Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
netha
Nog måste väl finnas några som har mobilt internet och kan rösta fler ggr ...
jag kan bara rösta en gång/dag sad.gif

Skynda alla ni som ännu kan ge Magnolian en röst bravo.gif
Anma
Magnolian har trillat ner på tredje plats. crying.gif
hattstugan

Jo det andra ägget har kommit som en kanon nu sista 30 min!
vitavargen
Påminnelse
hattstugan

Ledande ägg har nu över 500 röster!!
Aqvakul
Intressant hur man har kunnat generera så många röster på en timme på ett så alldagligt ägg..

Detta är knappast en skönhetstävling, utan snarare en uppvisning i datakunskap..
vitavargen
Hörde att det finns ett program som gör ens IP anonym på nätet. Undrar om det är en sådan väg som ledde det ägget fram till 300 röster på en timme.
mamamaggan
Man kan säkert manipulera sig till vinst .
Red Top
Tråkig avslutning på en tävling, som annars verkade gå just till hela vägen. angry.gif thumbdown.gif

Förra året var det ju värre. Då användes ju samma trick i stort sett dagligen. Det är ju uppenbart att det inte går att genomföra den här typen av tävlingar, med röstning via nätet, utan att någon faller för frestelsen att fuska rejält.

Det är kanske tur att våra politiska val inte genomförs via nätet. giggle.gif
Myosotis
Oj, här hände det grejer i natt. Sist jag tittade låg mammas ägg etta. Synd att det fuskas, det finns många fina ägg som aldrig har en chans, jag tänker fortfarande på drakägget från i fjor.
Men vi är mer än nöjda naturligtvis, tack än en gång för alla röster! rose.gif thanks.gif rose.gif
*Stintan*
Tja det har ju uppmanats till fusk även i den här tråden och nog finns här en del som röstat mer än en gång per dag.

Grattis Myosotis till de vinster du fick, dina ägg är jättefina!
Meriona
Ja jag har röstat två gånger de dagar jag haft chansen. Men inte tvåhundra...

blomma.gif Grattis Myo och -mamma!
ängsvädd
Stort grattis Myo o Myomamma till vinsterna - det är ni väl värda rose.gif blomma.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon