Full version: Att våga ta steget
Sidor: 1, 2, 3
BinnikeBengt
CITAT (pejori @ 19-02-2010, 12:13) *
Tror du tillskriver dig själv lite för stor betydelse.
Nittio procent handla inte om din avatar utan om annat.
Du kan ju knappast klaga på tomtar, då du anser din avatar vara en sådan.
Maskrosor och fjärilar hör ihop med odling.
Det gör inte osnutna tomtar.

Nej, min avatar ansåg jag vara en tomte, är du en blå ros på två ben?
pejori
CITAT (BinnikeBengt @ 19-02-2010, 13:16) *
Nej, min avatar ansåg jag vara en tomte, är du en blå ros på två ben?

Om du anser den vara en tomte, vore det konstigt om du "gnällde" på andra tomteavatarer.
Motti
Nog är han lite slemig din tomteavatar men för mig får du gärna ha den fast den ger inga positiva vibbar precis confused.gif I min värld finns det inte sådana tomtar dom ska vara mysiga eller goa.Men Sverige är ett fritt land så man får ha vilken Avatar man vill men den var tydligen inte så positiv för din egen del unsure.gif
herkules
inte första gången någon får skit för sin avatar eller signaturbild så det är bara att hacka i sig.
Alba
Man väljer ofta en avatar av en anledning - varför du valde just den vet bara du.
Den i kombination med ditt nick ger ju inte så positiva vibbar - sorry men så är det.
skogstroll
ja hur himla lätt tror ni det är att vara ett troll??? man får skit hela ti'n
Alba
CITAT (skogstroll @ 19-02-2010, 13:34) *

Men det är ju skillnad på troll och troll - din avatar säger ju allt - vem kan misstolka den gulliga bilden.
herkules
CITAT (skogstroll @ 19-02-2010, 13:34) *

trots att du är så gullig?
det är konstigt - skillnad på troll och troll ju
Motti
Fast det finns ju gulliga troll också rolleyes.gif precis som det finns gulliga tomtar:)
skogstroll
skenet kan bedra ninja.gif
Motti
Skenet kan bedra i de flesta fall !
gnon49
Det är väl på just ungdomssajter sådana här avatarer brukar florera. Så pratet om mognad är ett sk. självmål.
Platsar alldeles utmärkt i en tråd om tonårsfinnar och målbrott. Eller dumma föräldrar. Tänk så galet det kan gå. sleeping.gif
Gossen Ruda
Tror inte TS är ett troll, såna går ut mera mjukt. Det lutar nog snarare mot en sportlovsledig sysslolös grundskoleyngling.
Solstorm
CITAT (BinnikeBengt @ 16-02-2010, 19:16) *
Jag är 33år gammal, och har ett gott öga till en äldre dam som är 70+, vi har umgåtts en hel del och jag tror att vi ömsesidigt känner en dragning till varann.
Nu undrar jag hur vi ska ta det till nästa steg, med tanke på åldersskillnaden, i hennes ålder "gör man" säkert på ena sättet, i min ålder vet jag inte ens, jag har inte haft en kvinna på snart 10år.
Så hur går vi vidare egentligen? Jag är som en nervös/osäker tonåring på nytt..

Det har ju gått några dagar sedan du skapade den här tråden. Har du träffat damen sedan dess? Känner hon sig verkligen dragen till dig? g.gif Vad har du för framtoning gentemot henne? Inte snorig väl?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon