Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Biggan_
Grattis Myo! blomma.gif
Det var olidligt spännande! Bara 8 röster som skilde! sweatingbullets.gif
Red Top
Grattis igen, Myo! smiley_small_hug.gif

De vackraste äggen vann.

Var inte med och såg slutspurten. Måste ha varit oliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidligt spännande.

Aqvakul
yaay.gif Bravo Myo! yaay.gif
Myosotis
sweatingbullets.gif Själv låg jag och sov, vad spännande det måste ha varit!! Jag var så trött så jag somnade när jag tittade på fotboll, och då är det illa, så jag var tvungen att lägga mig. Undrar om tvåan var ett fuskägg? Det var väl ett annat som låg tvåa när jag tittade sist, på betryggande avstånd, och så dök detta upp ur intet. thanks.gif thanks.gif thanks.gif alla som röstat på mig! smiley_small_hug.gif
Olle A
GRATTIS Myosotis! bravo.gif Blir det fler omgångar i denna äggande tävling? Just nu är jag ensam på kontoret... rolleyes.gif

Olle
Myosotis
Tack! sweatingbullets.gif Jag vet inte riktigt... trots att man får ladda upp hur många bilder man vill känns det lite fel att vinna så mycket. Själv har jag röstat på det här ägget idag [attachment=48511:49_th.jpg] som jag tycker är väldigt gulligt.
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 31-03-2010, 07:42) *
sweatingbullets.gif Själv låg jag och sov, vad spännande det måste ha varit!! Jag var så trött så jag somnade när jag tittade på fotboll, och då är det illa, så jag var tvungen att lägga mig. Undrar om tvåan var ett fuskägg? Det var väl ett annat som låg tvåa när jag tittade sist, på betryggande avstånd, och så dök detta upp ur intet. thanks.gif thanks.gif thanks.gif alla som röstat på mig! smiley_small_hug.gif

Nej, tvåan var med hela vägen - men särskilt snyggt var det ju inte...
Myosotis
CITAT (mamamaggan @ 29-03-2010, 18:18) *
Mailade till ICA häromnatten när det inte gick att rösta igen fast midnatt var passerat och de håller på och kollar för det är något som är fel.

tummenupp.gif Nu har de ställt sin klocka. Jag fick grattismailet vid midnatt.
Alba
Stort Grattis bravo.gif
Uggi
Grattis och en stor påskkram! smiley_small_hug.gif
Myosotis
smiley_small_hug.gif
pejori
CITAT (Myosotis @ 31-03-2010, 08:16) *
Tack! sweatingbullets.gif Jag vet inte riktigt... trots att man får ladda upp hur många bilder man vill känns det lite fel att vinna så mycket. Själv har jag röstat på det här ägget idag [attachment=48511:49_th.jpg] som jag tycker är väldigt gulligt.

Äsch, det är väl bara att köra på.
Man kan aldrig vinna för mycket,så ta ett till.
Större chans i den stora tävlingen också. tummenupp.gif
Meriona
Grattis grattis grattis! wub.gif yaay.gif

Nä nu får du ladda upp ett så att vi kan rösta på nåt nytt Myo-ägg...
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 31-03-2010, 10:49) *
Grattis grattis grattis! wub.gif yaay.gif

Nä nu får du ladda upp ett så att vi kan rösta på nåt nytt Myo-ägg...

tummenupp.gif
pejori
Det här fick min röst idag.
Ett vackert ägg.
[attachment=48517:73_sc.jpg]
Verkar inte vara lika många ägg i år, så dom kanske är bättre på, att komma åt fuskarna som stjäl andras ägg. tummenupp.gif
Meriona
ÄGG ÄGG MERA ÄGG! Kom igen Myo, det är bortkastat att inte ha ett ägg att rösta på! innocent.gif
netha
Röstade på den med noter när jag inte hittade något från Myosotis
Myosotis
Det kommer nog ett Myomammaägg till i morgon, hon skulle leta fram ett så ska jag fota.
netha
CITAT (Myosotis @ 31-03-2010, 23:15) *
Det kommer nog ett Myomammaägg till i morgon, hon skulle leta fram ett så ska jag fota.

tummenupp.gif
Meriona
Då håller vi tummarna för att hon hittar det. smile.gif
Nostalgia
yaay.gif GRATTIS Myosotis smiley_small_hug.gif blomma.gif

Hoppas det kommer ett Myomamma ägg att rösta på yes.gif

Myosotis
Tack smiley_small_hug.gif

Hon plockade ut tre favoriter. Jag tycker nog allra mest om magnoliaägget, vad tycker ni?

[attachment=48560:Magnolie.jpg] [attachment=48561:Osterglocken.jpg] [attachment=48562:schwarz.jpg]
pejori
CITAT (Myosotis @ 01-04-2010, 10:24) *
Tack smiley_small_hug.gif

Hon plockade ut tre favoriter. Jag tycker nog allra mest om magnoliaägget, vad tycker ni?

[attachment=48560:Magnolie.jpg]

Den!!! tummenupp.gif
hattstugan

Instämmer! Ni är så himla duktiga!!

Lycka Till och Glad Påsk till er Båda!
Meriona
Ja magnolian blir fin!
Aqvakul
Magnolian! wub.gif
Myosotis
Okej, då får det bli den, fast en solig bild som mamma tyckte bättre om. tummenupp.gif
Aqvakul
röstat..
hattstugan

Både jag och dottern röstat!
pejori
Det var fint. Röstat här med. tummenupp.gif
Meriona
Röstat så klart!

Såg ni bebisen som nån laddat upp? Varför gör man så?
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 01-04-2010, 12:59) *
Såg ni bebisen som nån laddat upp? Varför gör man så?

Helt obegripligt!
Myosotis
Nej det hade jag inte sett. Usch vad osmakligt.
Meriona
Jag anmälde det, det kändes inte bra att de kallade den lille för "stort ägg". sad.gif
Aqvakul
Jag har också anmält det..
Myosotis
Jag funderade också på att anmäla, man undrar ju om det är en förälder med konstig humor eller om det inte ens är insändarens barn?!
Meriona
Ja man vet inte, det finns konstigt folk.
pejori
CITAT (Meriona @ 01-04-2010, 13:02) *
Jag anmälde det, det kändes inte bra att de kallade den lille för "stort ägg". sad.gif

Rent ut sagt för dj***igt. thumbdown.gif
Anmält här också. crying.gif
Alba
Röstat på Magnolia - så klart!

Länk till röstning
Chamomille
CITAT (Alba @ 01-04-2010, 16:47) *
Röstat på Magnolia - så klart!

Länk till röstning

tummenupp.gif
Uggi
Röstat.
vitavargen
Röstat
Meriona
Röstat igen, men idag blir det kanske ingen vinst, det är två ägg som har över 200 röster! Men man kan ju alltid hoppas! smile.gif
Aqvakul
Barnbilden är fortfarande kvar - skandal!
netha
Vi har röstat på Magnolian. tummenupp.gif

Barnbilden borde aldrig lagts upp på sidan.
Dålig stil av ICA thumbdown.gif
Biggan_
Nu har jag lagt min andra röst på Myomammas ägg! tummenupp.gif Jättefint ägg!
Aqvakul
röstat på Magnolia och anmält barnbilden igen..
Myosotis
Jag har också anmält men barnbilden är kvar.
Red Top
Har oxå röstat på din mammas ägg förstås! kompiskram.gif

På tal om bebisbilden.

Har ingen tänkt på att det kan ligga mycket kärlek bakom. Ett litet ägg, som möter en spermie, växer till sig, blir större och större och äntligen kommer till världen, som ett stort ägg.

Många av oss som fått barn hade väl namn på det lilla livet som växte inne i magen. Så varför inte kalla det för 'Ägget'.

Vårt första barn gick under namnet 'Krabaten'. wub.gif

Krabaten

hattstugan

Har röstat på det vackra Magnolia-ägget! Nu på 3:e plats!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon