Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Meriona
Undrar hur de mår i en bur. sad.gif
Thalassa
Vilken fantastisk upplevelse, grattis till den!
Meriona
Ja jag är jätteglad. smile.gif Undrar om de är där imorgon också?
Flemming
Fina små kurrar,har du kollat om dom är kvar ?
Skickar med en länk till flera kurrar http://lansmansgardens.blogg.se/index.html
Meriona
Idag har jag inte hunnit dit, tyvärr, hoppas imorron! Lite rädd är jag att hitta nån av dem påkörd eller nåt, det var inte långt från vägen.
Vilka fina ekorrbilder i den länken, Flemming! wub.gif
Flemming
CITAT (Meriona @ 31-07-2011, 16:59) *
Idag har jag inte hunnit dit, tyvärr, hoppas imorron! Lite rädd är jag att hitta nån av dem påkörd eller nåt, det var inte långt från vägen.
Vilka fina ekorrbilder i den länken, Flemming! wub.gif

Jo jag känner ingen det,man vill så gärna se dom,bara dom inte är skadade eller döda...
Vi får hoppas att dom klarar livhaken så att även du kan få några fina bilder på kurrarna !

Visst är dom fina men tråkigt att modern till Petter och Petronella har lämnat det jordiska.
Anki på Öland
Idag satt det plötsligt en liten lurvig rävunge på vägen när jag var på väg till promenadstråket. Har sett flera rävar i samma område senaste månaden. Är det dags för ungarna att klara sig själva nu månne??
Thalassa
Här kommer en ekorre som jag fotograferade för ett par veckor sedan. Riktigt snabb rackare men den fastnade på en bild i alla fall :-)

[attachment=65963:2011_10_01_101.jpg]

och en älg. Det är nämligen så att jag höll på att krocka med en älg i trädgården för några veckor sedan. När jag kom hem från jobbet med bilen stod det en älg vid garaget. Jag hade ju dock inget val, jag var ju tvungen att köra in bilen, så jag rullade in sakta, parkerade och gick sedan ur. Hela tiden med blicken fäst på älgen som även hade sin blick fäst på mig, avvaktande och funderande. Försiktigt smög jag mig ur och började gå mot huset, hela tiden tittande på älgen. Vid andra kanten av garaget var jag dock tvungen att haja till, för det var där en annan älg rundade hörnet i full fart och höll på att krocka med mig.

Det visade sig nämligen att det inte var en älg i trädgården, utan fyra :-)

[attachment=65964:alg_bw.jpg]
Myosotis
Jag gillar ekorrsvansen i motljus biggrin.gif och älgbilden är fantastisk!! Det är nog den bästa älgbilden jag har sett.
Thalassa
CITAT (Myosotis @ 06-11-2011, 17:39) *
Jag gillar ekorrsvansen i motljus biggrin.gif och älgbilden är fantastisk!! Det är nog den bästa älgbilden jag har sett.

Tack så hemskt mycket!! Det var lite kul att ha älgar så nära inpå faktiskt :-)
Huggorm
Älgen ser ju väldigt kul ut med tänderna. Båda bilderna är väldigt bra tycker jag
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon