Sidor: 1, 2, 3
Tottes matte
CITAT (Aqvakul @ 27-05-2010, 16:07) *
Jag tycker att det är klart olyckligt att ändra i efterhand i inlägg.

Särskilt knepigt blir det om man ändrar i inledningsinlägget.

Tråden blir ju helt förryckt när det svaras på ett inlägg om en papegoja, medan det nu handlar det plötsligt om en hund.

Ibland skriver man lite dumt, men det får man faktiskt stå för.

hej Aqvakul, naughty.gif har inte tänkt att stå för andras skitsnack, jag ändrar vad jag vill oberoende vad ni har för åsikter. Alla har väl samma frihet, eller ..... confused.gif fr, Mollys matte

CITAT (Gertie @ 27-05-2010, 14:54) *
CITAT (Kryddan03 @ 16-05-2010, 20:22)
Jag förstår inte rikigt. Du säger att din papegoja tillhör släkten "grå jaco och kakaduorna". Papegojor delas upp i två familjer där grå jako tillhör familjen äkta papegojfåglar och kakaduor till just familjen kakaduor. Den kan inte tillhöra båda då släkten är underordnade familjer. Vad är det för papegoja du har?
till Kryddan03,

du som vet papegojsläkterna så bör du inte dömma mig för att du inte får ett rätt artnamn direkt. Denna fågel är så sällsynd att jag har fått gå till engelska saiter arr hitta info om den. den har inte funnits i Sverige under en lång tid. rena turen att någon hade fått en unge för mycket, men ville vara anomym, så jag fick inte mer info. döm inte andra med dina beska och ruffiga uttalanden eller är du den som vet allt?????
Jag förstår mycket väl att hon plockade bort allt svammel om gojan.
Det är en: CITAT: "Forpus Coelestis, släkte; Forpus och även kallad för Pacific Parrolet, papegojfåglar." Men det är INTE Lesson´s sparvpapegoja. Den är 3 gånger så stor och har tofs.

Kryddan 03, du får hålla dina lektioner om fåglar med någon annan om du är så säker (misstänker att du ljuger) om dina åsikter. Visst var den papegojan rätt ruggig, ucsh fy .... giggle.gif fr. Mollys husse

CITAT (Gertie @ 27-05-2010, 14:01) *
Kan inte andarna tala om för dig att det du ser på fågelns fot är en ring?
Det betyder att fågeln är ringmärkt och att det har lämnats ut ett uppfödarbevis
i samband med försäljningen. (Tydligen seriösa uppfödare.)
Du har uppenbarligen inte fått något uppfödarbevis med din fågel.
Jag tycker att det luktar skumt att köpa en fågel och inte ens få veta vad det är för art.

Får mig att tänka på alla de stackars insmugglade hundar som säljs utan
stamtavla på Blocket.

Visst Gerdie, .... angel_not.gif jag menade inte ringen utan den yttersta tån, men skit samma! .... thumbdown.gif visst kan det lukta skumt att köpa en fågel och inte veta mer om dem, men den sk. svarta handeln är rätt bra att ha också i andra sammanhang.. heh heee .... angel_not.gif Tottes matte

CITAT (*Stintan* @ 27-05-2010, 13:11) *
Fattar ingenting jag men det är kanske inte meningen. Tycker fågeln ser jättefin ut men jag kan inget om gojor. Lätt att det blir missförstånd om man är otydlig när man skriver.

Stintan, du fattar inget .... confused.gif vad bra om du skulle hålla dig undan det som du inte får någon respons av. Du har ju så lätt att missförstå precis som den ruggiga pippin ycsh ... thumbdown.gif fr. mollys matte
Aqvakul
CITAT (Tottes matte @ 28-05-2010, 17:37) *
hej Aqvakul, naughty.gif har inte tänkt att stå för andras skitsnack, jag ändrar vad jag vill oberoende vad ni har för åsikter. Alla har väl samma frihet, eller ..... confused.gif fr, Mollys matte

Hoppas att du då samtidigt är medveten om att du sänker din trovärdighet...
Tottes matte
CITAT (Gertie @ 27-05-2010, 14:54) *
CITAT (Kryddan03 @ 16-05-2010, 20:22)
Jag förstår inte rikigt. Du säger att din papegoja tillhör släkten "grå jaco och kakaduorna". Papegojor delas upp i två familjer där grå jako tillhör familjen äkta papegojfåglar och kakaduor till just familjen kakaduor. Den kan inte tillhöra båda då släkten är underordnade familjer. Vad är det för papegoja du har?
till Kryddan03,

du som vet papegojsläkterna så bör du inte dömma mig för att du inte får ett rätt artnamn direkt. Denna fågel är så sällsynd att jag har fått gå till engelska saiter arr hitta info om den. den har inte funnits i Sverige under en lång tid. rena turen att någon hade fått en unge för mycket, men ville vara anomym, så jag fick inte mer info. döm inte andra med dina beska och ruffiga uttalanden eller är du den som vet allt?????
Jag förstår mycket väl att hon plockade bort allt svammel om gojan.
Det är en: CITAT: "Forpus Coelestis, släkte; Forpus och även kallad för Pacific Parrolet, papegojfåglar." Men det är INTE Lesson´s sparvpapegoja. Den är 3 gånger så stor och har tofs.

Till Kryddan,
Du får nog ge katten i med dina papegojlektioner, är sååå jä...la trött på alla Bessewisser....Mollys hund
Tottes matte
CITAT (Meriona @ 27-05-2010, 14:43) *

Varför har du bytt ut ditt första inlägg kan man ju fråga sig? Till att handla om en hund istället för en fågel?

Hej Meriosa,
Vad snackar du om? det finns ju en hund också, men jag har inte tagit med den för det första var ju fågelboet och sedan handlade det om min lilla "oäkting" till fågel. får jag inte ta upp något om min hund? Va konstigt!
confused.gif Tottes och Mollys matte
Aqvakul
CITAT (Tottes matte @ 28-05-2010, 18:48) *
Hej Meriosa,
Vad snackar du om? Jag vill ju ha råd vid bilköpet, har ingen hund eller fågel på tal --- confused.gif Konstiga frågor man får .....Mattes Molly

Nu har du bytt ut ditt inledningsinlägg igen. Antingen är du väldigt förvirrad eller så driver du med oss. Ditt beteende är i vilket fall som helst klart störande. Jag skickar ett meddelande till Göran och ber honom titta på denna tråden.
Meriona
CITAT (Tottes matte @ 28-05-2010, 18:48) *
Hej Meriosa,
Vad snackar du om? Jag vill ju ha råd vid bilköpet, har ingen hund eller fågel på tal --- confused.gif Konstiga frågor man får .....Mattes Molly

Men du, du vet väl att alla kan se tillbaka och att dina originalinlägg finns citerade? Åtminstone sen du ändrade det första gången... confused.gif

Och jag tycker det är väldigt ledsamt att du nu gjort den här tråden till en livsuppgift när du citerar samma inlägg 3-4 gånger hela tiden med nya fantasifulla anklagelser, inte bara mina inlägg utan även de andras. Vi andra försöker avsluta, men du bara hakar upp dig.

Anki på Öland
CITAT (Aqvakul @ 28-05-2010, 19:03) *
Nu har du bytt ut ditt inledningsinlägg igen. Antingen är du väldigt förvirrad eller så driver du med oss. Ditt beteende är i vilket fall som helst klart störande. Jag skickar ett meddelande till Göran och ber honom titta på denna tråden.

Bra, hoppas han tar bort hela tråden!
Tottes matte
CITAT (Anki på Öland @ 28-05-2010, 22:17) *

Det är ju sjutton också att det NU fastnas på TRÅDEN, har ni inte annat att göra?

Jag började som nybörjare, men fick inte mycket till hjälp, men de som har hjälpt mig, får mitt tack och respekt.
Jag är på inget sätt rubbad, men har en förmåga som kanske stör dem som inget fattar. Visst har jag haft mitt lilla roliga, så det finns inte mer att tillägga än att gå på andra trådar och lämna mig ifred, det är väl inte för mycket begärt, eller angel_not.gif Jag bryr mig inte heller om det som vissa menar , att flagga detta hos någon, för vad tror ni för att få till hjälp där? angel_not.gif Jag erkänner att det har varit intressant att se hur folk reagerar, men jag har inte kallat någon me fula namn, som jag själv har blivit kallad för. Jag sjunker inte till den nivån.
Att jag bytt bort mitt första inlägg beror på att så många har gett sig på mig, men det tar jag som bull skit, för kan ni inte ens hålla sams på en tråd, vilket jag har bevisat när jag har bytt ämne, så då är det ingen trädgårdsforum eller småsnack längre. Det finns många goa svar jag har fått av andra och det uppskattar jag men nu sitter det en kråka på denna tråd, så dags att lägga av, har fått nog av vissa av er .... whistling.gif fr. Tottes matte.
Tottes matte
CITAT (Aqvakul @ 28-05-2010, 19:03) *

OK, Agvakul, gör vad du vill och hoppas att det får dig att lugna ner dig, så att man slipper bli bedömd som du utpekar mig "väldigt förvirrad" , som inte stämmer men det andra kan till en viss del under provokation av mig stämma just för stunden.
sök hjälp om du känner dig störande, kanske skulle du lära dig mera av livet än att ge nervärderade namn till mig som du inte ens känner.
Jag rår inte för att det gick snett i början av tråden, jag kunde inte fixa bilderna av fåglarna, ska jag straffas för det? då är ni kanska så småskurna, men det har ni rätt och vara, precis som jag har rätt att vara den som ni inte känner. Jag har inte visat mig som jag är pga att snacket blev snett och vad har jag för nytta av det, det kan man fråga ..... angel_not.gif Mollys matte
Tottes matte
CITAT (Anki på Öland @ 28-05-2010, 22:17) *

Anki på Öland ....Vad bra, äntligen har ni fattat ett klokt beslut! tummenupp.gif det vore en stor lättnad att inte bli attackerad av vissa personer. det finns inte ens andledning att ha detta kvar! Bravå .....slipper finna mig i att bli hela trådens hackcyckling! whistling.gif Bra beslut, instämmer och säger adjö ....
*Stintan*
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 11:10) *
Det är ju sjutton också att det NU fastnas på TRÅDEN, har ni inte annat att göra?

Jag började som nybörjare, men fick inte mycket till hjälp, men de som har hjälpt mig, får mitt tack och respekt.
Jag är på inget sätt rubbad, men har en förmåga som kanske stör dem som inget fattar. Visst har jag haft mitt lilla roliga, så det finns inte mer att tillägga än att gå på andra trådar och lämna mig ifred, det är väl inte för mycket begärt, eller angel_not.gif Jag bryr mig inte heller om det som vissa menar , att flagga detta hos någon, för vad tror ni för att få till hjälp där? angel_not.gif Jag erkänner att det har varit intressant att se hur folk reagerar, men jag har inte kallat någon me fula namn, som jag själv har blivit kallad för. Jag sjunker inte till den nivån.
Att jag bytt bort mitt första inlägg beror på att så många har gett sig på mig, men det tar jag som bull skit, för kan ni inte ens hålla sams på en tråd, vilket jag har bevisat när jag har bytt ämne, så då är det ingen trädgårdsforum eller småsnack längre. Det finns många goa svar jag har fått av andra och det uppskattar jag men nu sitter det en kråka på denna tråd, så dags att lägga av, har fått nog av vissa av er .... whistling.gif fr. Tottes matte.

Ditt "tack och respekt"??? Pyttsan det enda du gjort är att spy ur dig påhopp och elakheter, till och med till såna som inte ens skrivit i dina trådar eller tilltalat dig med ett enda inlägg. En förbaskat otrevlig attityd och inget annat även till den som försökt hjälpa dig i all välmening.

Hoppas du får en bättre dag idag än igår!
Tottes matte
CITAT (*Stintan* @ 30-05-2010, 12:04) *
Ditt "tack och respekt"??? Pyttsan det enda du gjort är att spy ur dig påhopp och elakheter, till och med till såna som inte ens skrivit i dina trådar eller tilltalat dig med ett enda inlägg. En förbaskat otrevlig attityd och inget annat även till den som försökt hjälpa dig i all välmening.

Hoppas du får en bättre dag idag än igår!

hej "Stintan", Det är ju just det jag menar, läsa ditt inlägg visar rakt av vad du är gjort av! thumbdown.gif
Det har varit rätt underhållande i vissa fall under trådens gång och jag har fått många bra skratt när jag har med flit vänt på något, men inte menat illa, men ingen har fattat det fina i kråksången, tyvärr, aldra minst du som jagar mig i andra ställen än här. Vem vet, du är född sån. och jag som den jag är, vad gör man åt det?
Jag har fått tillräckligt skit i denna forum, men det biter inte på mig, även det går att vända tillbaks rätt finurligt, men nån tack till dig var det inte, ville bara inte bry mig mera. Jag har må du tror, läst igenom hela denna forum och jag hittar ingenstans att jag spyr ut elakheter, det behöver jag inte, ni är ju så bra i den punkten och det går inte ihop med mitt rätta sätt att vara.
kolla andra svar i olika forum jag skrivit... det finns inget att anmärka på! angel_not.gif Jag har haft nog med trista personer att göra, men i arbetslivet är det jag som får dem att fatta det hela rätt och sedan finns det helt hopplösa där ute som man vill inte ens se (menar bara allmänt --- gäller inte denna tråd).
Visst, jag tillhör en klass för sig som inte finns så många i denna avlånga land, men det hör inte hit.
Det är rätt komiskt hur folk kan reagera i skydd av datorskärm, detta var min första upplevelse av det, för jag brukar endast skriva mail till mina närä och kära i båda andra nordiska länder. Oroa inte, alla mina dagar är så bra som jag vill.
crying.gif Mollys matte
Tottes matte
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 12:50) *
hej "Stintan", Det är ju just det jag menar, läsa ditt inlägg visar rakt av vad du är gjort av! thumbdown.gif
Det har varit rätt underhållande i vissa fall under trådens gång och jag har fått många bra skratt när jag har med flit vänt på något, men inte menat illa, men ingen har fattat det fina i kråksången, tyvärr, aldra minst du som jagar mig i andra ställen än här. Vem vet, du är född sån. och jag som den jag är, vad gör man åt det?
Jag har fått tillräckligt skit i denna forum, men det biter inte på mig, även det går att vända tillbaks rätt finurligt, men nån tack till dig var det inte, ville bara inte bry mig mera. Jag har må du tror, läst igenom hela denna forum och jag hittar ingenstans att jag spyr ut elakheter, det behöver jag inte, ni är ju så bra i den punkten och det går inte ihop med mitt rätta sätt att vara.
kolla andra svar i olika forum jag skrivit... det finns inget att anmärka på! angel_not.gif Jag har haft nog med trista personer att göra, men i arbetslivet är det jag som får dem att fatta det hela rätt och sedan finns det helt hopplösa där ute som man vill inte ens se (menar bara allmänt --- gäller inte denna tråd).
Visst, jag tillhör en klass för sig som inte finns så många i denna avlånga land, men det hör inte hit.
Det är rätt komiskt hur folk kan reagera i skydd av datorskärm, detta var min första upplevelse av det, för jag brukar endast skriva mail till mina närä och kära i båda andra nordiska länder. Oroa inte, alla mina dagar är så bra som jag vill.
crying.gif Mollys matte

Hej alla!
Jag vill bli av med denna länk av skit och kunna ha kontakter som ger mig mer än bara fula benämningar och allmänt hackande på min vara el. ikke vara.
Jag är inte skylldig till någon så jag vill slippa er i fortsättningen. thumbdown.gif tottes molly
Aqvakul
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 15:56) *
Hej alla!
Jag vill bli av med denna länk av skit och kunna ha kontakter som ger mig mer än bara fula benämningar och allmänt hackande på min vara el. ikke vara.
Jag är inte skylldig till någon så jag vill slippa er i fortsättningen. thumbdown.gif tottes molly

Ingen tvingar dig väl att skriva här? Det är mest du som gapar. Vi andra har fullt upp med att förstå vad du menar....
Tottes matte
CITAT (Meriona @ 28-05-2010, 21:29) *
Men du, du vet väl att alla kan se tillbaka och att dina originalinlägg finns citerade? Åtminstone sen du ändrade det första gången... confused.gif

Och jag tycker det är väldigt ledsamt att du nu gjort den här tråden till en livsuppgift när du citerar samma inlägg 3-4 gånger hela tiden med nya fantasifulla anklagelser, inte bara mina inlägg utan även de andras. Vi andra försöker avsluta, men du bara hakar upp dig.

Meriona, .... angel_not.gif det är inte min uppgift på nåt vis. Ni återkommer idelligen, även om ni skriver att ni försöker avsluta. ... Hur ska ni ha det? Jag bryr mig inte vad som kan ses och ikke ses, har ingenting att känna mig skylldig för. detta handlar ju husdjur, kan inte min hund få plats, när min fågel snackades totalt sönder och samman...... thumbdown.gif Visst, jag har ett rikt liv, både verbalt och kunskapsmässigt, men det ska väl inte hindra mig att svara på inlägg? Att du anglagar mig för att jag skulle repetera, är ju i så fall en naturlig sak när det frågas om och igen samma saker ......Jag sitter bra, behöver ikke haka upp mig på nåt om man blir bemött med vanlig sund förnuft. ..... tummenupp.gif fr. Tottes matte
Tottes matte
CITAT (Aqvakul @ 30-05-2010, 15:59) *
Ingen tvingar dig väl att skriva här? Det är mest du som gapar. Vi andra har fullt upp med att förstå vad du menar....

Aqvakul, .... det vet jag, men det är jag som väljer vart jag vill skriva och om ni inte fattar så håll tyst då! det är mer klokare att ni ger er energi till andra som vill ha råd i diverse saker. Om du tror att jag bara gapar, fattar du inte vitsen med det hela. Det är så lätt att ge sig på mig för du el. annan har inte en susning vad det hela handlar om. .... Det är nåt jag behåller för mig själv..... sleeping.gif Mollys matte
Tottes matte
CITAT (Aqvakul @ 28-05-2010, 18:05) *
Hoppas att du då samtidigt är medveten om att du sänker din trovärdighet...

Hej Aqvakul, .... jag bryr mig inte om vad ni tycker om och inte, för jag ger f...an i era värderingar pga att ni har redan bekännt färg vad ni är för några. Men även den rasen, f´låt, folk finns och har sin egenvärde nånstans, men var, det har jag listat ut. Jag behöver inte bevisa något för denna tråd och ni några som ännu fortsätter med det, säger mig en hel del .... giggle.gif Mollys matte

[quote name='Tottes matte' date='30-05-2010, 17:04' post='1233280']
Hej Aqvakul, .... jag bryr mig inte om vad ni tycker om och inte, för jag ger f...an i era värderingar pga att ni har redan bekännt färg vad ni är för några. Men även den rasen, f´låt, folk finns och har sin egenvärde nånstans, men var, det har jag listat ut. Jag behöver inte bevisa något för denna tråd och ni några som ännu fortsätter med det, säger mig en hel del .... giggle.gif Mollys matte
Jag har ett stort ego, den hoppar man inte på med dessa små ofina försök ni gör, mer behövs det .... giggle.gif Mollys och Tottes matte
Alexander-VG-zon3
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 16:56) *
Det är så lätt att ge sig på mig för du el. annan har inte en susning vad det hela handlar om. .... Det är nåt jag behåller för mig själv..... sleeping.gif Mollys matte

ingen har väl gett sig på dig ?

i denna tråd
http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=98942&hl=

tycker jag mer att du är inställd på att missförstå och att vara offensiv. känns så i denna tråd att du nästan vill att det ska gå så. jag tyckte faktiskt du vara ganska dum mot Myo att anklaga och att förlöjliga nicket vilket du har gjort andra också.

förövrigt håller jag med dig att jag inte har någon susning om vad det handlar om. får samma känsla här att du antingen vill du skoja med oss eller att tråden ska spåra ur, liksom vem citerar samma person/inlägg flera gånger om med olika toner, ena gången tack och trevlig andra gången irriterad och sur. du har ju själv förstört och gjort den rörig och förvirrad.
Tottes matte
CITAT (flaxss @ 30-05-2010, 18:12) *
ingen har väl gett sig på dig ?

i denna tråd
http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=98942&hl=

tycker jag mer att du är inställd på att missförstå och att vara offensiv. känns så i denna tråd att du nästan vill att det ska gå så. jag tyckte faktiskt du vara ganska dum mot Myo att anklaga och att förlöjliga nicket vilket du har gjort andra också.

förövrigt håller jag med dig att jag inte har någon susning om vad det handlar om. får samma känsla här att du antingen vill du skoja med oss eller att tråden ska spåra ur, liksom vem citerar samma person/inlägg flera gånger om med olika toner, ena gången tack och trevlig andra gången irriterad och sur. du har ju själv förstört och gjort den rörig och förvirrad.

hej Flaxss,

Det fina i kråksången är att jag fick inte fram i början foton och sedan fanns det väldigt mycket olika tyckande om min fågel, men det får ju de ha, men när det hoppasrpå mig så..... jag har inte lätt att bli arg, alldeles för bortkastad tid, men jag har en förmåga att leka med olika åsikter och vrida och vända på dem. detta ingår i min krets av vänner när vi är på riktigt gott humör, så det blir ingen ända på diskussionerna och till slut vet vi inte vad vi hade att diskutera .... detta hör till viss grupp av akademiker som kan konsten att snacka om ingenting. Väldigt underhållande om man fattar finessen i det, man kan ha hur hårda diskussioner, men trots det ligger det på ett plan där ens egen privata åsikt inte kommer fram och ingen känner sig det minsta underlägsen av varanda. Det leder inte till osämja mellan oss och vi har umgåtts mycket länge. en av mina vänner syns ibland på TV vid olika krissituationer där han är den högste i det ämbete trots att han inte har ena foten i graven på länge. Förstår du? Min mening har inte varit att utöva detta, men vissa är ju så .... att de tror varje bokstav, och då kommer jag i gång.... De känslor som du har läst, stämmer inte, man kan verka hur sur som helat men vrida sig av skratt. Men nu har detta tjänat sitt syfte och jag måste hålla mig på "svenssons" nivå om jag frågar nåt eller ger råd. Det var nu en erfarenhet att det finns folk och folk ... Mollys matte
Anki på Öland
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 19:32) *
.........................en erfarenhet att det finns folk och folk ... Mollys matte

Den erfarenheten har vi alla fått göra.............. thumbdown.gif
Tottes matte
CITAT (Anki på Öland @ 30-05-2010, 19:57) *
Den erfarenheten har vi alla fått göra.............. thumbdown.gif

Va Bra Anki, alltid lär man något nytt och man kan ha roligt under tiden man lär sig .... giggle.gif det var rätt åt er som fastnade i mitt nät!!!!! heh! giggle.gif Mollys Totte
*Stintan*
Märklig anledning till att bli medlem på ett trädgårdsforum. Du skulle nog passa på ett Araneaeforum thumbdown.gif
anne-li i olofstorp
"Tottes Matte", jag brukar inte lägga mig i trådar som spårat ur, men nu känner jag att den tråden i småprat som handlar om "troll" fått en helt ny innebörd!!!! Hoppas du åker ut från Odla med huvet före!!!! Och om inte, att du blir bemött med total tystnad!!!! Det här är det värsta jag sett!!!!
PeterDeleter
Aqvakul--->

I dom forum jag är och har varit admin brukar jag när en tråd "går överstyr" låsa den. Sen kan man som admin gå in och kommentera i ett inlägg. Givetvis ska detta synas med tex. "edit:" i rött tex. Stänga av ett nick viss tid är också en lösning men brukar innebära att personen dyker upp med nytt och det eskalerar. Jag gissar att du har dessa rättigheter.

Keep up the good work!

smile.gif
Aqvakul
CITAT (PeterDeleter @ 31-05-2010, 08:21) *
Aqvakul--->

I dom forum jag är och har varit admin brukar jag när en tråd "går överstyr" låsa den. Sen kan man som admin gå in och kommentera i ett inlägg. Givetvis ska detta synas med tex. "edit:" i rött tex. Stänga av ett nick viss tid är också en lösning men brukar innebära att personen dyker upp med nytt och det eskalerar. Jag gissar att du har dessa rättigheter.

Keep up the good work!

smile.gif

Rent tekniskt så kan jag göra det, men mitt uppdrag inskränker sig till att ta bort spam. Jag har mailat till Göran (två gånger) och bett honom ta tag i det....
skogstroll
CITAT (Aqvakul @ 31-05-2010, 08:55) *
Rent tekniskt så kan jag göra det, men mitt uppdrag inskränker sig till att ta bort spam. Jag har mailat till Göran (två gånger) och bett honom ta tag i det....

jag tror det vore bra om du fick ok att ta bort såna här uppenbara tramstrådar som bara förstör för Odla, ger ju ingen vidare reklam heller... smile.gif du är ju en trevlig person med koll på läget tummenupp.gif
Orkidétjuven
Lås tråden.
Anki på Öland
TS är nu gäst....
Anki
*Stintan*
Skönt! Det är nog bra för hennes eget bästa också.
fuchsian
CITAT (Orkidétjuven @ 31-05-2010, 09:59) *
Lås tråden.

Hör och Häpna!
Varför finns det inte en enda rakryggad person och inte flera som småsmyger bland detta trädgårsdland?.... där smyger det av sniklar, kanske.....
fuchian
fuchsian
CITAT (Tottes matte @ 27-05-2010, 11:16) *
Hej du Myosotis ..... blink.gif det börjar gå troll i det hela. -cry-.gif fr. Tottes matte

CITAT (Tottes matte @ 26-05-2010, 11:58) *
Hej Ängsvädd ..... smiley_small_hug.gif inget illa ment, nästan alla har varit med tillsammans med mina fåglar.
Jag vet att du menar väl och det är jag tacksam om .... thanks.gif Jag har en annan medlem som varit med i denna diskussion och vi försöker få bilderna till henne. Om inget annat funkar, skickar jag CD till henne och hon kan dessa grejer.
Jag kan väl återkomma, för jag har så väldans ont i .... just där! giggle.gif fr. Totter matte

CITAT (Tottes matte @ 27-05-2010, 16:28) *
Meriona,

Det är väl tillåtet ändra sina egna skrivelser utan att be om lov. Av vem

CITAT (Tottes matte @ 27-05-2010, 12:26) *
hej Anki på Öland, .... tummenupp.gif OK, fattar meningen.

CITAT (Tottes matte @ 26-05-2010, 11:58) *
Hej Ängsvädd ..... smiley_small_hug.gif inget illa ment, nästan alla har varit med tillsammans med mina fåglar.
Jag vet att du menar väl och det är jag tacksam om .... thanks.gif

????
Alba
CITAT (Tottes matte @ 27-05-2010, 11:16)
Hej du Myosotis ..... det börjar gå troll i det hela. fr. Tottes matte

CITAT (Tottes matte @ 26-05-2010, 11:58)
Hej Ängsvädd ..... inget illa ment, nästan alla har varit med tillsammans med mina fåglar.
Jag vet att du menar väl och det är jag tacksam om .... Jag har en annan medlem som varit med i denna diskussion och vi försöker få bilderna till henne. Om inget annat funkar, skickar jag CD till henne och hon kan dessa grejer.
Jag kan väl återkomma, för jag har så väldans ont i .... just där! fr. Totter matte

CITAT (Tottes matte @ 27-05-2010, 16:28)
Meriona,

Det är väl tillåtet ändra sina egna skrivelser utan att be om lov. Av vem

CITAT (Tottes matte @ 27-05-2010, 12:26)
hej Anki på Öland, .... OK, fattar meningen.

CITAT (Tottes matte @ 26-05-2010, 11:58)
Hej Ängsvädd ..... inget illa ment, nästan alla har varit med tillsammans med mina fåglar.
Jag vet att du menar väl och det är jag tacksam om ....

CITAT (fuchsian @ 01-12-2010, 15:05) *
????

Inte för att jag fattar vad du menar .............du frågar dig själv alltså confused.gif
fuchsian
HOPPSAN,Så blir det när man ägnar sig åt att läsa om djur.

OBS; ---- detta har hamnat fel när jag rotade runt i mina trådar ----- inget att bry er om, men kan inte fatta att det poppade upp. Det var inte meningen.
Kanske är det ---- FORUMSSPÖKET ?????? ... Fuchsian.....
Alba
CITAT (fuchsian @ 01-12-2010, 18:09) *
HOPPSAN,Så blir det när man ägnar sig åt att läsa om djur.

OBS; ---- detta har hamnat fel när jag rotade runt i mina trådar ----- inget att bry er om, men kan inte fatta att det poppade upp. Det var inte meningen.
Kanske är det ---- FORUMSSPÖKET ?????? ... Fuchsian.....

Förmodligen whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon