|
CITAT (Grå @ 19-03-2011, 13:13)  Ja jösses, ni och era psykbryt, man kan ju inte göra annat än att bara garva åt er. Tänk att jag har ägnat så mycket energi åt er en gång i tiden till ingen nytta. Det är märkligt att ni inte ser mönstret i ert eget beteende. Det är samma folk som sitter och gölar om samma saker, år efter år. Alltid samma personer som hittar någon enstaka person som är den stora buffeln i sammanhanget. Hur vore det om ni själva tog ett steg tillbaka och började fundera över hur trevligt forum odla skulle vara om inte NI fanns här?
Kliv ut i världen och skaffa er en mening med livet. Det kan hända att solen sticker lite i ögonen, men det är inget farligt. I värsta fall kan det hända att ni förvandlas till sten, men då får ni ju iallafall bekräftelse på vem det var som var trollet.  *saknar dig* Mvh Fenja
CITAT (Grå @ 19-03-2011, 13:13)  Ja jösses, ni och era psykbryt, man kan ju inte göra annat än att bara garva åt er. Tänk att jag har ägnat så mycket energi åt er en gång i tiden till ingen nytta. Det är märkligt att ni inte ser mönstret i ert eget beteende. Det är samma folk som sitter och gölar om samma saker, år efter år. Alltid samma personer som hittar någon enstaka person som är den stora buffeln i sammanhanget. Hur vore det om ni själva tog ett steg tillbaka och började fundera över hur trevligt forum odla skulle vara om inte NI fanns här?
Kliv ut i världen och skaffa er en mening med livet. Det kan hända att solen sticker lite i ögonen, men det är inget farligt. I värsta fall kan det hända att ni förvandlas till sten, men då får ni ju iallafall bekräftelse på vem det var som var trollet.
Dom flesta gillade inte F. När F nu är portad så fylls 11 sidor av kommenterar. Märkligt!
*Stintan*
20-03-2011, 16:55
CITAT (Carl @ 20-03-2011, 16:39)  Dom flesta gillade inte F. När F nu är portad så fylls 11 sidor av kommenterar. Märkligt! Och du spär på
CITAT (Carl @ 20-03-2011, 16:39)  Dom flesta gillade inte F. När F nu är portad så fylls 11 sidor av kommenterar. Märkligt! Jag ser det mer som någon slags debriefing. Den som inte tycker sej behöva det behöver inte vara med. Dessutom kanske man inte ska se det som att vi diskuterar F som person utan mer som ett "intrenetfenomen" som kan förekomma lite varstans i cybervärlden.
Chamomille
20-03-2011, 17:05
Kliv ut i världen och skaffa er en mening med livet. Det kan hända att solen sticker lite i ögonen, men det är inget farligt. I värsta fall kan det hända att ni förvandlas till sten, men då får ni ju iallafall bekräftelse på vem det var som var trollet. ÄNTLIGEN!!!
Det är ett lustigt fenomen att många gamla som lämnat råkar pipa in här just när det hänt något. Bara som en reflektion.
Det skulle vara mycket trevligare om ni skrev lite annars också. Flera av er är saknade.
malcolm
20-03-2011, 18:09
Märkligt när någon efter lång tids frånvaro inleder med att vara sarkastisk...
*Stintan*
20-03-2011, 18:48
Det är väl kul att folk kommer tillbaka
Huggorm
20-03-2011, 18:54
Kliv ut i världen och skaffa er en mening med livet. Det kan hända att solen sticker lite i ögonen, men det är inget farligt. I värsta fall kan det hända att ni förvandlas till sten, men då får ni ju iallafall bekräftelse på vem det var som var trollet. Episk comeback
malcolm
20-03-2011, 19:00
CITAT (*Stintan* @ 20-03-2011, 18:48)  Det är väl kul att folk kommer tillbaka  Har aldrig sett människan förut.
Huggorm
20-03-2011, 19:01
CITAT (malcolm @ 20-03-2011, 19:00)  Har aldrig sett människan förut. Hon försvann nog strax innan du kom hit. Jag kan lova att du skulle minnas det om du varit aktiv under hennes storhetstid
Gossen Ruda
20-03-2011, 19:13
Gudars skymning, här dyker det upp gamla bekanta som man trodde lämnat Odla för gott. Har djungeltrummorna dånat? Stanna kvar så blir det lite roligare, har tom saknat att gnabbas med Grå.  Annars har Rudan numera lämnat kapitlet F bakom sig och blickar enbart framåt, rätt in i dimman.
Blomstertanten
20-03-2011, 19:19
CITAT (Huggorm @ 20-03-2011, 19:01)  Hon försvann nog strax innan du kom hit. Jag kan lova att du skulle minnas det om du varit aktiv under hennes storhetstid  Garanterat!!!!
CITAT (Gossen Ruda @ 20-03-2011, 19:13)  Gudars skymning, här dyker det upp gamla bekanta som man trodde lämnat Odla för gott. Har djungeltrummorna dånat?/:::::/.  Japp, det har den.
Gossen Ruda
20-03-2011, 20:37
CITAT (pejori @ 20-03-2011, 20:28)  Japp, det har den.  Trevligt, stanna gärna kvar. Tyvärr har den hetaste tråden i kapitlet F raderats så det kan vara svårt att sätta sig in hela situationen efteråt.
CITAT (Gossen Ruda @ 20-03-2011, 20:37)  Trevligt, stanna gärna kvar. Tyvärr har den hetaste tråden i kapitlet F raderats så det kan vara svårt att sätta sig in hela situationen efteråt. Djungeltrumman har fungerat bra där med.. Ska göra ett försök.
Aqvakul
20-03-2011, 20:54
och så säger de att bråk skrämmer bort folk...
Blomstertanten
20-03-2011, 20:58
CITAT (Aqvakul @ 20-03-2011, 20:54)  och så säger de att bråk skrämmer bort folk... 
Kliv ut i världen och skaffa er en mening med livet. Det kan hända att solen sticker lite i ögonen, men det är inget farligt. I värsta fall kan det hända att ni förvandlas till sten, men då får ni ju iallafall bekräftelse på vem det var som var trollet. Äntligen! Du behövs här!
Javisst har man saknat Grå:s ödmjuka o förstående inlägg, där sympati o omtanke är den röda tråden.
CITAT (Aqvakul @ 20-03-2011, 20:54)  och så säger de att bråk skrämmer bort folk...  Ja precis... Märkligt att bråken skapar de mest lästa trådarna...
Gossen Ruda
20-03-2011, 21:34
CITAT (gnon49 @ 20-03-2011, 21:06)  Javisst har man saknat Grå:s ödmjuka o förstående inlägg, där sympati o omtanke är den röda tråden.  Jo, nog är det skönt att slippa alla hårda ord och svordomar.
*Stintan*
20-03-2011, 21:35
Äsch här har det gnällts över att så många försvunnit från forumet och nu gnälls det när dom kommer tillbaka. Mycket märkligt måste jag säga.
Gossen Ruda
20-03-2011, 21:38
Vem har gnällt?
Jag gnällde definitivt inte.
Roligt Pejori att du ger detta en ny chans. Jag har saknat dig!
CITAT (Anma @ 20-03-2011, 21:45)  Jag gnällde definitivt inte.
Roligt Pejori att du ger detta en ny chans. Jag har saknat dig! Tack. Anma. Det är väl som med dagstidningar. Bråk och olyckor säljer flest lösnummer, men det här är väl ingen bråktråd??
*Stintan*
20-03-2011, 21:51
Ok då har jag väl missuppfattat en del inlägg
Solstorm
24-03-2011, 21:19
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 17-03-2011, 09:40)  Vi har stängt av Fuchsian på grund av överträdelser mot forumreglerna. TACK! ÄNTLIGEN! Hon har förstört så otroligt många trådar och när man läser vad hon gjort mot Malcolm så blir man ju mörkrädd. Man kan förstå att människor bär sig illa åt för att de mår dåligt eller är sjuka men man behöver inte acceptera bara för att man kan förstå.
Huggorm
24-03-2011, 21:30
Låt nu tråden sjunka i listan och glömmas bort...
CITAT (Huggorm @ 24-03-2011, 21:30)  Låt nu tråden sjunka i listan och glömmas bort...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|