|
ängsvädd
14-08-2010, 11:52
CITAT (Chamomille @ 14-08-2010, 11:43)   Du är nog faan inte riktig du heller. Stackare. Vilket bra och tydligt exempel på odlamobben - tack! CITAT (*Stintan* @ 14-08-2010, 11:38)  Nu är du bara löjlig! Ytterligare ett exempel på odlamobben o argumentationen o stämningen - tack! bekräftar bara det jag sa
Solstorm
14-08-2010, 12:00
CITAT (Pia L @ 14-08-2010, 12:45)  Solstorm m.fl : Ni behöver inte tillskriva alla ni ogillar mitt nick, jag är jag och har ett nick så det räcker gott åt mig. På vilket sätt känner ni er provocerade av det jag skrivit sista tiden? Jag råkade svara på en fråga om balsam, jag råkade svara på en fråga om livet efter döden, men ingen ska kunna komma och påstå att det jag skrev var provocerande på något sätt och vis. Jag håller med dom som pratar om odlas mob, den finns och dom låter sina utvalda få känna det också. Lämna alla andra utanför mitt nick i fortsättningen, ni behöver inte ens nämna mitt namn i fortsättningen i samband med andra ni hyser något agg till. Skicka pm till mig om det är något ni stör er på, men missled inte nya odlaiter att tro på era falska anklagelser. CITAT Jag råkade svara på en fråga om balsam Och i en senare inlägg som fuchian så skrev du: som jag skrev i ett tidare inlägg och där upprepade fuchian det som Pia.L skrivit Du är rubbad om du tror att det är okej att låtsas vara snäll under vissa nick och bära dig illa åt under andra. Ju mer du försöker låtsas vara oskyldig desto mer måste ju forumdeltagare tydliggöra för nya deltagare vad du pysslar med så att inte de tror dig när du försöker spela offer. Du har inte svarat Aqvakul om Reserv, vad är det som hindrar dig?
*Stintan*
14-08-2010, 12:06
CITAT (ängsvädd @ 14-08-2010, 12:52)  Vilket bra och tydligt exempel på odlamobben - tack! Ytterligare ett exempel på odlamobben o argumentationen o stämningen - tack! bekräftar bara det jag sa  Att skriva som du gjorde ovan i fetstil är löjligt för du vet lika bra som alla andra här att det du påstår är inte sant.
Anki på Öland
14-08-2010, 12:48
CITAT (silos @ 14-08-2010, 10:17)  ......................jag ber om förlåtelse om jag har sårat er,det har inte varit min intention. Ser ingen som har påstått att du har sårat någon! Tvärtom det är nog mera som Red Top säger, ditt "gullegull" står många upp i halsen och ditt okritiska försvar av fuchian gör ju att du hamnar på samma nivå som henne. Anki
bergvallmo
14-08-2010, 12:53
Nånstans kan jag känna att det är lite jobbigt att inte förstå vad man ska tro. Ljuger en, två eller typ alla.
Silos ser jag som en dam som leker med dockor i sin värld och det stör inte mig alls. Det jag funderat mest på är Fuchian/Tottes Matte och nu Pia L/Reserv.
Vad är egentligen sant?
