Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 17-06-2010, 18:47) *
Men du pysen. Har du inget vettigt att skriva?

rotfl.gif rotfl.gif
herkules
Men du pysen. Har du inget vettigt att skriva?

Anma
Så söta ni är allihopa. smile.gif
vitavargen
CITAT (Chamomille @ 17-06-2010, 18:36) *
... Nu ligger jag på ryggen!!! ....

Jag är glad att du fattar det lilla minsta, för damer som hör till Rudas harem brukar inte fatta någonting. Den enda rollen som du haft i denna tråd är att spela en riktigt Haremdam.
Chamomille
CITAT (vitavargen @ 17-06-2010, 19:30) *
Jag är glad att du fattar det lilla minsta, för damer som hör till Rudas harem brukar inte fatta någonting. Den enda rollen som du haft i denna tråd är att spela en riktigt Haremdam.

rotfl.gif Tack för ännu ett skratt.
vitavargen
Men du pysen.

Den vokabulären är en haremdams.
gnon49
CITAT (vitavargen @ 17-06-2010, 18:18) *
Du verkar eftersträva speglosan svammel. Jag kan inte lova dig det. Din likasinnade gubbe(Ruda) är stormästare på det.

Jamen du vill allt överta titeln, inte sant. jag röstar på dig. Främst för dina ovanligt djupa och välanalyserade politiska inlägg???????. Vem är Ruda förrresten?
Red Top
Finns det två meningslösa trådar nu? confused.gif crazy.gif

giggle.gif
Chamomille
CITAT (vitavargen @ 17-06-2010, 19:33) *
Den vokabulären är en haremdams.

Men jösses vad du hittar på roliga saker biggrin.gif
vitavargen
CITAT (Huggorm @ 17-06-2010, 00:05) *
Dom stör näringsverksamhet och förstör därmed lönsamheten, och dessutom förstör dom fiskeredskap med hjälp av sten de dumpat i havet. ......

(ursäkta att det rdöjde lite grann, jag höll på att moppa Forumsgolvet med Khejkhen och dess haremkvinna)

Nu till det vi höll på med:
Om du haft 50 aktier fler än vad Wallenberg och Invar Kamprad tillsammans har, skulle jag tagit emot sådana resonemang från dig, men nu vill jag inte göra det. Beskymra dig inte.
*Stintan*
Jösses wacko.gif
Gossen Ruda
Det här blir bättre och bättre.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
a0a.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Chamomille
Fniss... Inte bara fniss... rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Gita
CITAT (herkules @ 17-06-2010, 16:08) *
jag som egentligen inte gillar människor, tycker att stockholmare överlag är väldigt trevliga, vet precis vilken sida man ska gå på, lämnar plats i rulltrappor, väntar i dörren t tuben och sköter sina mobilsamtal utan att störa andra, tänk så olika man kan uppleva samma stads invånare. smile.gif
älskar sthlm! wub.gif

Varför gillar du inte människor?
Gita
Chamomille
Är Stockholmare inte människor?
Bengalow
Visst är dom människor, men en mycket speciell sort, som inte finns någon annan stans. Rätt självupptagna, geografiskt sett. De av dom som sett andra delar av landet Sverige har blivit lite mer ödmjuka i sin inställning till övriga människor.
gnon49
CITAT (vitavargen @ 17-06-2010, 19:59) *
(ursäkta att det rdöjde lite grann, jag höll på att moppa Forumsgolvet med Khejkhen och dess haremkvinna)

Nu till det vi höll på med:
Om du haft 50 aktier fler än vad Wallenberg och Invar Kamprad tillsammans har, skulle jag tagit emot sådana resonemang från dig, men nu vill jag inte göra det. Beskymra dig inte.

Där ser du, rut-avdragen gjorde att moppningen blev av till slut.
herkules
CITAT (Bengalow @ 17-06-2010, 20:34) *
Visst är dom människor, men en mycket speciell sort, som inte finns någon annan stans. Rätt självupptagna, geografiskt sett. De av dom som sett andra delar av landet Sverige har blivit lite mer ödmjuka i sin inställning till övriga människor.

äh, de flesta är ju inflyttade bönder.
*Stintan*
CITAT (gnon49 @ 17-06-2010, 20:34) *

rotfl.gif rotfl.gif
herkules
CITAT (*Stintan* @ 17-06-2010, 20:39) *
rotfl.gif rotfl.gif

var det såå kul confused.gif
Gossen Ruda
CITAT (gnon49 @ 17-06-2010, 20:34) *

Jag tycker mer att roten verkar avdragen. Ärligt talat folks, även om en person är invandrare eller flykting från Iran eller däromkring, KAN man verkligen på fullt allvar skriva sånt eller driver personen bakom nicket bara med oss???
Bengalow
Varför fråga oss, Rudis, du tolkar ju Boken som du vill i alla fall!
Gossen Ruda
CITAT (Bengalow @ 17-06-2010, 20:43) *

Käre Benga-low, nu är du snart nere på samma låga nivå som vv.
Chamomille
CITAT (Bengalow @ 17-06-2010, 20:43) *

fear.gif
gnon49
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 20:41) *
Jag tycker mer att roten verkar avdragen. Ärligt talat folks, även om en person är invandrare eller flykting från Iran eller däromkring, KAN man verkligen på fullt allvar skriva sånt eller driver personen bakom nicket bara med oss???

Han kanske vill lätta upp stämmningen. Och det har han sannerligen lyckats med. Roliga inlägg är alltid roliga inlägg.
Bengalow
Ruda, din altimeter fungerar dåligt - jag hör inte vad du skriver.
Chamomille
CITAT (Bengalow @ 17-06-2010, 20:34) *

Men du kan dra dit pepparn växer. Har du träffat mig eller min sambo?
Är du avis för att du inte har tunnelbana?
*Stintan*
CITAT (herkules @ 17-06-2010, 20:40) *
var det såå kul confused.gif

tummenupp.gif
Gossen Ruda
Jag tror bestämt att min haremsdam ilsknar till. biggrin.gif Beträffande stockholmare så är de som folk är mest, jag gjorde lumpen ihop med en massa stockholmare, har arbetskamrater som är det och det har gått och går smärtfritt. Det finns dock en del exemplar som sticker ut men de är få, mycket få. Då har jag mer emot sävliga norrlänningar men nu skall vi vara snälla.
Bengalow
Hördududu, Chamomille! Det hade säkert varit trevligt att träffa dig och din sambo, en lite stund på en trattoria med lite espresso kanske? Jag har bott i Stockholm, men man gör ju inte samma misstag två gånger. Beträffande tunnelbanan så är jag inte ett dugg avis - den får ni ha för er själv. Bara det att stå inpackade som sardiner, när någon släpper en "dagen-efter-fis..."!
Du, stockholmare finns väl inte på andra ställen. Då är så jag menade.
Anma
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 21:19) *
Jag tror bestämt att min haremsdam ilsknar till. biggrin.gif Beträffande stockholmare så är de som folk är mest, jag gjorde lumpen ihop med en massa stockholmare, har arbetskamrater som är det och det har gått och går smärtfritt. Det finns dock en del exemplar som sticker ut men de är få, mycket få. Då har jag mer emot sävliga norrlänningar men nu skall vi vara snälla.

Jo, det finns ju en och annan "bonnläpp" också som sticker ut, så lika är de Stockholmarna.
vitavargen
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 20:46) *
..... nu är du snart nere på samma låga nivå som vv.

Ingen klarar av att vara på samma låga nivå som du.

Du gnäller när hundar kissar i snön. Du förbannar dig när en ung flicka är överviktig( och inte kan passa i den bilden som tillfredställer dina vilda fantasier). Du kallar internationella miljöorganisationer för terrorister, för du vill betjäna de företagen som smutsar ner naturen, även om du gör det gratis.

Idag har oilka personer påpekat för dig att det du håller på med är äckligt, men du vägrar fatta. vi måste inte lära dig saker och ting. Ditt yrke är att förnedra andra. Kul för dig att du har en (även om bara en ) följeslagare, haremdamen.
Chamomille
CITAT (Bengalow @ 17-06-2010, 21:21) *
Hördududu, Chamomille! Det hade säkert varit trevligt att träffa dig och din sambo, en lite stund på en trattoria med lite espresso kanske? Jag har bott i Stockholm, men man gör ju inte samma misstag två gånger. Beträffande tunnelbanan så är jag inte ett dugg avis - den får ni ha för er själv. Bara det att stå inpackade som sardiner, när någon släpper en "dagen-efter-fis..."!
Du, stockholmare finns väl inte på andra ställen. Då är så jag menade.

Men du. Vi vill inte träffa dig. Och vi dricker inte espresso. Det får du göra själv.
Bengalow
Se, där sket sig den träffen!
Aqvakul
Och här roar ni er kungligt två dar i förväg. Ska jag se det som en förfest?

Som någon så riktigt påpekade så borde vi kanske lägga ner meningslösa tråden, för detta är verkligen svårslaget... biggrin.gif
Gossen Ruda
Jaja vv, har du inte fattat än att ord inte biter på mig eller andra här. Stäng nu ner datorn och gå ut och lugna ner dig lite. Tag en sväng på Lövgärdesvägen eller gå ner och svalka dig i Keillers damm. Vi hörs i morgon.
gnon49
CITAT (Aqvakul @ 17-06-2010, 21:34) *
Och här roar ni er kungligt två dar i förväg. Ska jag se det som en förfest?

Som någon så riktigt påpekade så borde vi kanske lägga ner meningslösa tråden, för detta är verkligen svårslaget... biggrin.gif

Den självdör säkert. Om nu inte någon matar den med nytt bränsle förstås. AJaj, nu lade jag in en liten pinne iallafall. duh.gif
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 21:39) *
Jaja vv, har du inte fattat än att ord inte biter på mig eller andra här. Stäng nu ner datorn och gå ut och lugna ner dig lite. Tag en sväng på Lövgärdesvägen eller gå ner och svalka dig i Keillers damm. Vi hörs i morgon.

"Speglosan vanärar endast sin upphovsman."
Gossen Ruda
CITAT (Aqvakul @ 17-06-2010, 21:42) *

"Speglosan vanärar endast sin upphovsman."

confused.gif
*Stintan*
CITAT (vitavargen @ 17-06-2010, 21:26) *
Ingen klarar av att vara på samma låga nivå som du.

Du gnäller när hundar kissar i snön. Du förbannar dig när en ung flicka är överviktig( och inte kan passa i den bilden som tillfredställer dina vilda fantasier). Du kallar internationella miljöorganisationer för terrorister, för du vill betjäna de företagen som smutsar ner naturen, även om du gör det gratis.

Idag har oilka personer påpekat för dig att det du håller på med är äckligt, men du vägrar fatta. vi måste inte lära dig saker och ting. Ditt yrke är att förnedra andra. Kul för dig att du har en (även om bara en ) följeslagare, haremdamen.

Hepp hepp.. hur låg får du va tycker du och varför tjatar du om samma saker hela tiden? Kan du aldrig släppa något och gå vidare?
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 21:47) *
confused.gif

Läs ditt senaste inlägg! Tycker du inte att det du skriver är inte så lite beskäftigt och hånfullt? Dessutom så talar du för alla här. Vem har gett dig det uppdraget?

Jag håller långt ifrån med allt vad Vitavargen skriver, men har du någpon gång funderat på varför han uppfattar just dig som någon slags huvudmotståndare? Kan det bero på att han uppfattar att du uppträtt respektlöst? Ibland reagerar människor mycket mer på hur man säger saker, än på vad man verkligen säger.
Huggorm
CITAT (Aqvakul @ 17-06-2010, 21:59) *
Läs ditt senaste inlägg! Tycker du inte att det du skriver är inte så lite beskäftigt och hånfullt? Dessutom så talar du för alla här. Vem har gett dig det uppdraget?

Jag håller långt ifrån med allt vad Vitavargen skriver, men har du någpon gång funderat på varför han uppfattar just dig som någon slags huvudmotståndare? Kan det bero på att han uppfattar att du uppträtt respektlöst? Ibland reagerar människor mycket mer på hur man säger saker, än på vad man verkligen säger.

Och jag som trodde det var jag som var vitavargens huvudmotståndare innocent.gif
vitavargen
CITAT (gnon49 @ 17-06-2010, 19:35) *
Jamen du vill allt överta titeln, inte sant. jag röstar på dig. Främst för dina ovanligt djupa och välanalyserade politiska inlägg???????. Vem är Ruda förrresten?

Här bevisar du nåt väldigt smärtsamt. Hittils (ända sen vargtråden) hade jag höga tankar om dig trots dina åsikter. Här bevisar du att jag hade fel. Du vill bestraffa någon för dess analys. Det tankesystem som du visar i detta citat har jag påträffat förut och avskyr med hela min tillvaro.

CITAT (Chamomille @ 17-06-2010, 21:27) *
Men du. Vi vill inte träffa dig. Och vi dricker inte espresso. Det får du göra själv.

Äntligen kunde du använda huvuét och tillverka den meningen med, istället för att bara skalla mig med det.

CITAT (Huggorm @ 17-06-2010, 22:22) *
Och jag som trodde det var jag som var vitavargens huvudmotståndare

Hörde mitt namn...

Ja. Du är huvudmotståndaren, men det finns nåt mänskligt i grund och botten hos dig som gör att ordväxlingen blir meningsfull.

CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 21:39) *

Nu byte du om till kommissarie Poirot, en löjlig liten figur som alla borde tycka synd om för dess lilla begränsade och förvridna värld.
herkules
civil olydnad ...
Berith
CITAT (Aqvakul @ 17-06-2010, 21:59) *

Han kanske känner sej underlägsen Ruda och därför "gläfser" uppåt? Hugger honom i hasorna? Av dåligt självförtroende kanske? Det där med hur och vad är bra att tänka på! yes.gif
bergvallmo
Intressanta ordväxlingar... Man brukar prata om sunt förnuft, men ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det här för tankarna till tråden Kan du skilja på sak och person. Kanske är det svårt att ha olika åsikter utan att bli otrevlig???

De människor som har lätt för att kränka andra, är väl oftast mest lättkränkta själv.
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 18-06-2010, 07:00) *
De människor som har lätt för att kränka andra, är väl oftast mest lättkränkta själv.

Tänkvärt!
Ralf
Hör ni mina undersåtar nu får ni ta varandra i handen o bli vänner
Eder Kejsare
Gossen Ruda
CITAT (Ralf @ 18-06-2010, 08:08) *
Eder Kejsare

Schejken/storgodsägaren/kommissarien/m.fl instämmer. Snart är det veckoslut och alla skall vara glada.
*Stintan*
CITAT (Ralf @ 18-06-2010, 08:08) *
Eder Kejsare

rotfl.gif dags för en Friggebo.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon