|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
[attachment=53699:005.JPG] Hungern var stor idag
fuchsian
12-08-2010, 18:58
Det var en hungrig en! oj joi joiii..... blev hon mätt efter den mackan, el. vad det nu var? blev dockorna också hungriga, eller visade du inte detta till dom? När mina vänner läste i småprat igår, så blev de väldigt förvånade av att det fanns så mycket rent elakhet och ondska som gav sig på dessa ljusa själar. Dina dockor och bilder blev beundrade för de kunde inte fatta att man kan ha sådan fantasi och entusiasm, så jag sade att du är min dock-kompis på nätet och fantasi har vi så det räcker att dela med sig. Om dom fula och elaka personerna sa dom att det kan inte vara sant? Är de fortfarande i pottåldern? Ohoj hooo, som vi skrattade. Jag sade att det finns ju folk och folk och alla får väl göra sig till åtlöje, jag bryr endast om dem som jag känner för i mitt hjärta att de är äkta. Idag vattnade jag ute, det som behövdes innan vi åkte till kiropraktorn och han var nöjd med mig och det klart att jag har ont just nu men det är borta om ett par dagar, sedan ...... Jag har börjat dansa! tog fram mina dcd och min man instalerade det åt mig. Jag har nog sagt att jag har varit en ballerina 17 år före min olycka och har saknat dansen i mitt liv. Nu har jag gått över till orientalisk dans och även afrikanskt när andan faller på. Den orientaliska är så bra för kroppen, men jag hinner nog inte gå på kurs i år som jag gjort innan, men mina DVD är jättebra och när musiken börjar fibrera i kroppen då mår man så himla gott. Lite tankar från mig från denna dag och jag må lägga mig såååå  till dig fr. fuchian....
Tack Fuchian för ditt svar härliga svar! Det är verkligen bra för kroppen med dans och speciellt med en sensuell dans som en orientalisk dans är! Jag anser att människor är varken fula eller elaka,MEN de kan ha dessa beteenden och de hemska är att de inte vet bättre... Dockorna ville också ha fika och gosaker så klart att de fick,vi satt på sofforna och moffade oss fulla av allt möjligt gott! Du skulle bara hört när de satte igång med att fisa "Gubbarna"Einari,Hietanen och Adolf var de allra värsta,deras "Gummor" försvann som blixten till deras rum och slog igen dörren så att vovvarna hoppade till! De kan gå villt till här som du kan säkert förstå! Nu skall vi äta lakrits pipor så fisandet kommer att fortsätta natten genom
Åter igen en underbar dag med solsken och fågelkvitter Igår kväll när jag var på väg ut med mina vovsingar,kom två av mina "huvud"dockor och hoppade i min ficka.De sa.vi vill också vara med på äventyr! Vovsingarna såg misstänksamma ut,Linda sa,jahap nu skall du fotografera igen?! Den busiga Rosalina hoppade ut från fickan min och rusade över gatan,eller egentligen hoppade hon som en boll,för hon har jo inga ben.Rosalina satte sig brevid rosor och började sjunga med sin ljusa stämma Hon var mycket lycklig....folk som gick förbi log och hälsade på den lilla dockan. Molly ville gå över gatan till skolgården så det var bara att följa med.Där på gården tog dockorna sats och satt sig på en trasselhög av en gammal staket,de klättrare och hade sig.Vovvarna tyckte att det såg spännande ut och ville ta dockorna,med DÅ skrek de så till den grad att ett par barn kom och kolla vad vi höll på med Tjejorna pratade med oss en lång stund och var såå nyfikna hur dockorna hade lärt sig att tala?Jag berättade att endast de som har en levande fantasi kan höra dockornas röster och barn kan höra när dockorna pratar med mig,men de flesta vuxna tycker att jag bara är en tokig tant, som inbillar sig att mina dockor kan tala Du är inte tokig så det så sa båda flickor,men vuxna är det synd om som inte längre har fantasi och så sprang de till sin mamma som hade blivit orolig.. Vovvarna och jag fortsatt våran promenad... Dockorna ville nu vila en liten stund vid ett JÄTTETRÄD... Det fanns många ställen för Rosalina och lilla FiaLotta att undersöka,men på den höga klätterställningen med rutschkana vågade de inte hoppa upp till,de satte sig istället på en stock... Men HÄR vill vi inte sitta...det luktar skunk! Nu var vovvarna mycket otåliga så vi var tvungna att fortsätta till ett ställe där de kunde göra sina behov,jag hörde hur Molly mumlade att hon var sååå kissnödig! Vi sitter här medans ni pinkar... Till slut kom vi hem och alla var vi nöjda och glad...Rosalina och FiaLotta hade somnat så gott inuti min ficka. En grannfru som gick förbi oss frågade om jag gick och snarkade? Till henne vågade jag inte berätta att det var dockorna i min ficka som snarkade eftersom den tanten verkar inte förstå detta med talande dockor..... 13.8.2010 Kyllikki
fuchsian
13-08-2010, 15:20
SILOS ---dockmamman, Det var en härlig bildberättelse du har fått ihop. Jag måste lära mig hur jag tar fram bilder från dadorns "bilder", och kunna skicka lite andra dockor ---- som dina dockor kan kanske gilla att prata med? Mina dockor kunde berätta hur de fina damerna levde på 1800-talet. Kanske de kan bli lite bekanta och känna efter..... Jag läser en bok som heter " Kyss Dem Inte farväl" och den damen som har skrivit den heter Allison Dubois och hon är ett medium som spelar huvudrollen i en TV- serie som heter "medium" och det är hennes egna upplevelser som flätas samman med storyn. Hon är inte så gammal heller, är gift och har 3 småbarn. Jag tror att den går på TV 4+. eller TV4. På måndagar har det börjat en nyinspelad serie av "det Okända" och i måndags var min lärare Terry som hjälpte dem som hade "fått besök" i hemmet. Det regnar idag, så jag kollade mina växter men allt var OK. Vi ville åka och segla, men inte när det regnar, kanske till helgen. Jag trivs så bra att ligga inne på en säng och att vågorna gungar mig till inre ro. Jag mediterar varannan dag för jämnan och får en del svar från den andra sidan och just nu finns det så många som kommer därifrån och ger tröst och kärlek. Kan du fatta det att Stintan vill att jag talar sanning!!!!! Men det enda jag har ljugit om att jag var Tottes matte, men fick komma tillbaka med ett nytt namn. det är ju inget konstigt i det, men hon maler och maler på att jag ljuger...... Vad är det jag ljuger om? Jag tror nog att det är mina upplevelser och min jordiska status hon är avunsjuk på och jag får inga svar när jag frågar........ säg inget till dockorna ..... de ska inte behöva veta eller möta människor som vill bara göra andra illa. ....De har förlorat sitt inre barn och vet inte bättre än så, tror jag. I boken jag läser, beskriver Allison att man kan se på foton när det inre barnet inte är med. Hon förklarar det så att när man ser en bild an en yngre människa el. barn så har de en lyster i ögonen som det inte finns hos vuxna och medelålders människorna ---- blicken är död.... Det var nytt för mig, har inte tänkt på detta, men nu förstår jag ännu mer att vi ska låta det inre barnet leva med oss när vi blir gamla. Livet blir ljusare på alla sett och hon skrev att då utvecklas man mot det goda hela tiden. Detta får vi inte glömma bort!  fr. fuchian ....
Mina dockor vill gärna lära känna dina dockor! Bryr dig inte om dem som är emot dig! Den boken måste jag läsa!
Hej och ho här är det roligt att stå Nää,det tycker inte jag... Men kom igen nu,kolla på mig..jag tycker det är roligt att hänga här och kolla på folk som går förbi... Det är verkligen roligt att lyssna på dockornas babbel med varandra!
fuchsian
13-08-2010, 18:35
Den boken finns på en bokklubb som jag anlitar ; "Livsenergi&Vitalis" du får vebbadressen, www.livsenergi.se, be dom skicka, eller om du på nätet kan anteckna dig som en ny medlem så får du välja 3 böcker för 19kr/st. De har vissa böcker som du får att välja av. Ditt medlemskap innebär att du köper 1 "periodens bok" under din första år som medlem, sedan kan du göra hur du vill. Jag får tidningen hem och jag har det även på nätet, men det är roligare att bläddra och läsa om böckerna i lung och ro. Jag fick mitt senaste bokblad idag och bläddrade hastigt igenom den och Allisons bok finns där på spec. erbjudande 179kr. Denna boklubb är mest för kropp och själ, och det finns många underbara böcker som man kan läsa om och om igen. Tänk över detta och vill du ha råd så det vet du att du får om du tvekar eller om det är annat. Böckerna är inte i bocketform, det är bra böcker som de förmedlar och till dina dockor ----- det finns fridfulla CD med avslappnande och rogivande musik att välja med. då kanske Lordi får annat i huvudet än hårdrock, vem vet ----- det kan hända under!!!! De har även en telefontid för personlig service 08-737 86 92 mellan månd-tors. 9.00 - 11.00 och 13.00 - 15.00, fredag 9.00 - 11.00 vebb. adress till kundservice är; livsenergi@fsys.se Ja du, här har du att göra om det nu skulle regna under helgen. Ha det så gott och lugn och ro, vi syns om det regnar, annars åker vi ut och seglar om det håller upp.... ....  ...fuchian...
fuchsian
14-08-2010, 20:14
Silos,
Det såg ut som en härlig tur i naturen med dina dockor --- så glada de såg ut, men ack det kan vara tröttsamt.
Hos mig har det börjat åska. Det var ju tur att det regnade så att vi inte kunde åka ut med båten. Jag gillar inte åska.
Gör mig tålmodig när jag oroar mig Gör mig lugn när jag står inför svårigheter Gör mig kärleksfull när hjärtat hårdnar Gör mig förlåtande när jag vill ha rätt
Natti natti .... fuchian...
Tack Fuchian! Men nu har dockorna gömt sig,de sprang till sitt rum när jag började gorma....
CITAT (silos @ 14-08-2010, 21:28)  Tack Fuchian! Men nu har dockorna gömt sig,de sprang till sitt rum när jag började gorma.... Snälla Silos. Fuchian gör narr av dig och skrattar bakom din rygg. Ser du inte hur sjuka hennes inlägg är.
CITAT (gnon49 @ 14-08-2010, 21:50)  Snälla Silos. Fuchian gör narr av dig och skrattar bakom din rygg. Ser du inte hur sjuka hennes inlägg är. Tyväss ser jag inte det sjuka som du säger att det finns där,men om så är fallet så är det mest synd om henne!
fuchsian
15-08-2010, 11:14
CITAT (gnon49 @ 14-08-2010, 20:50)  Snälla Silos. Fuchian gör narr av dig och skrattar bakom din rygg. Ser du inte hur sjuka hennes inlägg är. GNON 49, Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har. Det finns saker som du inte vet om och dessa vad vi har gemensamt för jag är dockmakare, med intyg, men jag jobbar med antika kopior, och det vet silos om. det kan vara rena barnstugan i min atelje med mina vänner och dockmakeri, men även det har du inget att göra. Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan. Vi har en hobby som är gemensam, men vi är dock individer med eget sinne och jag respekterar henne, skulle alldrig tänka mig att vara annorlunda mot henne. Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig! Av hänsyn till silos, visar jag inte bilder av mina dockor på denna tråd men hon kan se dem utanför forum. Egentligen har jag ingen orsak att svara på ditt inlägg, men gjorde det enkelt. .........fuchian....
Biggan_
15-08-2010, 11:42
Fast här är väl ingen som får ha egna privata trådar? Forumet är ju öppet för alla och man har rätt att läsa och skriva i alla trådar!
CITAT (Biggan_ @ 15-08-2010, 12:42)  Fast här är väl ingen som får ha egna privata trådar? Forumet är ju öppet för alla och man har rätt att läsa och skriva i alla trådar! Jag är glad att du gillar mina dockor och Fuchians berättelse! Du är hjärtigt välkommen åter  Kyllikki
Biggan_
15-08-2010, 12:20
CITAT (silos @ 15-08-2010, 13:01)  Jag är glad att du gillar mina dockor och Fuchians berättelse! Du är hjärtigt välkommen åter  Kyllikki Inget fel på dina dockor silos, men Fuchians sagor i nästan alla trådar kan jag vara utan!
ninnisky
15-08-2010, 12:58
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 10:14)  GNON 49,
Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har. Det finns saker som du inte vet om och dessa vad vi har gemensamt för jag är dockmakare, med intyg, men jag jobbar med antika kopior, och det vet silos om. det kan vara rena barnstugan i min atelje med mina vänner och dockmakeri, men även det har du inget att göra.
Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan. Vi har en hobby som är gemensam, men vi är dock individer med eget sinne och jag respekterar henne, skulle alldrig tänka mig att vara annorlunda mot henne. Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig!
Av hänsyn till silos, visar jag inte bilder av mina dockor på denna tråd men hon kan se dem utanför forum.
Egentligen har jag ingen orsak att svara på ditt inlägg, men det enkelt. .........fuchian.... varför säger du inte som det är - du kan inte konsten att lägga in bilder eller också så är det precis samma bilder som solis lagt in en stund tidigare - fuchsian, du har inte lagt in en enda bild trots att du har en fantastisk kamera och en alldeles ny- nästan ouppackad netbook. Du har ju köpt massor av plantor på odla.nu säger du -vilket jag inte heller tror på - och inte visat ett enda bild heller för den delen. Ta och fundera hur du vill ha det i fortsättningen annars är du snart borta från odla... och då skojar jag inte ett endaste dugg
CITAT (ninnisky @ 15-08-2010, 13:58)  varför säger du inte som det är - du kan inte konsten att lägga in bilder eller också så är det precis samma bilder som solis lagt in en stund tidigare - fuchsian, du har inte lagt in en enda bild trots att du har en fantastisk kamera och en alldeles ny- nästan ouppackad netbook. Du har ju köpt massor av plantor på odla.nu säger du -vilket jag inte heller tror på - och inte visat ett enda bild heller för den delen. Ta och fundera hur du vill ha det i fortsättningen annars är du snart borta från odla... och då skojar jag inte ett endaste dugg  Du också är hjärtligt välkommen hit,Ninnisky! MEN,det som du skrev ovanför passar inte riktigt i min sagovärld,möjligen som en kort troll berättelse,av en liten olycklig troll
fuchsian
15-08-2010, 13:30
Var och en har sitt eget sätt att handskas med olika saker. Trots min nya kamera och div. annat nytt är ägnat endast åt mig. Jag har inte tid att hålla på med bilder av vad det månne vara. sen att jag inte har satt mig in i dessa ännu, beror på att det kommer när det kommer --- lusten att fota nåt, men jag kommer inte lägga ut några som helst bilder i ett forum. Där drar jag min gräns. det finns gott om bilder för er alla att titta på utan att mina skulle vara där. Jag vet vad som händer om jag skulle visa en bild i forumet, dum är jag inte. Vill du se mina beställningsorder fr. Odla, eller? Silos tråd behöver inte dessa elakheter, låt den vara, läs om det skulle vara roligt, men dra inte in skiten hit. .................  ... fuchian ...
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 14:30)  Var och en har sitt eget sätt att handskas med olika saker. Trots min nya kamera och div. annat nytt är ägnat endast åt mig. Jag har inte tid att hålla på med bilder av vad det månne vara. sen att jag inte har satt mig in i dessa ännu, beror på att det kommer när det kommer --- lusten att fota nåt, men jag kommer inte lägga ut några som helst bilder i ett forum. Där drar jag min gräns. det finns gott om bilder för er alla att titta på utan att mina skulle vara där. Jag vet vad som händer om jag skulle visa en bild i forumet, dum är jag inte. Vill du se mina beställningsorder fr. Odla, eller? Silos tråd behöver inte dessa elakheter, låt den vara, läs om det skulle vara roligt, men dra inte in skiten hit. .................  ... fuchian ... Så är det:en mångsidig människa som du är Fuchian gör saker och ting när lusten att vara kreativ kommer,helt klart är det så! Och du har dessutom alldeles rätt att jag inte vill ha en massa skit hit!Jag skall väl kunna vara ifred här och du Fuchian med!
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 12:14)  GNON 49,
Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har. Det finns saker som du inte vet om och dessa vad vi har gemensamt för jag är dockmakare, med intyg, men jag jobbar med antika kopior, och det vet silos om. det kan vara rena barnstugan i min atelje med mina vänner och dockmakeri, men även det har du inget att göra.
Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan. Vi har en hobby som är gemensam, men vi är dock individer med eget sinne och jag respekterar henne, skulle alldrig tänka mig att vara annorlunda mot henne. Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig!
Av hänsyn till silos, visar jag inte bilder av mina dockor på denna tråd men hon kan se dem utanför forum.