fuchsian
14-08-2010, 13:07
CITAT (Pia L @ 14-08-2010, 12:45)  Solstorm m.fl : Ni behöver inte tillskriva alla ni ogillar mitt nick, jag är jag och har ett nick så det räcker gott åt mig. På vilket sätt känner ni er provocerade av det jag skrivit sista tiden? Jag råkade svara på en fråga om balsam, jag råkade svara på en fråga om livet efter döden, men ingen ska kunna komma och påstå att det jag skrev var provocerande på något sätt och vis. Jag håller med dom som pratar om odlas mob, den finns och dom låter sina utvalda få känna det också. Lämna alla andra utanför mitt nick i fortsättningen, ni behöver inte ens nämna mitt namn i fortsättningen i samband med andra ni hyser något agg till. Skicka pm till mig om det är något ni stör er på, men missled inte nya odlaiter att tro på era falska anklagelser. Hej Pia L., Snälla du, det är beklämmande att de ska få hålla på med andra medlemmar på detta vis. Om vi nu plandade ihop schampoo el. balsam i våra inlägg, så vad och vem blev såååå sårad av det? Inläggen ligger kanske nära varandra och du och jag skrev svar på var sitt håll och många andra, så det kan hamna fel, men denna kalabalik ska sen såra någons känslor? Det begriper jag inte, men det att såra människor är denna mobben bra på. Vad ska de gnälla om annars? oj, oj oj, vad de visar dåligt omdömme! du är för mig Pia L och ingen annan och jag kommer att svara om jag ser någon fråga från dig. Det har nog alla fått reda på att min mamma dog trygt en vecka sedan, Silos har vetat om detta att det ska hända och till henne skickade jag ett PM när hon dog, och sedan har hon inte behövt hålla det hemligt. Alla ska vi ju dit, men jag samlar krafter att kunna hjälpa småsyskon. Många gånger har det hänt att jag börjar retas när det börjar gå överstyrs, men där ser man hur förstelnade de är i sitt språk. Att jag är medium och andlig healer, har jag papper på och kan mycket om det. Flera hörde av sig och ett PM som jag fick --- 3½ sidor ett intressant ämne, sen förstört när Stintan kom dit med sitt skit, för de som frågade, svarade jag vad jag kunde svara av egna upplevelser och om arbetet som ett medium. Jag fick lära i den skolan att inte bli en medjamare, utan säga ifrån för att kunna göra mitt jobb seriöst och jag lyssnar av när någon ringer och känns det inte bra, så då får personen återkomma, vilket de inte gör, för de vet att jag har genomskådat deras försök till bluff. Här i forumet får man inte vara annorlunda, då blir man kallad lögnare osv. men de kan inget bevisa, så det bryr jag mig om. Jag hoppas att du kan ta till dig något och förstå hur verkligheten är .... Fuchian .... Jag tog upp allas frågor seriöst, för det är ett känsligt område, och ingen skulle få känna sig dum med sina frågor. det var Silos som startade tråden och ett genuint intresse fanns det. Om det nu ska vara "Småprat" så även dessa funderingar ska man kunna fråga om utan att få massa fula nickar ...men jag vill inte kasta pärlor för svin.
*Stintan*
14-08-2010, 13:31
CITAT (fuchian @ 14-08-2010, 14:07)  Hej Pia L.,
Snälla du, det är beklämmande att de ska få hålla på med andra medlemmar på detta vis. Om vi nu plandade ihop schampoo el. balsam i våra inlägg, så vad och vem blev såååå sårad av det? Inläggen ligger kanske nära varandra och du och jag skrev svar på var sitt håll och många andra, så det kan hamna fel, men denna kalabalik ska sen såra någons känslor? Det begriper jag inte, men det att såra människor är denna mobben bra på. Vad ska de gnälla om annars? oj, oj oj, vad de visar dåligt omdömme! du är för mig Pia L och ingen annan och jag kommer att svara om jag ser någon fråga från dig. Det har nog alla fått reda på att min mamma dog trygt en vecka sedan, Silos har vetat om detta att det ska hända och till henne skickade jag ett PM när hon dog, och sedan har hon inte behövt hålla det hemligt. Alla ska vi ju dit, men jag samlar krafter att kunna hjälpa småsyskon. Många gånger har det hänt att jag börjar retas när det börjar gå överstyrs, men där ser man hur förstelnade de är i sitt språk. Att jag är medium och andlig healer, har jag papper på och kan mycket om det. Flera hörde av sig och ett PM som jag fick --- 3½ sidor ett intressant ämne, sen förstört när Stintan kom dit med sitt skit, för de som frågade, svarade jag vad jag kunde svara av egna upplevelser och om arbetet som ett medium. Jag fick lära i den skolan att inte bli en medjamare, utan säga ifrån för att kunna göra mitt jobb seriöst och jag lyssnar av när någon ringer och känns det inte bra, så då får personen återkomma, vilket de inte gör, för de vet att jag har genomskådat deras försök till bluff. Här i forumet får man inte vara annorlunda, då blir man kallad lögnare osv. men de kan inget bevisa, så det bryr jag mig om. Jag hoppas att du kan ta till dig något och förstå hur verkligheten är .... Fuchian .... Jag tog upp allas frågor seriöst, för det är ett känsligt område, och ingen skulle få känna sig dum med sina frågor. det var Silos som startade tråden och ett genuint intresse fanns det. Om det nu ska vara "Småprat" så även dessa funderingar ska man kunna fråga om utan att få massa fula nickar ...men jag vill inte kasta pärlor för svin. Blanda inte in mig i dina svar till Pia L för i den nickdiskussionen har jag inte deltagit. Det jag vet är att du ljög när du förnekade att du var Tottes Matte innan du blev avstängd och att du försöker slå i folk en massa blå dunster som inte har någon verklighetsförankring. Tror du Pia går på ditt flummande?
andersen
14-08-2010, 13:32
Det är jobbigt när olika nick "pratar" med sig själv.
CITAT (andersen @ 14-08-2010, 14:32)  Det är jobbigt när olika nick "pratar" med sig själv. Det finns ett namn den den sjukdomen...
Christina i Taxinge~
14-08-2010, 13:41
CITAT (bergvallmo @ 14-08-2010, 13:53)  Nånstans kan jag känna att det är lite jobbigt att inte förstå vad man ska tro. Ljuger en, två eller typ alla.
Silos ser jag som en dam som leker med dockor i sin värld och det stör inte mig alls. Det jag funderat mest på är Fuchian/Tottes Matte och nu Pia L/Reserv.
Vad är egentligen sant? Precis så! Jag är en av ganska många (skulle jag tro!) som läser de här "tjafstrådarna" och jag blir bara mer och mer förundrad! Att Fuchian var densamma som Tottes matte var ju inte svårt att se. Det märkte säkert alla mesamma. Kan det ha varit meningen att det skulle märkas så att detta tjafsande om ett/flera nick kunde dra igång....? Och är det verkligen möjligt att Pia L är alla dessa nick inkl Copycat...?? Isåfall undrar jag hur Pia mår egentligen Jag tycker inte det verkar finnas någon mobb på Odla! De som kallas mobb tycker oftast som jag också tycker  .....åtminstone av de två som nämnts hittills. Men jag kan ändå inte låta bli att undra varför så många hela tiden går in med nya inlägg/svar. Varför inte bara svälta ut tråkiga trådar som spårat ur genom att inte göra nya inlägg hela tiden? Men det är kanske kul att "ge svar på tal".....vare sig det behövs eller inte. Så nu skriver jag väl inget mer här.....
fuchsian
14-08-2010, 13:44
CITAT (andersen @ 14-08-2010, 14:32)  Det är jobbigt när olika nick "pratar" med sig själv. Jag kan förstå det, men hur i herrans namn kan du komma och säga att jag pratar med mig själv när det finns en riktig person som jag har gett svar. Helt otroligt! sanslöst! Ett ord om den svenska avudsjukan ------ att det retar er så in i vassen att jag har något unikt som ni inte kommer åt. ....fuchian...
andersen
14-08-2010, 13:49
CITAT (fuchian @ 14-08-2010, 14:44)  Jag kan förstå det, men hur i herrans namn kan du komma och säga att jag pratar med mig själv när det finns en riktig person som jag har gett svar. Helt otroligt! sanslöst!
Ett ord om den svenska avudsjukan ------ att det retar er så in i vassen att jag har något unikt som ni inte kommer åt. ....fuchian... Var har jag skrivit att du pratar med dej själv? det är du själv som känner dej träffad!
fuchsian
14-08-2010, 13:57
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 12:29)  Det behövs inga mer bevis. Där visar du att Pia. L och fuchian är samma person i pratet om shampo/balsam. Det räcker gott, allt du har sagt och gjort som fuchian/tottes matte/Pia.L/Reserv mm får du faktiskt stå för. Du registrerade dig som tottes matte i våras, den nicken har du erkänt. Ändå skrev du att du har kämpat i flera år med att försöka rentvå dig. I efterhand försöker du sjabbla bort det med att det var ett annat århundrade men det funkar inte att försöka sjabbla bort i efterhand.
Du spelar offer, gud så löjligt. Hej du din stackare = offer,Vem har gjort sig illa till mods bland schampo och balsam? tycker faktiskt riktigt synd om dig! Hur länge har jag varit här som medlem? ni tror ju att jag ljuger, så jag har gett er svaret på det. förresten, 1789 avrättades den franska kungen och drottningen, men mobben hade startat revolutionen 2 år tidigare. det årtalet syfftade jag på. Jag har inte behov av att sjabbla bort något. Vad har ni fått det i från? Och jag känner ingen Pia L. mer än så att jag svarat till henne. Jag har inte mer intresse av henne än någon annan i forumet, sen om hon har andra namn, bryr jag mig inte om. Läs hennes inlägg mer nogra innan ni ger er på mig. .......fuchian.....
Monica i Nässjö
14-08-2010, 18:33
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 14-08-2010, 14:41)  Precis så! Jag är en av ganska många (skulle jag tro!) som läser de här "tjafstrådarna" och jag blir bara mer och mer förundrad! Att Fuchian var densamma som Tottes matte var ju inte svårt att se. Det märkte säkert alla mesamma. Kan det ha varit meningen att det skulle märkas så att detta tjafsande om ett/flera nick kunde dra igång....? Och är det verkligen möjligt att Pia L är alla dessa nick inkl Copycat...?? Isåfall undrar jag hur Pia mår egentligen Jag tycker inte det verkar finnas någon mobb på Odla! De som kallas mobb tycker oftast som jag också tycker  .....åtminstone av de två som nämnts hittills. Men jag kan ändå inte låta bli att undra varför så många hela tiden går in med nya inlägg/svar. Varför inte bara svälta ut tråkiga trådar som spårat ur genom att inte göra nya inlägg hela tiden? Men det är kanske kul att "ge svar på tal".....vare sig det behövs eller inte. Så nu skriver jag väl inget mer här.....
fuchsian
14-08-2010, 18:39
Det behövs inte. Inget mer på denna tråd, ni som bråkat varit elaka har gjort ert jobb så STICK. ..f...
*Stintan*
14-08-2010, 18:44
Skrik du men akta dig så du inte får besök [attachment=53866:bi.jpg]
CITAT (*Stintan* @ 14-08-2010, 19:44)  Skrik du men akta dig så du inte får besök [attachment=53866:bi.jpg] Ha ha ha...akta dig för en fallen ängel...inte visste jag att jag var en fallen ängel,men tack vare dig Stintan och många flera så kom jag underfund med det idag DET ÄR JO ROLIGARE ATT VARA FALLEN ÄNGEL och det kommer att ge mera till min konst!!!  Vem vill umgås med den ständigt glada och lyckliga fjanten här??!!!INGEN och DET är JÄTTETRIST!!! Så från och med IDAG är jag den som finns inuti i mitt undermedvetna och vilken jag tydligen har inte haft riktigt kontakt med,förran idag!SÅ SKIT I BÄTTRE STÄMNING!!!! Mitt riktiga namn är KYRKTUPPEN!!!  och det blåser för jävligt just nu så jag måste följa dit som vinden leder mig!!!
långt kan det gå innan det har spårat ut alldeles hejdlöst?
Meriona
14-08-2010, 18:59
CITAT (Monaxe @ 14-08-2010, 19:57)  långt kan det gå innan det har spårat ut alldeles hejdlöst? Har det inte redan gjort det?
Anki på Öland
14-08-2010, 19:24
CITAT (silos @ 14-08-2010, 19:54)  ................Vem vill umgås med den ständigt glada och lyckliga fjanten här??!!!INGEN och DET är JÄTTETRIST!!!
Så från och med IDAG är jag den som finns inuti i mitt undermedvetna.................... Varför kan du inte bara vara dig själv? Gilla sånt du gillar och våga erkänna för dig själv att du faktiskt ogillar en del. Anki
Solstorm
14-08-2010, 20:04
CITAT (fuchian @ 14-08-2010, 14:44)  att det retar er så in i vassen att jag har något unikt som ni inte kommer åt. ....fuchian... Jag är allt glad att du med dina olika nick är unik. Vi vill inte ha fler sådana som dig. CITAT (silos @ 14-08-2010, 19:54)  Nu blir jag allt betänksam. Det var ju fuschian som jag kallade fallen ängel. Finns här någon på forumet som träffat Silo IRL?
CITAT (Anki på Öland @ 14-08-2010, 20:24)  Varför kan du inte bara vara dig själv? Gilla sånt du gillar och våga erkänna för dig själv att du faktiskt ogillar en del. Anki Tak! Det är jo migsjälv jag håller på att leta efter och nu har jag fått tag i en äkta j.... inifrån mig själv...jag är en kameleont tror jag faktiskt eller en kyrtupp eller en falsk guru eller precis allting och mycket mycket mera! Du förstår det är inte lätt att vara mig,det har aldrig någonsin varit det och kommer nog aldrig någonsin blir det,eftersom någon sadist gav Manodeppressiv syndromet och hypomani enligt diagnoser Och jag ogillar väldigt mycket,men trodde jo att jag hade blivit nästan ett helgon,men icke sa nicke så det är väl helvetet som väntar på mig efter döden.....
*Stintan*
14-08-2010, 20:08
CITAT (silos @ 14-08-2010, 19:54)  Jag har väl inte pratat om någon fallen ängel
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 21:04)  Jag är allt glad att du med dina olika nick är unik. Vi vill inte ha fler sådana som dig. Nu blir jag allt betänksam. Det var ju fuschian som jag kallade fallen ängel.
Finns här någon på forumet som träffat Silo IRL? Ja,Herkules,AnitaO,Kalinsi som är mitt yngsta dotter och Karin Wikman och säkert flera. Jag skrev att jag är fallen ängel för att jag inte så länge sedan läste om dem på You tube. Så jag är jag!!! Det kan du lita på till 100%
ängsvädd
14-08-2010, 20:09
CITAT (Anki på Öland @ 14-08-2010, 20:24)  Varför kan du inte bara vara dig själv? Gilla sånt du gillar och våga erkänna för dig själv att du faktiskt ogillar en del. Anki Jaså du känner Silos IRL? Tänk om Silos är sig själv. Den sida hon nu visar upp kanske är en del av henne. Men du kanske vet mer än jag.
CITAT (*Stintan* @ 14-08-2010, 21:08)  Jag har väl inte pratat om någon fallen ängel  Det vet jag jo eller tor du att jag är galen...förrresten är jag nog lite galen  CITAT (ängsvädd @ 14-08-2010, 21:09)  Jaså du känner Silos IRL? Tänk om Silos är sig själv. Den sida hon nu visar upp kanske är en del av henne. Men du kanske vet mer än jag. Jag har många många många sidor och inte är de några masker som jag har trott,utan allting tillhör min personlighet som jag har byggt upp under årens lopp och kan du tänka dig,jag känner mig mycket friare nu när jag inte stänger in någonting...  har furit ur munnen på mig flera ggr.efter att jag inte är välkommen hit mera och så skönt som det var:JAG ÄR INTE LÄNGRE RÄDD!!!!!!!!!!
ängsvädd
14-08-2010, 20:16
CITAT (silos @ 14-08-2010, 21:13)  Det vet jag jo eller tor du att jag är galen...förrresten är jag nog lite galen  Jag har många många många sidor och inte är de några masker som jag har trott,utan allting tillhör min personlighet som jag har byggt upp under årens lopp och kan du tänka dig,jag känner mig mycket friare nu när jag inte stänger in någonting...  har furit ur munnen på mig flera ggr.efter att jag inte är välkommen hit mera och så skönt som det var:JAG ÄR INTE LÄNGRE RÄDD!!!!!!!!!! Vad bra att du inte längre är rädd Silos
CITAT (ängsvädd @ 14-08-2010, 21:16)  Vad bra att du inte längre är rädd Silos  Säger det inte att man måste ta tjuren i hornen eller var det djävulen så blir man inte rädd längre!Jag har varit rädd alldeles för länge inser jag nu!
herkules
15-08-2010, 08:06
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 21:04)  /.../ Finns här någon på forumet som träffat Silo IRL? jag har träffat solis - varför frågar du? det finns väl inga andra här som måste ha träffats på riktigt för att få vara och skriva på det här forumet? det kanske är jag som är pia l, reserv, fuchian mfl, vem vet? tänker att du ska ha något att fundera på en söndag som denna.
Myosotis
15-08-2010, 09:08
CITAT (Chamomille @ 14-08-2010, 11:43)   Du är nog faan inte riktig du heller. Stackare.  Jodå visst finns ängsvädd på riktigt, och jag tycker hon är mycket trevlig.
