBengt
16-02-2010, 19:32
Jag trodde det var en trädgårdstomte? Fast det är inte min trädgårdstomte, jag bor ju i lägenhet.
Eva i Höga
16-02-2010, 20:12
*Stintan*
16-02-2010, 20:31
Börja med att byta din äckliga avatar och ditt lika äckliga nick så ska du få ett ärligt svar.
Meriona
16-02-2010, 20:42
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 20:31)  Börja med att byta din äckliga avatar och ditt lika äckliga nick så ska du få ett ärligt svar. Och dina konstiga inlägg, de blir bara osmakligare och osmakligare.
*Stintan*
16-02-2010, 20:47
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 20:42)  Och dina konstiga inlägg, de blir bara osmakligare och osmakligare.  Jasså, är du blind eller. Att även andra spyr över den äckliga snorbilden det bryr du dig minsann inte om, mycket märkligt.
Meriona
16-02-2010, 20:50
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 20:47)  Jasså, är du blind eller. Att även andra spyr över den äckliga snorbilden det bryr du dig minsann inte om, mycket märkligt. Nu undrar jag hur du tänker Stintan. OCH stod det i inledningen i mitt inlägg, missade du det, måste jag rapa upp allt det som ni redan skrivit, räcker det inte med att lägga till det som jag tycker dessutom?
Jag tror TS är ett äkta TROLL!!! Alla hans inlägg tyder på det!
Aqvakul
16-02-2010, 20:57
CITAT (Ralf @ 16-02-2010, 20:54)  Jag tror TS är ett äkta TROLL!!! Alla hans inlägg tyder på det! Jo, detta är nog det mest trolliga som setts på ett bra tag här på Odla..
*Stintan*
16-02-2010, 20:58
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 20:50)  Nu undrar jag hur du tänker Stintan. OCH stod det i inledningen i mitt inlägg, missade du det, måste jag rapa upp allt det som ni redan skrivit, räcker det inte med att lägga till det som jag tycker dessutom?  Du skrev ditt inlägg som ett svar på mitt, alltså tog jag det som att du tyckte att mitt inlägg var osmakligt. Att du börjar en mening med Och räcker inte för att tolka det på annat sätt än jag gjorde.
Aqvakul
16-02-2010, 21:01
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 20:58)  Du skrev ditt inlägg som ett svar på mitt, alltså tog jag det som att du tyckte att mitt inlägg var osmakligt. Att du börjar en mening med Och räcker inte för att tolka det på annat sätt än jag gjorde. Jag tolkade det faktiskt också som en fortsättning på ditt inlägg och riktat till TS. (Det är inte lätt det här med skriftlig kommunikation  )
Meriona
16-02-2010, 21:03
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 20:58)  Du skrev ditt inlägg som ett svar på mitt, alltså tog jag det som att du tyckte att mitt inlägg var osmakligt. Att du börjar en mening med Och räcker inte för att tolka det på annat sätt än jag gjorde. OJ! Ja det var ju inte min mening, jag menade såklart att haka på i resonemanget mot TS inlägg....  Sorry!
*Stintan*
16-02-2010, 21:39
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 21:03)  OJ! Ja det var ju inte min mening, jag menade såklart att haka på i resonemanget mot TS inlägg....  Sorry! 
ingrid fuxwall
16-02-2010, 21:50
Så dum man är - det är ju en urbota dum tråd men ändå har jag gått in minst fem gånger och läst Era svar - gissa om den som skapade tråden är nöjd
BinnikeBengt
17-02-2010, 21:53
CITAT (ingrid fuxwall @ 16-02-2010, 21:50)  Så dum man är - det är ju en urbota dum tråd men ändå har jag gått in minst fem gånger och läst Era svar - gissa om den som skapade tråden är nöjd Ja, man tackar för ett gott skratt  men avataren behåller jag nog.
Meriona
17-02-2010, 21:55
CITAT (BinnikeBengt @ 17-02-2010, 21:53)  Ja, man tackar för ett gott skratt  men avataren behåller jag nog. Ja det tycker jag verkligen, den passar dig!
herkules
17-02-2010, 22:33
ålder är ju bara siffror enligt vissa men jag vet inte jag ..
Rabbies i sista stadiet tycker jag avataren påminner om. Undra om den blivande bruden är närsynt måntro?
CITAT (gnon49 @ 17-02-2010, 22:33)  Rabbies i sista stadiet tycker jag avataren påminner om. Undra om den blivande bruden är närsynt måntro? Snarare blind.
Alexander-VG-zon3
17-02-2010, 22:39
CITAT (BinnikeBengt @ 17-02-2010, 21:53)  men avataren behåller jag nog. jippi vad glad jag blir.........................jag ska skaffa en avatar bild där jag sitter och skiter.
Tja man vet ju inte vad man ska tro  men visst finns det dom som blivit kära trots stora ålders skillnader,för inte så många år sedan var det ett par här i krokarna som gifte sig hon var närmare 70 och han var lite över trettio ,de skapade i alla fall stora tidningsrubriker och mycket skvaller !men de gifta sig i kyrkan och hon var fullt utstyrd i vit bröllopsklänning.Man kan ju undra vad två människor i så vitt skillda åldrar har gemensamt efter som de är från så olika årtionden?men den här historien är ändå svår att ta på allvar.Man bör nog hålla sig till dom som är lite närmare ens egen ålder och intressen.Jag själv är 57 och de enda som visat mig något intresse förutom min man är gammla gubbsjuka gubbar  Men några trettioåringar har jag inte set till
Biggan_
17-02-2010, 22:47
CITAT (flaxss @ 17-02-2010, 22:39)  jippi vad glad jag blir.........................jag ska skaffa en avatar bild där jag sitter och skiter.   Det nöjet kan vi nog vara utan!
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 22:45)  Tja man vet ju inte vad man ska tro  men visst finns det dom som blivit kära trots stora ålders skillnader,för inte så många år sedan var det ett par här i krokarna som gifte sig hon var närmare 70 och han var lite över trettio ,de skapade i alla fall stora tidningsrubriker och mycket skvaller !men de gifta sig i kyrkan och hon var fullt utstyrd i vit bröllopsklänning.Man kan ju undra vad två människor i så vitt skillda åldrar har gemensamt efter som de är från så olika årtionden?men den här historien är ändå svår att ta på allvar.Man bör nog hålla sig till dom som är lite närmare ens egen ålder och intressen.Jag själv är 57 och de enda som visat mig något intresse förutom min man är gammla gubbsjuka gubbar  Men några trettioåringar har jag inte set till  Inte jag heller. Men ser dom ut som TS: avatar, avstår jag nog.
Ja men va sjutton är man 70 kanske man är lite desperat och har man dessutom nersatt syn så är det ju ett plus i "detta fallet"  men jag va nog hellre utan !Finns det inte uppblåsbar Adam ?
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 22:45)  Tja man vet ju inte vad man ska tro  men visst finns det dom som blivit kära trots stora ålders skillnader,för inte så många år sedan var det ett par här i krokarna som gifte sig hon var närmare 70 och han var lite över trettio ,de skapade i alla fall stora tidningsrubriker och mycket skvaller !men de gifta sig i kyrkan och hon var fullt utstyrd i vit bröllopsklänning.Man kan ju undra vad två människor i så vitt skillda åldrar har gemensamt efter som de är från så olika årtionden?men den här historien är ändå svår att ta på allvar.Man bör nog hålla sig till dom som är lite närmare ens egen ålder och intressen.Jag själv är 57 och de enda som visat mig något intresse förutom min man är gammla gubbsjuka gubbar  Men några trettioåringar har jag inte set till  Dom kommer om du om tecknar en kraftig livförsäkring på din gubbe och sen tar livet av honom. Då blir du en rik änka och unga män finner dig oemotståndlig. (vilket du säkert är ändå utan pengar).
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 22:54)  Ja men va sjutton är man 70 kanske man är lite desperat och har man dessutom nersatt syn så är det ju ett plus i "detta fallet"  men jag va nog hellre utan !Finns det inte uppblåsbar Adam ?  Äsch. Man behöver inte blåsa upp honom, det räcker att sätta i nya batterier.
Japp !då slipper man se objektet också
*Stintan*
17-02-2010, 23:04
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 22:54)  Ja men va sjutton är man 70 kanske man är lite desperat och har man dessutom nersatt syn så är det ju ett plus i "detta fallet"  men jag va nog hellre utan !Finns det inte uppblåsbar Adam ?  Desperat?????? Är det vad som förväntas av 70-åriga kvinnor? Fast iof är väl en Adam bättre än en snorunge. Finns väl en viss risk att man blir kallad pedofil annars
CITAT (*Stintan* @ 17-02-2010, 23:04)  Desperat?????? Är det vad som förväntas av 70-åriga kvinnor? Fast iof är väl en Adam bättre än en snorunge. Finns väl en viss risk att man blir kallad pedofil annars  Risken är stor... Pedofilinna.
En Adam är mycket bättre !den trampar man på så luften går ur han !sen rullar man i hop han och stoppar in han i garderoben,inga kallingar att tvätta inget gnäll om maten inga pengar kostar han och inga dyra leksaker suktar han efter !ja han behöver igentligen bara luft och det är gratis
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 23:00)  Japp !då slipper man se objektet också  Och man får ha sängen för sig själv och kan fisa i fred.  CITAT (Motti @ 17-02-2010, 23:08)  En Adam är mycket bättre !den trampar man på så luften går ur han !sen rullar man i hop han och stoppar in han i garderoben,inga kallingar att tvätta inget gnäll om maten inga pengar kostar han och inga dyra leksaker suktar han efter !ja han behöver igentligen bara luft och det är gratis  För att inte TALA om soffan och fjärrkontrollen.
*Stintan*
17-02-2010, 23:13
Ja och så får man ha soffan för sig själv...  Samma tanke
Ja tänka sig !man får ha fjärkontrollen alldeles för sig själv  och soffan också  tyvär kan jag inte trampa ut luften från min "Adam"
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 23:14)  Ja tänka sig !man får ha fjärkontrollen alldeles för sig själv  och soffan också  tyvär kan jag inte trampa ut luften från min "Adam"  Batteri och startkablar får nog fart på honom också.
*Stintan*
17-02-2010, 23:17
Batteri o startkablar hjälper nog inte längre  om jag klädde av mig naken och ställde mig framför Tv.:n skulle han be mig att flytta på mig  och jag förstår honom  har ni hört talas om tyngdlagen ?  Det har i alla fall inte vår startare av tråden gjort
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 23:27)  Batteri o startkablar hjälper nog inte längre  om jag klädde av mig naken och ställde mig framför Tv.:n skulle han be mig att flytta på mig  och jag förstår honom  har ni hört talas om tyngdlagen ?  Det har i alla fall inte vår startare av tråden gjort  Det beror på, var du fäster startkablarna i/på/om... Jag föreslår att du ställer dig på händerna. Då lär han vakna ialla fall.
*Stintan*
17-02-2010, 23:36
Vems händer? hahaha
Attans Peori !att jag inte tänkt på det  frågan är bara om jag är så vig så jag kan stå på händer ?kan se en stor katastrof komma  Fast superlim kan va en bra gej både här och där
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 23:42)  Attans Peori !att jag inte tänkt på det  frågan är bara om jag är så vig så jag kan stå på händer ?kan se en stor katastrof komma  Fast superlim kan va en bra gej både här och där  Ta OK:s, den är bäst. Superlim, alltså.
Eller potatismjöl enligt gubben min
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 23:42)  Attans Peori !att jag inte tänkt på det  frågan är bara om jag är så vig så jag kan stå på händer ?kan se en stor katastrof komma  Fast superlim kan va en bra gej både här och där  Som sagt, står du på hans händer lär han vakna. Står du på dina ramlar han ur soffan av braket när du rasar omkull. Fast enklast är nog att motverka tyngdlagen med superlim. Finns det i enkilosburkar tro????
Hoppsan! Snusktrådar är tydligen som såna där statiska dammvippor - dom suger till sej lite allt möjligt.
CITAT (Berith @ 18-02-2010, 06:21)  Hoppsan! Snusktrådar är tydligen som såna där statiska dammvippor - dom suger till sej lite allt möjligt.  Bra idé Ska skaffa dammvippa tills jag blir 70 år. Då kan jag fånga 33-åringar sedan.
Läste det här för ett tag sen:"Tyvärr har lek och tramstrådar helt tagit över hela forumet, utan åtgärd från ansvariga." "Personangrepp är dagligvara, om någon har en avvikande uppfattnig, där kunskap, får stå tillbaka för snorkiga komentarer av dom som anser sig sitta på sanningen." OSV!
herkules
18-02-2010, 09:17
CITAT (Berith @ 18-02-2010, 09:13)  Läste det här för ett tag sen:"Tyvärr har lek och tramstrådar helt tagit över hela forumet, utan åtgärd från ansvariga." "Personangrepp är dagligvara, om någon har en avvikande uppfattnig, där kunskap, får stå tillbaka för snorkiga komentarer av dom som anser sig sitta på sanningen." OSV! det beror förmodligen på dagsformen hur folk vill ha det här inne. eller så kan man ju sabla ner ett forum och hålla fint på ett annat, vad vet väl jag?
Pejori, det låter som att du måste börja skriva lite elaka saker i Hönshuset, innan stackars Herkules bryter ihop totalt och det vill jag inte. Håll till godo.
Simplicity
18-02-2010, 09:26
CITAT (Ralf @ 16-02-2010, 20:54)  Jag tror TS är ett äkta TROLL!!! Alla hans inlägg tyder på det! Jag påpekade tidigare i en annan tråd att det fanns troll här... Men då det var ingen som ville gå med på det.. alla hade varit med så länge och ingen kunde tänka att nån annan kunde göra nåt sånt... Kände mig misstänkligjord eftersom jag var ny och påpekade detta - en av de klassiska mobbingprinciperna!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|