Egentligen har jag ingen orsak att svara på ditt inlägg, men gjorde det enkelt. .........fuchian.... Nog måste väl du ha förstått att här äger ingen en egen tråd. Du är väl den som minst tar hänsyn till det. Om ni ska ha en egen tråd måste ni skaffa ett eget forum bara för er två. edit -stavfel
fuchsian
15-08-2010, 14:22
CITAT (Alba @ 15-08-2010, 15:07)  Nog måste väl du ha förstått att här äger ingen en egen tråd. Du är väl den som minst tar hänsyn till det. Om ni ska ha en egent råd måste ni skaffa ett eget forum bara för er två. Alba, Silos har ju sagt att alla är välkomna att se hennes bilder och vad det gäller mig så möts jag med vänlighet och kärlek från Silos sida och då kan jag skriva på denna tråd mer sånt som inte har med andra trådar att göra. Du har nog inte en aning hur de konstnärliga är beskaffade, med större upplevelse av naturen och sina likar, för att man har en vidare syn på livet kan ingen ta ifrån oss eller annan som äger dessa känslor och kunskap. JAG RESPEKTERAR SILOS MYCKET MER än jag gör med ett antal andra. Och om hon inte vill att jag fortsätter att skriva här, kommer jag att respektera hennes beslut. Träffar hjälpsamma medlemmar på trädgårdssidan och en ärlig fråga får ett ärligt svar, och därifrån har jag fått mycket hjälp bl.a. av växter som jag köpte i våras från Odla.nu. När det blir dax för Silos och mig bli mer bekanta, så då har vi mycket att dela med oss med varandra på ett privat plan, förstås. .... fuchian ....
Jag har inte ifrågasatt er vänskap - eller vad man ska kalla det. Men du skrev ju själv att detta är Silos tråd. Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, Silos har inte sagt att vi inte får skriva här.
Betr. vad jag vet om de konstnärliga har du inte en susning.
*Stintan*
15-08-2010, 14:33
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 12:14)  GNON 49,
Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har.
Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan.
Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig! Byt mailadresser med varandra för tusan så kan ni maila era sagor privat för er själva men sitt inte här och tro att du eller silos äger privata trådar. Eller skaffa er ett eget gratisforum så får ni vara ifred. Att du inte lägger in bilder beror nog på att du inte har några eftersom du bara bluffar om allting. Svårt är det nämligen inte alls att lägga in bilder.
CITAT (Alba @ 15-08-2010, 15:07)  Nog måste väl du ha förstått att här äger ingen en egen tråd. Du är väl den som minst tar hänsyn till det. Om ni ska ha en egen tråd måste ni skaffa ett eget forum bara för er två.
edit -stavfel Hej på dig och välkommen hit! Och eget forum kanske kommer i sinom tid,men ännu är det inte aktuellt,nu är i alla fall en del bilder av mina dockor på en site i Amerikat och det är så roligt och spännande så klart! CITAT (*Stintan* @ 15-08-2010, 15:33)  Byt mailadresser med varandra för tusan så kan ni maila era sagor privat för er själva men sitt inte här och tro att du eller silos äger privata trådar. Eller skaffa er ett eget gratisforum så får ni vara ifred.
Att du inte lägger in bilder beror nog på att du inte har några eftersom du bara bluffar om allting. Svårt är det nämligen inte alls att lägga in bilder. Hej Stintan! Härligt att du också kom hit! Någor gratis forum blir det inte tal om!
fuchsian
15-08-2010, 15:08
Jag skulle vilja veta hur och var är ni och ser vad jag har här hemma? Kanske skulle sätta på larmet i så fall.
Er klarsynthet är bluffande när ni ser in i andras hus och deras ägodelar, det är ju värre än spökerierna. No, behöver hon kvitton från Odla vad jag har handlat eller var det tomma ord? Fiftar gärna med dom genom fönstret om du ställer dig där. Bevis --- det skriker alla om --- men sen kommer det inget mera? Konstiga människor? Värre än bråkiga dockor.
Förresten om sagor. Jag undrar om min pappa har berättat om åskan till er eller var ni med när grannen mördades? ----- bevis ---- bevis ---- fuchian .....
Red Top
15-08-2010, 15:24
CITAT (silos @ 15-08-2010, 15:52)  Hej på dig och välkommen hit! Och eget forum kanske kommer i sinom tid,men ännu är det inte aktuellt,nu är i alla fall en del bilder av mina dockor på en site i Amerikat och det är så roligt och spännande så klart!Hej Stintan! Härligt att du också kom hit! Någor gratis forum blir det inte tal om! Nu blir jag väldigt betänksam och oroad, Silos. Har du lämnat ut ditt lösenord till fuckian, så att hon kan skriva i ditt namn? Nu börjar du ju skriva som fuckian och hon som du. CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:08)  Jag skulle vilja veta hur och var är ni och ser vad jag har här hemma? Kanske skulle sätta på larmet i så fall.
Er klarsynthet är bluffande när ni ser in i andras hus och deras ägodelar, det är ju värre än spökerierna. No, behöver hon kvitton från Odla vad jag har handlat eller var det tomma ord? Fiftar gärna med dom genom fönstret om du ställer dig där. Bevis --- det skriker alla om --- men sen kommer det inget mera? Konstiga människor? Värre än bråkiga dockor.
Förresten om sagor. Jag undrar om min pappa har berättat om åskan till er eller var ni med när grannen mördades? ----- bevis ---- bevis ---- fuchian ..... Jag håller med de som tidigare sagt det. Mejla varandra eller skaffa ett eget forum.
fuchsian
15-08-2010, 15:33
Och så blev man av med fegissarna, vad gott! De är som en skock kråkor, men det skiter jag i. Jag går inte i deras ledband och gör som dom vill, bilder, pyttsan .......  ... fuchian ...
Han kallades för enstöringen byfåne galning och ännu flera fula namn,men han Janne brydde sig inte det minsta om det,han visste att det var han själv som var klok och de andra var endast rädda för att inte passa i samhället. Folk stirrare på honom då han kom cyklande till stan och gjorde sina veckoköp:piptopak och lite annat,annars var han självförsörjande på sin lilla gård efter föräldrarna. Vad människorna inte visste om var att Janne var en välbetald författare med ett pseudonym namn och han tjänande enorma summor pengar!Han gav alla pengar till barnhem i olika länder världen runt och speciellt till Kina där flickorna inte var välkomna i familjerna.Flera barnhem had startats tack vare Jannes gåvor. Janne älskade att skriva och på det viset kunna hjälpa världens barn. Så varför döma medmänniskorna efter deras yttre eftersom det kan gömmas ett geni bakom!?! CITAT (Red Top @ 15-08-2010, 16:24)  Nu blir jag väldigt betänksam och oroad, Silos. Har du lämnat ut ditt lösenord till fuckian, så att hon kan skriva i ditt namn? Nu börjar du ju skriva som fuckian och hon som du. Jag håller med de som tidigare sagt det. Mejla varandra eller skaffa ett eget forum. Och vad menar du med detta,att jag har börjat skriva som Fuchian,men kanske är det inte så konstigt eftersom vi är själssystrar? CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:33)  Och så blev man av med fegissarna, vad gott! De är som en skock kråkor, men det skiter jag i. Jag går inte i deras ledband och gör som dom vill, bilder, pyttsan .......  ... fuchian ... Bilder står jo jag för att det räcker och blir över!
fuchsian
15-08-2010, 15:54
CITAT (Biggan_ @ 15-08-2010, 13:20)  Inget fel på dina dockor silos, men Fuchians sagor i nästan alla trådar kan jag vara utan! Enkelt BIGGAN, ta och tryck på den knappen i din info att du ignonerar mig, så då slipper du mig. Eller är det för enkelt? Angående mina "sagor", var du med när pappa berättade mig om åskan eller var du med när grannen blev mördad? du skulle nog inte kalla det för en saga om du hade vetskapen om den riktiga händelsen och få leva i skräck innan han med kniven låstes in. detta önskar jag dig, att ge dig den värsta biten av min barndom som en hemläxa. .....fuchian ....
fuchsian
15-08-2010, 17:48
CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:42)  Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian.... Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar!
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48)  Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian.... Du kan vara lugn, det är inte dig jag skrattar åt, så viktig är du inte. Men de senaste sidorna i denna tråd var underhållande.
Elisabeth-Västkustkolonisten
15-08-2010, 18:10
CITAT (silos @ 15-08-2010, 17:46)  Odla.nu kan känna sig hedrad för att jag visar mina dockor här! Oh herre gud kan man då bara säga
fuchsian
15-08-2010, 18:14
CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:52)  Du kan vara lugn, det är inte dig jag skrattar åt, så viktig är du inte. Men de senaste sidorna i denna tråd var underhållande. Då missuppfattade jag dig. Trodde att du hånade mig för det jag berättade hände mig som barn. det blev jag lite irriterad på, inget annat. den som inte har varit i den situationen och 8 är, kan inte fatta vidden av det hela, det var min andemening, inget annat. ....fuchian....
Elisabeth-Västkustkolonisten
15-08-2010, 18:26
CITAT (silos @ 15-08-2010, 19:13)  Så är det:Gud är med mig varenda sekund och vägleder mig! Och du är också hjärtligt välkommen hit!  Silos du behöver inte välkommna här, det är Odla och det äger inte du
ninnisky
15-08-2010, 18:27
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:48)  Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian.... Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar!
fuchsian
15-08-2010, 18:30
Gunilla T
15-08-2010, 18:32
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48)  Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar! http://www.youtube.com/watch?v=FjuhW-4tyEI...feature=related
CITAT (Gunilla T @ 15-08-2010, 19:32)   CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48)  Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian.... Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar! Missade det du lagt till när jag svarade. Du gör dig inte bara dum (ang. gästboken), du håller heller inte ord.
Anki på Öland
15-08-2010, 18:50
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48)  .........................Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera................... Det har du lovat sen första dagen du kom tillbaka hit som fuchian. Men du håller ju inte vad du lovar....
fuchsian
15-08-2010, 18:54
CITAT (Anma @ 15-08-2010, 19:36)   Missade det du lagt till när jag svarade. Du gör dig inte bara dum (ang. gästboken), du håller heller inte ord. Vad är det nu då? Jag kan inte dessa gästböcker, har sett dom ibland hos en del andra och om jag känner igen personen har jag skickat en hälsning, men har inga fått själv och nu orkar jag inte rota runt i den börbaskade brevlådan och leta gud vet vad ------ Jag såg på inlägget högre upp att det stod en datum som var över en månad gammal, så jag bara undrar ----- hur kan det komma sig att jag först nu får påpekande om det? Vilket ord har jag inte hållit? skit samma ---- jag går --------  fuchian ...
JAHAP,inte får jag vara ifred här heller,utan med viljes kommer ni hit och förstör,precis som det har hänt i alla mina tråd som jag har startat!  har ni verkligen inget annat för er en att jaga mig och Fuchian? Flera av er gillar inte ens oss så VARFÖR komma och kommentera,det kan jag inte förstå???? STARTA EGNA TRÅD ISTÄLLET!!!!!!!
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 19:54)  Vad är det nu då? Jag kan inte dessa gästböcker, har sett dom ibland hos en del andra och om jag känner igen personen har jag skickat en hälsning, men har inga fått själv och nu orkar jag inte rota runt i den börbaskade brevlådan och leta gud vet vad ------ Jag såg på inlägget högre upp att det stod en datum som var över en månad gammal, så jag bara undrar ----- hur kan det komma sig att jag först nu får påpekande om det? Vilket ord har jag inte hållit? skit samma ---- jag går --------  fuchian ... Påpekandet kommer i dag för det var i dag jag såg din gästbok första gången, för det var första gången jag gick in i din profil där du också kan se dina gästboksinlägg. I din profil, alltså. Så strunta i brevlådan och klicka på ditt namn rätt och slätt. Adjö.
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 19:54)  Vad är det nu då? Jag kan inte dessa gästböcker, har sett dom ibland hos en del andra och om jag känner igen personen har jag skickat en hälsning, men har inga fått själv och nu orkar jag inte rota runt i den börbaskade brevlådan och leta gud vet vad ------ Jag såg på inlägget högre upp att det stod en datum som var över en månad gammal, så jag bara undrar ----- hur kan det komma sig att jag först nu får påpekande om det? Vilket ord har jag inte hållit? skit samma ---- jag går --------  fuchian ... Du vet Fuchian,de kan bara inte låta oss vara ifred,utan måste förfölja oss
CITAT (silos @ 15-08-2010, 19:59)  Du vet Fuchian,de kan bara inte låta oss vara ifred,utan måste förfölja oss  Nu får du ta och hålla dig till sanningen. Var har jag förföljt dig ? ! ?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|