ängsvädd
15-08-2010, 09:17
CITAT (Myosotis @ 15-08-2010, 10:08)   Jodå visst finns ängsvädd på riktigt, och jag tycker hon är mycket trevlig. Tack Myo - detsamma
Solstorm
15-08-2010, 15:07
CITAT (herkules @ 15-08-2010, 09:06)  jag har träffat solis - varför frågar du? det finns väl inga andra här som måste ha träffats på riktigt för att få vara och skriva på det här forumet? det kanske är jag som är pia l, reserv, fuchian mfl, vem vet? tänker att du ska ha något att fundera på en söndag som denna. Du har rätt, det är ju inget som säger att man måste ha träffat någon IRL. Det som gjorde mig lite konfunderad var att fuschia i ett inlägg skrev att hon var en ängel därnere. Jag skrev ett inlägg till henne om fallen ängel. Nu helt plötsligt skriver silos att hon har blivit kallad fallen ängel. Lite konstigt låter det. Sedan blandade hon ihop vem som skrivit det också, skrev att Stintan skulle kallat henne fallen ängel men det var jag som kallade fuschian för det. Det går inte ihop någonstans.
*Stintan*
15-08-2010, 15:34
fuchsian
15-08-2010, 15:46
Så blir det för er när ni inte har alla hästar inne! sablans fjanteri om nickname hit och dit, har ni inte annat att göra så gå ut och börja gräva el gör nåt annat.
Kan inte fatta vad de håller på med denna dumma lek? vad ska det leda till? gå och öppna egna trådar när ni inte kan hålla ett hygligt nivå på en enda tråd.....Undrar, hur är ni funtade egentligen? ...fuchian...
CITAT (Solstorm @ 15-08-2010, 16:07)  Du har rätt, det är ju inget som säger att man måste ha träffat någon IRL.
Det som gjorde mig lite konfunderad var att fuschia i ett inlägg skrev att hon var en ängel därnere. Jag skrev ett inlägg till henne om fallen ängel. Nu helt plötsligt skriver silos att hon har blivit kallad fallen ängel. Lite konstigt låter det. Sedan blandade hon ihop vem som skrivit det också, skrev att Stintan skulle kallat henne fallen ängel men det var jag som kallade fuschian för det. Det går inte ihop någonstans. Snurrigare och snurrigare blir det jo,men det är bara bra för minimge som konstnär!  CITAT (*Stintan* @ 15-08-2010, 16:34)  Åh,tack Stintan,Arja gillar jag jätte mycket!
CITAT (Solstorm @ 15-08-2010, 16:07)  Du har rätt, det är ju inget som säger att man måste ha träffat någon IRL.
Det som gjorde mig lite konfunderad var att fuschia i ett inlägg skrev att hon var en ängel därnere. Jag skrev ett inlägg till henne om fallen ängel. Nu helt plötsligt skriver silos att hon har blivit kallad fallen ängel. Lite konstigt låter det. Sedan blandade hon ihop vem som skrivit det också, skrev att Stintan skulle kallat henne fallen ängel men det var jag som kallade fuschian för det. Det går inte ihop någonstans. Jag gick egentligen emot en av mina principer för egen del när jag igår kopplade ihop ett nick med ett annat nick. (Det ena av dessa nick har inte gjort mig något). Det är ingen idé att öda energi på att koppla ihop nick med varandra även om det kan förklara varför allt är så konstigt . Det skapar en otrevlig stämning för alla. Vart och ett av nicken för stå för sina egna tabbar anser jag. Men jag tror att jag tillhör en minoritet med den åsikten.
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:46)  Så blir det för er när ni inte har alla hästar inne! sablans fjanteri om nickname hit och dit, har ni inte annat att göra så gå ut och börja gräva el gör nåt annat.
Kan inte fatta vad de håller på med denna dumma lek? vad ska det leda till? gå och öppna egna trådar när ni inte kan hålla ett hygligt nivå på en enda tråd.....Undrar, hur är ni funtade egentligen? ...fuchian... En fråga, varför skriver du gästboksinlägg till dig själv? Apropå dumma lekar...
fuchsian
15-08-2010, 17:34
CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:56)  En fråga, varför skriver du gästboksinlägg till dig själv? Apropå dumma lekar... Nu hänger jag inte med, har inte sett det själv, men det kan jag väl kolla, antagligen nån miss någonstans, för jag behöver inga gästboksinlägg och inte av mig själv.. konstigt ... ..fuchian...
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:34)  Nu hänger jag inte med, har inte sett det själv, men det kan jag väl kolla, antagligen nån miss någonstans, för jag behöver inga gästboksinlägg och inte av mig själv.. konstigt ... ..fuchian... Ja,det har du gjort
fuchsian
15-08-2010, 17:54
Kollade just detta och jag hittar endast massa andra men inget som jag skulle ha skrivit. Gör en koll till ifall missat nåt. ....fuchian...
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:54)  Kollade just detta och jag hittar endast massa andra men inget som jag skulle ha skrivit. Gör en koll till ifall missat nåt. ....fuchian... Hur kan du missa det? I din gästbok, tredje meddelandet uppifrån. Jag kan ta en print screen och visa om du vill. Edit:stavfel
Fuchian : kopierat från din sida "fuchian, Jo, jag blev klar med blomkrukorna som ska vara lite vardans i trädgården och maken bar tyngre krukor till växthuset. Jag blev belåten. Tittade till dom nu och märkte att maken städat undan och sopatefter mig. 7 Jun 2010 - 12:54"
Du har svarat andra med att skriva deras namn som du gjort med ditt eget här. Om jag var förvirrad innan så är det inget emot vad jag känner mig nu.
fuchsian
15-08-2010, 18:03
CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:56)  Hur kan du missa det? I din gästbok, tredje meddelandet uppifrån. Jag kan ta en printschreen och visa om du vill. Hittar inget och vill inte ha något gästbok. Jag hittade ingen gästbok och det kan bero på att jag gör fel nånsstans. Om detta nu ska ligga i min gästbok, så det skadar väl ingen? Har jag fel? ..fuchian..
CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 19:03)  Hittar inget och vill inte ha något gästbok. Jag hittade ingen gästbok och det kan bero på att jag gör fel nånsstans. Om detta nu ska ligga i min gästbok, så det skadar väl ingen? Har jag fel? ..fuchian.. Du är inte på riktigt va? Du har skrivit i andras gästböcker och även i din egen...
CITAT (Red Top @ 14-08-2010, 09:56)  Jag är en av dem som visar extra tålamod med dig Silos. Eftersom jag tror att du är skör. Men om du frivilligt vill fortsätta att trassla in dig i fuckian/Tottes Matte/Pia L/Reserv:s garn  , så får du väl göra det. Hädanefter tänker jag inte ta någon särskild hänsyn till dina "gullegullinlägg". De står mig ärligt talat upp i halsen. De verkar inte längre särskilt ärliga eller trovärdiga.  Upprepar vad jag tidigare skrev: Jag begär streck i debatten. Klickbar länkEdit: Stavfel Jag har nu lite svårt att tro att Silos/Fuschian skulle vara samma skribent som sign Reserv. Reservs inlägg var ju oftast väldigt intelligenta och stringenta medan Silos/Fuschians inlägg i stort sett alltid är mest flum. Kanske jag är en av dem som avses när det talas om "bråkstakar" i den här tråden men jag står för att jag föredrar intellektuellt stimulerande och intelligent bråk före menlöst medjamsande och gulligullande, för inte tala om rent flum och dumhet som ju blivit mer och mer vanligt förekommande. Slutligen en fråga till Fuschian, varför klankar du på Stintan i var och varenda tråd? Själv är jag väl ganska ofta på kollisionskurs med henne men måste säga att hon ju är en av de mer intelligenta skribenterna på forumet och en motvikt till dina mer och mer underliga inlägg. Gita
Jag måste erkänna att jag ångrar att jag någonsin skrev här överhuvudtaget ,eftersom allt som jag skriver uppfattas som flumm av ett gäng av medlemmar och det är så trist! När jag har startat dessa mina tråd har det inte varit min mening att börja några bråk,långt långt därifrån har mina tankar varit!!!! Jag är en kreativ och nyfiken person och mycket intresserad av många saker här i världen och det som är osynligt för oss människor är ett av mina intressen och mina dockor är den andra och ännu mera....
Men några här tror att jag vill starta bråk och jag är väldigt ledsen över att det har uppfattats så.Jag tyckte bara att det var roligt att komma tillbaka och i min iver skrev jag flera tråd utan att tänka efter att medlemmar skulle tycka illa om det.
Jag hoppas innerligt att det blir lugnt igen och jag skall hålla mig till min sagotråd där jag visar mina dockor om det ny är möjligt överhuvudtaget eftersom jag tycks har blivit syndabocken! Mvh//Kyllikki-Silos
CITAT (silos @ 15-08-2010, 23:19)  Jag måste erkänna att jag ångrar att jag någonsin skrev här överhuvudtaget ,eftersom allt som jag skriver uppfattas som flumm av ett gäng av medlemmar och det är så trist! När jag har startat dessa mina tråd har det inte varit min mening att börja några bråk,långt långt därifrån har mina tankar varit!!!! Jag är en kreativ och nyfiken person och mycket intresserad av många saker här i världen och det som är osynligt för oss människor är ett av mina intressen och mina dockor är den andra och ännu mera....
Men några här tror att jag vill starta bråk och jag är väldigt ledsen över att det har uppfattats så.Jag tyckte bara att det var roligt att komma tillbaka och i min iver skrev jag flera tråd utan att tänka efter att medlemmar skulle tycka illa om det.
Jag hoppas innerligt att det blir lugnt igen och jag skall hålla mig till min sagotråd där jag visar mina dockor om det ny är möjligt överhuvudtaget eftersom jag tycks har blivit syndabocken! Mvh//Kyllikki-Silos Hej Silos! Nu är du inte alls ärlig ... du har ju inte alls hållit dig till din egen tråd, utan gått in i nästan alla andra trådar där du "flummat" om godhet och kärlek osv. Just därför har många ledsnat på dig och ditt beteende här i forumet. Du säger att du inte vill starta bråk ... men ändå har du om och om igen talat om hur du vill att andra medlemmar ska bete sig. Tror du inte att sånt kan reta upp en o annan? Du är inte och kommer aldrig att bli ett saligt helgon som älskar alla! Välj att leva i nuet och inte försöka vara någon annan ... man mår som bäst om man är ärlig ... tror jag.
ängsvädd
15-08-2010, 22:42
CITAT (netha @ 15-08-2010, 23:36)  Hej Silos! Nu är du inte alls ärlig ... du har ju inte alls hållit dig till din egen tråd, utan gått in i nästan alla andra trådar där du "flummat" om godhet och kärlek osv. Just därför har många ledsnat på dig och ditt beteende här i forumet.
Du säger att du inte vill starta bråk ... men ändå har du om och om igen talat om hur du vill att andra medlemmar ska bete sig. Tror du inte att sånt kan reta upp en o annan?
Du är inte och kommer aldrig att bli ett saligt helgon som älskar alla! Välj att leva i nuet och inte försöka vara någon annan ... man mår som bäst om man är ärlig ... tror jag. Men hallo, Silos har ju berättat att hon har två psykiatriska diagnoser - visa lite hänsyn tack, du har ingen aning om hur du kan skada henne. Silos v i l l inte ha bråk, det är hennes ärliga mening som hon uttrycker nu. Släpp detta och låt Silos vara den hon är, hon är inte psykiskt frisk men har ändå hittat sina sätt att klara av att leva genom sina dockor med mera.. Förlåt om detta sårar dig Silos men jag ser inte ner på personer med psykiatriska diagnoser, det är inget nedvärderande från min sida. Sluta bråka med Silos nu - snälla!
CITAT (ängsvädd @ 15-08-2010, 23:42)  Men hallo, Silos har ju berättat att hon har två psykiatriska diagnoser - visa lite hänsyn tack, du har ingen aning om hur du kan skada henne. Silos v i l l inte ha bråk, det är hennes ärliga mening som hon uttrycker nu. Släpp detta och låt Silos vara den hon är, hon är inte psykiskt frisk men har ändå hittat sina sätt att klara av att leva genom sina dockor med mera.. Förlåt om detta sårar dig Silos men jag ser inte ner på personer med psykiatriska diagnoser, det är inget nedvärderande från min sida. Sluta bråka med Silos nu - snälla! Men snälla du ... inte har jag väl bråkat med henne!??
Anki på Öland
15-08-2010, 22:51
CITAT (ängsvädd @ 15-08-2010, 23:42)  Men hallo, Silos har ju berättat att hon har två psykiatriska diagnoser - visa lite hänsyn tack, du har ingen aning om hur du kan skada henne. Silos v i l l inte ha bråk, det är hennes ärliga mening som hon uttrycker nu. Släpp detta och låt Silos vara den hon är, hon är inte psykiskt frisk men har ändå hittat sina sätt att klara av att leva genom sina dockor med mera.. Förlåt om detta sårar dig Silos men jag ser inte ner på personer med psykiatriska diagnoser, det är inget nedvärderande från min sida. Sluta bråka med Silos nu - snälla! Men snälla du, låt Silos få svara för sig själv! Tror hon är alldeles fullt kapabel till det!! Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|